-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
K Norbi
addikt
válasz rihi1 #105755 üzenetére
Végül VR6-Fan nak lett igaza, kétszer is ellenőriztem, 13h kor és 14h kor , vissza volt téve a nívópálca 10 percre 1mm nem ment feljebb a színt, kipróbáltam ezt is beletettem egy műanyag pohárba a nívópálcát kb annyi olajt öntöttem bele hogy a max jelzésnél legyen otthagytam, de még egy fél millimétert sem mozdult, szóval az olaj nem mászik. Meg jobban belegondolva volt mikor 2Cm emelkedett a szint a max felett, annyira csak nem ügyes ez az olaj.
[ Szerkesztve ]
-
-
14adam
addikt
Fabia 1,4 aze vadállat megint szar.
Hiba: Most,hogy bejöttek a hidegek nem nagyon akar elindulni. Konkretan reggel csak 10x indítóztam mire elindult,közbe néha beindult de akkor olyan volt mintha csak három henger menne és egyből lefulladt. Melegen már nincsnek vele ilyen bajok. Nyáron lett bennr gyertya,kábelek es trafó cserélve. -
K Norbi
addikt
Szerintetek ez a hang mi lehet? [link]
-
Misi1980
senior tag
Sziasztok!Van egy B5 passatom.A gondom az hogy az immobiliser indításkor letíltja a pótkulcst. Házilag lehet valamit kezdeni a pótkulcsal hogy indítsa az autót?
-
-
MunezXBK
nagyúr
Ha már kulcs.
Vennék bicskakulcsot, minden további nélkül feltanítható az enyémre?
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #105776 üzenetére
Vag Tacho, vagy vag commander. Mindkettővel kiolvasható a PIN az óracsoporból és feltanítható az új kulcs.
Tsabi
Házilag is megoldható. Feltanítod a távkapcsolót, az immo chipet meg átrakod. Öröm és bódogság, csak a régu kulccsal többé nem fog indulni, marad szerviz kulcsnak, hogy ki lehessen nyitni a verdát.K Norbi. Húzd meg érzéssel, mert a hőcserélő mögötte vékony falú alu. Hamar megsérül. Ne kézzel, hanem kulccsal, de csak finoman. Túl laza, ha mindig megenged, hogy a rotor rágná meg a menetit..
[ Szerkesztve ]
-
Macka
veterán
Ezt a héten találtam idehaza... Pécsen
-
-
-
-
-
Macka
veterán
Srácok! Tudtok olyan 1.9 TDI A4 Avant quattrot, amit érdemes megvenni? 2002-2005 körüli évjárat lenne.
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #105786 üzenetére
Ha az enyémet el tudod indítani tied az autó Logikusan ha valaki kiszedi a gyári immot azt pótolni kell más megoldással. Az a baj Mági hogy itthon kevés ember tudja megcsinálni a tanítást. Magamnak én is megcsináltam volna de nem veszek ezért plusz eszközöket hozzá. Meg aztán itthon van pár elektromos szaki aki tud gányolni.. múltkor volt nálam egy b5 amibe 60-as kötődoboz volt betáve 3 biztivel belógatva a motortérbe.. így hidalta át hogy szar a bizti tábla egyik része...
-
sultansmith
senior tag
Hali!
Nem rég vettem egy Audi a3 8l-t, nyomott áron a következő hibával:
az 5 sebességes manuális váltó az 1-es és a 2-est nehezen veszi, könnyen lesz belőle 3-4, valamit a rükverc minden 20. próbálkozásra sikerül, mintha nem is érzékelné a váltó, hogy lenyomom, 1-est kapcsol.Szerintetek mi lehet a probléma, és mibe fog fájni?
Előre is köszi a válaszokat!Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
rob210
nagyúr
Urak klímás kérdésem van!!!
Ha gyorsítok az autóval úgy, hogy klímázok akkor szétkapcsol a kuplung vagy sem.
Vagy van olyan is meg ilyen is?
Kocsitípus függő?Csak azért kérdezem, mert én úgy tudtam, hogy ha bekapcsolom megy ha kikapcsolom nem megy.
Ráadásul a gyorsításkor érzem is, hogy nem úgy megy.
De egy "szaki" váltig állítja, hogy ha odalépek neki akkor szétkapcsolja a klímát a kuplung elősegítve a gyorsítást.
Ez igaz?Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Autós topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Milyen légkondit a lakásba?
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van videokártya kompatibilitás?
- MG4 menetpróba
- További aktív témák...