-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz Ace owner #106146 üzenetére
Nem rossz az öreglány de azért annyira nem ájultam el a képek alapján mint Vályi.
Amúgy ismerem a tulajt, tőle vettük a haverom BAM motoros S3-át. Magát akkor tökéletes "BMW buzinak" állította be és örült hogy kikerült az utolsó nem BMW az udvarból. Csak a rally Lada maradhatott és már nézegették az 1-es BMW-ket az S3 helyett az asszonynak. Érdekes.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tresh #106152 üzenetére
A vicc az, hogy amikor mi elvittük tőle az Audit akkor mondta hogy ajánlottak érte Corri VR6-ot + dellát de nem, neki ilyesmi nem kell...
Mindegy, nem is számít, használja egészséggel és lelje benne örömét!Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Thunderbolt
tag
Sziasztok! Climatronik digit. Klíma van az autóban, és kíváncsiságból az Econ és belső levegő keringetés gombot lenyomva 1c9 kódot kaptam. Ezt kitöröltem, és futtattam egy tesztet, és így már 444 kódot kaptam, ami ugye azt jelenti, hogy nincs hiba. Akkor az 1c9 egy korábbi hibakód lehetett? Tudja vki, hogy mi ez az 1c9 kód? Az autó: Seat Cordoba 2008 1.4 benya 16v BXW
-
3 eeprom. Tudom, megírtak egy sztédzs 3.-t s már meg is előzték
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz K Norbi #106155 üzenetére
Az akkori technika ennyit tudott. Se közvetlen benzinbefecskendezés, se változó szelepvezérlés nincs még ezekben de még hengerenkénti időzített befecskendezés sem ha jól tudom...
Szívóbenzintől meg ne várj csodát és főleg ne hasonlítsd egy feltöltött dízel motorhoz aminek nagyságrendekkel nagyobb a hatásfoka.
#nincsbennetarcsi
-
trance89
őstag
Mági
nálam is kb féltengely csukló csere lesz de valamelyik belső mivel nem kattog hanem ráz, emellett néha zúgó fémes hang periodikusan 2-3 másodpercenként 50 fölött sofőr felől mint azt korábban is említettem (1 hónapos első kerékcsapágyakkal)
szóval a kérdés: új csukló legyen vagy bontott? mert elég sokat találni aprón is viszont legszívesebben újat rakatnék, az árak is nagyon változatosak (pl találtam egy oldalon vadiúj egész jobb/bal féltengelyt 120 eur-ért, máshol bontva 100e)
másik dolog, valahol olvastam hogy belső csuklót féltengelyestül ajánlatos cserélni, ebből mi igaz? mert ezt hülyeségnek tartom hacsak nincs elgörbülve[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trance89 #106163 üzenetére
120 euróért teljes féltengely csak a kínaiaktól lehet. a két csukló is 100 euró fölött van. Mennyi km van a verdában, hogy már ráz? Első próbának megéri felcserélni a két belső csuklót, ha marad a rázás, akkor nem az lesz a ludas, hanem a kettőstömegű vagy a befecskendezők, vagy a kopott vezérmű tengely.
tomcsi23 Mint ahogy azt a próbaúton is említettem, a dízel csak érzetre hűde megy, aztán megnézed a mutatót, ja még csak 70-el megyünk. Gyorsulásban jobbak az azonos teljesítményű benzinesek. Aztán, hogy emelkedőn melyiken kell hamarabb visszaváltani, az már más kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz Mágus2 #106166 üzenetére
180e de nem folyamatosan ráz, kb 55-70 között van pár bizonyos pont amikor a sofőr oldalon a padló és a kormány is enyhén vibrál, a padlón sokkal jobban érezni
nem is ez az enyhe vibrálás az idegesítő hanem a fémes periodikus zúgás de az már néha rohadtul, jövőhéten meglátogatom a szerelőmet és megmondom neki nézzen szét a féltengelyek körül[ Szerkesztve ]
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz K Norbi #106155 üzenetére
még jó hogy a kuviknak rosszabb a 0-100, mint a véjjer6-nak
a rugalmasságot meg ne is emlegessükés tessék egy alsó katos gyári 170le-s dizel 0-100 (DSG-s!!)
hát ezt én úgy hívom hogy cumi
azé én ültem jó vr6-ba nem olyan rossz az, csalóka.
Vilike: a legnagyobb gond az hogy az első henger sor kipu gáza a hengerfejen keresztül van vezetve, ami fűűtttt mint az isten nyila mindent, meg az az a baj hogy nem VSR szívosorral jöttek gyárilag (nyilván mert akkor szét alázták volna a konkurenciát)
(azt hiszem az 500db-s limitált corrado 215-225le körül volt)de amugy BMW is 150-200le közt volt a sorhatokkal, szóval...
végezetül, ettől a videotól mindig fel áll a hátamon a szőr... 90S végén tán Bildonéknak volt közel 300le-s szívó VR6-ja ami jobban forgott mint bármilyen VTI
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #106166 üzenetére
Na majd elmegyünk már egyszer oda a hegyekbe huligánkodni.
Nyilván visszaváltok, ha úgy adja ki, engem nem zavar, hogy hű, már 4000-t forog.Qru: innen bárki jelentkezik a feladatra szvsz.
Vilike: igazságos összehasonlítás csak két szögegyforma kocsi között működik. Elég egy rossz kiosztású váltó és már szopóka van.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #106171 üzenetére
Ami azonos tömegű és teljesítményű és szívóbenzin? Hát ott nagyon el kell neki kapni meg tiltásig forgatni hogy elkenjen .. meg van amikor nincs is esélye, ha kettesben még kevés a fordulat, és nem szúrja vissza egyesbe (amit kevesen követnek el nyilván) akkor annyi, dízellel végig nyomatéksávban vagy, szívónak meg fordulat kell. Persze ott is motorja válogatja azért
(#106173) Qru: és azok ugyanolyan nehezek? na meg ott az összkerék ami sokat levesz, igazságosan kell összehasonlítani
[ Szerkesztve ]
-
Uzmany
őstag
Sziasztok!
Tegnap vettem egy golf5-t, 1.4 tsi 140 le.
Van benne egy gyári Telefontartó.
Milyen mobil való bele?
Avagy létezik hozzá valami átalakító?Olajat milyet javasoltok?
Ajánlották castrol Edge 10w-60at.Köszönöm előre is.
® visions created with passion
-
tresh
addikt
semmi baja nem lesz tudtak a sracok hogy huligankodni akar az 1.4 tsi vel oda meg komoly viszkos olaj kell Ilyen olajat eddig kb ket autoba lattam ott 5k kent le lett rugva belole de azok mind racsingra epitett szara hegyezett gepek voltak. 10w60 az telen megkoszonne a tsi foleg ha lancos
-
-
Thunderbolt
tag
Erre van vkinek ötlete? #106154
-
VR6-Fan
veterán
válasz K Norbi #106192 üzenetére
eddig csak számokat mutogattál én is azokat mutogattam
és hányba ültél, vezetted is valamelyiket ?
90% lomha lerugott fos tényleg....
TSI vs 10w60
szerintem nem faszság
itthoni vw-ben dolgozó szerelőktől is kaptam már ilyen infot.lehet gondolkodni miért nem faszság, pl egy hideg indításnál.
amugy 10w60 bármelyik turbos benzinesbe aminek kenik is beletölteném
ott azért találkozni 300 fokos olajhővel is.
(tudom tudom ki kéne gyulladnia, az amit a gyártó megad lobbanás pont)[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- Xbox tulajok OFF topicja
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Marvel Snap
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- E-roller topik
- További aktív témák...