-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #107094 üzenetére
Csere. Wahler mehet. Ha rendesen bemelegszik, még lejjebb is mehet a fogyi.
focvis Sok balesetmentes kilométert! Szép, még így, feghérben is.
[ Szerkesztve ]
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #107064 üzenetére
Hát majd csinálok normális videót, ezt ma csináltam.
KB 2,5 sec től lehet hallani a fütyülést 3,5 sec ig. Tudom lóf@sz, de városba ennyire tellett
Elég bot fülem van ehhez. Lehet Munez kollégát elviszem egy körre. Már ha van kedve/ideje.(#107067) VR6-Fan Lehet chippelve van és 1,5 báron tölt Magas fordulaton nincs hangja a turbónak. Olyan 4000 fölött elnyomja minden más.
(#107098) focvis Jóféle
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #107109 üzenetére
Nekem mindig az. De akkor ezek szerint kivulrol is?
Amugy szarul indultam, legkozelebb vki megfogja nekem a telot, vagy felrakom nyithato tetoablakra es razoomolok (hogy ne legyen plusz suly)
Amugy e honapban megy fel a kipufogo nagyobb leomlocsovel, ha minden igaz. Hatha segit majd szedni a labat.
[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz Mágus2 #107028 üzenetére
ezzel kapcsolatban pedig jön az én történetem: hétfőn délelőtt vittem kicseréltetni az első kerekek szilentblokkjait amiről képet is mutattam múlthéten, szerdán hív a szerelő hogy a szilentcsere megment de gond van pirosan világít a szervó szóval egyáltalán nem megy, délután megálltam nála és mesélte hogy a silentek cseréje után amikor odébbállt a kocsival akkor jelentkezett a gond, azóta a szervó halott.
rögtön utána elvitte autóvillanyoshoz aki gépre dugta, kitörölte a hibát de rögtön vissza is ugrott mivel ott tényleg valami gond van és valami szervó érzékelőt emlegetett ami nem kommunikál, aztán átmérte a kábeleket stb és azt mondta a szervón belül van valami szenzor ez az amivel gond van na de itt a bökkenő, ezt külön nem lehet cserélni mivel bele van építve a szervóba, na mondom kurvajó, ez a valami egészben egy vagyon ha újan ha használtan veszem akkor is
hibakódot nem tudok mondani mert a gépredugásnál sajnos nem voltam ott, a szerelőm pedig hadilábon áll a számítógéppel, egy idősebb tagról lévén szó
lehetséges hogy a kedves szerelőm baszta el? mert nagyon gyanúsnak találom hogy közvetlen a szilentek cseréje után szaródott el, eddig hibátlanul működött -
Morris
veterán
Lassan ideje gumiszőnyeg garnitúrát is vennem. Ki mit ajánl? Melyik oldalról érdemes rendelni?
-
!Overdose!
őstag
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #107134 üzenetére
Ameddig nem az ablakon küldik be, addig még jól is jártál.
ßrainiac Viccelek csak, jól megy. Bár a 140 lovas skodrival nem tudnálak lenyomni, a sarkadban lennék. Ha mellé váltasz, mint Vilmos, akkor véged. A4 qottró, amit nemrég szereltem, 8,2 alatt van 100-on, az gyári 150 ló ,ahhoz képest nem sokkal vagy előlrébb és a golf elvileg könnyebb is.
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #107135 üzenetére
Ha megvan a kipufogo, kirangatom a Tomcsyt egy tesztre, o a tokeletes merce, ott megvan a 180lo es rettenetesen furge a gep.
Ugy volt, hogy vmit mokolunk az IC-vel is, de most telire kihagyom, majd ha jon megint a jo ido vmi ilyesmit ra kellene aggatni.
Van most valami arc aki elvileg megirja a programot is, egy masik AGU-s megy hozza valamikor a jovoben, szoval lesz referencia. O mondjuk K04-et akar bele :0
Ja, egy szo mint szaz, hatha a kovetkezo talira mar kicsit fickosabb lesz. Akkor nem arthat neked is csipszes verdaval jonni
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
Köszönöm szépen az Uraknak a jó szavakat!
Az abroszos ülés sokba van nekem, kb. ezért lőttem a dzsitiájt
Siófokra (is) örömmel bekanyarodok, ez a hétvége viszont necces, mert péntek este döngetek ezerrel (130 km/h) Zegre, vasárnap viszont az északi parton jövök vissza Bp-re.
Az abrosz mellett a kormányt sem adom.
Fél gázra eltekeri 2-esben a gumit ; összesen 13 kilométert mentem vele, erőtartalékról nem tudok nyilatkozni.
A futómű nem ráz vészesen, rosszabbra számítottam. (A fekvőrendőrök azért ellenségek lesznek.)[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #107135 üzenetére
Álló rajtból ha jó kondiba van a kotró a4 akkor megeszi reggelire , utána már más a dörgés haver frontos 1.8T -vel simán tartottam a lépést mostanáig (meg csipszelte a g*cije ) szóval mondtam neki hogy cseledzs ápcetted Amúgy a mezei a4 150 lovas quattro körbe autóz , nagyon sokat bob az awd alatta.