-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
1.9 TDI 700e után belülről
Érdekes, hogy a korom szinte egy második tömítést képez a hengerfejen -
Radnix
senior tag
Sziasztok!
Már egy ideje pihen édesapámnál ez az aranyos kisöreg: [link]
1957-es T1-es pritsche, eredeti állapotában megőrizve, a 70-es években ki lett vonva a forgalomból.
Sajnos eladósorba fog kerülni, és most az eladáshoz csináltam róla videót, de gondoltam megosztom itt a VW-es közönséggel is, lássatok végre egy szép autót -
Radnix
senior tag
Szép és jó dolgok ezek, de kell hozzájuk 2 dolog: rengeteg pénz és rengeteg idő
Sajnos borzasztó magas árak vannak, és másra kell a pénz! Erre rá kell költeni kb 3 milliót, hogy szép legyen
Egyébként sajátnak karmann ghia kabrió készül[ Szerkesztve ]
-
Radnix
senior tag
válasz molnarpeter #155306 üzenetére
Az garázsban áll, várja a fényezést, a lakatos munka megvan. Nem szabad befejezni őket, mert elmúlik a varázs, a kész állapothoz vezető út az izgalmas
Mindig másnak csinálja, és a sajátjaira nem jut idő, most is 2 bogarat rak össze.Kép faternál van csak sajnos (övé lesz, úgy értettem a sajátot, én nem vagyok oldtimer fanatikus, csak rám ragadt pár dolog)
Amúgy valakinek van itt megbízható szépen dolgozó fényezője? Tudom olcsó, gyors, szép nem lesz, jó esetben is csak kettőt lehet választani, de hátha
Oldtimereket mindig lassan és piszok drágán fényezik, de cserébe nem is mindig szép...[ Szerkesztve ]
-
kkdesign
senior tag
Sziasztok!
Abszolút nem hirdetésnek szánva, szerintetek mekkora értéke van egy 185/70 R14es nexen téligumi szettnek ami 1 szezont futott? novemberben vásárolt, tavaly májusi gyártás. Nagyon nagyon bejön az a gumi de mérettévesztés történt, és ha emberi áron lehetne váltanom az tök jó lenne. szerintetek ~65 ről mennyire esik ilyenkor az ára?
-
i-sti
senior tag
-
Gyula84
veterán
hali
5w30 mehet a 2.5TDI V6ba? pl ez
[link][ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #155314 üzenetére
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #155316 üzenetére
5W-30-at és 10W-40-et is írt a könyve, enyém is utóbbit kapta.
-
Markus
újonc
válasz Mágus2 #154151 üzenetére
Sziasztok!
Még korábban megtörtént az olajteknő levétel, az szívókosáron nem volt lerakódás és az olajteknő alján sem volt iszap. A héten az utolsó 100km-ert már csattogósan tette meg a motor, közben érezhetően fogyott az ereje. Most lekaptuk a szelepfedelet, a képeken látható állapot várt. Mi okozhatja a tengelyen a vonal szerű anyaghiányt? A tandem pumpa melletti bütyök és hidrotőke minimálisan van megkopva a többihez képest. Ez mire utalhat? Esetleg érdemes lenne tovább bontani, hengerfejet leszedni? Az autóban elméletileg 391ezer km van. Ez reális? Az utolsó 120ezer km-en 10 ezrenként volt cserélve olaj. Előéletéről teljesen megbízható infót nem tudok.
1.9pdtdi BLS
https://photos.app.goo.gl/vVwoxKxCEbAoDx5t6 -
tibbike01
őstag
2004es Seat Leon 1.6 BCB autóba mennyi és milyen fékolaj szükséges? Márkának a Febi jó lesz?
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Kellene a Paszúlyhoz lengéscsillapító készlet, kicseréltetem mind a négyet.
Milyet ajánlotok? SACHS vagy Bilstein? Vagy valami mást?? A szerelő csóka az elsőt ajánlotta.THX!
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #155320 üzenetére
Nincs benne véletlenül az a spéci, ahol a módokat is lehet állítani?
(#155318) Markus Ennyit bírtak a gyári hidrotőkék, gondolom soha nem voltak cserélve. Most lehet a tengelyt is kidobni. AMikor valaki vesz egy 200 000km-t futott PD motort, miért nem cseréli le a hidrotőkéket a vezérléssel együtt? Nem egy tőke van átszakadva, szóval rettenetes hangja kellett hogy legyen, vagy a kerepelést betudták a PD mivoltának?
[ Szerkesztve ]
-
S-eye
senior tag
Sziasztok! Octavia 2-be tompított ízzó helyére az 55W-os helyett szabályos a H7 100W-os? Vagy nem érdemes mert melegszik a lámpatest?
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #155329 üzenetére
...akkor azt sugallod, h a féket és a csillapítót is a gyárit érdemes megvennem?? Fogom én érezni a különbséget?? No és a legfontosabb, h Q...va sokat megyünk a kocsival évi 70k km-t. Ami jelenti azt, h hamar leamortizálom. Most döntöttem úgy, h gumiból sem veszek prémium kategóriát 38eHUF-ért, mert ledarálom egy szezon alatt. Inkább veszek egy prémium gyártó "másodlagos" termékét 2/3-ad áron. Nem lehet ez megoldás a kérdéses alkatrészeknél?
Joe
-
zsolt19900
őstag
válasz simonjoe #155331 üzenetére
én pl. hankookot -ventus prime 3at- használok, ez a 2. éve, akivel találkoztam kb. mind lefikázta, de úgy vagyok vele, hogy még nem éreztem a határát, értsd: előbb lenne szükség keményebb rugókra, mint hogy megcsúszna a gumi (ezt pl. onnan tudom, hogy volt kerek 1 napig ültetés az autó alatt és olyan tempóban vettem be vele 1-2 kanyart, hogy csak lestem....)
fékből pl. megvettem előre a zimmermann szettet, hátra elegendőnek találtam jurid-mintex párosítást, de pl. csillapításból is csak a nagyobb nevek bili-szakszi-kyb-monroe variánsokból vásárolnék most hátul pl. kyb van és nincsen vele semmi gondom
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #155334 üzenetére
...akkor ezt megbeszéltük, rendelem a gyárit, majd beszámolok az árakról. 1ébként meg nincs olyan nagy különbség a gyári és a klón között az EGR gyári 75eHUF volt, a másik meg 60.
zsolt19900: ezt lesz most a Conti helyett
https://www.gumik.hu/product/Barum/Bravuris-3HM/R-251437Joe
-
Keef_Lee
senior tag
Sziasztok!
Lógó mennyezet kárpit gyógyítására van valakinek infója? Kontakt, tapasztalat, költség? -
Handball94
aktív tag
Budapesten tudtok esetleg tippet adni DSG váltóolaj cserére, ahol tudnak is fogadni pár napon belül esetleg? Nem muszáj márkaszerviznek lennie. (B7 Passat)
-
veterán
válasz Handball94 #155340 üzenetére
Ha más ajánlást nem kapsz; Bara Autóház, Érd.
-
-
Lacess
tag
Mágus!
Szerinted az ebben a hsz.-emben taglalt probléma lehet motortartó bak. Futóművet, féket átnézettem, semmi extra. Viszont mostmár elég nagyot "üt" 2->3 váltáskor, volt olyan hogy leállításnál is elég komolyat ütött(nem a lendkerék szar, azt már tudom milyen mikor az...) . Meg persze a korábbi jelek.
Hogy tudom a motortartót legkönnyebben diagnosztizálni?Annyit még illik tudni motortartó ügyben, hogy amikor a második garnitúra kuplung+lendkerék került be akkor az összes motortartó is cserélésre került. Ez esélyesen nagy hiba volt, mert sok helyen olvastam hogy fos az összes utángyártott, még egy bontott gyári is jobb helyette.
Szerinted?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #155345 üzenetére
Azért gondoltam a motortartóra mert a vibráció a kormányon nagy terhelésnél jelentkezett. Autópályán, emelkedőn, hosszú elnyújtott kanyarban 130 felett. Amint feljebb engedtem a gázt változott vagy megszűnt az intenzitása. Ehhez jön az ütés váltáskor és leállításkor, bár utóbbi nagyon ritkán jelentkezik.
Jah és nagy valószínűséggel a motor- és váltótartó (jobb-bal) pont ilyen fos Febi-re lett cserélve.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Keef_Lee
senior tag
válasz molnarpeter #155341 üzenetére
Ja, Dzsetta
#enddav:
Akkor ez Jetta betegség?
Gondolom nem megvárható, hanem ott kell hagyni a gépet. (Ami problémás vidéki embör lévén.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Renpho talpmasszírozó