-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Primary92
senior tag
válasz Mágus2 #136537 üzenetére
Gondoltam, hogy fog kellene szoftveres mókolás, hogy tényleg erősebb legyen. 140 lóerőt és 300 Nm nyomatékot szoktak írni a gyári konfigurációval. Ha mondjuk ugyanazt szeretném elérni, akkor nem járnék jobban a 1749VB-vel?
Egyébként mit kell hozzá módosítani a szoftveren kívül,hogy jó legyen? -
pocokxx
Közösségépítő
válasz Mágus2 #136477 üzenetére
Sikerült meghallgatni, vagy töltsem fel más formátumban?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Bögre
aktív tag
válasz Magnum_ #136550 üzenetére
Ez igaz, viszont a CBZB meg is jelenik a Mobil1 olajválasztójában is. A CAXC -t eddig sehol sem találtam Jettához társítva. Illetve ha jól tudom, a CAXC 92kW, ezzel szemben a CAXA 90kW.
Gyanús egyébként, hogy valamikor cserélték benne a motort. A vezérlés fedelén a matricán az aktuális, forgalmiba bejegyzett CAXC szerepel, viszont a szervizkönyvében és a pótkerék melletti matricán még CAXA.
Kérdés, hogy honnan tudhatom meg, hogy mikor és miért? A Pohu ugye nem ad ki szerviztörténetet...(#136553) Mágus2 : Köszi, akkor már rendelem is . 4 liter elég bele? Ha jól emlékszem 3.6 litert ír a könyve.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Focvis: ma nem jártál Kistarcsán? Láttam egy fekete TTiD-t.
-
Magnum_
nagyúr
válasz Bögre #136554 üzenetére
irass az előző tulajdonossal egy kéttanús nyilatkozatot, hogy kifejezetten hozzájárul, hogy lekérdezd az előéletét. így jogilag nem látom akadályt, hogy kiadják a szerviztörténetet.
de ha jól emlékszem, jó a viszonyod az eladóval. csak elmondta volna a motorcserét, nem?
(amúgy látom már az indokot, miért fogod hamarosan eladni )
Mágus: tegnap jól bevásároltam Szlovákiában, kihasználtam a kedvezőbb áfa kulcsot
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
kenny123
addikt
Hali!
Picit még a vezérléses nyüglődésemhez.
Nyugodtan rábízhatom akármilyen szerelőre, ha van hozzá szerszám akkor egyszerű a cseréje, vagy azért jobb lenne egy konszernen belüli szervizbe / szerelőhöz vinni?
1.4Tsi[ Szerkesztve ]
yo
-
Bögre
aktív tag
válasz Magnum_ #136557 üzenetére
De türelmetlen vagy, addig tököltem, míg lejárt a szerkesztési idő.
Köszi a tippet, rákérdezek holnap erre a papír témára a flottásoknál.
Kollegám használta amúgy, viszont a cég nevén volt, de már az eredeti forgalmin is a CAXC szerepelt. Készletes autó volt, szóval elképzelhető, hogy még eladás előtt kellett cserélni benne. Végülis mindegy, plusz három póniló lakik benne.focvis: ez a legjobb benne, forgalmi szerint 90kW
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
Sziasztok!
Nagyobb gödör, nagy pukli hatására kopog a jobb eleje, normálisabb úton semmi szokatlan hang, ez lehet csak lengéscsillapító vagy tuti valamelyik szilent ment szét? Augusztusban voltam műszakin, akkor azt mondták nem a legjobbak az első lengéscsillapítók de még jók lesznek egy ideig, ezért kérdem. A hátsókat cserélték. Szerintetek? passat 99' ahh
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Magnum_
nagyúr
válasz Bögre #136565 üzenetére
ha a cég nevén volt a kocsi, akkor nem kell a két tanú, csak cégszerű legyen az aláírás (cégjegyzésre jogosult adja ki a nyilatkozatot és legyen felírva a nyilatkozónak a neve (cég név), felette a képviselő (és ha van bélyegző is rajta, az jó, nem kell, de sokan szeretik látni) + az, hogy ez a cég a volt tulajdonos. Így cégszerű, két tanú sem kell.
Te legyél benne kifejezetten megnevezve, hogy a te javadra nyilatkoznak (szig.szám, lakcím, an.) és a kocsi is körbeírva (típus, évjárat, frsz., alvázszám, motorszám, törzskönyv szám,ha van)[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
mmdms
addikt
válasz diablo1984 #136570 üzenetére
Tavaj áprilisban cseréltettem az összes lengőkart a kormányösszekötő gömbfejjel együtt, ennyit bír? Ja és február óta vagyok csak magyarországon. Ez siralmas.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
flpuovd
csendes tag
Sziasztok!
A minap egy 100km-es út után leállításkor hallottam egy erős kattanást a kormány felől. Újraindításkor pedig dobta is a piros kormány hibajelet, és nem volt szervó, valamint ha már egy kicsit is fordítottam a kormányon, hangos kattanásokat hallottam a kormánymű felől.
Rádugtam gépre, és a következő hibakódot tárolta:
Address 44: Steering Assist Labels: 5N1-909-144.clb
Part No SW: 5N1 909 144 G HW: 5N1 909 148 F
Component: J500__APA-BS KL.081 0401
Revision: 1AH02234 Serial number: 00081470213102
Coding: 0000258
Shop #: WSC 05311 000 00000
VCID: 3664BEF74154DA8EB7-80621 Fault Found:
00003 - Control Module
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 3
Reset counter: 68
Mileage: 210321 km
Time Indication: 0
Date: 2017.05.19
Time: 20:35:14Freeze Frame:
Term 15 On
RPM: 779 /min
Speed: 0.0 km/h
(no units): 14.0
Voltage: 13.20 VA poén, hogy második újraindításnál a hiba megszűnt, és a hétvégén folyamatosan használtam az autót. Majd megint 100km-es út után leállításnál ismét kattanás, és piros kormány jel.
Valakinek esetleg ötlet?
Előre is köszönöm -
Mágus2
Közösségépítő
válasz pocokxx #136558 üzenetére
Elég rossz minőségű az audio file, de eléggé dohog a motor. Le kell venni a szelepfedelet és benézni alá. Szerintem valamelyik hidrotőke át lesz lyukadva. Az 8 tőkét és új vezérműtengelyt jelent. Az az olajpára lehet a nyomócső tömítése miatt vagy lehet gázolaj is, mert a GO szűrő sincs messze.
flpuovd De milyen autó?
[ Szerkesztve ]
-
[HUN]Dani
őstag
Sziasztok!
Elérkezett az autóm a következő - mióta nálam van ez lesz a 2. - olaj és egyebek cseréjéhez. Szeretném ezúttal lecserélni a váltóolajat illetve a fékfolyadékot is mivel lövésem sincs mikor volt utoljára. Jól tudom, hogy VW G 052 911 75W90 kell a váltóba, de hány liter? Csak mert ilyet nem találtam a bárdi oldalán..
Szűrőkből Mahle és/vagy Mann kerülne be. Fékfolyadékból Bosch jó lesz vagy keressek jobb minőségűt? Motorolajból jelenleg Total Quartz 7000 10W40 van benne. Nem eszi és nem is tudok róla igazából rosszat mondani, de mégis kipróbálnám inkább az 5W40-et sokak tanácsára. Jelenleg 3 fajta között vacillálok: Total;Mobil1; Liqui.
Az autó egy 1.9 AFN passat kombi
[ Szerkesztve ]
magyarsrac
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz flpuovd #136587 üzenetére
A motortérben a sofőr oldalán van egy elektromos doboz, annak az oldalán vannak vastag piros kábelek felcsavarozva. Szemben állva balról a 2. a Te embered, azon a kábelen kap áramot a kormányszervó. Azt kell megnézni, megpucolni, akár a biztostékát is ki lehet cserélni, vagy legapább megcsiszolni.
F2 a biztosítéka. Ez egy felcsavarozott biztosíték a kábel fölött.
Ugyan ebben a dobozban felül az F9-es biztosítékot szintén kivenni, megcsiszolni, vagy cserélni, ez egy késes biztosíték lesz.
Ha ez nem segít, akkor szerviz és lehet az egész szervót cserélni fogják.
[ Szerkesztve ]
-
flpuovd
csendes tag
válasz Mágus2 #136590 üzenetére
Nagyon köszönöm a szakértelmed, lecsekkolom majd a kábelt.
Legrosszabb esetben (ha cserélni kell a szervót) mennyire számíthatok pénzügyileg? Szeretek a legrosszabbra is felkészülni, valamint képben lenni hogy kb mennyi a reális ár érte.
Tudom hogy szervizek között is vannak árkülönbségek, csak egy átlag árra lennék kíváncsi. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz flpuovd #136591 üzenetére
400 euró a felújított, 650 az új.
A Kattanás lehet valami relé is. Meg kell hallgatni a motortérből is, hogy mi az, ami kattan.
[ Szerkesztve ]
-
flpuovd
csendes tag
válasz Mágus2 #136592 üzenetére
nem kimondottan kattanás, a relékattanás az teljesen más.
inkább koppanás ez. hülyén fog hangzani, de mintha ráb@sznál egyet a kormányra, kb olyan hang van
próbálok majd videót készíteni, bár most egy darabig nem fogom vinni hosszú útra, rövid táv után meg abszolút nem csinálja -
Kiskokó
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
-
adp
őstag
Sziasztok!
Na meglett a VW polo Classic 1.4-es lett végül. Szuper kis kocsi. Új kuplung, teljesen átnézve a motor. Egy gondom van. A jobb első gumi szálszakadásos. Van egy kis pukli a gumi oldalán. Kb. félúton a felni és a futó felület között.Nem nagyon látszik, de azért úgy gondolom veszélyes lehet. A kereskedő szerint még simán mehetek vele idén.... Nem ráz a kerék meg semmi. Menet közben nem lehet észrevenni. Viszont így nem szeretnék vele közlekedni. Nem ér ennyit. Gondoltam veszek két használt gumit, 6-6 körül van felrakással darabja, azért nem gondoltam most még teljes új garnitúrát venni, mert a többi még elmegy simán idei szezonban. Viszont nem nagyon találok használt gumit.
Ha nem lesz a héten akkor cserélem mind a négyet újra. Mit érdemes venni rá? A szerelő ezeket az árakat mondta felszerelve : Barum 14.000/db, a következő nem tudom milyen márkájú 15.000/db, és Goodyear 16.000/db.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Grat az első autódhoz!
Gumis látta már a puklit? Előfordul, hogy szálszakadásnak gondol az ember egy sugárirányú puklit, ami valójában a karkasz végtelenítése (összeillesztése) . Ha nem látta volna, akkor mutasd meg neki, esetleg dobj fel róla fotót pl. a gumis topikba.
Azt is írd majd meg, hogy mi a gumi mérete.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #136595 üzenetére
Értem köszi!
Gondolkoztam rajta, hogy ki kéne cseréltetni nekem is az Audin (280k km van benne)
Gondolom ez erre a motorra is érvényes nem ?
A szelephimbák hiábja miben jelenik meg?
Ezt a részt sose értettem teljesen.
Szelephimba, meg szelepszár vagy mi meg hidrotőke stb... mindig keverem| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #136598 üzenetére
Az audiban más rendszer van. Görgős, az sokkal többet bír. A régi PD-nél a tengely elfordul a tőkén, nincs himba, a CR-nél meg a himbát egy görgővel kapcsolják a tengelyhez, nem súrolja, mint a régi PD esetében.
Az áttét és a görgő sok mechanikai terheléstől mentesíti a CR motor tetejét. nem mindegy hogy két fém elcsúszik egymáson vagy egy görgő van közöttük ami elforog.
Balra a régi PD...F a hidrotőke amin elrodulnak a bütykök és minden fordulattal koptatják, jobbra a CR motorokban alkalmazott megoldás, ahol a görgő tehermentesti a himbát, amiben a tőke van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...