-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #103350 üzenetére
vagy ebc , csak hogy ne tudj dönteni
-
zsolt19900
őstag
válasz tresh #103351 üzenetére
iiigen persze de majd lesz valami normális megoldás jövő hónapban talán
amúgy nem lenne ekkora "Para" mert szerelőm mondta, hogy elég lenne leszabályoztatni a féket, mivel még jó húsos és akkor nem csinálná ezt a ták-ták ot lassú fékezésnél (le lett már kottára légtelenítve, és megnézte a tárcsa miatt csinálja ezt a hibajelenséget), de egyenlőre elvagyok vele, a fék fog rendesen vészféknél is tökéletes, de azért zavar
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
BigBlackDog
veterán
Ide is beírom, hátha több szakértő jár errefelé. Szóval 2007-2010 közötti Touranokat (1.9 PD TDi) milyen automata váltóval szerelték (csak 6, vagy 7 sebességessel is)? Csak a DSG változat volt? Mennyivel veszélyesebb, költségigényesebb a sima 6 sebességes manuálishoz képest?
-
varsam
őstag
válasz zsolt19900 #103352 üzenetére
Én tavaly tavasszal vettem, szintén Zimmermann tárcsákat+betétet előre, teljesen jók, én meg vagyok elégedve velük.
[link]
30k volt a szett amúgy. -
MPowerPH
félisten
Na, tegnap szuleim elhoztak az Octaviat... Digitalisan megvan a teljes szerviztortenete(konyvben csak 1db pecset), szoval a km tenyleg 64k. Szep, szep... Jol is megy, kiprobaltam. Annyira meg nem is kenyelmetlen. De jobb volt kiszallni belole 1km utan, megkonnyebbultem.
Don't Tread On Me
-
MPeter87
őstag
válasz BigBlackDog #103353 üzenetére
Ahogy olvasgatom, 2008 közepéig 6sebességes DSG-t kaptak, utána 7sebességest, de száraz kuplungost. Automatában én inkább ZF felé hajlok egy 335D-ben.
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #103353 üzenetére
1.9-hez csak DSG volt abban az idoszakban. Mivel egy robotizalt valtorol van szo megvannak benne ugyanazok a
hibalehetosegekkopo alkatreszek mint a keziben (kettostomegu+kuplung) ehhez jon meg a mechatronika egyseg. Nezd meg ezeknek az arait es dontsd el hogy megeri-e neked a felarat. -
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #103361 üzenetére
Sajatomhoz.(de akar a 13 eves Mondeonkat is mondhatnam...) De nem az ulesre gondoltam, az meg ugy ahogy rendben van, bar az ulolap eleg rovid. Siman csak nem jo vezetni, nincs benne varazs, meg olyan, ami megfog. Kormanya a legviccesebb... Igazi porigszervozott szutyok, tiszta mu, hogy meg veletlenul se tudd, mi folyik az elso kerekeknel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tresh
addikt
válasz MPowerPH #103363 üzenetére
Hát nem is élmény autónak készült szóval nem meglepő ha nem érzel semmit hisz pont ez volt a cél pl egy családapa nem egy alap motoros oktávval fog racingolni, max ha kicsit több élmény és több reakciót akarsz kapni az autótól visszafelé akkor veszel egy rs oktávot az keményebb
-
Piwi
addikt
A3 megtankolva és hozzáadva a Liqui Molly System Reiniger.. Vajon az A4-be is mehet vagy abba inkább ne locsoljak?
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
-
!Overdose!
őstag
Hol tudnék utánanézni a motorom ('01 Polo 1.4TDI AMF) gyári töltőnyomásának? Google elég vegyes találatok ad.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #103367 üzenetére
Benne van a log-ban. Az elvárt nyomás a gyári töltő nyomás.
-
Brumi˘
addikt
válasz !Overdose! #103367 üzenetére
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #103370 üzenetére
A logot látva szóltam volna ha tuzingon esett át a verda.
-
TaaT
veterán
válasz zsolt19900 #103350 üzenetére
"ezek "összepárosíthatóak" bárhogy?"
Rosszabb esetben nagyon hangos lesz a fék ha a betét és a tárcsa nem szereti egymást.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz kk831228 #103375 üzenetére
Enyémhez első tengelyre Zimmer 7000 és 9000ft-ért van, az EBC Ultimax meg 14000ft.
