-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #155398 üzenetére
ez a probléma sajnos, hogy nekem is olyan megkereséseim jönnek, hogy: a legolcsóbbat belőle' és/vagy "hát én ezt tudom xyért venni, ez drága"
teszem hozzá, a beszer árunk alatti árat mond, amekkora árréssel én nem kapom a terméket, amennyiben pedig a kedves érdeklődő igen, úgy nem értem miért érdeklődik
szóval ilyesmiből valóban a gyárit érdemes vásárolni, az hálálja meg a dolgot
van amúgy a bárdiba is gyári-gyári cucc, így ahogy Vr6fan mondja, konkrét cikkszámra rá tudok pl. keresni, de az eléggé ingoványos talaj olyan szempontból, hogy: szikla szilárdnak kell lenni a vételi szándéknak, mert ha lerendelem akkor utána nem küldhetem vissza és sokan ugye szeretnek mókázni ebben az országban, így ez eléggé felemásul tudja magát kivenni, hogy ilyesmiért esetleg előleget kérünk el.... aztán van a gyárinak megfelelő gyártó (amit te is mindig ajánlasz) illetve az utána jövő jó ill. nem jó kategóriák
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #155402 üzenetére
Mindegyik alkatrészes be tudja szerezni a gyárit is. A gond csak akkor van amikor bemondja az árat, mert attól bizony ott helyben szakad el a szíj a kedves vevőnél. Megjegyzem egy bizonyos mértékig jogosan. Ugyanis nálunk valamiért brutál drágák a gyári alkatrészek, lásd egyel feljebb molnarpeter bedobta azt a bizonyos légtömegmérőt. Az átlagpolgár torkán nem fogod tudni lenyomni hogy miért kerül 5-6xannyiba mint a másik.
Az itt jelenlévők még megértik hogy miért a gyári a legjobb, de az átlag autós nem. Az átlag magyar "autótulajdonost" pedig ne is hozzuk most fel.
Az is érdekes mikor Mágus is belinkeli a cuccot azon a cseh oldalon, és a gyári cucc még fele annyiba sem kerül mint itt nálunk...[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Pixx96
aktív tag
válasz molnarpeter #155403 üzenetére
Hát ennyiért biztosan nem veszem meg a bárdiból de máshonnan se MO-n mert méregdrága... Marad a szokásos autoalkatreszonline24 oldal németből itt van 4 nap alatt általában és náluk csak 30k + 3k a pk az mégse 55 ezer.
Nem rossz oldal egyébként én már sok 10 ezret spóroltam itt! Csak ha rendel valaki arra figyeljen hogy a megrendelő neve és a bankkártya tulajdonos neven ugyanaz legyen mert szeretnek b@xakodni vele
-
Mágus2
Közösségépítő
A kompresszióméréssel beljeb lennél a hidegindítások miatt. 20 bar az alsó határ. 30 az új motor.
Ha jó a kompressziós végnyomás, akkor üzemanyag ellátási gond lesz, PD elem, tömítés vagy tandem pumpa.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Lacess #155404 üzenetére
a gyári alkatrészekre jóval kisebb az árrésünk, mint a többi úgynevezett utángyártott darabra -ez gondolom világos.... de pl. (nem árulok el titkot) még egy picit így is úgy is tudunk olcsóbb árat mondani, mint pl. itt a pécsi city-s árak szoktak lenni.... és ez annak a személynek jó, aki úgy gondolkozik, hogy: na akkor nem kell bemenjek érte a városba
ugye a teljesen legálisan működő üzletek terheivel, kötelezettségeivel nincsenek tisztában a népek nagy része, így természetes, hogy nem fogom tudni sz.ré h.gyé odaadni a terméket + ugye az ismerős innen onnan amonnan szóval nem könnyű, de nem is ez a vállalkozásunk fő profilja
a másik fele, hogy szerencsére találni olyan embert is, aki nyitott arra, hogy kérdezzen stb. stb. és így -ha nem is a legdrágábbat- de semmiképpen sem a legolcsóbb "nevenincs" terméket fogja megvásárolni tőlünk
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
kenny123
addikt
válasz Doki16 #155385 üzenetére
Tehát esélyes hogy csak valami kisebb gondja van? De pl. mitől nem zár akkor?
Péntekre tudták beírni valtoolaj cserére, talán még erre rá tudnak nézni...Más: ha augusztusig van műszaki, és esetleg most meg tudom csináltatni akkor mostantól +2 év, vagy 2 év + pár hónap lesz az új érvényességi idő?
yo
-
Arcképgyáros
válasz Zizmand #155368 üzenetére
Nincs mit!
K Norbi: Gondolom azért mert osztogatják a levásárlásokat olyan dolgokra ami a kutyának sem kell.
3500 ft-os Osram H7 szett mellé kaptam is 490 forintos levásárlást, de vicc cuccokra lehetne levásárolni. Na mindegy.
---
Polo-ban megvolt a vezérlés csere. 81-et mondott előre a szerelő aztán 93 lett belőle (mindegy). Holnap viszem vissza olajcserére is aztán jövő hónapban megy a Golf-om is olajcserére, még 1500 km. Eddigi szerelőnket skippeljük mert 3 hete csak ígérget.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz kenny123 #155416 üzenetére
Bármi lehetséges a komfortelektronikától kezdve az egyszerű kábelszakadásig. A gyári diag megmondja ha valami nem stimmel. Ha szakszervizbe viszed vagy olyan helyre ahol legalább van egy VCDS akkor megtudják nézni igen. Ha meg az nem mutat semmit akkor jöhet a bontás Nem tudom melyik irányból lehet hozzáférni. A 40-es elem lesz egyébként az ami a zárást végzi. [link]
Nálunk Magyarországon nem lehet ennyivel a hivatalos lejárati dátum előtt megcsináltatni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok! Seat Altea 2004, 1.6 benzin BGU
1. A napi első hideg indítás utána, 6-9 km megtétele alatt valami zörög véletlenszerűen pár másodpercig az autó bal elején, holnap megpróbálom felvenni. Jósgömbötök mit mond?
2. Autós topikban szó volt a gyújtógyertyákról, könyv szerint 60k km vagy 4. év. Milyet tetessek bele, csak a gyári?
3. FB-n a Touran csoportban valaki leszedte a kerékdobot és hát a műanyag mögött "máig harcoló német katonát is talált" kíváncsi vagyok mi minden van ott nekem is, talán 2 csavart látok, amit tartja. Szerintetek nekiállhatok itthon vagy inkább kérjem a szerelőm segítségét a megbontásához?
4. Indulok haza melóból, fogadott egy lámpa, kinéztem a könyvből, hogy a "Kiégett izzó figyelmeztető lámpa" végignyomtam minden világítást és megy minden, megállás előtt pár km elaludt a lámpa. Órára rá megnéztük megint, minden ég, a műszerfalon a jel is. Merre tovább? -
Zizmand
aktív tag
válasz grizlisandor #155422 üzenetére
-
srichard0
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék vásárolni egy 2012-es VW CC-t 2.0 CR TDi-t CFG motorkóddal (160 le), 6-os DSG váltóval. A váltóban 60ezrenként olajat csereltek. Volt már kettőstömegű és magasnyomású szivattyú is cserélve. Az autóban 240ezer km van. Kinek mi a tapasztalata ezzel a típussal? Van-e tipikus betegsége? Van-e valami, amire különösebben figyelnem kellene vásárláskor? Minden információ érdekel.Előre is köszönöm a segítséget!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #155423 üzenetére
H7: ezek közül Osram Nightbreaker Laser
H1: ezek közül egyik sem, Meglight Ultra +130% vagy ha kötött a mall kínálata, akkor Osram Silverstar. -
gyenesmartin
őstag
válasz molnarpeter #155427 üzenetére
Nem csak a mall jöhet szóba. Csak innen olcsóbban jönnék ki most.
De ha ezek jobbak, akkor ez lesz.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #155428 üzenetére
GE Megalángost vennék, de ha olcsóbban jön ki az Osram a mallról, akkor az is vehető. Márkán belül a Silverstar csak kevésbé emelt fényerejű, mint a NBL, de tovább bírja. Foncsorjaid milyenek, gyári/ugy lámpatest?
[ Szerkesztve ]
-
gyenesmartin
őstag
válasz molnarpeter #155429 üzenetére
Gyáriak a lámpatestek.
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #155400 üzenetére
Találtam egy bontott gyári légtömegmérőt egy vokswagen sharanból szerencsére egyezik az én gyárimmal cikkszámra mindenre És az eladó mondta hogy kettő van neki belőle szóval ha netán nem jó cseréli de tesztelve vannak. 12 ezer + utánvétel 2500ft. Jobb mint a 35 meg 55 ezer
Köszi amúgy a segítséget mindenkinek
[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
válasz Mágus2 #155364 üzenetére
hali
biztosítékok jók relék szintúgy, mindenhol átnéztem nem tudom van e még rejtve valahol. Ezek a cuccok amúgy mind az ECU-ba mennek (minden szálat kimértem) létezhet, hogy abban nyekkent meg valami?
EGR meg a turbó szelepre rámértem, hogy ha gyújtást adok rá akkor 6volt körüli feszt kap ez normális?
előzmény[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #155436 üzenetére
Ha beázás, akkor itt az ECU úszik a szélvédő alatt.
-
sirszevenap
őstag
Sziasztok!
Egy kinézett kocsi alvázszáma alapján azt írja a https://hu.vin-info.com/, hogy 3 ajtós, holott 5. Ennyire megbízhatatlan a rendszer, vagy beleütötték egy 3 ajtós alvázszámát?
Bankkártyával? Hát persze!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #155439 üzenetére
Golfomra is azt írja, hogy ajtók száma 3/5. 5 ajtós egyébként.
-
Reggie0
félisten
Sziasztok!
Sajnos elozo heten belemjottek, igy kenytelen kellettlen muszaj fenyezohoz(es nagyon minimal lakatra talan) vinni az autot, igy erdekelne par ajanlat muhelyekre. Az is jo, ha valaki olyan helyet tud, amit nem tud jo szivvel ajanlani, de azert atlagos szinvonalat elerik, csak tegye hozza (meg mindig jobb, mint egy neten veletlenszeruen kivalasztott helyre menni)
Koszi mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
válasz Mágus2 #155435 üzenetére
csináltam egy "output test"et és hát ugyan az van mindenen amire hibát dobott kb 6v-ot mértem, amúgy elment a generátor gondolom az vágott oda az ecunak, beázás az kb lehetetlen ez még megvan csinálva, de te úgy is tudod ezt max ha tóba lökik az autót
[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Zizmand
aktív tag
válasz grizlisandor #155438 üzenetére
Szívesen