-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #107050 üzenetére
A környezetvédelmi tálcát lekapod alulról, felnyúlsz és meghúzod a bowdent.
Nem rángatni. Csak meghúzni. Néha segít ha valaki közben lenyomja a géptetőt, mikor húzod, majd elengedi, de ez tényleg csak néha... Alulról oda férnél, ha alá mennél rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nem férek alá.
Félek hogy elszakítom ha rángatom a bowden. Huzzam a burkolatot?
Utastérben a bowden burkolatot húzzam esetleg?[ Szerkesztve ]
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #106915 üzenetére
Köszönöm az érdeklődést!
Biztosíték rendben.
Igyekszem elvinni szerelőhöz, de most a Polo ment. Polo utóbbi időben már kanyarodáskor lefulladt.. Még szerencse, hogy észnél voltam + volt erőm elfordítani a kormányt.Ha valakit érdekel ültető rugó+gátló 1.8T b5 kombi passathoz.
Itt volt visszább a melegedés téma nekem 3,5km-n. a víz felmegy 90°C-re. (indításnál 30sec-et várok, út közben 1 lámpát állok, 10-13°C kinti hőmérséklet) Annyi, hogy a Berényi-Kadocsa kereszteződésig meg se mozdul a mutató.
szerk: ez az oldal mennyire ad valid infót?
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Így használva: Míg az olaj hideg(amit én 10km városi autókázásnak tekintek melegnek) addig ~1600-2200 as fordulat tartományba próbálom használni. Természetesen ilyenkor nem nyomok padlót sőt szerintem olyan 50%-ot max. Ebben nagy segítség a turbó hangja.
Néha indulásnál esik ez alá(még nem vezettem őt 300km-t se), illetve váltásnál gázelvételkor ugrik meg +150el a fordulat. Ez amúgy miért van?(próbálja pörögve tartani a turbót? ) vagy későn venném le a lábam a gázról?[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
-
veterán
válasz focvis #107053 üzenetére
Megcsináltam ezt a francia ultrafoscht ez alapján.
A kezem szétment, de igen büszke vagyok most magamra.Holnap reggel adom vissza a tulajának, folyik belőle az olaj, ma bejelzett, hogy alacsony az olajszint. Itthon megnéztem a szintet, de nem tettem vissza rá a sapkát, hogy majd a garázsban villanynál feltöltöm, erre ez az utolsó ganéj nem nyílott. Pofám leszakadt volna, ha olaj sapka nélkül viszem vissza.
2 hete széttört a tetőnyitópanel benne, ripityára. Renaultnál 43 ezer Ft. Szerencsére eBayen találtam 7 ezerért. Ez volt egy hónap alatt vele.
Élet szara, sose vegyen senki francia foscht! 💩💩💩💩💩💩💩💩💩 (bocs, Rob!)
Tresh, Mági + Viberen Tomcsi, Laci: köszönöm szépen a tippeket!
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
víz hő fok mutattató sajna nem mérvadó ~75-115 fok közt te csak 90 fogsz látni, ilyen időbe az olaj is viszonylag lassan melegszik.
otthagyod a lábad a kuplungon
ha jó a turbo nincs hangja, max ha tényleg poroszkálsz és idő kell hogy felpörögjön egy pillanatra (de ezt még a "hűűű érzés" előtt kell hallani), de egy gyári autón ha már hallod bajok lehetnek, lekapnám a csövét és meg cibálnám a tengelyét
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Dot
őstag
válasz tomcsi23 #107059 üzenetére
Approx. mileage 281,132 km
Ez ami igazán érdekelne.
Sajna semmit nem tudok az előéletéről :/
Tényleg a 3 karakteres "kódtáblát" ehhez a csomagtartó burkolata mögött keressem vagy a pótkeréknél?!Turbó ellenőrzés is fent van a listán amivel megyek szerelőhöz. Néha fütyül, de inkább azt hallani ahogy tölt/szív vagy tökömtudja.
Kolléga sor5 TDi-jében a tudbónak is hasonló hagja van.[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Mágus2
Közösségépítő
Csakhogy a TDI-ben 3x akkora nyomáson dolgozik. Ami nálad 0,5 Bar padlón, az a sor 5-nél 1,5 Bar. Neki elnézzük a hangot...(mert
van benne tartalékdízel)Fütyül, vagy huhog?
(#107065) focvis egy hónap alatt 180 000km? Ne csodálkozz, hogy sok szopás van vele.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #107062 üzenetére
3. autó sokgyerekes családban, én kértem kölcsön, mondván ebben nagy kárt nem lehet tenni. 180 ezer km, az egy hónap alatt többször vészüzemmódra váltott, emiatt egyszer majdnem belém jött a busz mikor kikanyarodtam elé.
A jobb orrlukán át tudtam kinyitni:
A feleségem Cliojában elszállt a váltó 6x.000 km-nél.
Ja, meg ezek csinálták Trianont. :/
Viszont lehet, hogy holnap a kezem közé kaparintom végre a 🚀🚀🚀 golfikámat. Vagy pénteken. 👹
-
VR6-Fan
veterán
nem akarok vész madár lenni, de ott egy olaj pumpa csere, egy turbo csere meg turbo olaj cső csere már bele férne lassan, fej nem hangos?
mágus szívott talán eggyel, Mági ott mi is volt?szinte ugyan az a turbo, 1,5 baron fél helyett, felpörgésnél van némi hangja.