Az egyik ember azt mondta amikor elöl-hátul lecserélte a négyesgolfon a betéteket Ultimax-ra hogy ilyen jó a gyári fék még sosem volt. Persze lehet hogy csak nem próbált ki elég sok félét, ahogy én se.
De amúgy néztétek már az SCT milyen áron adja a budget cuccait? Nagyon durva...
Give them hell Ukraine!
-
kk831228
addikt
Ki kellene próbálni ér - e majdnem duppla árat, szvsz nem... Majd talán legközelebb...
Lehet tárcsával együtt is másabb lenne... Az meg megint sokkal drágább a zimmernél...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Kiskokó
veterán
válasz Kiskokó #103323 üzenetére
Azé szerintem elég durva...
Annó nézőnek néha én is elmentem cinkotára mikor a hátsó úton gyorsulgattak.. de ez a forgalomba 5 autó egymás ellen keresztbe kasul... én biztos kivenném a fgyvrt a kesztyűtartóból ha körülöttem csinálnák...
Visszatérve a fék kérdésre.. lehet hogy csak a visszajelző szál szakadt meg valahol? nem akarom elhinni hogy 30ezer km alatt lekopott a belső betét jelzőre miközben a külsök (elől) 6-7mmesek.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tomcsi23
veterán
válasz Kiskokó #103382 üzenetére
Az ilyenkor már szopi, mármint a belső betét. Az ember gondolná, jó az még, közben meg vason van.
Nem 4 dugós az első féked?TaaT: nem is az a fő kérdés, harap-e a fékbetét, hanem hogy bírja a terhelést. Nemtom a többi hogy bírja melegen, ultimaxra valami 400 fokot írnak.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
TaaT
veterán
válasz tomcsi23 #103386 üzenetére
Gondolom azt a 400fokot is csak hegyvidéken lehet belőle előhozni.
Régen volt valami német műsorban, egy hármasgolffal csináltak 10 satut 100-ról (vagy többről, ebben nem vagyok biztos) a kilencediknél már szabályos lángok csaptak ki a lemezfelnik alól.
Give them hell Ukraine!
-
Dot
őstag
Ma végre megérkezett a Passatom Németországból. 1.8T kombi B5 '98 májusi AEB motor.
Már csak magyarítani kell. (meg tisztítani)Ismeri valaki a német forgalmit? Hol van azon milyen környezetvédelmi osztály besorolás sorolandó?
(hirdetésbe euro3-as volt, de amiket eddig néztem azok csak 2-esek voltak.)Gyorsan rá is dugtam a diagot míg nálam van.
Nem igazán működött. Ezt írja:Viszont egy ilyen logot sikerült mentenem:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,57,58,76
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller:
Note: Excessive Comm Errors
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC
Controller: 3B1 907 044 A
Component: CLIMATRONIC S 7.0
Coding: 02000
Shop #: WSC 05314
1 Fault Found:
01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF
35-00 - -Ami meglepett nincs benne MFA.
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
zsolt19900
őstag
ahh nem szart nem fogok venni, vagy pagid vagy zimmermann tárcsa, aztán betéteket meg majd meglátom, egyenlőre úgy is csak előre kell, de a zimmermann szimpi, főleg ha az egész kijön egy harmincasból
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tomcsi23
veterán
válasz zsolt19900 #103392 üzenetére
Többnyire azonos gyártó párost ajánlanak fék esetében.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz zsolt19900 #103392 üzenetére
Ne agyalj sokat a Zimmerrel nem jársz rosszul.
Még ha a belépőt is veszed akkor se.Renault power
-
Qru
MODERÁTOR
-
zsombiapu
csendes tag
Sziasztok,
2002-es kombi 1.9TDI Octaviam van (1U).
Folyamatosan bejelez a bal hátsó ajtó nyitva/zárva érzékelő,h nyitva az ajtó és természetesen falsa jelzés. Hogy lehet ideiglenesen kiiktatni, m használnom kell nincs időm szétkapni az ajtózárat. Van valamilyen tiltás, v más megoldás?
Köszönöm!! -
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #103394 üzenetére
Ha már felmerült, a Vojth pl. magyar fékalkatrész gyártó, amiről hallotam.
A napokban bekerült a működő venti, olajcsere motorban-váltóban. Előbbi MOL+Armafilt szűrő, utóbbi gyári (kijött 1,5 liter, bement 1,9). Klíma torlószelep állítómotor cseréjéhez mennyire kell bontani?
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen NAS-t vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban