-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz bitpork #155099 üzenetére
Gondoltam csak tudja, hogy kb.mit-hol pipálgatott.
Bár ez VW golf V, de itt is az adaptation-ben kellett aktiválni:
ross-tech wiki , mint nálam a Fabiaban.
Ettől függetlenül nem tudjuk, hogy mit állított el a long coding-ban.[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz Motion_Blur #155037 üzenetére
Sajnos kavicsos de az autópálya már csak ilyen
14.200 volt +átírás.
Sopron city :)
-
GLOCK34
aktív tag
válasz bitpork #155081 üzenetére
Mindenképp szerelő, csak a Roag-tól kapott bruttó 79000 Ft ajánlattól hanyatt estem. Olajcserén kívül semmi mást nem tartalmaz. Másik,a környékünkön elismert műhelyben 10000 körüli munkadíjat mondtak,ha viszem az anyagot. Időpont foglalással megvárhatom amíg elkészül,így legalább biztos lehetek benne,hogy mi került a kocsiba.
Nem akarok garasoskodni,kifizetem a tisztességes árat,de a fent említett összeg szerintem nem az. -
válasz GLOCK34 #155104 üzenetére
Egy passat B5-re a teljes valós váltóolaj csere 130k-150k között van. Mi a nem "reális" a 80k-n?!
Amit most csinálnak az frissítés. Szerintem gondolkodj el azon, hogy mivel jár egy autó karbantartása és hova vezet ha Te laikusként akarod megmondani mi a "reális"...https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz GLOCK34 #155104 üzenetére
A DSG olajcserére én is valahol 70 és 80 közötti összeget fizettem márkaszervizben. Maszeknál sem áll meg 50-60 alatt ha gyári motyóval dolgozik.
Szvsz ennyi felárat megér a márkaszerviz pecsétje és szavatossága, ha később vmi gond lenne.Mindeközben cserélik a fékcsövet a Golfon. (Sűrű elnézést kérések közepette.)
Octavia rezsióradíj nettó 13,5, A6 nettó 18,5.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
Sziasztok vcds-ben lévő bin file-t mivel lehet megnyitni.Grafikon táblázat miatt.Tudom nem idevágó a téma de hátha.Köszi
-
i-sti
senior tag
válasz GLOCK34 #155104 üzenetére
Nekem maszekszerelőnél, aki 5-8 évet motortechnikus ként dolgozót a VW-nél (most is besegít mikor kérik) és akinek van hivatalos, bejelentett szervize
200.000 fizettem.Ebben benne van anyag + munkadíj
Vezérlés csere
Hűtőfolyadék csere
Fékfolyadék csere
Váltóolaj csere (6os manuál LLQ)
Termosztát csereNovum Forum Siculorum
-
Csabifater
tag
Sziasztok!
Egy Skoda Karoq-ot szeretnék venni.
Nem tudom eldönteni melyik változatot vegyem.
Akinek van tapasztalata motor és váltó terén, tudna segíteni melyiket érdemes választani?Motor 1,5 TSI/150 LE 6-os manuális váltó,
Motor 1,5 TSI/150 LE automata 7 fokozatú DSG (száraz kuplungos),
Motor 1,6 TDI/115 LE 6-os manuális váltó vagy
Motor 1,6 TDI/115 LE automata 7 fokozatú DSG (száraz kuplungos)?Vélemények motor és váltó terén?
Köszönöm a segítséget!
-
i-sti
senior tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabifater #155113 üzenetére
Milyen felhasználásra, mennyi város, mennyi autópálya?
-
Csabifater
tag
válasz molnarpeter #155115 üzenetére
Havonta egy hosszabb út autópályán kb.800 km, a többi napi szinten (mivel kis településen lakom) 3 település között kb. 40 km.
-
w333
félisten
Kicseréltem a csövet ... változás nincs indítás 5-600 alapjárat majd 2-3 perc és 900 utána lejebb megy 800 -ra miután beállt a hőfok 90 -re
Húztam a fojtószelepnél a gázbovdent majd elengedtem de nem történik semmi (nem mozog), utána lehúztam róla az elektromos vezetéket és úgy indítottam, ugyan úgy indult és igazából nem vettem észre különbség
Szóval akkor a fojtószelepház elektronikája adta meg magát ? valami tipp ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz molnarpeter #155119 üzenetére
Na 1 óra múlva tudnak fogadni, kíváncsi vagyok mi a baj !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
veterán
válasz hdman #155122 üzenetére
Csak anyag vagy csere is?
