-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
WeltAutonál közben találtam még egy kiszemeltet: [link]
Így a hirdetés alapján vélemény? Tudom meg kell nézni, meg is teszem szombaton, vagy valamikor a jövő héten.
Azt látom, hogy alapból a WeltAuto tartalmaz azért jelentős felárat, de talán biztosabb forrás, mint egy akármilyen kereskedés, akik hozzák a külföldi autókat, nem? Bár ahogy látom ez is osztrák.
Már csak a garancia miatt is elgondolkoznék, mert így talán nem rohad le alattam az első hónapban valami rejtett hiba miatt, amiről a kereskedő sem szól. Tudom, hogy a garanciához márkaszervízben kell szervízelni, de ha minden jól megy az egy év garancia alatt egyszer kéne megejteni rögtön a vásárlás után egy olajcserét és utána egy évig ők fizetnék bruttó ~400-ig az összeg felét elég sok probléma esetén. Már csak a lelkem megnyugtatása végett is elgondolkoznék egy ilyen konstrukción.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz stickermajom #104401 üzenetére
A belsejerol gyakorlatilag nincs kep
En trendline helyett comfortline-t keresnek a jobb ulesek es a borkormany miatt.
A weltauto garancia helyett szerintem tobbet er egy szakszeru atnezes.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz stickermajom #104401 üzenetére
A Weltauto jellemzően vaskos árréssel dolgozik, és ahogy írod vélhetően megbízhatóbb a neppereknél.
Én legszivesebben az előző tulajdonostól vennék autót.Biztos, hogy kombi kell?
Golf 6 amúgy teljesen jó autó, footy fórumtársnak pont ezzel a motorral van.
@footy: van bőven kép, kattints a képek fülre
[ Szerkesztve ]
-
JimBeam00
csendes tag
válasz stickermajom #104401 üzenetére
Amikor tavasszal autóvásárlásra adtam a fejemet, felhívtam egy Weltauto által hírdetett A3-ast. Képről nagyon jól nézett ki, viszonylag kevés km-rel (kb. 80.000 volt benne, 2006-07 körüli kocsira emlékszem, 1.4 TFSI A3 Sportback) szvsz rendben volt, igaz volt rajta árrés, de úgy voltam vele, hogy azért na... Weltauto, átnézve, makulátlan, garancia stb. Azért ennyi mert az autó patent!
Szóval felhívtam őket, hogy érdekelne a kocsi mondjon azért pár dolgot az előéletéről ill. ha úgy van, meg is nézném. A kolléga nagyon készséges volt, elmesélte, hogy ehy idősebb házaspár férfi tagjáé volt a kocsi, a feleségnek korábban adott már el autót blablabla... és itt jön a vicces rész : Makulátlan állapotban van, kevés km-rel, megkímélt, most lett hengerfej cserélve rajta!!!!! Naaaa, mondom az klassz (itt már kicsit alábbhagyott a lelkesedésem, mondván 80.000 km után csak nem kéne egy autón hengerfejet cserélni, bár óké mellette szóljon, hogy most új... ) Folytatva.: Az autó be lett mérve és sérülésmentes!!!!!, kivéve a: jobb első sárvédő, jobb első ajtó, jobb hátsó sárvédő, jobb hátsó ajtó, tető, motorháztető!!!! Azt hittem rosszul hallok... Mondom ezzel mi lett?! Árokba hajtottak vele?! Rosszat nem tudok mondani a Weltautora mert elmondott az értékesítő mindent (?!) az autóról, de viccesnek véltem ezekkel a paraméterekkel piaci ár fölött jóval egy fél millióval hírdetni..."Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
stickermajom
addikt
válasz footy #104402 üzenetére
Nézem én a Comfortline-okat is, fel se tűnt az ülés különbsége. Annyi variáció van ahogy látom, hogy ez így nem volt egyértelmű. Ez legalább Trendline-ból egy jobban felszerelt, digit klíma, meg nem a legalapabb hifi van benne. Mondjuk könyöklő nincs
focvis, mindenképpen kombit szeretnék, elég sokat kell vidékre utaznom cuccokkal, illetve több nagy sok cuccos kirándulás is tervben van a közeljövőben. Szeretem, ha lehet hova pakolni Én is amúgy előző tulajtól vennék legszívesebben, mert azért ha ránézel az emberre már az sokat elmond, de a hahun található kemény 58 darab kombi dízelből, azon belül is ami elérhető távolságban van, nem sok saját tulajos van, ahogy néztem.
Ez és ez még jól néz ki képek alapján, de a világos belsőtől mindig félek kicsit, hogy hogy fog kinézni 3 év múlva mondjuk a farmeromtól. Maradvány értékre is gyúrok, hogy ha eladnám majd..
Utóbbi pl. Comfortline de nem tűnik bőr kormányosnakszerk.: Ingyenesen nagyítható a kép, így látom már a varrást..JimBeam00 Legalább elmondták. Jártam én úgy Astrával, hogy telefonban természetesen nem volt sérülve, motorháztetőt kinyitva meg két helyen volt hegesztve a bölcső..
[ Szerkesztve ]
-
JimBeam00
csendes tag
Ezzel a képpel azt hiszem még tartozom, végül rá esett a választásom. Vásárlás után volt a kötelező szervizen túl egy vezérlés cserén, amivel kapcsolatban osztottam is meg infókat meg kértem is tapasztalatokat, véleményeket ill. segítséget amit ezúton ismét köszönök!
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz stickermajom #104406 üzenetére
stickermajom az is korrekt! Egyébként igen, inkább a sztori miatt meséltem csak el, mint említettem nem mondhatok rosszat a Weltautora...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
footy
addikt
válasz stickermajom #104406 üzenetére
Ezt az extrapolitikat amugy en sem ertem a VW-nel, a csomagokban par dolog van benne a tobbseg pedig csak valaszhatoak. De akkor minek 3 csomag?
[ Szerkesztve ]
-
JimBeam00
csendes tag
válasz stickermajom #104409 üzenetére
Köszönöm!
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
TaaT
veterán
-
JimBeam00
csendes tag
válasz Mágus2 #104415 üzenetére
Mágus2 Köszönöm... Ez a "legfaszább" láncos 1.6 FSI-vel szerelt... Nem tudom emlékszel-e, de pont Téged kérdezgettelek (mondjuk ki mást?!) a vezérlés cserével kapcsolatban. A láncfeszítő nem feszítette indításkor a láncot már rendesen és kb. minden 5. indításnál 1-2 mp-ig becsörgött. 137.000 km-nél mondjuk már ideje volt talán a cserének... azt nem mondom, hogy anyagilag jól esett, de a lelkemnek mindneképp jobb és tudod hogy van ez... az idő begyógyítja talán a "sebet" a tárcámon...
[ Szerkesztve ]
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
TaaT
veterán
válasz JimBeam00 #104417 üzenetére
"137.000 km-nél mondjuk már ideje volt talán a cserének..."
Ennyit egy szíj is kibírt volna, sőt újabb verzióknál még többet is kibír egy szíj, és nem is kerül annyiba mint egy lánc
Mondjuk régen a láncos vezérlés az örökélet +2nap szinonimája volt.
Give them hell Ukraine!
-
stickermajom
addikt
válasz stickermajom #104406 üzenetére
Ezekre a linkelt autókra reflektálva: bal oldalt a behúzó direkt üt el ennyire árnyalatban a többitől, vagy a sok fogdosástól ilyen lesz az egész majd egyszer csak?
-
tomcsi23
veterán
Itt sem a lánc szopta be, hanem a feszítő. Azt pedig a szíjasnál sem érdemes 120e-nél tovább hagyni.
Amúgy nyilván 2x ennyi van benne, nem is kérdés.JimBeam: ezeket érdemes bekalkulálni vétel után, mint a többi szokásos "apróság" cseréjét is.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
JimBeam00
csendes tag
Hát lehet kibírt volna, de nem vagyok benne biztos, hogy egészséges 10 évig nem cserélni szíjat... mit gondolsz? Amúgy nem tudom átjött-e, hogy én is szívesebben cseréltem volna szíjas vezérlést mint láncost, azért írtam, hogy "legfaszább" láncos, mert költségek terén szerintem ég és föld...
[ Szerkesztve ]
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
PindurAnna
Közösségépítő
válasz JimBeam00 #104404 üzenetére
Mi oda bementünk, nézegettem az autókat, senki nem jött oda. Bementünk az irodába ahol senki. Beszólok, hogy hello? Erre kis idő múlva kijöttek hárman. Mondom nekik van 2millió kp-nk és octaviat szeretnék. Erre az egyik értékesítő szinte megemelt hangon letol, hogy mit akarok én 2millióval. Octaviahoz min. 2.5-2.8millió kell. Menjek haza és gyűjtsünk még pénzt.
Kicsit kikerekedett szemmel, de eljöttünk.
Galaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge
-
JimBeam00
csendes tag
válasz tomcsi23 #104421 üzenetére
tomcsi23 Abszolút igazad van. Őszinte leszek, első ha mondhatom normálisabb autóm amit saját magam vettem, nem fatertól örököltem (Skoda 120L, Opel Kadett, Opel Vectra - persze mind 20 év fölötti volt... ) és ez az egy dolog ami felett elsiklottam. (A sors iróniája, hogy az egyik legköltségesebb..) A tulaj bedobta, hogy vezérlés volt benne cserélve 100.000-nél, ami nem tudom utólag miben merülhetett ki... ?! Látván a szerelőm által kikapott régi láncot, feszítőt, vezetőt, fogaskerekeket... végig Porsche-nél szervízeltetve, de ugye számlák sehol... laikusként valószínűleg bedőltem. Kasztni sérülésmentes (festékvastagság mérővel agyon vizsgálta egy ismerős), futott km valós, kívül-belül tip-top csak épp a vezérlés cseréről nem győződtem meg maximálisan... talán ha hamarabb kérdezlek Titeket... No mindegy, ez már történelem...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz PindurAnna #104423 üzenetére
PindurAnna hát igen... erre szokták mondani, hogy "Úrnak születni kell, a paraszt meg terem mint a gomba!" Nem is értem az ilyen embereket... én magam is értékesítésben dolgozom, hasonlóan olyan területen ahol több millió szükséges egy-egy adott szolgáltatás vagy termék vételéhez és van amikor ehhez képest "fillérekkel" keresnek meg, de sosem voltam és leszek ilyen lekezelő bunkó...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
tomcsi23
veterán
válasz JimBeam00 #104424 üzenetére
csak épp a vezérlés cseréről nem győződtem meg maximálisan... talán ha hamarabb kérdezlek Titeket...
Akkor azt mondjuk, hogy cseréld le. Jobb a békesség, akármit is mondanak rá. A legtöbben még akkor is lecserélnék, ha számla van róla. Ahogy a folyadékokat is, ez vétel után használt autónál alap....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
veterán
válasz stickermajom #104406 üzenetére
Fotó alapján szépek, a barna nekem nagyon bejön.
Ha kombi kell, hát kombi kell.Nekem volt egyszer bézs bőrkárpitos autóm, azt nagyon megfogta egy erősen sötétkék farmer, de tisztítással kijött. (Mondjuk az a farmer a körmömet is megfogta, ha zsebre dugtam a kezem.) Szvsz szövetkárpitot egy átlag farmer nem fog meg, annál veszélyesebbek a csokit majszoló kiscsávók.
Értéktartás: 2,3-ért vettem a G6-ot és 23 hónap múlva 2,3-ért adtam el, egy hét leforgása alatt. ~ 100 K-t költöttem rá pimpelés gyanánt (felni, bőrkormány, bőrváltó, apróbb javítások).
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz focvis #104429 üzenetére
Nekem is a barna tetszik leginkább így fotókról, hétfőn meg is nézem szerintem. Egyedül az ajtóbehúzó elütő színe ami megzavart.
Kiscsávók hálisten' még nincsenek, autóban amúgy se szeretem ha vízen kívül bármit fogyasztanak a népek. Ahogy láttam az ülő része amúgy is teljesen más anyag, meg kicsit sötétebb is, így tényleg tűnik parának.
Az értéktartással meggyőztél
[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
ma egy kicsit eljátszadozok a vcds-el, valaki szórakozott már ilyen tweak-ekkel?
http://www.myturbodiesel.com/wiki/vcds-vag-com-tweaks-and-modification-settings-in-the-comfort-module-on-mk5-mk6-vw/
http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=36478
elsősorban ez a 2 dolog ami érdekel:
Windows: Roll Up/Down with Key
Description: Roll down down your windows with your key remote when you unlock the doors
Check bit 5 of byte 3 in Central Electronics Long Coding Helper
Option: If you want to be able to do this when the car is turned on, check bit 7 of byte 3
Option: Enable your lock switch on the door to roll all windows up/down without a key present, check bits 3, 4, and 7 of byte 3
Pic tutorial: Comfort Closing/Opening via Remote ControlInstruments: Gauge Cluster Staging a.k.a Gauge Sweep
Descripton: When you turn your ignition to on, the gauges will "Sweep" to max, and then fall back to zero
Note: Does not work on G clusters, you can see which one you have in an autoscan under Instruments. It's the last letter of the part no.
Go to Adaptation in Instruments
Choose "Staging"
Set new value to "active"
Pic tutorial: Stagingmivel nem G-s az enyém ezért nagyon remélem menni fog
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
Part No SW: 1K0 920 853 Q HW: 1K0 920 853 Q
Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 1610
Revision: V0003000 Serial number: VWZ7Z0G8057652
Coding: 0003103
Shop #: WSC 00001 001 00001
VCID: 38795EBB4BD159DE63D-806DNo fault code found.
[ Szerkesztve ]
-
-
freaghill
őstag
peti bacsi irja lassan a chippet. drukkoljatok
-
#89874944
törölt tag
a4 b5 alapjárati motort merre rejtették el? pillangószeleppel egyben?
-
brumi1024
veterán
válasz stickermajom #104434 üzenetére
Az európai modellek tudják alapból.
-
-
g4bb3r
tag
válasz brumi1024 #104442 üzenetére
Hali. Vettem mult héten egy 12 éves Seat Toledo-t 1. benya 16v. Szép kívül belül. (képet majd tolok ha érdekli a népet és lemosattam )De nem is ez a lényeg amikor átnézettem vásárlás előtt akkor ott említették hogy a fékfolyadékot érdemes lenne cserélni (sajnos nem emlékszem már pontosan miért de azt mondta a szervizes ha sokat kell fékeznem így valami hosszú lejtőn lejtőn akkor beeshet a fék).
Na amúgy is el akartam vinni klimát tisztítani/töltetni ezért elvittem a Kerepesi úti KwikFit-be. Megbeszéltem velük , klima+fékfolyadék csere. A klima tisztítást töltést meg is csinálták de visszajött a srác hogy be vannak rohadva a hátsó féknyeregnél valami csavarok és nem merik megtépni mert ha beleszakad akkor ott kell hagynom a kocsit. Javasolta, hogy menjek vissza jövő héten megrendeli a 2 féknyerget bizományba (26k/db) és megpróbálják leszedni. Ha sikerül akkor sima folyadék csere és nem kell beépíteni az újat ha beleszakad akkor féknyereg csere...
Kicsit bujkál bennem az ördög, hogy bele fog szakadni.. szóval lehet inkább elvinném a haver szerelőjéhez (20 éve az neki) szerinte ha le lehet szedni kíméletesen akkor ő le fogja.
Vélemény, esetleg tapasztalat a Kerepesi úti KwikFit-el? Őszintén szólva azért vittem oda mert közel van, még nem találtam saját szerelőt.. Szimpi volt a csapat amíg vártam addig több viszatérő kuncsaft beugrott családias volt a hangulat majdhogynem.. De azért nem mindegy hogy 2 féknyerget cserélnek+fékfolyadék vagy csak fékfolyadék...