-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
grrpowa
aktív tag
válasz Mágus2 #136705 üzenetére
Nehéz a lábam de csak ha kell VIII-kerület és a XXII kerület között közlekedem napi 20 km kb 1,5 hét egy tank benzin valami baj csak van azzal a kocsival ja azt el is felejtettem írni hogy van mikor abszolut nem megy a verda kikanyarodásnál szokott nehéz lenni a lábam általában ha már kiengednek nem cammogok kövér gáz az autó meg épp hogy elindul
0631 7710098
-
grrpowa
aktív tag
válasz Mágus2 #136707 üzenetére
Kuplung csere kb 3 hónapja volt azzal kezdtem alapjárat tök egyenletes leginkább hirtelen gázadásnál egyszerűen nem akar menni a kocsi és mióta üzemanyag szűrőt cseréltem mintha még rosszabb lenne.Olajat néztük szép barnás színe van levegő szűrők szinte újak.Még az lehet hiba szerintem (bár ezt csak én gondolóm laikusként) hogy a leömlőnél 2 helyen kifúj egy kicsit tömítés jó 2 db is van alatta viszont korodálodott és így sem fekszik fel teljesen a blokkra plusz még van egy lyuk is a flexi cső előtt
0631 7710098
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #136687 üzenetére
Köszi. Ennek a leírásnak alapján sikerült is megcsinálni. Újból ott van a két menü ahol lennie kell. A srác se értette, hogy miért tűnt el. Egy csomó navit frissített már így és semmivel se volt gond.
Plusz ha már VCDS-en volt a kocsi akkor kiolvastuk a hibakódokat. Erre a hibára kidobott vagy 4-5 félét. De amint aktiválva lett hibakódmentes lett a kocsi egésze
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SeatZola
őstag
Srácok! Tanácsot kérnék: van egy 2007-es Jetta Comfortlina 1.9 PdTDi kocsim, amit családi autónak használunk. Újkorától nálam van. Most vennék mellé egy újabb 4-5 év körüli kocsit. A keret 2,5-3mFt. Eddig egy Jetta 1,6 CR TDi Trendline (2012/6 havi , 142ekm, 2,69 mFt) és egy Skoda Octavia 2,0 CR TDI (2012/3 havi, de már FaceLift-es 105e km 2,79 mFt) a kiszemelt. Mindkettő magyar, 1 gazdás, igazolt kilométer, márkaszervizes, szervizkönyves, törésmentes. Mindkettőben megvannak a kötelező alap extrák: ABS/ASR/ESP, AC, AirBag, elektromos ablakok, tempomat, fedélzeti computer. A Jetta felé az eddigi pozitív Jettás tapasztalatok húznak, az Octavia delé pedig az eddig olvasott rengeteg pozitív tapasztalat. Szerintetek melyik lenne a jobb vétel?
[ Szerkesztve ]
Rappi
-
pocokxx
Közösségépítő
Egy két dolog kellene bontóból, de nem tudom, hogy kérdezzek rá, esetleg elnevezésekben segítenétek? Leírom, hogy gondolom, és remélem ugyanarra gondolunk... A kérdés az igazából, hogy kell-e képet mellékelni hozzá, vagy így is érthető?
B5.5 Passathoz kellene minden.
1) szellőzőrács a középső (dupla) és a jobb oldali. (Ebből csak egyféle van?)
2) A jobb első és hátsó ajtó vezetékeléséhez kellene a kasztniba pattintható műanyag keret, amire a gumit lehet húzni.
3) A jobb és a baloldalon is hiányzik az ajtók alatt végighúzódó műanyag első ajtók alatti kis darabja.Illetve még egy-két kérdés:
1) A hátsó ablakokat nem lehet lehúzni, sem elölről, sem hátulról. A jobb oldalon nincs benne az egyik csatlakozóban a kábel, de konkrétan azt sem lehet elérni, amibe bele kellene dugni. Viszont a bal oldalon látszólag rendben vannak a kábelek, mégsem működik. Nincs valami típushiba, amerre érdemes lenne tovább folytatni a hibafeltárást?
2) A gombbal vezérelhető központi zár nem működik egyáltalán, csak kulccsal lehet nyitni-zárni. Lehet ezt javítani? Elképzelhető, hogy nem hozzá való a távirányító? Lehet ezt újraprogramoztatni?
3) A jobb hátsó ajtót nem nyitja-zárja a központi zár: Lehet ennek oka a már említett vezeték?
4) A szellőző rács lamellái beragadnak, nem nyitnak rendesen. Orvosolható ez csere nélkül?
5) A kormány "csálén" áll: balra tekerve kb. 1 fordulat kell a "kopphoz" jobbra ugyanez több, mint másfél. A kerékálláson is jól kivehető, és vezetés közben is érződik, hogy balra túl nagy ívben fordul, míg jobbra, mintha túl is lehetne tekerni, és bele is érne valamibe. Csak beállítás kérdése, vagy lehet számítani valami extra költségre?Illetve a hang, amit ígértem. Talán hallatszik, a "jellege". [1] ; [2]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pocokxx #136723 üzenetére
1. csak egyféle van.
Illetve még egy-két kérdés
A komfort vezérlőd halott, azért nem megy az az ablak sem, ahol van kábel és a központi zár távirányítós funkciója is itt halálozott el.
Ahol nincs kábel nem lesz központi, ez evidens.
Ha a szellőzőben a lamellák külön is mozognak egymástól függetlenül akkor csere, ha együtt szorulnak, de mind szintben áll és fordul, akkor szétszedni, kitakarítani, megkenni, összerakni és örülni.
Futómű geometria nincs a helyzet magaslatán és nagyon vosszafogtam magam a fogalmazásban. A futómű állapotától függően lehet beállítási vagy zsebbenyúlós, soklengőkaros történet.
A hang meg elég dúrva, de nem a motor mechanikára vagy a tüzelőanyagra utal, inkább motor vagy váltó tartó bak, vagy lógó kipufogó, ami valamihez odaér, vagy difi, esetleg féltengely probléma. Alá kell menni, valahol meg lesz a ludas. De mindent meg kell rángatni rajta.
Ezt így vettétek? Rendesen le van amortizálva, remélem legalább olcsó volt.
-
zsolt19900
őstag
válasz pocokxx #136723 üzenetére
nem bántásból, de bennem is az a kérdés fogalmazódott meg, hogy ezt így elhoztátok?! és hogy én is remélem az olcsó mivoltját, nekem is volt egy két este meg rendbe lett rakva sok dolog, de ilyen hang soha nem jött belőle
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #136727 üzenetére
nekem volt, hogy a jobb oldalon a kipufogó alatt lévő, belső féltengelycsukló fölötti hővédőt rezgette be a kipufogó akár
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Mágus2 #136724 üzenetére
Tehát akkor komfort vezérlő megoldhatja a gubancokat (nyilván a kábeles történet kivételével)? Esetleg cikkszámot tudsz hozzá mondani? (Mennyire van eldugva?) A lamellák külön mozognak, így akkor az cserés. A futóműre akkor mindenképp rá kell néznie valakinek.
A hangot leginkább 5-6 fokozatnál hallani, nagy tempónál. Az első felvételen jól hallatszik az is, hogy néha "elhallgat", akkor pici gázadás volt. Remélem ez segít.
Így vették, elkapkodták... Már első alkalom után foglaló onnantól meg kényszerpályán a történet. Sajnos akkor én nem láttam, számukra pedig jó ajánlatnak tűnt... Olcsónak sem feltétlen nevezném (950k). Több sebből vérzett végig a vétel, de szinte átírás előtt beszéltünk csak róla.
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #136730 üzenetére
Akkor csak szétkapom hétvégén és ránézek, mert multhéten lukra futtattam magam. Jól megnéztem, hogy alsó hátsó lengőkarom nagy szilentje szakadt és az kopog, majd mikor kiszedtem konstatáltam, hogy mint az új, de ha már kiszedtem akkor az újat raktam vissza. (meyle hd 5év 120k km után) Végig pajszeroltam megint az összeset és szerintem a többi is jó, de valamk kopog, főleg hosszbordákon és éles peremű kátyúkban.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pocokxx #136731 üzenetére
Ha a komfort vezérlő a ludas, akkor még szerencsés az eset. Többnyire a kábelek vannak kirohadva a szerencsétlen elhelyezés miatt. A sofőr lábtörlője alatt van( a szőnyeg alatt). Hó, víz... gondolhatod, úszik minden alkalommal.
Brumi: Hátul kopog? Ott nincs torony csapágy, csak egy alu persely felül.
[ Szerkesztve ]
-
-
Arcképgyáros
válasz K Norbi #136746 üzenetére
Faszán megcsináltad. Magasokat is kicserélted az ajtókban + a csipogókat?
Fejegység mi?
--
Nekem csak fejegység, + erősítő + mély került be még az elején. Vagyis a fejegység ugye utólag de most már annyira nem is izgat a "zene" szóval többet nem tervezek rákölteni.
Majd talán a CC-be![ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Sziasztok,
tudna valaki segíteni abban, hogy B5.5 Variant Passat-ban hol megy a tanksapka ajtó nyitó motor vezetéke?
10-ből 9x nem nyílik ki az ajtó gomb nyomásra.
Az ajtóban lévő gomb cserélve volt. Motor működik, kipróbáltam, de a csatlakozójában nincs feszültség.Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A