Előbbi fáj, utóbbi szuper!Az előbbi hsz-emhez, még, hogy a Bara Autóháznál asszem 8,5 nettó a rezsióradíj.
A fékcső-csere elkészült (bő egy óra), cserélték a fékfolyadékot is (tavaly nyáron volt amúgy). Ne köpködöm őket, mert tényleg röstellték a dolgot; de maradok a Baránál.
-
apple87
senior tag
Sziasztok!
Kinéztem egy 2011 es passatot 2.0crtdi motorral.
Mi a véleményetek erről a motorról, megbizható megfelelő gondozás mellett?
Mire számíthatok ha megveszem kb 160-200e km-el megvételkor mit érdemes cserélni egyből?Válaszokat előre is köszönöm.
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #155125 üzenetére
Kellene egy motorkód hozzá. Többféle van belőle. Mágus szavait idézve meg a CFFB a jó.
Ha nem volt akkor vezérműszíjat, görgőket és vízpumpát kell cserélni. A szokás dolgok is megvétel után. Ha DSG-s akkor 140-nél vagy 180-nál olaj. Ezen kilométer környékén már rakoncátlankodhat az EGR is akár. De minden az előző tulajtól függ, hogy hogyan használták és hol.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #155128 üzenetére
Ott írtam a CFFB jó a B7 Passatban. Hol és mire használnád, annak függvényében változik, hogy benzinest vagy dízelt vegyél. 1,4TSi semmivel nem rosszabb mint a bármi más motor. Mindegyiknél a tulaj a legfontosabb tényező, értem ezalatt, hogy karbantartás és felhasználás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
apple87
senior tag
válasz Doki16 #155130 üzenetére
Hát a benzines praktikusabb lenne, kis távokon használnám napi 20-30km meg néha nagyobb utazás.
1,4 tsi nél melyik a jobb motor, egy 2011-13 mas körüli passátná?És az 1,4 tsi nél mire kell oda figyelni vételkor? És ennél mit érdemes a vezérlésen kívül cserélni, vétel után.
Nekem szivó benzinesem van most, ezért se vagyok annyira képben a tsi vel.
Gondolom kevesebb minden van mint a dieselnél.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #155131 üzenetére
1.4 tsi-nél sok variációs lehetőséged nem nagyon van. 122 lovasból van a legtöbb abból is célszerű nézelődni a többi már turbós és kompresszoros, csak plusz hibalehetőség. Bár jól hangzik a 160 lóerő
havri1 pont ilyen motorral szerelt kocsit vett, majd ő biztosan jobban be tud számolni a dolgokról.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Motion_Blur
félisten
válasz apple87 #155131 üzenetére
Legfontosabb hogy meg van-e nyúlva a lánc.
Ezt úgy tudod ellenőrizni hogy hideg indításnál meghallgatod, ha 3-4 mp után nem hallgat el a csörgés akkor cserés a lánc. Minél tovább hallod annál jobban meg van nyúlva a lánc és akkor már ott a valós veszély arra hogy átugrik a vezérlés.
Másik probléma a szívó oldali kokszosodás. Ezt vegyszeres vagy dióhéjas tisztítással lehet orvosolni.
Mindkét probléma nagy mértékben megelőzhető ha odafigyelve használják az autót, jó minőségű üzemanyagot tankolnak, legfeljebb 15e-ként olajat cserélnek (város max. 10e), illetve hidegen nem b@sszák neki, turbót hagyni kell visszahűlni stb.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
w333
félisten
Na megvolt a diagnosztika ... "fojtószelep hiba" szóval kuka !
Tanítani sem engedte, a szerviz viszont nagyon jó és precíz + olcsó !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Mágus2 #155139 üzenetére
Persze hogy jobb, vennem kell egy ilyen kábelt nekem is !
Különben fojtószelepből szerinted mit vegyek ? gyári az horror drága, utángyártottból mi lenne a jó ? esetleg gyári bontottat ? mi lenne a jó megoldás ?
Ezek után már mindenkit meg kell hívjak egy sörre annyit segítettetek !
Szerk.
FB csoportban már jelentkeztek ketten is, nem baj hogy nem új csak működjön !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
https://logout.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_155096-155096.html
Ha nem fogod érteni amit látsz, akkor minek? Tudom úgy hangzik mintha baszogatnálak pedig nem - ha elviszed szervizbe akkor ott garit kapsz számláért. Nem kell kínlódni nem kell vadászni ketyeg az egy év a cuccra.
Gyárit vegyél még ha bontott is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
w333
félisten
válasz bitpork #155142 üzenetére
Na meg is van ... kb. fél óra múlva megyek érte gyári használt 1 hónap gari !
Ott fel is rakjuk és mondta hogy 80C felett csinálunk egy alapbeállítást !
Ebben igazad van, nem kell minden nap gépre dugni és azt a pár ezer Ft -t pedig kibírja az ember, csak ugye néha az a bosszantó hogy nem tudnak azonnal fogadni mikor ugye sürgős lenne, emiatt gondoltam hogy kéne egy ilyen kábel, nem akarok én semmit állítani rajta csak ha hiba van akkor tudjam hogy mi az !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
negyedes
addikt
válasz Motion_Blur #155136 üzenetére
"turbót hagyni kell visszahűlni " vagyis nem kapcsolod ki azonnal a motort? vagy ezt mire ertik?
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
havri1
félisten
válasz negyedes #155145 üzenetére
Így van. Ha megállás előtt pörgetted, főleg huzamosabb ideig, akkor a turbó felmelegszik, illetve nagyon gyorsan pörög. Ezzel üzem közben semmi gond, mivel folyamatosan kapja az olajat-kenést.
De ha egy ilyen hőmérsékletű turbót/motort leállítasz, abban a pillanatban az olajnyomás leesik, a turbó meg besül.
Megálláskor érdemes alapjáraton járatni mindig, hogy a turbó alap fordulatra lelassuljon, illetve hogy lehűljön.[ Szerkesztve ]
havri
-
Doki16
addikt
válasz negyedes #155145 üzenetére
Ezt úgy kell érteni, hogy mondjuk ha meghajtod a kocsit akkor ne állítsd le egyből a motort. Hagyni kell alapjáraton ketyegni kb. 1 percig. Meghajtás alatt értheted azt, hogy versenyzel a városban pirostól pirosig vagy épp mutogatod a haveroknak, hogy nézd már mekkorát lép a járgány A másik meg ha mész autópályán és mondjuk kiállsz egy pihenőre akkor se állítsd le.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz freaghill #155144 üzenetére
Amikor azt mondom h diag kell soha nem azt mondtam h vegyen egyet, hanem hogy vigye el!
MOD
Nem is értem a megjegyzést igazából. Miért van az hogy aki megveszi az is itt kérdez?! Amikor ott a wiki meg a minden sz@r - tehát minden adott. Akkor most vagy nem kell otthonra a diag vagy kell de akkor meg is tudja oldani.
Ez a baj ezzel az országgal h semmi máson nem megy a rugó csak h minden okosba menjen.
Mondok példát. Nekem most ki kell cserélni nyomásszelepet a hátsó légruggancsokon. A teljes ruGGót 5 azaz öt csavar tartja oldalanként, plusz maga a szelep csavarozása. Meg tudná bárki csinálni? Meg. Malac mit csinál? Vár hosszú ideje a szerelő, anyag és idő konstellációra. Miért is? Mert Malac nem akar olyanon kísérletezni amit ugyan megtanulhat , de minek amikor van rá szaki aki garival megcsinálja és még csak nem is kell kísérleteznie a saját vagyontárgyának épségével. Malac okos, légy olyan te is mint Malac[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
negyedes
addikt
ALL: koszi, akkor most mar tudom miert kotlott meg az osszes turbo a ceges autoinkban.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Napelem
- Milyen egeret válasszak?
- World of Tanks - MMO
- Xbox Series X|S
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Autós topik
- Milyen switch-et vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!