-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mi van itt éccakai műszak?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
ßrainiac
addikt
Elkaptam egy macskat hazafele :/
Hat eleg fos erzes..
Kivilagitatlan uton kb. 1-2 meterrel elottem szaladt ki a bokorbol. Eleg puha volt :/
-
-
Killer01
őstag
Sziasztok, egy kis támogatás kellene hozzáértőktől szóval kiscsaládom bővülése miatt kinőttük a szeretett 5-ös Golfunkat, szeretném lecserélni. A kinézett jármű a 2011-től gyártott 1.4-es tsi Touran. Mit kell tudnom a modellről? Leragadtam a szívóbenzineseknél, nem ismerem a tsi-ket.
-
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #106807 üzenetére
Meddig volt turbós kompresszoros az a motor? Szerintem a 140 lovas egy ilyen fiatal autóban már csak turbós.
Állat elütés témára: szerencsére én eddig csak madarakat fogtam, azokat nagyon sajnáltam mindig, rossz kedvem volt. Kivéve a fácánt, olyan rettentően ostoba madarak, hogy inkább dühös lettem, hogy összevérezte a szélvédőmet.
-
Piwi
addikt
válasz szőröscica #106808 üzenetére
remélem a fácánt azért elvitted haza "bosszúból"
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
veterán
válasz szőröscica #106808 üzenetére
Golf 7-től kezdve csak turbós a 140 lovas, addig kompresszoros is (szvsz).
-
Kiskokó
veterán
Értem. Köszi.
Mágus : Elvileg valósan van benne neki 290Ezer km körül mert mikor vette leinformálta vásárláskor de ugye a jó gyors levelezős (KEkkh? vagy mia franc az) 1 hónapra rá küldte neki az infókat és abból derült ki hogy 60ezerel tekerve volt.
Most cserélt egy porlasztót, felújított turbót kb 2 hónapja rakta fel, vezérlés csere, kuplung és kettőstömegűt most akarja csináltatni.
Neki volt az amit írtam, hogy nem tudják a porlasztó halálához volt e köze hogy valami Limonádé szerű dizel jött le neki az egész tankból vagy 50L...
Nem gondoltam volna hogy Dízelnél 20%os Chip ekkora dolog.. sima szívó benzinből chippel ugy tudom 8-10 %ot kihoznak... turbós dízelből meg a 20% sok ?
Nem értek hozzá mondjuk.Meg ugye nekem az ABT is csak Chip aztán 225 -> 275 is kb 20%
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #106813 üzenetére
No, akkor a chip árát máris beleborítom neki a motorba, és rájön, hogy nem is kell az neki. Cserélje a ki a vezérműtengelyt és a hidro tőkéket is, ha már csináltatja a vezérlést, ne kelljen pár hónap múlva megint szétszedni. Csendesebb, erősebb lesz alulról és pár kósza vibráció is elmúlhat.
Ha már tényleg meg akarja íratni, tegyen fel egy új turbót. a felújított elég hamar beadja a kulcsot.
Ez egy nehéz autó. Egy fabia vagy ibiza sokkal jobban mozog ezzel a motorral megírva is. Azok jobban bírják a + 20%-ot.
Khm.. ABT, padon mikor tudta azokat az értékeket?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Lacess
tag
válasz bitpork #106821 üzenetére
Csak 22"-es?
szerk.: végy példát!
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #106815 üzenetére
Jólvan átadom neki az infókat aztán majd eldönti mit akar.
A turbó az AH-soktól van az ő felújított turbójuk se elég jó ?
(ahturbo.com)Én nem tudom mérték e az ABT-t a papírján van Le és nyomaték görbe a régiről és az újról is. gondolom akkor mérték. amúgy 6.8 at kéne mennir 0-100ra gyári ABT papírja alapján de jelenleg olyan 7.2-7.3-at tud.
Haverom a 150Kg-al könnyebb 4.2 Quattro A8-al 300Le egy centit nem bírt rám jönni mikor "gyorsultunk" egy az egybe úgy ment mint én.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
XP NINJA
őstag
Sziasztok! Nem tudom mennyire szakmai a topik, de remélem valaki tud segiteni, vagy a jó helyre irányitani.
Adott egy Golf 3 1.9 TD AAZ, gyárilag analóg órás óracsoporttal. Kicseréltem egy TDI órára, aminél felvilágosodtam hogy ez bizony nem passzol bele. Inditás után kiakad a fordulat mérő, amúgy minden más meg. Eladtam, vettem egy ugyanúgy kinéző, de TD-ből bontottat:
Izzitáskor akkumulátor visszajelző halott, inditás után fordulat halott, olajnyomás villog. 2000-es fordulaton jön meg minden funkció. Videó is készült. Olaj villogásra ezt az infót kaptam: van 6 féle olajgomba, azért.. 1z van nekem, barna jelzéssel, 0.15-0.45 bar-ig, de a 0.20-0.50 bar-ossal villogott nekem is folyamatosan.....
Kérdésem az hogy ez egyáltalán TD óra? Próbáltam megfigyelni minden opciót, és nagyjából az passzol, hogy a kerekebb betűtipus, mint a videón látható a TDI, a szögletes, 20km/h-ról induló MotoMeter-es az AAZ. Egy motometeressel működne? Sajnos nincs olyan eladó hónapok óta ami a közelembe lenne és bepróbálhatnám.
Remélem érthetően fogalmaztam
[ Szerkesztve ]
-
Én azóta nem találok szavakat a lila színre ... a donkey stílust meg végképp nem erőltetném
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz Killer01 #106811 üzenetére
Mennyit szántál a lánccserére? Ha mindent cserélni kell, akkor min. 200 lesz :-( ha mákod van, akkor elég csak a feszítőt cserélni.
Ha horror árakat szeretnél hallani, akkor keresd fel (ne e-mail, minimum telefon) a novothauto.hu-t, vagy márkaszervizt. Érden van normális szervíz, ott 220 ha mindent cserélni kell.Még kokszosodhat, dióbeles tisztítás a novothautónál ~130, nem olcsó egy hely. Én vegyszeres tisztítást csinaltattam 18-ért, nem tudom, hogy ért-e valamit. Összességében nagyon jó autó volt az enyém, viszont ez a sima turbós 122 lovas verzió volt Golfban.
Más bajuk - tudtommal - nem szokott lenni.[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #106825 üzenetére
Hát ugye volt ez rosszabb is mikor a légtömegmérő "rossz" volt.
De amugy simán lehet ja hogy a DPF nél mikor kiírta a srác ott elveszett pár ló.Mondom múlthéten haverom a könnyebb A8 4.2vel a 300 Le-ősel egy az egybe mentem! semmi nem jött rám pedig én még nehezebb is vagyok
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kiskokó #106832 üzenetére
nem elveszett, vissza került egy gyári dpf off soft előfordul
egy jól beállított pref experttel simán kilehet ezt nyomozni, főleg ha van egy tuti gyári softos kocsi referenciának.vagy lelogolod a te tőltőnyomásod és hozzá nézel egy gyárit.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Lacess
tag
Elnézést kérek mindenkitől aki látta!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
XP NINJA
őstag
válasz Mágus2 #106830 üzenetére
Vw Golf 3 1.9 TD 1993 AAZ 75le Ferdehátú.
Kiszedtem, megnéztem, VDO márkájú. Cikkszáma 1H0 919 860 F, ez alapján a linken érdeklődőnek is ez van TD-ben. Szerintem bele való akkor
Illetve egy olyat találtam hogy 95 utáni AAZ-ben 0-ról kezdődött a számláló. A sok rar file ami a tipushoz van nem tudom mire való.A Vag-com-nál meg az óracsoportot kéne laptoppal összekötnöm? Mert az autóban nincs hibaolvasó kimenet.
szerk: Itt is AAZ-be irják, szóval ki kéne deriteni akkor miért nem jó
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz XP NINJA #106836 üzenetére
A Te autódba 1H6919860HX vagy 1H6919860JX való, alvázszámtól függően. A többi az eltérő bekötés és ellenállások miatt vacakol.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #106837 üzenetére
No Mági bácsi szombaton katalizátor egység cserélve lett. Öröm és boldogság kipuff rezonancia off (végre )
De hogy Hans tuti csuklott Ingolstadtba az fix 3 dolgot vontam le ebből a műtétből. 1.Aki ezt a kipufogó rendszert megtervezte ritka nagy barom volt és sose kellett autót szerelnie..
2. Ez volt az első és utolsó hogy hosszmotoros afn-en katalizátort cseréltem
3. Ha lesz időm akkor adok a rendszernek még egy flexicsövet alul+ rögzítést. A legnagyobb súly a pont a flexit terheli így nem csoda hogy hamarabb kiadja a lelkét.Na mindegy ezt leszámítva 2 év sz*pás után csak meg lett a bűnös
-
do3om
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz do3om #106842 üzenetére
A kérdés benzines vagy dízel autóra vonatkozik? A benzinest nehéz korommal televerni.
Dízelnél főleg alacsony fordulaton tud berakódni, sokáig tartó padlógáztól le tud olvadni. Csak azt tudom tanácsolni, amit már többször megtettem. Hidegen nem rúgni, de 1500 fordulat alá nem megyünk. Inkább gurulunk 3.ban 60-al, mint 5.-ben. Kisebb a terhelés, kisebb a turbó nyomás. Miután bemelegedett, rendesen lehet használni az autót, de ha meghajtjuk, leállítás előtt érdemes várni míg visszahűl. Pályán motorfék üzemben hűl a legtöbbet. Megállás előtt célszerű így lassítani, a felgyülemlett hő nagy mennyiségétől ilyenkor megszabadul a turbó, mivel a meleg oldalra is hideg levegőt kap, ugyanis motorféknél nincs befecskendezés, így forró kipufogó gáz sincs. Utána még hagyjuk 2-3 percig hűlni.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
-
mmdms
addikt
Karácsonyig le kell cserélnem a passatot, valami benzines kisautó lenne a cél. Nézegettem régebbi a3-ast 1,8 20v motorral, ezek vannak olyan megbízhatók és igénytelenek mint a 323-as 1,6i 2002 körüli mazdák, illetve a kis első generációs yarisok?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Pitu
aktív tag
Sziasztok!
Kinéztünk feleségemmel egy használt Skoda Fabia 1.4 (80le), 2006-os kombit. Mennyire ajánlott típus?
A tulaj szerint ideje vezérlést, vízpumpát szíjakat cserélni. Ez kb. mennyibe kerül anyagárban?Köszönöm!