-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz !Overdose! #104949 üzenetére
Hmmm... elképzelhető, hogy nem váltóméret került rá és azért tátong ekkora üreg a kerék és a sárvédő között. Szerintem azért biztos jobb lesz.
Majd a tulaj kifejti, ha akarja. Latyak17?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Naaa, azért az égéstérben ugyan olyan jót röhögött vr6 fikázásán meg az otromba beszólásokon mint a winkler robi...gyilkosok közt cinkos ki néma.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
K Norbi
addikt
Akkor megyünk egy páran innen, Jó lesz már alig várom hátha majd valakit megismerek
-
-
stickermajom
addikt
Üdv
Valaki tudna linkelni "olcsósított" vag kábelt, ami már "tudja" a 2010 utáni autókat is? Aliexpress, ebay, ilyenek?
Elvitték az autót amit néztem, a márkaszervíz csodálatos másfél hetes időpont elérhetősége miatt
-
Speeedfire
nagyúr
G3 1.4 AEX-nek elég csúnya hangja van. Eddig csak a hidrotoke hang volt, de most kb 2000-res fordulatnal elég fura visito hangja is van. Valami ötlet?
[link]Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #104966 üzenetére
Nem ötletelni kell, vidd el szervizbe, hogy javítsák meg a motort. A hidrotőkét sem cseréltetted még, pedig arra is rámehet a hengerfej,szelepek és a vezérmű tengely.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #104968 üzenetére
Hanyag a tulaj. valami görgő vagy a generátor vonyít.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #104969 üzenetére
Május végén vettem, akkor amit kellett kicseréltem rajta. Nemrég kezdte el a hülyeségeit. Azt mondanám, hogy a múltkori gyertya (gyári NGK) csere óta, de annak nem lehet ilyen eredménye.
Szerk.: A vezérlés cserénél a görgő is cserélve lett.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #104970 üzenetére
Ha benyomod a kuplungot,változik a hang?
-
Brumi˘
addikt
1.9pd avf gyári generátorral mekkora feszültség kellene legyen menet közbe? 13,6-13,7V van most, ha fel van kapcsolva a tompított az nem okoz mérhető különbséget. Kikapcsolt utastér szellőztetéssel még nem mértem. Köszi előre is.
-
Lacess
tag
Ismét van egy kis rejtély nálam is...
Bora Variant 1.9 TDI ASV
Az autó főleg álló helyetben, kinyomott kuplunggal minha himbálózna alattam. Egy finom hullámzó "vibrációt" kell elképzelni, mintha valaki oldalról gyengén rángatná az egész autót. Szebben nem tudom leírni.
Néha üresben kuplung nélkül is érezni viszont kinyomott kuplunggal a féken állva mintha erősödne. Jah és eddig szinte csak hidegen vettem észre a dologot.
Az autóban egy hete lett cserélve: kettős tömegű lendkerék minden sallanggal, hosszbordásszíj-feszítő+vezetőgörgő, generátor szabadonfutó, összes motortartó.Nah ezt fejtsétek meg!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Brumi˘
addikt
-
Piwi
addikt
tudom hogy még korai a téli gumi téma,viszont lassan ki kellene találjam mit is vegyek az A3-ra...
innen kellene választanom: [link]melyiket lenne érdemes megvenni?
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
Brumi˘
addikt
válasz tomcsi23 #104980 üzenetére
Mikor a méricskélés kezdődött ott is, de szivargyujtóba tizedre annyit mértem több alkalommal is, azóta ott mérem. Fordulatra semmit nem változott. (3000-ig forgattam csak, de átlagba eddig se szoktam)
Aksira gyanakszom én is, de előző kocsinál megszívtam, ott a generátor volt a ludas, és nem akarok megint úgy járni. Ezért zárnám ki előbb azt, ha ki lehet. Akku feltöltés külső töltővel megvolt már 2x, de a helyzet változatlan.[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz tomcsi23 #104982 üzenetére
Ha jól rémlik 12,8 volt feltöltés után, aztán lekúszott 12,4-re viszonylag hamar. Lakatfogó van, de hogy hány ampert mértünk arra már nem emlékszem. Azt tudom, hogy álltába bezárva nem folyt áram semerre vagy nagyon minimális volt. Ha kellene valami mérés még akkor dobj egy listát és vasárnap délelőtt lemérek mindent. Köszi a segítséget.
-
zsolt19900
őstag
nos féktárcsák ill betétek lecserélve zimikre, majd ha összekopik akkor össze lesz kopva
de továbbra is fent áll az a "hiba" vagy "furcsaság", hogy lassú fékezésnél, vagy éppen hogy tojásos fékezést mondjak inkább elkezd dolgozni vagy az abs vagy nem tudom én mi, de valami olyasmi komponense az autónak amitől még a lámpa is picit elhalványul és lehet hallani valami olyan hangot mint amikor bekapcsol egy konyhai hűtő és mintha valami ták-ták ták olna.... a gyanúm arra terelődött (mivel ugye mondtátok, hogy féklégtelenítés ill tárcsa félrekopás és mivel ezek ki lettek írva a körből), hogy amikor a féltengely gumiharangját cserélte a szerelő, akkor megsérthetett valami abs vagy valamilyen jeladót és az ad téves jelet valaminek (nagyon abs gyanúm van), és "feleslegesen" dolgoztatja azt? mit érdemes megnézni? széthúzom a csatikat és wd40 első körben? mert a fék valóban fasza, fog már most mint az állat, "vészféknél" rendesen dolgozik az abs, csak amikor tényleg gurulok és lassítom vele az autót eléggé zavaró jelenség, hogy fogja és bekapcsolja teljesen feleslegesen
a másik kérdésem az pedig az, hogy milyen módon működik a fékkopás jelző? összezárja az áramkört, vagy hogy vezérli ki? mivel nem kopásjelzős betétet vettem és el lett csippentve a vezeték és kidobta a műszerfalra, hogy kopott a betét össze kell sodorni a két szálat és úgy nem fogja kiírni? vagy mit tegyek?
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #104984 üzenetére
Vagy azt, vagy kiíratod belőle VCDS-sel.
-
tomcsi23
veterán
válasz zsolt19900 #104984 üzenetére
Ott valami el van bacva szvsz.
Nem vágom az abs rendszer működését, de ha indokolatlanul is bekapcsol, akkor hogy tudsz rendeset fékezni? Mert ugye ez visszavesz a fékerőből, ha úgy érzékeli, hogy megcsúszik a kerék.Munez, nincs pár nagybetűd kölcsön?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Brumi˘
addikt
Volt szó itt a találkozó kapcsán, hogy valaki políroz. Ki volt az? Kéne egy megbízható ember és úgy rémlik többen dícsértétek.
-
bajnokpityu
félisten
nálam 12.3V 1 nap állás után. gyújtást ráadom (ekkor xenon is indul) leesik 11V körülre, onnan tápászkodik fel. de még igy is beindul. Egyúttal kérdezem, milyen akkut vegyek 1.8tsibe? 45Va Varta van benne.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
zsolt19900
őstag
válasz MunezXBK #104985 üzenetére
Oksi, akkor az lesz
tomcsi23: tudom én, hogy valami baj van, csak azokhoz vissza már nem akartam vinni, akik ezt tették vele, ezért ötletelek de ha nem lesz semmi, akkor max vásárloooolok egy kábelt és meglogolom az autót
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #104993 üzenetére
varta 56Ah vagy exide 55Ah normal (EXEC550) jobb választás?
Azt hittem gyárilag ilyen picike van benne, de a webáruházak a katalógus alapján csupa 55-60Ah akkut ajánlanak...[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
tomcsi23
veterán
válasz zsolt19900 #104994 üzenetére
Miért, ingyen dolgoztak?
Értem én, hogy a pékeket le kell pattintani, de valami megoldás csak kéne.
Ugye látod a kapcsolatot a fékrendszer hibája és a megállás között?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
bajnokpityu
félisten
ez jó lehet a skodámba?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
knuckle
aktív tag
válasz bajnokpityu #104997 üzenetére
én is most akarok venni erősebbet, nekem most 44A-es van benne Varta
én akkor már inkább ezt venném a helyedben: [link]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
14adam
addikt
üdv
elég régen jártam erre. Jól rémlik,hogy régen valaki itt elég sokat foglalkozott üzemanyag pumpákkal,jobban mondva ez volt a munkája.
Vr6-hoz nem tudom eldönteni melyiket vegyem:
-Walbro GSL-392
-Walbro GSS-340
-Walbro GSS-341
-Walbro GSS-342Az utolsó három egy árba van,a fölső 7k-val drágább ebay-en,megérne ennyi felárat? (turbósításon még nem gondolkodok de az se kizárt,az nagyon a jövő ) Az utolsó háromba mi a különbség?
Ha jól rémlik 5Bar kell a vr-nek az üzemanyag szállítást már elfelejtettem de most még visszanézni se tudom mert megyek g1 táborba Lenézek üzletelni egyet meg beszélgetni