-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
Pályán is van emelkedő, leold, vagy vissza kell váltani ilyen gyenge motornál, de akkor már értelmét is vesztette az egész, párom swift 1.2-ese legalább autómata, az visszavált emelkedőn (ordító motorhang mellett ), hogy bírja tartani...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
adp
őstag
válasz lenko #136903 üzenetére
de 120-130-nál ahol kb 3700-4000 körül pörög 5be hova váltanál vissza? Igazából a konklúzió az az, hogy nem sok értelme van ennek a ketyerének 120-ért bazi drága( ebből nem tudom mennyi a beszerelés, gondolom egy 20-as). Maga az eszköz sztem 10-20e-nél nem ér többet.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
-
veterán
Skacok!
2010-es 2.0 TDI az ugye tuti DPF-es? (motorkódot nem tudok, 170 LE-s, Golf 6) -
G@CSI
tag
Sziasztok!
A következő gondom lenne. Alany 2004 Octavia 1.4 16V. BCA
Felvillant a check engine, kiolvastam a hibát, ami a P0480 Cooling Fan Relay 1 Control Circuit.
Jelenleg annyit tudok hogy a 2 hűtőventillátor közül a kisebbik (ami ha jól tudom a klíma ventillátora) nem kapcsol be bekapcsolt klímával sem. Kézzel könnyen forgatható a ventillátor nincs megszorulva.
Valakinek ötlet hogyan tovább? -
lenko
aktív tag
válasz i-sti #136918 üzenetére
Persze, az sem mindegy, hogy tele van a tank vagy éppen kigyulladt a visszajelző, azt is érezni még ennél is. +30-35kg is 30-35kg. Kb. ez a határ amit én még minimálisan érzékelni tudok. Lehet kevesebb súllyal is változik...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
-
G@CSI
tag
válasz MunezXBK #136922 üzenetére
Köszönöm a tippet!
Megpróbálom a direktbe kötést(remélem nem lehet elszúrni), aztán ha úgy működik, akkor átnézem a csatlakozókat, vezetékeket. A ventillátorok reléjét az akksi alatt keressem ennél a tipusnál, ha esetleg ott lenne a gond? Elvileg a hibakód a relére utal azért érdeklődőm. A klima bekapcsolását követően azonnal el kell indulnia a kisebb ventillátornak? A nagyobb dolgozik elég magas fordulaton, de a kicsi meg se mozdul. -
kenny123
addikt
Hali!
Ha elektromos a vizpumpa, azt is illik cserélni vezérléssel együtt? Vagy kisebb eséllyel romlik el mint a nem elektromos? Vagy valamit rosszul tud a szerelő?
1.4 tsi.yo
-
do3om
addikt
válasz focvis #136920 üzenetére
Hirdetés van hozzá?
A DPF-et ki lehet olvastatni, a porlasztócsúcsokat is (Mágus-al ha találkozunk rá szokott nézni nekem).
Az EGR-t nem igen lehet megjósolni hogy mi van vele, nekem amikor baszakodott megmozgatta softal, de hallottuk hogy jár. Lebontva meg mégsem járt rendesen.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
veterán
válasz Mágus2 #136936 üzenetére
Ő az áldozat, késő délután megnéztem.
Azért nem hibátlan:
- szervizkönyv nyista, olasz import (vélhetően)
- apróbb esztétikai hibák: karcok, hátsó lökös picit horpadt, 1-2 helyen pöttyet hámlik a lakk
- kormányt festeni kell, váltógombot cserélnémAmiben tanácsot kérek:
- indításkor kb. 2 mp traktorhang, ez OK?
- az olajbetöltő a helyén van, de jön mellette némi kartergáz, ha leveszem a betöltő kupakját, akkor csak picit jön több. Ez WTF?A kilométer nem ismert, az órában 14x ezer van. Tippre 200 körül.
Futómű OK, belseje OK, rádió utólagos kínai.
Menetközben csendes, meglepően sportosan brummog. Az "Opelem" jobban ugrik és erősebbnek érzem.
Nincs tetőablak.@Mágus: adagolós, classicus.
@tomcsi23: rozsdás, nem kormos. Tegnap VR6 belém szugerálta a tsi-frászt. De GTI jobban kell.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz focvis #136939 üzenetére
Túl olcsó...
Ilyet 4M alatt nem kapsz normálisat.Kint nézzél. Pl.: Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD DSG DYNAUDIO/LEDER/XENON/NAVI+
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
diablo1984
veterán
válasz focvis #136939 üzenetére
Nekem a skodában( elegance, bőrös kormány ès váltó) 195 ezer van, a kormány fènylik mint Salamon töke, de megkopva nincs, a fènylès egysèges, nem csak a külsejèn, hanem mindenütt(lehet az újban is így nèz ki??), a váltógomb bőre is hibátlan!
Ebben a golfban vagy lánckesztűben vezettek, vagy 300+ km felett jár jócskán.... -
-
veterán
@Mági, lenko, diablo, tomcsi
Köszönöm szépen Srácok, akkor szkippelem.
Tettem rá egy elvi 3M ajánlatot, úgy hogy előtte elviszem az érdi Skoda/VW márkaszervizbe átvizsgálásra, de akkor kár fizetni az átvizsgálást. Bizományos az autó.@lenko: szép, amit linkeltél, de lusta vagyok elmenni érte. Ill. annyit nem szívesen szánok G6 GTD-re. Jobban megy a mostani gép (egyenesben).
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W