-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danex
addikt
Ugye a CR dízel motorok kényesek az üzemanyagra, tudtommal az OMV ami itthon valamivel nagyobb minőségű üzemanyagot biztosít igaz?
Adalékot érdemes hozzáadni, ismerős a metabond-ot ajánlotta, de inkább kérdezek.
-
ßrainiac
addikt
1.6 benzin 8 szelep, Seat Altea
Ebben lehet ugyeskedni az EGR-rel?
-
Danex
addikt
A Volkswagen visszahív minden csalós dízelt. Hmm Remélem azért ennél több információt is kapunk majd.
-
cbrfireblade
aktív tag
válasz cbrfireblade #106907 üzenetére
Na meglocsoltam a kocsit.... az ajtónál nem alul jön ki a víz ahol kellene, hanem a műanyag mellett, azért áll a küszöbön a víz.
De most, hogy szétrobbantottam a kárpitot és így néztem bentről -miközben locsolták- máshol is csepegett a víz,csak ezt nem lehetett eddig látni, mert eltakarta a műanyag borítás. Az ajtó mellett,a műszerfal alatt ahol a motorháztető nyitója van.
Leszedtem a levélrácsot megnézni, hogy azon a területen mi van és ezt a fekete dobozt találtam, ez mi? Lehet az nem szigetel rendesen és mellette beengedi a vizet?Ahol a kasznihoz van fogatva alatta ilyen szivacsos, gumis tömítés van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #106963 üzenetére
Akkor ők is vissza fogják sírni.
Mi lesz a sok chippes, DPF és EGR nélkül szaladgáló szarral? Azokat a zúzdába hívják vissza? Vagy mi van, ha nem megyek vissza, még ha érint is? A következő környezetvédelmin elhúznak? (ezt kétlem mert nem kibocsájtást, hanem kormolást mérnek.)
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #106964 üzenetére
nem lesz ebbol semmi extra max vissza minositik az euro normajat. Amugy pont ezen gondolkodtam ha valaki szenne hackelte a vasat vagy csak kuldott ra jo penzert egy faja progit majd visszavisza viszi.. hagyjuk mar en kinevetnem a vw marka szervizet hogy felejtsen el a hulyesegeivel. Szerintem ez inkabb annak cumi akinek meg garis a verda mert akkor hiaba mutatja a fuckot nekik vinnie kell gondolom hogy ne bukja a garit.
troll on: remelem vettek eleg diag kabelt a sracok mert ennyi sw frissites alatt hamar kopni fog
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #106966 üzenetére
Kivették a kínai készletet. Lesz ott brick-elt motorvezérlő.
De komolyra fordítva a szót. engem nem érdekel, hogy euro5-nek vizsgázik, vagy euro4-nek. Amíg átmegy, nincs gond. Itt kibocsájtást nem mérnek, nem tudom nálatok hogy zajlik a mérés. Itt egy faszi rátehénkedik a gázpedálra, leforgatja tiltásig, ha nem kormol a gép szerint, akkor kap egy matricát két évre. Ennyi. CSak a kormolást nézik, ami nem gond, amíg benn a DPF és teszi a dolgát. Akinek meg nincs rendben, az egy 20-assal elintézi. 20 eurós bankjegy is hiánycikk lesz a kínai vag kábel mellett.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #106967 üzenetére
itthon kb 1-2 eve ebredttek ra hogy karosanyagot kene merni. Az elott kb ugy ment hogy 93-as auto ok euro 1, 98 ok ott mar euro 2 mert attol mar csak azt gyartottak. No meg nalunk az is atmegy aminek motorja sincs. Most mar merik de semmi koze a valosaghoz.Ha kered az elotted vizsgazott ezres punto adatait teszik hozzad is a 4.2 v8 hoz. Nalunk ez nem lesz gond inkabb nyugaton...
amugy lehet most kene bontott ecu-t venni 2.0cr hez lehet lenne benne zseton
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #106970 üzenetére
Elég gáz lenne egy 16 szelepes motornál.
TaaT Itt se. Kormoláson kívül semmit nem mérnek. A katalizátort teljesen kidobhatod a dízelből, észre sem veszik. EGR lefalazást dettó. Attól nem kormol jobban így átmegy. DPF már necces, mert az egyáltalán nem kormolhat. Az elhasal, ha nincs benn a szűrő.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
Rohadjon meg a tetőkárpitom, ma elengedte a ragasztó.
Van rá hipiszupi trükk vagy kárpitost kell megvennem?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #106972 üzenetére
Ragasztó spray-el befújod a kemény részt és felcuppantod a puhatestű fátylat. OBI-ban beszerezhető a szükséges ragacs.
TaaT Ha megfelelne az euro6-nak minek a soft frissítés? Benne van a csalós szoft, és? Nem kell amerikába menni vele. Tudjuk, hogy csalt a mérőpadon, de én nem fogom méricskélni padon. Viszont más is lesz ott, szerintem változtatni fognak valamit. Szerintem az euro6-ot sem tudja csalás nélkül. Egyik dízel sem...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Holnap jön egy G2 1.6Tádé szerelnivaló. Végre valami izgalmas autó. Ja, nem, már holnap van.
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #106976 üzenetére
Nekem is most nyáron engedte el magát kicsit közel a szélvédőnél. Állítólag mivel ilyen puha szivacsos cucc van alatta idő után az elporlik és elengedi a ragacs. A oszloppal való újra kárpitozásra mondtak nekem 20k-t nem vészes csak ki kéne szednem a tető kárpitot, de se energiám se kedvem nekiállni főleg hogy jön a hideg Majd tavasszal
-
rob210
nagyúr
válasz K Norbi #106990 üzenetére
Ez most irónia volt, mert akkor nagyon beütött, ha komolyan mondod, hogy nem olyan, akkor viszont sírni fogok.
Nekem a Renaultban az van, mert kellet már az ajtó kárpitot leszedni, köszöni pont úgy viselkedik mint a gyári.Sok esetben amit kocsiba szánnak sokkal drágábban adják, pedig csak a körítő duma meg a csomagolás más.
Anno kerék csapágyat is így vettem, kivettem a régit lesétáltam az SKF-be ami 25méterre van a háztól és lényegesen olcsóbban megvettem a jó minőségű csapágyat, az Autósboltban kapható BIRTH meg mit tudom én milyen himihumi gyártóké helyett.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #106995 üzenetére
Ki kell szedni az egész tető kárpitot és leszedni róla a szövetet majd le csiszolni a maradék ragasztót/szivacs darabokat és utána újra felrakni ragaccsal a kárpitot különben ugyan úgy el fogja engedni. Amúgy a kárpitos srác aki nekem is fogja csinálni azt mondta hogy pl sötétebb színű autóknál sokkal sűrűbben jön ez elő főleg ha kint van napon mindig a vas. itt jól látszik mi a művelet illetve az a szivacsréteg hogy néz ki alatta..
-