(tudom baromi lassú voltam, asszony marad és a szakkommentál is )
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
veterán
válasz szőröscica #107066 üzenetére
Nem akarok hangulatot kelteni.
Tény, hogy nem a család szeme fénye ez a szerencsétlen, de ettől még nem kellene ekkora foschnak lennie.Nemrég adtam el a 164 ezret futott Golfomat 6 évesen. Ha felére visszacsaptam volna a kilométert benne és azt hazudom, hogy 3 éves, simán elhiszed ránézésre. Minden úgy működött benne, mint ahogy az a nagykönyvben meg van írva (leszámítva a reggelente zörgő láncos vezérlést).
Más ligában játszanak. Őszintén sajnálom aki belenyúl ezekbe a francia talicskákba, de természetesen csak ebben a topikban ventillálok.
[ Szerkesztve ]
-
A bal herém ki van. cca 210 km. 3/16-d tankkal de a mutató minden lejtőn máshol áll Ez kb 6,25x3. Valahol 8.9 liter/100km. Vagy a lengés miatt +1 liter. Óra szerint max 100 volt tempomattal, és néha kicsit DPF égetésre gyúrva (olyan 40km-n keresztül) 2000+rpm, kézzel váltogatva. Nem vagyok elégedett Pedig már levettem a tetőcsomagtartót. Még a kerék 19->18 tesztet megvárom mielőtt belenyugszom a fogyasztásba
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Mágus2 #107070 üzenetére
Álljon meg 10ben nagy átlagban és haverok leszünk Viszont valami irgalmatlan jól simítja az utat! Olyan mint egy guruló nappali És nem érezni amit beszéltünk, hogy a bele kisebb mint Dominak. Érzetre nagyobb.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
m3tr0
senior tag
válasz bitpork #107072 üzenetére
Ez most milyen autó milyen motorral?
Olvasom topikot de erről lemaradtam.Neked meg nem tudom mi bajod van, azt hittem megszaba kérdezni.
Bocs,hogy írni mertem ide.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Mágus2
Közösségépítő
-
m3tr0
senior tag
válasz bitpork #107075 üzenetére
Ez de szép autó.
Gratula hozzá!Biztos azért nem fogyaszt 8 liter alatt mert nem markaszervizbe hordod és igénytelen vagy.
Öcsém miket nem tudnak egyesek összehordani.
Mágus: hát mert olyan fura voltál, oszt meg késő este is van.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
tresh
addikt
válasz focvis #107068 üzenetére
Erre azt tudom mondani hogy olyan az autó mint a gazdája Csak általában ez a baj hogy az emberek többsége azért van rossz véleménnyel a francia gépekről mert feléért veszi a piaci árának és csodálkozik hogy szét esik alatta. Utána megy a köpködés pedig nem az autó a hülye Mondjuk ez a német gépekre is igaz csak ott megy az elvakultság megveszi a lerúgott 3-as golfot rálocsolja az ára 2szeresét de az az autó hibátlan mert golf Azért sajnálom hogy rossz vélemény/tapasztalatod van a p*nci jelű gépről pedig teljesen vállalható családi gép kombiba.. ja bocs Mági kedvéért grandtour
-
-
-
-
veterán
válasz bitpork #107086 üzenetére
Ez még tavalyi történet, egy véletlen kitérő egy despota magyar nagyvállalkozó érdekeltségéhez, ahol mindennap találkozol a céget 1/1-ben tulajdonló f@szfejjel.
Multihoz és állami cégekhez szokott a gyomrom, most már maradok is ezen a vonalon.
@Norbi: Talán ma, holnap mindenképp. Ma este kocsmába megyek, nem autózom.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Kopott fekbetet hibat dobott a muszerfalam. Ha veszek fekbetetet, valaki be tudja nekem tenni Bp-en (nyilvan nem ingyen kerem) ?
I humbly and respectfully decline™
-
!Overdose!
őstag
Ma hajnalban mentem egy Pesterzsébet-Újpalota oda-visszát (40km) és arra lettem figyelmes hogy 70 foknál nem ment feljebb a vízhőfok. Fűtés van, az alsó és a felső cső is langyos. Már többször megfigyeltem, hogy nehezen melegszik fel 90 fokra és lassú, de egyenletes haladásnál előfordul, hogy vissza is hűl. Autópályán azért nem, de a 80-ra korlátozott M3-ason igen. Kicseréljem a termosztátot vagy ezeknek ilyen kicsi a veszteséghője és így jó. A fogyasztás nagyon baráti: 4.4-4.6 mostanában.
2001, Polo 6N2, 1.4 TDI, AMF, EXB
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
MunezXBK
nagyúr
válasz !Overdose! #107092 üzenetére
Termosztát.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz !Overdose! #107094 üzenetére
Mágus kartárs lesz a megmondója.
-
7600 GS
addikt
válasz !Overdose! #107094 üzenetére
Wahler, Vernet, ezek mind jó minőségek.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban