-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
F_Zolee
veterán
Hello
1.6 BCB Leon.
Kerékcsapágyból melyik márka jó ár/érték szempontból? Ma daráló hangot hallottam az elejétől, mintha kipufogót húztam volna a földön csak halkabban. Kavics se szorult a fékbe, betét-tárcsa majdnem új. Gondolom a csapágy zeng ódákat. Vagy lehet más is? Kerék nem ér bele semmibe. -
DoxaM
aktív tag
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz bitpork #118201 üzenetére
Malac úr!
milyen fojtás?
TaaT:
focvis:ahova kéred, szerintem rs3-nál cat után (már ha van), csak a vég doba van bekötve, vagy egyszerűen cat után (és ellenőrző szonda után) a szabad levegőre!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #118199 üzenetére
Mági !
Hétvégén gondoltam biztosra megnézem az Octavian (2004.06 facelift 1.6 i BFQ) hogy a 2 lambdaszondából melyik halt meg. Viszont a VCDS+ VAG11.11 kábel el csak a rádiót izgatta Jól gondolom hogy újabb kábelka kéne? Valamiért az dereng hogy haver fos paszulyát ami talán 2003-as simán olvasta. De lehet hogy sok volt a sör a passat szerelése közbe és inkább 2001 volt az a 2003
(#118203) F_Zolee: emeld meg a kocsit és forgasd meg a kereket ha súrlódó hang van akkor gyanúsan az, de talán ha megfogod a gátlót azon is érezni hogy remeg rezonál. SKF csapágy szerintem tökéletes lesz bele.
[ Szerkesztve ]
-
golfvariant
aktív tag
Jól sejtem hogy a bejáratás alatt nem kellene autópályára vinni a kocsit? Vagy esetleg egy 120-as 6. fokozat nem okoz gondot egy golf 7-nek még bejáratós időszakban sem?
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz golfvariant #118208 üzenetére
Azért az nem olyan brutális sebesség meg gondolom fordulat se nagy 120-nál 6-ba...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
footy
addikt
válasz golfvariant #118208 üzenetére
Amennyire en tudom ezek az autok mar nem igenylik a klasszikus bejaratast. Eleg ha
a fordulatszamtartomanynak az also 2/3-at hasznalodnem taposod az elso 4e km-n.Unokatesomek 3 eve vettek 1.6HDI Focust, minden nap palyaznak vele az elso naptol kezdve, most van 120(130?) ezer km benne es semmi problema nincs az autoval. (tartjak a gyari 30ezres periodust)
(#118210) kk831228
Itt szerintem nem az esetleges magas fordulat a sarkalatos pont, hanem hogy nem ajanlott egyenletes forulattal menni bejarataskor.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #118209 üzenetére
Jahm lehet ez volt a baj sőt Na majd hétvégén meglesem ha újra Fehérváron leszek. Köszike
A beállításoknál ted ddefault módba, akkor majd a kkl dolgokot nem fogja olvani legközelebb.
Az audi úgy is hibátlan azt sose kell diagolni Amúgy CAN már olvastam vele és nem volt baj.. vagy itt a magneti miatt lesz cumi ? Mert akkor a pék kábelét b*ssza el nincs kedvem újat rendelni
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz golfvariant #118212 üzenetére
Nem lesz baja az autópályától: szép változatos tempóval 100 és 150 között elgurulgatsz 5-ben, 6-ban. Ne szenvedjen se alacsony, se magas fordulatszámtól - legyél kb. 1500 és 4000 között az első párszáz kilométeren, nem szabad padlózni elvileg 1000-ig. (én mondjuk 500 km után megnéztem, hogy mit lép 2-ben ) Közben szép fokozatosan emelheted a terhelést, 1500 km-nél be van járatva.
@VR6: érdekes ez a szelep, jobbnak tűnik, mint a kibelezett középdob. Törpölök és kereslek, hogy mit hogyan érdemes. Thx!
-
veterán
válasz Mágus2 #118216 üzenetére
Pár hete lementem alfába és pontosan összeszámoltam: épp a 20. saját használatú autómnál járok (kispóktól G7-ig), ebből 14 volt nullkilométeres (a kispók is! ); összesen 2-nek baszkuráltam el a bejáratását - az első a kispók volt, a másik az első céges Opelem '95-ből. Azóta sokat javultam.
-
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #118215 üzenetére
azt kell kitalálni hova és hogy akarod, vissza akarod e kötni a vég dobot vagy csak szabad levegőbe stb.
RS3-nál amugy szerintem van egy kat, egy baromi nagy tepsi vég dob és a dobon belül van egy ilyen klappe. (vagy mint a középső linken)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
veterán
válasz VR6-Fan #118219 üzenetére
Ezt ki kell okoskodni - számítok Rád!
Az első linken gyári rendszernek tűnik. Amikor nyitva van, akkor is jön a cucc a végcsőből, ezek szerint visszakötik és ki is fúj, meg a dobba is.
@TaaT: ahhoz vélhetően szoftver is kell
Azon is elgondolkodtam már, hogy a fenének nem vettem G6-ot, azt szabadabban lehetne pimpelni. Ehhez nem igazán merek hozzányúlni a garancia miatt, ill. G6-hoz már olcsóbbak a hülyeségek is.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #118220 üzenetére
Valami anyag fog jutni a dobba, hiaba nyitod meg a csovet, de alakene nezni a kocsifnak, neked is, h mi a tenyallas, aztan annak fuggvenyebe lehet tovabb okoskodni, pl szabadva vezetve de mitom en 60 helyett 40es csovel igy a szelepnel megno (a gyarihoz kepest csoklen a nyomas), a nyomas, gyorsabb lesz a kiaramlas (hangosabb vekonyabb hang), es tobb gaz indul meg a vegdob fele is valoszinuleg.
Szvsz kat nelkul siman durrogna, de kat utan csovel is szerintem.
Gari tema meg ha vissza kell rakni gyarira ket heggesztes marad arulkodo jelnek ami nem gyari.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #118187 üzenetére
Én megelégednék egy 5 hengeres hanggal is.
-
válasz brumi1024 #118225 üzenetére
Fosch Ehune a jaó
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #118222 üzenetére
Nálam B5.5-ben bontani kellett az egész elejét. Ebből a megfontolásból ki is cseréltettem a viszkósat is, és az elektronyosat is.
Emlékeim szerint, olyan 50 forint volt a kettő."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #118232 üzenetére
Hát jó kifogtad így kezdésnek...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #118234 üzenetére
Ez így van , hát hogy mennyire lehet egy 10 év fölötti autóval hosszú távra tervezni... Azert ilyenkor már kezdenek kijönni a problémák... Ahhoz meg még nem annyira egyszerű / olcsó hogy mindent kicseréljen az ember rajta... A másik meg az, hogy egy idő után mérlegelni kell hogy megeri - e a ráfordított összeget...
Na de mahd vege lesz ennek a folyamnak, utána egy ideig nem igen lesz komolyabb probléma(remélhetőleg)
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Magnum_
nagyúr
srácok!
mivel zöld lámpát kaptam az autó cserére, és ma meghirdettem az A4-et, az lenne a kérdésem, hogy hol érdemes nagyon akciós felniket nézni? 17-18". A nagyon akciós alatt azt értem, hogy a felni darabja max 30k.
Van tippetek? (elsődlegesen újat szeretnék, de ha van bestbuy, makulátlan használt, az sem dealbreaker).
köszi!I humbly and respectfully decline™
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #118232 üzenetére
Természetesen.
Voltam klímásnál töltetni tavaly előtt, (asszem) megtölti az Ombre, nézi hogy ereszt-e a rendszer, majd közli a jó hírt.: a viszkós teljesen kuka, az elektronyosból meg csak a kettes fokozat megyen.
Ha 30 km/ó alatt használom, és elpukkan a kettes fokozata is az elektronyosnak, akkor felrobban a klímakompresszorom.
Ebből a megfontolásból, lebontotta Szerelő elvtárs, és cserélte mindkettőt.szerk.: milyen taligád van?
Ha B5.5, akkor tudok még mondani pár dolgot, ami előbb-utóbb ki fog pukkanni.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #118241 üzenetére
Nekem meg 2,5 éve nem megy a klímám pedig (klímázik faterom) Szét ment a fos klímakuplung csapágy és persze vagy egybe veszed az új kompresszorral vagy e-bay aztán kompresszor árba kapod a mágneskuplungos részt..úgy hogy most még egy hónapig így b*szodik meg majd ha lesz kedvem kiveszem és megnézem hogy fogok 60-70ezret adni egy 2000ft-s csapágy miatt...
-
tresh
addikt
válasz kk831228 #118244 üzenetére
Nekem szörnyű hangja van..alapjáraton is olyan szépen fémesen súrlódik hogy öröm nem hallani
MunezXBK: dobsz egy elérhetőséget? Amúgy hétvégén láttam szombaton szépen dolgoztál
(#118247) Dr.Zoo: az a vízvályú jó buli főleg az ecu oldali ott az ecut is ki kell venni mert annyi szar lesz alatta... pont 2 hete borogattam szét az enyémet
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #118242 üzenetére
Az passat ctrl "c" ctrl "v".
Viszkós egy idő után úgy elkezd kotyogni a tengelyén, hogy szabad szemmel lehet látni a 8-asokat benne.
Illetve ha neked is egy vályúban van az akku, a szélvédő alatt, akkor azt rendszeresen kell ellenőrizni, mert ott hajlamos felgyűlni a víz, és nagyot lehet szívni vele.Szerk.: Skodában Mágus a tudós, kicsit mindig variáltak rajta a Csehek, és általában jó irányban.
Valahogy kevesebb panaszt olvasok Octavia-SuperB vonalon, mint hasonló Passatoknál.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
lenko
aktív tag
válasz Dr.Zoo #118247 üzenetére
Azért ez kevés, hogy ellenőrizni, ki kell takarítani levél+egyéb szemét ne legyen benne+ pl. drótot átdugni a leeresztő nyíláson, mert kicsi, és az tömődik el. Utána bele kell önteni 1-2 liter vizet, és ha szépen le fog folyni akkor jó munkát végeztünk.
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen