-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #105499 üzenetére
Mikor van logolós nap?
Mit is kell? Nekem nincs nagyon logom, de úgy érzem, ennyi pont elég.
Naugye, van itt helye mindennek
Majd nézek az úton szoknyásokat, ne legyen annyira egyhangú a természetbeni juttatás.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Sz.Riki88 #105501 üzenetére
fb csoportba érdemes néha olvasgatni, jó pár kocsinak lett boost dropja csip után
no meg mit ahogy írtad is max konzervet töltöget fel ő is....(jah és boost drop-ra az szokott lenni a megoldás hogy kössél be mbc-t az n75-el együtt )
tomcsi23:mikor kijössz és leteszel egy kalap pénzt
mit kéne logolni?de amugy tényleg össze szerveztek a környékre egy mérős napot és ha épp nem vagyok ideg roncs és szabad a vcds lehet logolgatni is aki akar és van is értelme, majd természetbe várom a juttatásokat
bármit lehet hogy legalább a legyen mihez hasonlítani a szart
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz VR6-Fan #105503 üzenetére
Értem, jó tudni ezeket a dolgokat köszi. Érdekes dolgok ezek, szivesen megtanulnám az 1.8t ecu-t és a szoftvert, hogy működik, mik a táblák, stb. Durva hogy senki nem tud írni egy egyedi szoftvert rájuk. Gyári computeres mitsu evot irtam már haverommal párat, érdekes hogy abba bedob az ember egy 3 utas nyomásszabályzót, és 1 óra alatt olyan stabil szabályzást lehet írni mint a szél. Mondjuk az evo ecu durván okos már gyárilag is.
Ui.: ha jól tudom a Bauerék foglalkoznak még 1.8T vel. -
VR6-Fan
veterán
válasz Sz.Riki88 #105504 üzenetére
az nem igaz hogy nem írnak egyedit itthon, szó szórós értelembe, kérdés milyen minőségbe és hogy mennyire akarnak
De negyed annyira jó support nincs mint edc15-16-ra.
az ilyen vems és egyébb hulladékokat meg ezekre a motorokra el kell felejteni.
van egy magyar fejlesztésű ecu (ami széles lambda esetén plug and play), azt úgy ahogy látom néha test közelből, eddig az a befutó szerintem csak a bekerülési ár az egyetemista keresethez mérve elég húzós, amugy pedig teljesen piacképes az itthoni ára, pl az általad említett Bauer gyári ecu programozáshoz mérve.
igen a legtöbb japo ecu egyszerű, ahhoz képest ez a me7,5 elégé urulogus, igen csak hátulról közelítí meg a dolgokat, de kicsit északabbra-délebbre-nyugatabbra, vagy jóval keletebbre ezeknek is van már elfogadható supportja.
tomcsi23:beszaladtunk ma dél Budára haverommal meg itt is mászkáltunk helybe amikor, kicsengettek, TE JÓ ISTEN! jövő héttől csak szemkötővel mehetek be Pestre.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz szőröscica #105507 üzenetére
=bauer racing nem?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
ßrainiac
addikt
válasz szőröscica #105509 üzenetére
A tuningnak is megvan a maga varazsa es kultusza, nem kell lealacsonyitani a dolgot bohockodasig.
De ha mar itt tartunk, en is orulnek neki hogy amikor mar nem erzem eleg erosnek az autot, lecsereljem azonnal egy erosebbre ahelyett h megcsipszelem
-
K Norbi
addikt
Eszembe jutott valami Írta TaaT ezeket a full-szintetikus motorolajokat aminek a csereperiódusa 30.000Km 'Ami furdalja az oldalamat..' Ezek szerint az olaj szűrők kibírnak 30 ezret? Pl én most cseréltem az olajt és az olajszűrőt is! de ezek szerint nem lett volna muszáj olajszűrőt cserélnem?
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz K Norbi #105520 üzenetére
"aminek a csereperiódusa 30.000Km"
Max 30.000km, ha minden csillag együtt ál
"Ezek szerint az olaj szűrők kibírnak 30 ezret?"
Vannak szűrők amiknél megemlítik külön hogy longlife, erősebb fém ház, tartósabb belső... Hogy ebből mi igaz hát passz.
Mindig cserélünk szűrőt is.
Give them hell Ukraine!
-
K Norbi
addikt
Áhá! erre voltam kíváncsi lehet a longlife olajok épp elmennek 30 ezert, viszont nincs kizárva hogy a szűrő jóval előbb telítődik. Én arra akartam kilyukadni hogy csak nem olyan egészséges a 30 ezres intervallumú csere. Mert a "szűrő beleköphet a levesbe"
Pl kapott volna most a golf longlife olajt, hozzá Mann W712/52 olajszűrőt, és öö 25.0000Km beletesztek. Hát nem biztos hogy az olajszűrő díjazná. Aztán a motor bánná.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz K Norbi #105531 üzenetére
Értettem én, csak a felesleges (szopó) köröktől vagy megóvva.
Még mielőtt azzal jönnél, hogy pl a longlife olaj 10e km után egész tisztának tűnik és egy gyors szűrés után visszatölthető-e.
Amúgy az olajsapkát nem így vesszük le, mert mindig van rajta egy kis olaj, ami lecseppen a motortérben valahova.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Piwi
addikt
válasz Mágus2 #105530 üzenetére
Tudni tudok, csak kényelmesebb ha megcsináltatom főleg hogy fene sem tudja mit kellene csináljak a régi olajjal.. Itt keményen büntetnek még azért is ha csak épphogy csöpög az olaj az autódból, hát akkor mit csinálnék több literrel?
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
#89874944
törölt tag
Ha a gyertya fehéren színeződik el, akkor az azt jelenti, hogy olaj került be? Megnéztem a vizet, nem volt a tetején semmi olajféle, szép rózsaszín. Vizet 50ezer km alatt fél litert kellett tölteni, olajból 1liter/ezer km elmegy. Szelepszár szimering csere?
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #105522 üzenetére
Milyen filléres? 16k...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Magnum_
nagyúr
válasz !Overdose! #105539 üzenetére
En a legutobbi olajcserenel 1.5k korul vettem az A4-be.
I humbly and respectfully decline™
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #105539 üzenetére
Lehet össze keverte az üa szűrővel. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
válasz !Overdose! #105539 üzenetére
Természetesen van olcsóbb is, csak akartam érzékeltetni h lefilléresezni általánosságban dolgokat okozhat meglepetést
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kozicsd
tag
Sziasztok
Skoda Octavia I ASV motorkód:
Egy olyan problémám lenne, hogy egy ciripelő hangot hallok a motortérből, de csak akkor, ha már egy minimálisan is jobbra tekerem a kormányt, és csak menet közben hallom. Balra tekert kormánynál nincs ilyen hang. Vezérműszíj+vízpumpa csere után kezdtem el megfigyelni ezt, hátha ez számít valamit.
Valakinek ötlet Eléggé idegesítő.+még egy kérdés: tegnap reggel első indításnál kigyulladt a vízhőfok magas visszajelző lámpa. A hűtővíz szint a minimum felett volt, töltöttem még rá egy kicsit, utána már nem jelentkezett a hiba. Ez mitől lehetett
-
Morris
veterán
válasz kozicsd #105543 üzenetére
+még egy kérdés: tegnap reggel első indításnál kigyulladt a vízhőfok magas visszajelző lámpa. A hűtővíz szint a minimum felett volt, töltöttem még rá egy kicsit, utána már nem jelentkezett a hiba. Ez mitől lehetett
Ha vezérműszíj és vízpumpa csere volt, akkor ez természetes. Mivel ugye le kellett cserélni a hűtővizet is és emiatt buborékok maradtak a vízkörben. Figyelgesd még a vízszintet 1-2 napig és ha szükséges, tölts utána.
-
-
Magnum_
nagyúr
Sracok! Overdose csinalt egy hibakod kiolvasast (koszonom), es azt irta ki az is futott km teljesitmenyre, mint a muszerfalon. Igy akkor nem visszatekert, vagy a visszatekeressel az is modosulul a szoftverben?
I humbly and respectfully decline™
-
-
kozicsd
tag
válasz bitpork #105546 üzenetére
Hát ilyen kis nyöszörgés, mintha egy régi talicskát tolnál, de nyilván nem olyan hangos nem tudom máshoz hasonlítani sajnos
Alapjáraton nem hallom, csak menet közben, és csak akkor hogyha már egy hangyafasznyival is jobbra tekerem a kormányt. Balra semmi, tehát pl ha van egy balos kanyar, vagy egyenes útszakasz, akkor nincs nyöszörgés-ciripelés