-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoLey-v
addikt
válasz lenko #136899 üzenetére
Akkor tempomat karon kívűl már többet kéne ráköltenem ami nekem meg nem jó. Azt hittem,hogy vezeték kell még és bekötni megtanítani és ennyi,de akkor tévedtem.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB • Iphone 11 Pro Max 64GB •
-
FoLey-v
addikt
lenko Akkor csak ilyet tudnák beszerelni? Azért,mert nagyon olcsón jutnék hozzá és hát miért is ne főleg,hogy Alföldön nincs emelkedő.
Viperator Tied is 1.4-es és bowdenes a fojtószelep állítása van?Morris Értem még megvárom a többieknek véleményét és többet fogok megtudni.
[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB • Iphone 11 Pro Max 64GB •
-
lenko
aktív tag
válasz FoLey-v #136891 üzenetére
Ilyet igen: mechanikus-tempomat
Más kérdés, hogy mi értelme az 1.4-be, enyhe emelkedőn hogy fogja tartani?
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
FoLey-v
addikt
2000-es évjáratú G4 1.4 AHW motorkódúba be lehet szerelni a tempomatot?
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB • Iphone 11 Pro Max 64GB •
-
#89874944
törölt tag
Ezt a darabot vajon lehet külön kapni? Légszűrűház teteje. Vki tud rá cikkszámot?
-
Killer01
őstag
Mik vannak.. Erre én az Asszonyt tartom
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #136883 üzenetére
Az csak arra van, hogy 200km/h-nál kiírja, hogy nem illik gyorsabban menni.
-
FoLey-v
addikt
Hát ez is megvan kicserélve a két zárbetét.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB • Iphone 11 Pro Max 64GB •
-
-
i-sti
senior tag
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #136879 üzenetére
hmm, telón jobban néztek ki ezek a képek, nem tudom, hol mázgálódott el, de most ez van.....
-
diablo1984
veterán
Mosás utáni nyári alus kèpek a skodámról:
Valaki berakhatná az összefoglalóba.
Szeretem eddig ezt a kocsit, bár többnyire rövid távokra használom, illetve viszonylag kis fordulaton megy, de mèg nem èrzèkeltem, hogy regenerált volna. Nem mintha hiányozna, de anno a vectrával menten egy szolid 1-200km-es "spórolós" főutas távot, a táv vège felè már regenerált ès ezzel elcseszte a rekordfogyasztást. Ezzel eddig mèg nem láttam ilyet, főúton 4,5literből is ki tud jönni, ha nincs sok gyorsítás-lassítás, csak hosszú, egyenes tempomatos szakasz! -
freaghill
őstag
Audi A3 8L1 2000 ALH.
Normál ha rákapcsolt klímával egyenletlen lesz az alapjárat? -
adp
őstag
Mennyire nyomasnak kell lenni a gumikban egy wv polo classicnal?
185/60R 14 82T -
Bögre
aktív tag
válasz Magnum_ #136836 üzenetére
Én is ki fogom cserélni. Jól emlékszem, hogy azt mondtad Filtron van benne gyárilag?
(#136837) mikoljan: Ott kell majd hagynom éjszakára, hogy meghallgathatssák ők is reggel.
Viszont olajcsere óta nem hallottam a csörgést a reggeli első indításkor. Ez most nem tudom minek tudható be, a kevésbé hűvös regelleknek, a 0w30 olajnak, vagy valamit mókoltak a szervizben?
-
BUZZLGHTYR
senior tag
audi a4 1.8 b5-ről mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Mintha a második fokozat rövid lenne. Mágusnak megvan a következő szint legalább. [link]
-
diablo1984
veterán
válasz harcikoca #136861 üzenetére
Igaz fiat motor(opelben, alfában, saab-ban, fiatban is van), aminek betegsége tud lenni a szívósor kokszosodása is, nekem is volt ilyen motoros 150 lovas c vecrám, annak kapcsán tudom, hogy az egr mellett ez is fossá le tud szűkülni a koromtól és nem kap elég levegőt a motor ez miatt! Egy próbát megér a kitisztítása, ártani nem tudsz vele.....
-
harcikoca
senior tag
válasz freaghill #136856 üzenetére
Az a helyzet, hogy egy Saab 1.9 TiD-ről van szó, csak az a topic halott.. Amúgy VW-s vagyok
Ma ki takarítottam az EGR-t, és a folytószelepet, elég retkes volt mind2. most érezhetően jobban megy, es normálisabban kiforog, de az óriás turbólyuk még ottvan
[ Szerkesztve ]
AMD+Ati powee'R
-
Gyula84
veterán
pár kép, majd még jön pár, nincs takarítva a kocsi...
[link]Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Morris
veterán
válasz sirszevenap #136811 üzenetére
Nyomaték kell nem lóerő.
-
harcikoca
senior tag
Ha a geometria le van ragadva a turbón, az milyen hibajelenséget okoz? A problémám, hogy mikor elváltok, vagy csak elveszem a gázról a lábam, és újra nyomom, a turbó mintha meg szűnne létezni, van, hogy 3ezerig is elforog mire érezhetően betölt, és megindul rendesen. Valaki ötlet, hogy mi lehet?
AMD+Ati powee'R
-
Acheron
őstag
válasz Magnum_ #136836 üzenetére
Egy plusz gumi szett felnin mindig jó ha van, ha nem is go - no go feltétel. Legutóbb egy százasba került pluszba egy gyári felni - gumi szett (off autó) az ország másik végéből, mert alap (nekem), hogy kettő legyen, és bármikor tudjam magamnak is cserélni. Ha egyből adják az autóhoz, valószínűleg még az árba is bele lehetett volna alkudni - de a felét legalább. A gumi cserés lesz előbb utóbb, de a felni marad.
-
sirszevenap
addikt
válasz Magnum_ #136836 üzenetére
Tömörebben már nem tudom elmondani azt, hogy olyan mintha új kocsiba ültem volna bele és mivel Én is gondos gazdája vagyok ez így is fog maradni. Állapot döntött. Kitűnő állapotú. És ámbár nem döntő a gumi, de jól esik, ha van a garázsba egy zsír új. Ne ragadjuk már meg mindig a leglényegtelenebb mondatrészeket.
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!
Több embertől hallottam már, h az olajleersztéskor rá szokott indítani az autóra, h az esetlegesen "fent maradt" olaj is kifolyjon. Szerintetek ez mennyire f@..szság??
Joe
-
Magnum_
nagyúr
válasz sirszevenap #136814 üzenetére
és még csak téli gumit sem kaptam volna hozzá.
ez számít ma egy autóvásrlásnál, hogy kapsz-e hozzá (egy esetleg már lefutott) téligumit?
hát én erre pont szarnék... úgyis nagyszervíz, csere minden, új gumik, jó gumik. inkább az állapot döntene.bár most, hogy belegondolok, hogy amikor eladtam az audim, sokat számított, hogy van hozzá kurvára csereérett téligumi...
Bögre, igen, nálam is ez van, ugye.
én azért kicserélem 10k km-ként (a légszűrő csere pont 2p DIY)[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz tomcsi23 #136829 üzenetére
Porsche Buda, a Prielle Kornélia és Szerémi út sarkán. Furán néztek, mikor mondtam hogy csak ennyit szeretnék és nem akarok otthagyni pár százezret
Viperator Köszi a választ. Gumist keresek amúgy, aki használt gumit is árul.
Bögre miért nem cseréled ki őket te magad? Én amatőr vagyok és simán megoldottam a múlt hévégén mindkettőt.
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
Bögre
aktív tag
válasz Mágus2 #136832 üzenetére
Köszi. Elég nehezen ment vissza, nehéz elképzelni, hogy magától lecsúszik.
Viszont ez valamú új dolog, hogy megnyújtották a légszűrőcsere periódust is? 65.000 km-néll volt cserélve azaz kb. 30 ezerrel ezelőtt és azt mondták, hogy nem kell most cserélni. Ettől függetlenül én ki fogom és legközelebb a pollenszűrőt is inkább magam veszem, mert vastagon fog a ceruza. -
Bögre
aktív tag
Ez kis cső a képen micsoda és vajon miért nincs a helyén? A pékek elfelejtették visszadugni?
-
lenko
aktív tag
válasz sirszevenap #136811 üzenetére
Kizárt dolog, hogy az 1.6 8v 100-ast kérjen utána. Rossz emberekkel beszéltél.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Doki16
addikt
Van ez a kis érzékelő a lökhárító hűtőrácsában. Tudjátok hogy mi lehet ez? A kocsi egy 2013-as B7 passat 2.0 tdi
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ToMmY_hun
senior tag
Ha valakit érdekel, 2900 pénzért adnak gyári Audi bőrápolót a Budai Porsché-ban. Furán néztek rám, mikor kiderült hogy ilyen sok pénzt akarok otthagyni náluk .
Btw: valaki tud normális használt gumist az ország nyugati felén? Olyan kellene, ahol fel is szerelik és látom a centirozon hogy jó a gumi.
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
zsolt19900
őstag
válasz sirszevenap #136816 üzenetére
jaja arról, hát úgy mondanám inkább, hogy meglepően dinamikus ahhoz képest, hogy egy mekkora kasztnit visz a motor és igen egy pici optimalizálás történt rajta + turbó és ez az ki lett takarítva, új turbó bél beletéve 1 éve stb. szóval az optimalizálást nálam ez előzte meg, mert úgy vittem oda, hogy tempomatkar + csip és akkor mondta a srác, hogy nem kéne csipp, mert lóg erre arra meg amerre csak lehet a turbód és akkor mondtam, hogy persze alap, akkor hogy rendberak és akkor utána a többi és akkor így is lett, de azóta teljesen jó, természetesen olyasmire figyelek, hogy ne legyen kifújás meg ilyesmi, szóval valamikor úgy tartja kedvem megnézem a kötéseket stb. stb. szóval a szokásosnál többet kell foglalkozni már ezekkel a gépekkel, ez való igaz
sportkocsis inkább addig pisil az útszélén amíg jön a tréler nehogy azt lássák, hogy valami baj van a kocsival heheFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
brumi1024
veterán
válasz sirszevenap #136814 üzenetére
"1-2 másodpercel hamarabb volt százon, pont." - Kis túlzást érzek ebben a mondatban, 1-2 másodperc különbség van egy 3.0 TDI A6 és egy RS6 közt is, mégis ég és föld a két autó.
-
sirszevenap
addikt
válasz zsolt19900 #136815 üzenetére
1.9 TDI-ről beszélünk? Mert ahogy elmesélted, egy sportkocsi jutott eszembe! Gondolom hozzápiszkáltál kicsit. Mondjuk aláírásba OEM van, de kitudja
(#136817) brumi1024: Persze. Előzésnél is pörgősebb volt, hamarabb kezdett húzni stb stb.
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
zsolt19900
őstag
válasz sirszevenap #136814 üzenetére
oksi
de most itt 1-1 megtekintett autót emeltél ki, én pedig általánosságban írtam + azt is odaírtam, hogy "ha megtehetted volna, hogy vársz a jó/jobb vételre"
persze én sem akarok beleszólni, hogy gyengét vettél stb. stb. te döntésed volt ez természetes, csak -gondolom én- azt nem értsük itten egyen-ketten, hogy akkor mijez a csippüléses dolog ittenAz, hogy itt ott amott mi mennyin van százon, persze meghatározó adat stb. de én amikor az enyémből átülök másba, úgymond le kell nyugodjak: itt nem előzzük ki ezt a sort, ott nem megyünk el stb. stb. szóval ad azért bőven pluszt az, ha tudod hogy ezzel ezt megteheted azzal meg azt nem.... de persze az érem másik oldala, hogy lehet miután kielőzted a sort, éppen a sor közepén haladó fog megállni és megkérdezni: mi a baj? amikor felcsapott motorházzal vakarod a fejed -naaagyon naagyon sarkított példa volt.
Engem is 1x hagyott állva a Passat, ennyit tudok mondani, vásárlást követően 2-3. hónapban megadta magát az egyik kuplung munkahenger egyszer csak azt vettem észre, hogy beesik a pedál és pár perc múlva pisil maga alá az autó hm ez van.... szavatosságba megcsinálta a city, de erről már írtam itt, hogy ott is mi történt velem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
sirszevenap
addikt
válasz zsolt19900 #136813 üzenetére
Na összefoglalom!
Próbáltam egy 1.4 TFSI-t, elégnek éreztem.
Próbáltam egy 2.0 TFSI-t, elájultam. - Ennyi volt a pozitívuma, rohadt drága volt és törött(volt egyszer), dohányzó, szervizkönyvről nem is hallott a gazda.
Próbáltam az 1.6-ot, érzésre mikor kipörgettem, nem éreztem azt, hogy az 1.4 TFSI 600 ezerrel többet érne. 1-2 másodpercel hamarabb volt százon, pont. Pláne, hogy rohadt a sárvédője és semmi nem volt benne a klímán kívül és még csak téli gumit sem kaptam volna hozzá.Ennek fényében döntöttem az 1.6-os mellett. De részletesebben is belemegyek ha gondolod, eléggé át volt ez rágva itt is, hát még fejben. Ja és az idő. Sajnos az nem volt, mármint olyan értelemben nem volt, hogy egy jobb példányra még spóroljak több mint fél misit. 1-2 hónapom volt, de fél misi gyűjtésére nekem az nem volt elég. Tömören ennyi. Ja és csak 5 ajtós jöhetett szóba. Hála Istennek azért köze nincs az 1.4 Golf 5-nek az 1.6 A3-hoz. Ugyan az a súly , gyakorlatilag ugyan az a kocsi. 75 és 102 ló között van azért különbség
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
zsolt19900
őstag
válasz sirszevenap #136802 üzenetére
az a helyzet, hogy én is e között a két pont között vacilláltam volna a helyedben, hogy vagy ez vagy az most már, hogy "nagyjából rendbe raktam" a fórumon résztvevő segítőkész emberekkel karöltve az autót azt mondom, hogy most így 2 év távlatából amíg megy hadd menjen, de én is kacsingatni fogok -amennyiben anyagi helyzetem engedi- egy új autó felé.... van új autónk a családban és tönkretehetetlen egy fickó, persze ha törődnek vele (Ignisről van szó, de persze mi nem azok a Suzuki tulajok vagyunk, akik még olajat se cserélnek benne, mint sokan mások ).
Szóval az a szitu, hogy egyik ismerősöm is kérdezte tőlem, hogy mit vegyen. Mondott rá xx összeget, mutogattam neki abban az árban korrektnek tűnő darabokat, de ő mégis kikötött egy alap motoros változatnál és egy hétre rá mondja nekem: lehet-e ezt tuningolni.... hát mondom neki, hogy bele kellett volna ülj egy 1.4esnél pöppet erősebbe is és akkor talán-talán ezt is megtapasztaltad volna és azt is, de nem így tett és kb. így lett egy 1.5m ért vásárolt 1.4 alapmotoros benyás golf5-e.... igazából innen már nem érdekelt a sztorija tovább
Mutogattam én neki echte dizel 90lovas golf5öst, de akár még 1.4 turbósakat is, mondtam neki hogy legalább csüccsöööljön bele, érezze, aztán ha úgy van akkor utánanézelődünk a dolgoknak stb. stb. de hát nem fogadta meg
szóval valahol érthető a te gondolkodásod is, de az sajnos jogos a fórum döntő többségétől, hogy olyan bivajbaszós erős autót nem fognak tudni kihozni ebből a járgányból
+ még azt is hozzátenném, hiedelmek ilyesmikről amiket mondtál: igaz nem igaz? szerintem olyan autót ami szögre megáll "nagyon nehéz" vásárolni ebben a fajta felállásban, legyen az szó tdi pdtdi ről.... okés koros koros szegény, de megy.... füstöl füstöl, picit nehezen indul, de megy.... persze ezek a végletek amiket leírok és ezzel természetesen egy olyan ember aki arra keres autót, hogy sose hagyjon ott, nem tud azonosulni, de még mindig azt mondom, hogy érdemesebb lett volna kipróbálni vagy -ha megteheted- várni egy jobban motorizált példányraFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
sirszevenap
addikt
válasz focvis #136808 üzenetére
Mondták, akikkel beszéltem, hogy optimalizálás után 100-as benya. +40 ft literenként... Így is heti szinten tolom tele szinte!
(#136805) Mágus2: Valós az állításod, nem is tagadom. Inkább úgy fogalmazom, hogy belenyugodtam már és nem viszket a fenekem. Magamat ismerve, ha lenne egy 200 lovas kocsim és beleülnék egy 300-asba akkor meg azért nyafajognék. (Nem egy ilyen ismerősöm ilyen és nem értettem őket ezelőtt.). Valamit valami elven lett ez választva, ill megfogadtam a tanácsod és arra használom amire kell.
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
veterán
válasz sirszevenap #136804 üzenetére
Arra figyelj oda / kérdezz rá, hogy a csipsz után milyen benyát kell tankolni. Gyakran feltétel a 98 oktános; kérdés, hogy megéri-e utána kizárólag a 100-as táltosbenzint tankolnod. (nekem tuti nem, de közismert sóher vagyok) Cserébe lesz plusz 5-6-7 lóerőd.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz sirszevenap #136804 üzenetére
Akkor emeld fel a telót, kérj időpontot, ahol én voltam 45-50k körül csinálják a tiedre. Jó óra a művelet. Nem olyan nagy összeg, hogy ne érjen meg egy próbát, ha mégsem tetszik vissza lehet tenni díjmentesen a gyári progit. Próba nélkül sosem tudják meg a kétkedők milyen lesz, csak kétkedők maradnak gyakorlati érvek nélkül....
(#136805) Mágus2
Minden ember más, más elvárásokkal, lehet neki elég lesz, én csak ezért tartottam meg a passatom +2évig, ha ez nem segít eladtam volna rögtön, hiába volt első M.O.-i tulajos garázsos highline patika gép....
Aztán nekem is kellett valami erősebb, és jött a golf, ezután megint kell valami erősebb....Utána azt hiszem megállok.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
bitpork
nagyúr
válasz sirszevenap #136804 üzenetére
Alapjaiban máshogy gondolkodunk erről és nem is meggyőzni akarlak. Egy megközelítésre hívtam fel a figyelmedet, ami részemről tény.
A te autód, a te döntésedNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #136802 üzenetére
Túlspekulálod. Kevés a teljesítménye, azért nem férsz a bőrödbe, ha elég lenne, nem nézelődnél más autók után, nem törnéd a fejed teljesítmény növelésen.
Vidd el egy optimalizálásra, de ne várj tőle sokat, hamar megszokod és megint kevés lesz.
-
bitpork
nagyúr
válasz sirszevenap #136802 üzenetére
Azt soha ne feledd, hogy a megírt vezérlés már nem gyári. Lehet nem lesz 20-40% növekmény, de a kicsit is illik kompenzálni a gyakoribb karbantartással. Nincs ingyen ebéd, csak a mesékben.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
sirszevenap
addikt
válasz i-sti #136799 üzenetére
Sokat tanakodtunk itt. Meg kellett találni az arany középutat az A3-asok között. A legfontosabb szempont a fenntarthatóság ill megbízhatóság volt. Nem fordulhat elő, hogy megáll a kocsi alattam munkába jövet, mert az nagy cumi egy közel 50 km-es távon (nyilván bármi megállhat, de a legkisebb esélyű kellett.). Nem szerettem volna költeni első kocsira annyit, amennyit a szóbeszédek mondanak a pdtdi-kről.(valóságalapját nem tudom, akartak adni érte egy 170lovas 2006-os 2.0 PDTDI A3-at, ami nagyon rendben volt... kívülről. Mágussal beszéltem, szerinte nem véletlen akar átülni egy 102 lóerősbe. Ill sok csoportba bennevagyok, pénztemetőknek hívja őket egy két tulaj(140-eseket is), de imádják, nekik nem számít mennyit dobálnak bele). CRTDI-re nem volt pénzem. 1 db 1.6 CRTDI volt ebben az árban (2 millió 2), az emberünk elérhetetlen, talán még most is fent van a hirdetése. Ezzel a kocsival minden rendben van, legjobb barátom rokonának a párjáé volt (véletlen derült ki). Rendszeresen szervizelt, szépen karbantartott kocsiról beszélünk. Szerintem messze a legszebb azok közül amiket néztem. Magyar kocsi, pályás kocsi. (Így vettem át 234 ezerrel, azóta 241-nél tartok. Hibamentesen.) 100-as téligumikat kaptam hozzá acélon és nyárit is(az már cserés, ezt a nyarat kibírja) alufelnin(gyári 16-os, szép, mintha új lenne.) Lényegében imádom ezt a kocsit mivel tényleg nagyon rendben van, az 1.6-al meg bárki bármit mond nagyon korrektül el lehet közlekedni, soha nem volt bajom még vele, de nyilván később erősebbet veszek, hisz ha ez nekem megfelel, mivan feljebb? Ha meg probléma mentesen ki lehet belőle hozni kicsit többet, akkor miért ne?
Azt hiszem mindent leírtam.
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
lenko
aktív tag
válasz sirszevenap #136798 üzenetére
Hiszen már kérdeztél erről privátban kb. 1,5 hónapja.
Ott leírtam mindent.(#136800) bitpork
Aki 100PS-es autón nem érez meg akár +5PS-t is, akkor ott komoly érzékelési problémák vannak.
Nem 300PS-ről van szó, ott valószínűleg tényleg nem érezni a +5-t.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- Asszociációs játék. :)
- DIGI Mobil
- Trollok komolyan
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Okos Otthon / Smart Home
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Path of Exile 2
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest