-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
-
Piwi
addikt
-
Magnum_
nagyúr
Sracok! Egy flakon plasti dip hany felnire elegendo? (17", nem teli, ot agu).illetve azt lehet nagynyomasu mosoba vinni?
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
Koszi Fiuk!
Nem tudom, miert a nyari kerekemet irtam.. A téli gyari 16-osom van szar allapotban, azon gondolkodtam, hogy a hetvegen lefujnam. De csak sotetszurkere...mivel erdemes takaritani elotte? Benzin?
Tudtok ajanlani valakit, aki a ket tukrot illetve a motorhazteto elejere tenne fel bőrhatasu foliat? A motorhazteto eleje elegge sok kavicsot kapott, fenyeztetni meg mar nem akarom (jovo nyar vegen valoszinuleg elkerul tolem).
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #107263 üzenetére
Annak mar teli kellene egyebkent.
I humbly and respectfully decline™
-
veterán
Sajnálom is. (A feleségem is nyűgös tud lenni.)
Ez az út időben ilyenkor +30 perc. Cserében sokkal szebb és élvezetesebb.
Nyáron meg időben is rövidebb, ha beszopod a vasárnap délutáni dugót az M7-esen, Balatonvilágosnál. Szinte mindig erre jövök hazafelé a Balatonról.[ Szerkesztve ]
-
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #107268 üzenetére
Üdv Mági!!
Egy kis helpet kérnék ha ráérsz valamikor nézzél már rá légyszi erre a logra... Egy Ford Galaxy Pd, AJM motorkódos autót olvastunk ki vcds-el.
Itt van a log: [link]
Az 1. hiba : azt mondta a tulaj srác, néha csinált olyat mint ha nem menne egy henger. A logba látszik is, hogy volt valami az 1-es hengernél. Egyelőre töröltem, aztán majd megint ránézünk egy hét múlva. Kábelkorbács hiba lehet ez...?
A 2. hiba : Tiptronic jatco váltóval van szerelve és az meg olyat csinál hogy néha hidegen nem akar elindulni csak nagy gázadásra, de ez se állandó probléma. A váltóhoz is írt hibát, de az gondolom a motor felöl nem jó értéket kap...?
Gondolom előbb a motort kellene rendbe rakni...
Köszönöm!!
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
knuckle
aktív tag
és megint kivillant a check engine lámpa...
egy jó ideje nem jött elő, akkor az akkura panaszkodott, illetve még korábban a generátorra....
délután kiolvasom a hibát, aztán kiderül, hogy mi a nyűgje megint..."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #107271 üzenetére
Értem, köszönöm!! Ilyesmire gondoltam én is...
És a 2. hiba a váltó menüpontnál, ez mitől lehet...? :
"01166 - Engine Torque Signal
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent""Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
TaaT
veterán
Facén bedobott valaki egy videt hogy csattog az 1.4 16V, erre sorba irkálják az emberek hogy 350-360e-forintért újítottak fel ilyen motorokat, és van akinek így is csattog
"AHW 1.4 16 350 e 3 év alat költötem rà csak motora minden ki let cserélve mégis kerepel. Ezek ilyen csatogosak"
Give them hell Ukraine!
-
cbrfireblade
aktív tag
Üdv!
Korábban már írtam, hogy van egy 2004-es toledom, amit elért a típushiba és beázik.
Próbálok minden olyan helyen "javítani" ahol lehetőség van a beázásra. A pollenszűrőház alatt tömítettem illetve a másik oldalon lévő fekete doboznál is (ahol különböző csatlakozók mennek be a beltérbe).
Bár olyat is hallottam, hogy a karosszéria elemek összetételénél, ahol ki van kenve gyárilag- nem tudom mivel- ott is beengedhet az idő haladtával....
Az első ajtóknál a szokásos helyen- a lemezpanelnél- 100%-ra enged. Ott most ideiglenesen megpróbálom tömítőpasztával orvosolni a problémát.Tavasszal ha hazaértem, akkor normálisan megcsinálom, teszek oda valami tömítőzsinórt.Ahogy csinálom ezt az átkot próbálom megérteni az elvet, bár teljesen nem szedtem ki a panelt, mert gondolom azzal jönne az ablakemelő szerkezet is meg nem tudom még mi.... csak középmagasságtól kezdtem el pasztázni. Szóval a panel és az ajtó külső lemeze között -pl esőzéskor- össze vissza folyik a víz, majd alul a kifolyón távozik?
Ha igen, akkor az ablakemelő szerkezetnek, hangszórónak és nem tudom még mik vannak ott, hogy nincs a víztől baja? -
tomcsi23
veterán
válasz cbrfireblade #107277 üzenetére
Nem vészes.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz sultansmith #107282 üzenetére
Az sose számít. Itt 2 dolgot fizetsz meg egyik hogy ez az autó evvel a motorral kuriózum. (persze utólag mindenbe be lehet rakni stb stb de ez gyári). A másik hogy elég ritka gyári felszereltsége van. Igen hülyén hangzik ez az ár egy 20 éves autónál, de nem is mi vagyunk szerintem a célközönség. Pl én is simán vennék egy G1 GTI-t mert gyerekorom nagy kedvencem de amennyiért egy gyárit kapnék (patika állapotba) az kb a lakásom árának fele..
