-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Zolee
veterán
Tomcsi: indexbúrát vetted már le? A kábel részét kell forgatni vagy valami? Nem akarom elbaxni.
-
-
alienpapa
senior tag
Sziasztok!
Audi a4 b5 facelift előtti és utáni lökhárítóknál van látható különbség a kettő között?''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
atos19881101
senior tag
válasz Dr.Zoo #118799 üzenetére
Ne idegesíts. Két csavar fogja belülről. Az nem hozzáférhető műszerfal bontás nélkül??
Mágus
Használt autónál nem várok csodát. Ezeddig csak a váltó volt ami nem várt meglepetést okozott. A többit láttam vételnél, és számoltam vele. Vagyis a klíma ventilátor volt még mellékes, de az is megoldódott max 100euróból. Csodák nincsenek. Most jár 200nál az autó, ilyenkor jön elő sok minden ...[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
joshua7
veterán
Akinek van hozzáférése olyan rendszerhez, mondana nekem Golf 6 GTI gyári komplett első lökösre árat? Illetve a sima változatra is, az összevetés miatt.
Köszönöm előre is![ Szerkesztve ]
Semper Fi
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #118815 üzenetére
Itt sem bontja az egészet, csak az alsó részt.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #118817 üzenetére
Nekem úgy tűnt annó, hogy kibontották az egész műszerfalat. Mondjuk az enyém almozottan hátrányos helyzetű, mert abban dupla fékrásegítő van. Ne kérdezd mitől dupla, mert fingom sincs.
Ha a tiéd nem kell kibontani, és tényleg "csak" 35 ruppó, az bizony nagy boldogság."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #118820 üzenetére
Bontottat látok 50juró körül. Igazából ha nem rohadt a bontott akkor akár az is jó lehet nem?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
zsolti1902
tag
Sziasztok.
Adott egy 2004-es 1.6B Leon.
Nemrég volt elől egy kisebb felújítás rajta, de bal kanyarban folytonos kopogó hangot hallok elölről egy ideje.
Főleg ha gázt adok neki akkor nagyon hallható. Jobb kanyarban semmi gond.
1 hónapos új gumi+ új felni van rajta. Plusz voltam vele futómű beállításon is!Rákerestem és azt írják, hogy valószínűleg féltengely gömbcsukló a rossz. Ilyenkor a jobb oldalit kell cserélni?
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
My VGA History: S3 TRIO 64 - 3DFX Vodoo - MX4000 - FX5700LE - 8400GS - 3850 256MB - 8800GT 512MB - 4850 1GB - 5850 1GB - 7870 2GB - R9 280 3GB - RX 480 8GB - GTX 1080 8GB - HD5450 512MB - HD5750 1GB - RTX 2080 SUPER 8GB
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #118808 üzenetére
Hmm...
Valóban 10-13bar az új és 7 bar a wear limit.
Ami viszont érdekes, hogy az újabb 1.6 hosszmotoros is csak annyi, viszont a kereszt motorosak 10-15 bar az új, a 16 szelepesek, meg(ATN, AUS,AZD,BCA) 14-21bar. Jól rémlett nekem, hogy 16 körül van, csak az kereszt motorra érvényes.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #118821 üzenetére
Bontottat semmiféleképpen! Nem lehet látni rajta a lukat, és bármikor úgyjárhatsz, mint ezzel, ami most bentvan. Ebből csak az új, lehetőleg gyári!
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Magnum_
nagyúr
Srácok!
need help.Jetta mk6 (Golf6) alá ez a felni jó?
5X112 18X8 ET39, 66,45
a 8" szélességhez nem gáz a 39-es ET? elfér még rendesen? a 66.45-ös agyméretnél meg nyilván tehermentesítő gyűrű kell. 57,1 a VW agyméret, jól emlékszem?
Köszi!
I humbly and respectfully decline™
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Magnum_ #118832 üzenetére
ET kalkulátor, bár nem ártana hozzá a mostani.
-
Magnum_
nagyúr
válasz MunezXBK #118833 üzenetére
acél felnivel vette apám a Jettát. vett hozzá 16"-os felnit. 7" széles. az vagy ET35, vagy ET40. De nem gyári, tehát tuti, hogy a gyári értéknél alacsonyabb az ET.
de a kérdés lényege:5/112/57 18x8 ET39 az okés lesz-e, nem fog-e beleérni, vagy túlzottan kilógni.
I humbly and respectfully decline™
-
veterán
válasz Magnum_ #118838 üzenetére
Amit a kolléga linkelt, az alapján 7,5" mellé minimum ET42 kell Octira. Ha a Jetta6 futóműve és kerékjárata megegyezik vele, akkor a 8"+ET39 az 9 milliméterrel még kijjebb lesz.
G7-re a gyári 18" az 7,5" széles és ET49.
Szerk: mondjuk itt aztán van 8" ET35 is.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #118839 üzenetére
akkor a 8"+ET39 az 9 milliméterrel még kijjebb lesz.
és az baj, ha kintebb van?
amúgy néztem 7,5x17"-t is, ET43-al.
Akkor az elvileg jó lenne, am I right?szerk: köszi!
felpróbáltam rá egy 8x18-at ET35-el.. egyébként jól áll.
DE gondolom, nem engedné a weblap ezt az ET-t ha kilógna.. vagy igen?[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #118843 üzenetére
enyém lenne a kocsi. amit magának rendelt, azon 18" lesz. igaz, /55-el... nekem meg nem gáz a peres gumi :-)))szerk: köszi!
felpróbáltam rá egy 8x18-at ET35-el.. egyébként jól áll.
DE gondolom, nem engedné a weblap ezt az ET-t ha kilógna.. vagy igen?szerk2
jó lesz a 8x18ET39.
meg kell is ekkora autóra.
szerk3: najó, lehet, hogy elég a 17". nem tudom...köszönöm
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
ReSeTer
senior tag
Nem tudjátok véletlen, hogy mi kell egy aek motor gyújtás időzítéséhez?
Mármint eszközök. Lehet ezt otthon is csinálni, vagy kell hozzá valamilyen drága cucc, számítógép?Annyit tudok, hogy egy stroboszkóp (vagy nem tudom mi a neve, mert nem tudok rátalálni, diszkó gömböket hoz be) kell minimum, de abból is milyen? Olvastam külföldi fórumon, hogy valami dinamikus gyújtásállítót ki kell kapcsolni az ecuban. Igaz ez?
-
veterán
válasz Magnum_ #118844 üzenetére
A weblapon próbáltad rá vagy a valóságban? Ha a valóságban, akkor volt rajta gumi is?
Német a weblap + TÜV is van rá, szal' elvileg nem lógna ki... én az autómon (G6) a 7" et45-nél eleinte kicsit aggódtam, hogy nehogy beleérjen kanyarban fékezéskor, de nem volt probléma. ránézésre erősen határeset volt az első tengelyen.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
Mági!
Tudnál esetleg este felé vadászni nekem néhány adatot?
polo 2001 aua/ahw olaj nyomás értékek, kompresszió, dugó hézag stb?
[link]
erről lenne szó, 4-es henger hajtókar csapágyas és szar a trafója. (AUA)
embernek van egy jó AHW blokkja hozzá, az benne van az árba, komoly törése nem volt, maga a bodé ahogy néztem a két hátsó ívnél felületi rozsdás, és a jobbos sárvédő, a balos már menthetetlen, tető eleje volt gittelve (pályáztak vele, és a szélvédő fosul van beragasztva, ez a két dolog zavar baromira, be nem ázik elv, nem volt büdös vagy víz nyomos) bele mocskos, behúzó karcos sofőrnél, ajtók jól csukodnak hézagok jók, bele nincs annyira leélve, egy szivacs csere a sofőr ülésbe 2 pedál gumi egy váltó szoknya és egy kormány takaró burkolat kb ami kell, ill egy minimális kárpitos munka a a hátsó ülésen (varrásnál hasadt), napfénytető/tempomat/ülés fütés kivételével full, digit klíma gyári cd tár, lámpa magasság, GTI fék rendszer.
230 az alja... érdemes foglalkozni vele szerintetek?jah egyébb tipusa baja eme csodás 1,4 16v-nek?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest