-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
ultetessel lazan atmegy, ha nincs porig rakva ha nem 5k plusz azt nem is lattak.. azt meg van oldva a honositas bar nem ertem ha honositod es hasznalni is akarod akkor a muszaki vizsga is alap feltetel ergo ha fos a gatlo akkor csere hasznalhato 60-70%os telot bontottan lazan veszel ala 40-50k 4 dbot rugoval mindennel kozott csak keresni kell kicserelni meg nem nagy feladat de max 20k ert barmelyik autoszerelo jelolt pek megoldja..
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Hidraulika olajat szoktam / tunk használni.
Tökéletesen tisztít és nem okoz kárt a motorban.
De 5-10 perc max amíg benne van két olajcsere között.
Nekem bevált, pedig az elején én se hittem benne.Egyébként a xado mosó is jó csak sokkal sokkal drágább.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #105346 üzenetére
Ezt mind cserélted? N75/maf/map/iat/dv/ Vagy csak tesztelted? Dv tud szorulni a melegben, tesztelve nem veszed észre. Valami ilyesmire tippelek, vagy vákuum problémára. Hidegen-melegen csinálja? N75 meghülyül ha nincs elég vákuum. Ezt mondjuk ki lehet mérni. Dugd rá a vákuum rendszerre a mérőórát, dobd fel az ablakba és menj egy csapatós kört(be ne verd a szélvédőt azokon a jó magyar utakon ). Ezzel ki lehetne zárni azt is.
Taat: Szép barna, látszik, hogy jó olajat kapott. Ne mosd le róla.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #105354 üzenetére
csere, több darabra is.
nálam nyomásos a reguláció mint a régi 90le-seknél
dv-nek még a vákumját tudod kikötni, hogy mindig zárva legyen.
hidegen 1800-ról 4./5.-be nem nagyon szoktam padlozni, de ott még harapósabb, üzem melegen jön elő a gond.vákum rendszerem meg egy cső direktbe az FPR-re egy meg a dv-re igaz abba van köz darab, holnap szerzek oda is vágatlan csövet
tomcsi23:van már ettől jobb képed is
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #105338 üzenetére
Elsa néni már nem olyan megengedő mint etka néni. Csak 1 darab gyári ajánlású gyertya van a motorodhoz:
bosch 101000051AA(F7LTCR), ami kétpólusú. Hézagról szó sincs.Ez egy kényes rendszer, nem jól tűri a kísérletezést. Vegyél bele 4 ilyen bosch gyertyát és ne kísérletezz tovább.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #105357 üzenetére
Összenézve azzal a 3,2-es motorral, hát az valami brutál nemtörődést kaphatott, hogy így néz ki.
Gondolom már régóta segítségért kiáltott, csak nem hallották meg.Ja, ez TaaT 1. linkelt képére ment volna.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #105365 üzenetére
Annyi mindent kizártál, hogy valami banális hülyeség lehet csak, valami apró vákuum cső, vagy hasonlók. Szenzor hiba is lehetne, de minden szenzort cseréltél, ami beleszól a nyomás szabályzásba. Kábelhiba is lehetne az N75-höz, de akkor jelezne szakadást az ECU. Csak ez az egy kód van? Bemásolnád a teljes hibakódot?
IC nem lyukas? Mert ha kirágta a csavar, az tud ilyet csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
gewinde mennyire változtatja meg az autó komfortjat? mindegyikkel olyan pattogos lesz? most van egy felujotott kw fbn és ezért kerdezlek benneteket köszi
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #105366 üzenetére
szakadást jelezné, meg akkor nem lenne jó. (találkoztam már ilyen hibával)
átnéztem, sehol se taknyos, ahol a hűtőhöz rögzül ott sem.
hiba (abs can-jét hiányolja ez állandó hiba, ill evap/sai helyetelen áramlás, ill néha egy katalizátor hatás fokra panaszkodik, de ezek mióta a golfba vannak meg vannak):
dobok egyet a csigáról is, ez 1 estés állás után, nem törölgettem semmit, levettem a TIP-et és ilyen:
még annyit beszélgettünk Ignitront gyártó ismerőssel, hogy a 003-115 lelogolom hogy amikor lustán épül a nyomás nem zárodik e be a folytó annak ellenére és én két téglát teszek a gázpedálra.
utána jön az n75 kikötés mbc-vel 1,1-1,2 betekerjük a nyomást, még esetleg arra gondoltunk hogy a szokásos turbina ház repedés eljutott abba a stádiumba hogy megkerülje a turbinát, és lehet csak "melegen" nyílik meg annyira hogy kifújon (a dp részbe), 1-2 padlózás után.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #105372 üzenetére
sajna ilyen "nagy" nyomásnál már sokat számít, de én azért vetném el, mert vasárnap este azért rugdaltam 1-2-3ba is, úgy hogy volt világítás már a motortérbe , utána meg direkt szórakoztam vele 4.-5.-be 2000-ről de nem akart tíltani, ma egy hosszó 5.-be motorfékezős gurulás után 2000-ről kezdtem el nyomni és olyan 2900 körül már tiltott is, de ahogy lenyomtam érezhetően nem úgy indult mint vasárnap este.
a két időszak közt meg annyit mentem a kocsival hogy kiálltam reggel a műhelyből, dél után meg beúgy hogy kezdek tényleg tanácstalan lenni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #105369 üzenetére
csak most láttam ezt a posztot!
megcibáltam kézzel, meg a másik 2 n85 labdát is, kézi erő mérő kb azonos, de nyitó nyomást is megmértem azonos (max 1-2 század difit láthattam a 3 labda közt).
de volt "spring mode" is, azzal is ugyan tudtam limpeltetni, viszont azzal volt egy fasza 2 baros boostom 3500-nél másodikba, azt hittem teret ugrok hirtelen"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
K Norbi
addikt
Mágus2 Ezeket az olajszűrőket mennyire kell meghúzni? rá van írva 20Nm de nem fértem hozzá nyomatékkulccsal a klímacső miatt, Tegnap szervizeltem a golfot és a 30 as villáskulcs megfordult lefele vételnél. Vennem kellet egy olyat ami körbe fog, ezt elköszörültem hogy hozzá férjek. kipukkadt a szemem mire lejött, az olaj szűrőn a szegecse kezdtek elfele engedni! rendesen meg kellet támasszam magam, közbe imádkoztam hogy bele ne szakadjon valami lehet kicsit túlhúztam tavaly..
Meghúzás a gumitömítés felfekvése után kb 3/4 fordulat, így húztam meg. Szerinted ennyi elég neki? természetesen a tömítést megolajozom. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #105381 üzenetére
20Nm az nem sok. Nm kell nagyon erőlködni, mert utána nem lehet leszedni. Nem akadásig kell húzni, csak lazán. Nem fog leesni. Nem kell teljesen összenyomni a gumit, elég félig. Hasonló szűrő van a favoritomon, csak ott nincs anya a végén. Azt is 20Nm-el kell meghúzni, szigorúan kézzel. Semmi fogó, vagy egyéb segédeszköz és még így is ráég a gumi, utána nem akar lejönni.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
-
K Norbi
addikt
Meg se gondoltam volna hogy az olajszűrő ennyi mindent csinál [link]
(#105384) 7600 GS Hát ez már durván rablás.. és ha megnézed Mann van bele írva a gyáriba is, ott van kicsivel a referencia számuk, a gyári olajszűrőbe is benne van. Akkor nem értem miben más?
Pl a levegő/pollen szűrőt szerintem teljesen ugyanabból az anyagból készítik mint a gyárit.[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
azért érdekelne a gewinde téma, mivel lenne egy felújított KW teljes állítható futómű eladó facen, 65k irányárban.... nekem gyanúsan olcsónak tűnik, de ha azt nézem, hogy kedvezménnyel a két új hátsó lengéscsillapítóm 24k lesz, akkor effektíve 40kba lenne a KW futómű.... pusztán ezért gondolkodtat el, de ha olyan lesz akár 4-5cm ültetéssel is, amit sok helyen látok, hogy "pattog" nem tud rendesen "kirugózni" akkor el is vetem az ötletnek még a gondolatát is, mivel azoktól irtózom, mikor látom, hogy ott ugrálnak benne az emberek amikor átmennek bármilyen kis útegyenetlenségen
és egy másik tévhit ill. nem tévhit: jobban fogja tartani kanyarban az autót? szóval előbb lesz szűkebb keresztmetszet a gumi ill. a poros út, mint gyári futóművel?
igazság szerint jobb lenne az állítható, mert oda tekerem ahova és azt mondták egyen-ketten (és én is, mert az otc nagyon nyomatta ezeket a futóműveket), hogy elég jófélék ezek.... csak picit tartok tőle, hogy használt -igaz felújított- de a másik felvetés pedig egy fix rugószett betétele, de azt ugye nem tudom állítani (de ki tudja, hogy mennyire tekergetném év közben)
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Piwi
addikt
válasz zsolt19900 #105388 üzenetére
nekem volt tekergetős és fix is..mindkettő pattogott,mivel a keménységet nem lehetett állítani egyikkel sem,pár KW tudja de az nem a 100ezres kategória(újonnan). A tekergetősbe persze lehetett érezni mikor van fullra leengedve az autó,nah olyankor volt kőkemény
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
zsolt19900
őstag
szóval a lényeg, hogy a keménységet lehessen állítani, oksika
KW v1 a pontos típusa a futóműnek, és azt mondja az eladó, hogy szerinte állítható a keménysége, mivel elég kényelmes
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Piwi
addikt
válasz zsolt19900 #105390 üzenetére
igen. A komolyabb tekergetősöknél lehet külön keménységet is állítani,vagy ha nem tekered le porig,akkor tudsz picit játszani vele,de szerintem az nem igazi..Gyári futóműnél viszont keményebb lesz így is úgy is
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
válasz zsolt19900 #105388 üzenetére
Miért akarod azt a szép passatot elrontani?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Piwi
addikt
válasz zsolt19900 #105390 üzenetére
KW Variante 1 - "inox-line"
Sportos és harmonikus, gyárilag beállított keménységgelIdeális belépőszint azon ügyfelek számára. akik egy technikailag magas szintet vagy egy egyedileg állítható ültetést szeretnének. Alapos vezetési teszteken a KW gyár tapasztalt mérnökei meghatározták az egyensúlyt a sportos vezetés, a komfort és a biztonság között.
optimálisan előre beállított fix keménység
egyedileg állítható magasság
sportosan, harmonikusan ható csillapítási technika
kétféle lengéscsillapító ház kivitel: "inox-line" (teljesen rozsdamentes kivitel)
TÜV által bevizsgált ültetési tartomány
beszerelésre kész összeállítás
magas minőségű összetevők a hosszú élettartamért
teljes dokumentáció az egyszerű kezelésheza 65ezres ár meg túl olcsó...
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
zsolt19900
őstag
bitpork nem szeretném elrontani csak gondolkodom
piwi akkor ez most okés, hogy nem állítható a keménysége, de a ha azt mondod, hogy olcsó a 65 akkor ez egy jó szett?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
mmdms
addikt
Ismersz valami gyári cuccot? Vagy legalább hogy milyen néven keresgéljek, ha esetleg kellene.
Piwi: Neked mi a tapasztalatod dojcslandba az esso kutakkal? Elég jelentős különbség van a shellhez képest, ott 1,20-1,28 € /liter, essonál 1-1,06 € /liter a gázolaj. Shell párti vagyok, de a difit elnézve lehet esso-s leszek.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Piwi
addikt
válasz zsolt19900 #105394 üzenetére
A KW talán a legjobb..(szerintem)
Árban biztos, mert 300ezer egy alap szettAki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
Piwi
addikt
válasz mmdms #105395 üzenetére
Esso kúton nem jártam még, a faluban Fazeni kút van nálunk, bolttal, étteremmel, motellel, mosóval, ns meg jojó árakkal ( 0.99 a diesel), itt tankolunk évek óta dieselt, semmi bajunk vele, após meg benzint tol a Hondaba ott, azzal sincs gond. Shell picit drágább (1.04) de amerre járok ott nincs. Jet kút van még sok a közellben, de az nem szimpi
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
zsolt19900
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- LEGO klub
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- MG4 menetpróba
- Ubuntu Linux
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...