-
Coyot
őstag
Jóestéket
Kapott a paszuly egy lámpapolírt nagyon fasza lett mint az új. Egy kérdés lenne ezzel kapcsolatban amiben nagyon megoszlanak a vélemények a köreimben. Valaki szerint érdemes lenne egy UV fóliával véglegesíteni így többet nem mattulna be, valaki szerint pedig a fólia nem ér semmit. Van valakinek tapasztalata esetleg ilyen UV védő fóliával a lámpára?
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
cbrfireblade
aktív tag
Ki milyen tömítőpasztát használ "vízszigetelésre"?
Olvastam olyat, hogy bármilyen szilo jó, csak ne ecetes legyen... (az okát nem írták oda, hogy miért ne)
Én eddig loctite 5972-t használtam, most kifogytam és nem tudom ilyet vegyek-e megint vagy valami mást. Ez elég jól tömített, de függőleges helyzetben eléggé mászik....(facen olvastam olyat, hogy az ajtó lemezpanelt szélvédőragasztóval kentbe körbe.... biztos jól tömít, de utána simán bontható is??? )
-
Morris
veterán
válasz cbrfireblade #107288 üzenetére
neutrális szilikon
-
tresh
addikt
válasz sultansmith #107286 üzenetére
Ez pont a muszaki tartalom vegett lesz/lett kultauto. Persze a G3 tucat termek a forma vilag se olyan rendhagyo mint a g1/g2 de valahol pl engem is megmozgat egy kicsit foleg amikor beallsz egy talalkozon a sok tucat tdi koze egy gyari vr6-al. Lehet rosszul emlekszem de csak a g3 corrado kapott ilyen blokkot vagy talan meg a b4 paszuly? Mindegy is szerintem a ritkasaga vegett hamar el fog kellni es nagy valoszinuseggel kulfoldi lesz az uj tulaj. Itthon senki se fogja ezt kifizetni ebben teljesen igazad van.
-
!Overdose!
őstag
válasz cbrfireblade #107288 üzenetére
Ecetest azért ne, mert szétrohad tőle a kaszni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
ßrainiac
addikt
Magus2:
"Az új bosszúállókban egy ilyenre feküdt rá Hulk."
Szakadtam
En is nagyon kiszurom a konszernt a filmekben, de ez kimaradt. Inkabb a 2000 elottiek a kedvencek.
Apropo oldszkul, ezt neked is lottem
[ Szerkesztve ]
-
9/16-d tank (cca 56 liter) és majd 600km (582) Pálya város, DPF kormolás pályán.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
SeatZola
őstag
Sziasztok! Tegnap vettem egy 2005-os VW Polo 1.4 Comfortline-t, még a "béka" lámpást. Azt szeretném megkérdezni, hogy a gyári sima kulcs átalakítható-e bicskakulcsra és távirányíthatóvá tehető-e a nyitás/zárás, mint ahogy a 2007-es VW Jetta Comfortline kocsimon is van?
Rappi
-
kk831228
addikt
válasz tresh #107290 üzenetére
Nekem a Corrado sokkal inkább kultautó mint a g3... 90-es évek elején az a forma azért odab.. ott...
Még a Calibra volt ami hasonlított... Na jó még ez is ott volt 91-től [link] Múltkor meg ezt néztem Ó ha milliomos lennék : [link]
Persze nekem is g1/g2 gti volt az Isten, de amikor Balatonürededen elgurult a sétányon egy szép Corradó előttem ... Csak hát ugye a golfok 500 körül voltak a corrado meg 1M vagy fölötte... Amikor vettem a passatot ajánlottak egy Corradot 1M fölött... Corrado-ból már akkor is kevés volt, g3 vr6 annyi volt mint a szemét pár százezer ft-ért árulgatták. Igaz sok lelakott volt közte...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
sultansmith
senior tag
válasz kk831228 #107297 üzenetére
Corrado, az már igen, vagy most jut eszembe a régi scirocco forma... wáááh...
Aztán ott az audi coupé, a calibra, és a fene a pofáját, még mindig megnézek egy igényesen felújított bogarat is...
Na ezek kultautók, ezekért indokolt az 1-2-3 M, nem a golf3, vr6 ide vagy oda.
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
7600 GS
addikt
válasz sultansmith #107298 üzenetére
Calibra az nagyon nem egy szint az említett autókkal.
-
sultansmith
senior tag
válasz 7600 GS #107299 üzenetére
Hát nem is tudom, benne volt gyerekkorom nagy kedvencei között, tény, hogy mára már elfáradt, és az opelnek sem sikerült megtalálnia a helyét, de amikor majd valaki a 90-es évek autóiról kell beszélnie, meg kell említenie, mert a forma nagyon jól eltalált volt, valamint a korának legjobb légellenási együtthatójával rendelkezett.
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban