-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabesz11 #35396 üzenetére
A kérdésre csak kérdéssel tudok válaszolni. A gumi az ajtóra kell, vagy a vázra, amire záródik az ajtó?
Tükörlap repedt, h cserélni akarod, mert a fűtése kábelhiba miatt is sztrájkolhat. Ki lett mérve a tükörlap? Meg kell fogni és kifeszíteni, kis műanyag karmok tartják a helyén.
-
Gabesz11
tag
Sziasztok
Nemrég vettem egy 2005ös 1.9pdtdi superb-t. 130LE moci,mondjuk ez chip es. Olyanba kérném segítségetek hogy bal első ajtóra keresek kéder gumit,állítólag a passaté is ugyan az és egy balos füthető tükörlapot,vagy valaki el tudná magyarázni hogy tudom kiszedni mert a fűtése nem megy.előre is köszi
-
TaaT
nagyúr
Give them hell Ukraine!
-
Morris
veterán
Urak, motorolajos kérdésem lesz!
Adott a viszkozitás (pl - mm2/s @ 100°C fok).
Minél magasabb ez a szám, annál sűrűbb vagy annál vékonyabb az olaj ezen az adott hőmérsékleten? -
#00809728
törölt tag
-
Peter789
senior tag
ahogy bitpork is írta, ez a kínai passat lingyu európai kiadása - ha vw emblémával jött volna ki itt is, akkor direkt ellenfelévé vált volna az A6-nak az ára miatt. így hogy skoda emblémája van, így árban már csak a passat-al versenyzett. 2000-ben még jóval kisebb volt a presztizse, illetve az ismertsége és elismertsége a skodának, így remek választás volt ezzel szépen felhúzni a nevet. ugyanazért a pénzért kisebb passat nagyobb presztizzsel, vagy kisebb presztizs nagyobb supberb-el, lehetett választani... mondjuk azért az nem baj, hogy nem skoda lingyu néven próbálták piacra dobni
érdekes módon az A6L is csak kínában létezik...
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
latyak17
tag
golf 3 tetőablakban lévő bowden utánpótlására valami ötlet? /szakadás/ 30.000Ftért köszi nem, de egyéb beszerzési ötletek érdekelnek!
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #35372 üzenetére
Vagy egy harmadik?
Mondjuk inkább előre kéne gyúrni szvsz, a hátsó jobban bírja....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Peter789 #35375 üzenetére
Nem, azzal sem fog menni. Legalábbis egy link szerint. Körbenéztem a hirdetések között és az egyikben volt lista.
Na ebben 1db Audi sem szerepel. De a hirdető is az írja, hogy 2001-től az összessel, 99-es évjáratban pedig sokkal működik.
Az enyém úgy látszik a kevésbe tartozik.
Azért is próbálgattam, mert venni szándékoztam egyet, de így nem fogok. Bár 10 dodó nem nagy pénz érte.
-
Peter789
senior tag
akad akad, az azonos platformú A6-nál is jóval nagyobb ezért ilyen szempontból kicsit kettőzik is a szívem, hogy lecseréljem e egy olyan "kisautóra" mint az A4
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35371 üzenetére
akkor kell rendelni kínából egy 10$-ost és reménykedni hogy azzal jó lesz sajnos az enyém kölcsön lett adva, onnan meg mégtovább és végül teljesen elkeveredett, szóval nem tudom felajánlani a próbát...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
FoBCRaistlin
őstag
EBC tárcsából hátulra Turbo Groove vagy inkább Ultimax (USR)
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35368 üzenetére
a kínai ELM-et nem biztos hogy próbáltam annó azon az audin, a kínai VCDS 10.6-ra írtam hogy az megy vele... a superb-emmel próbáltam, de az némileg már újabb generáció, ez már félig CAN-es, bár kifelé K/KL-en beszélget. de az hogy nekem az adott kínai ELM327 klón ment, az nem garancia arra, hogy a másik adapter menni fog ugyanazzal a kocsival, lehetnek olyan különbségek ami miatt mondjuk bizonytalan az adatátvitel és a másik adapter feladja
az ok hogy már nincsen meg a laptopod, azért írtam hogy ha valahol akad rá lehetőséged, akkor próbáld ki vele, azzal is kizárhatsz egy hibalehetőséget vagy éppen rávilágíthatsz... illetve az adaptert is érdemes kipróbálni másik autón az androidos soft-al...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Kicker
őstag
sziasztok, van valakinek infoja, hogy 2003-as vw polo váltógombját, hogy kell leizgatni a helyéről, ha cserélni szeretném??? a csere cucc menetes, de a gyári már feszegettem, de menetirányba nem akar lejönni..
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35366 üzenetére
azért ha lesz rá alkalmad, próbáld ki ezt az adaptert pár PC-s szoftverrel is - ha azokkal se megy, akkor esélyes hogy maga az adapter inkompatibilis az autóval és másikkal kellene próbálkozni...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
a 4-es góf, bora, első gen octavia hátsó lábtere katasztrofális... az octiban hiába volt 500++ literes a csomagtartó, a 184 centimmel úgy hátra kellett tolnom az ülést hogy kényelmes legyen elől, hogy oda felnőtt ember lába max darálva fért volna be. ha úgy állítottam hogy hátul már éppen be tudta paszírozni magát valaki irtó kényelmetlenül, akkor már nekem is rossz volt a vezetői pozíció. az utas oldalon egy hajszállal jobb a helyzet, de senkinek nem volt már kényelmes, ha hátra is ült valaki... a superb-el én vagyok a király, a 2 méteres haver is nyugodtan tud terpeszkedni hátul, pedig nem kicsit fekvő pozícióban ülök elől én is...
( ez még egy korai kép, itt még nem toltam / dőltem hátra annyira úriasan )
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35337 üzenetére
úgynézem itt elég jól összeszedték a lehetőségeket: [link] - biztosan létezik még 1-2 egzotikusabb kiosztás, de talán be tudod azonosítani vele
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #35358 üzenetére
viccesen mutatnék egy jobb kormányos g4-be, de erősen elgondolkodtam hogy átalakítani, de egyenlőre igen az a terv....
200le alapból kis okosság és "r32 tud", pazar hangja van és nem kell rommá forgatni."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
TaaT
nagyúr
Ha van pörfikt németes az már majdnem fél siker, ki kell nézni legalább 3 autót, lehetőleg nem túl messze egymástól és kimenni
Én spanyolba néztem ki egy autót, csak a benzinpénz vmi 100.000ft lett volna, 0 spanyol 0.1 angol és 0.2 német nyelvtudással nem vágtam inkább bele
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
nagyúr
Nem tudom mennyi a regadó manapság, de az biztos hogy kényelmeseb itthonról autót vásárolni...
Sz*pni meg lehet itthonival és külföldivel egyaránt
Igen utólagosan van bőrözve a kormány, és annyit alkudj hogy gyári állapotra vissza tudd állítani.
Haver megtudta hogy 2010-ig azaz 300K km-ig vezetett szervízkönyves volt a dízel négyesgolfja, ő meg megvette 160K-val 2011-ben...
Give them hell Ukraine!
-
ESP
őstag
válasz latyak17 #35349 üzenetére
300euro? Az lófing
Én attól parázom, hogy megyek 1000km-t oda és nem azt veszem amit várok. Családban van perfekt németes szóval azzal nincs gond. Csak az ~300e ft hogy magyar rendszám legyen rajta.
Regadó ~160
Vagyonszerzési illeték ~60
Műszaki NKH-nál ~30
Törzsköny, átírás meg apámf*sza biztosítás,casco, ez az amaz. Egyből el is megy egy szép összeg.[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
őstag
Azon dilemmázom, hogy egyáltalán megéri szenvedni kintről behozni autót? Amennyivel olcsóbb kint azt a magyar forgalomba helyezésnél kapásból elbukom. Plusz ott van a rizikófaktor, hogy veszek egy jó nagy szart. Ha esetleg mégse venném meg akkor meg bukom az utat 80-100k
Lehet sokkal jobb döntés lenne egy ilyet megvenni. MO-i leinformálható. Esetleg 1.1-ért odaadja. Csak én látom úgy hogy be lenne bőrözve a kormány Egy ülésfűtés mondjuk elférne még.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
TaaT
nagyúr
igen 3ajtós
Megmondom őszintén nem ültem 5ajtós golfban hátul de ez a 3ajtós verzió 100km-nél távolabbi utazáshoz max 2személyre jó... nyáron megjártam a Baja-Békéscsaba útvonalat 1nap oda-vissza 5személlyel, nem volt túl kényelmes...
Magam mögé pl be sem férek hátra...
De hát én nem is taxizásra vettem a gépjárművet
Give them hell Ukraine!
-
ESP
őstag
-
TaaT
nagyúr
A kerekek azért mert 18-asok, és hiába volt négyesgolf gyárilag ilyen kerékkel az őket nem nagyon érdekelné...
A lökhárító azért mert csak trükkösen lehet ráállni a fékpadra hogy ne szakadjon le, és itt jutott eszembe hogy a sportfutómű sem legális... minden átalakításról papírt kéne kérnem az NKH-tól...
Hátul van 1-1 16-os mélyközép az oldalkárpit alján, jobb felszereltségűekben a kárpit tetején 1-1 magassugárzó is
Give them hell Ukraine!
-
ESP
őstag
Érdeklődésképpen, gyári Golf4 első lámpát mennyiért lehet kb eladni és a helyére xenonost venni?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35326 üzenetére
node nem azt írtad hogy így se megy? azért boncolgattuk tovább a témát páran...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35322 üzenetére
továbbra se derült ki hogy miféle adapterrel próbálkozol, simán lehet hogy ott bukik a dolog. segítség képpen írtam a baudrate-es részt is, ott is lehet gond. azt se tudjuk milyen programmal próbálkozol, így a protokoll se határozható meg. a K/KL/CANBUS az nem maga a protokoll, hanem az interfész. a protokollt azt VAGCOM esetén a lekérdező szoftver, VCDS és ELM esetén pedig részben az adapterben lévő mikrovezérlő, részben a host oldali szoftver adja ki. de még itt is bonyolultabb a dolog, mert az ELM vezérlő képes a generál OBD1/2/EOBD lekérdezésekre pár AT paranccsal - a legalapabb szoftverek mindössze ennyit érnek el, de ez nem sokat ér: pár live motoradat + a permanens DTC. de az ELM képes egyedileg összerakott lekérdezésekre is. ezeken keresztül viszont már típusspecifikusan bármihez hozzáférhet az ELM kábel is, ha a szoftver tudja mit hogyan kell kérdeznie... szóval ez a miért nem megy az adapter kérdés ennyi infóból megválaszolhatatlan pontosan...
(#35323) bitpork
jajam, éppen mi van kéznél... kentem én már kézkrémet is ideiglenesen procira, hogy ne melegedjen annyira
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Peter789 #35320 üzenetére
Van kábelem, de eladtam a notim, ezért bukó a történet... Írtam, hogy azzal ment is, de időnként visszahackelte magát W7 alatt.
Mindössze annyit szerettem volna megtudni, hogy melyik protokollt használja, minek kell ekkora történet mellé?
Egyszerűbb lett volna mindjárt a neten körbenéznem, nem lett volna ennyi felesleges kör.
-
Peter789
senior tag
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35315 üzenetére
a kínai VAGCOM kábelek csak 409 verzióig mennek, a CANBUS előtti korszakig - de pár CAN-es autó hajlandó K/KL-en is megszólalni (pl a superb is ilyen). 64 bites os-el nekem már nem ment...
az USB HID VCDS kábelek gyorsabbak, újabb szoftverekkel mennek, több dologra képesek mindenféle hexa táblázatok átnyálazása nélkül szimplán menüs parancsokkal, de kizárólag csak a saját mellékelt verzióval szabad őket elindítani mert az újabb szoftver reseteli az FT232 illesztő csipp VID/PID/konfig flashrom-ját ha idegen kábelt érzékel. orosz leírásokkal helyreállítható, de nem ajánlott eddig eljutni. az újabb verziók már tökéletesen mennek 64 bites w7-el is. én egy 10.6-os klónt használtam - többek között az ismerős '99-es 1.9TDI A4-ével is kifogástalanul kommunikál és a létező összes vezérlőt látja
most a legújabb úgynézem ez: 11.11.3 - szűk 30$ postával együtt
ezt a nem-árulod-el-hogy-milyen-de-nem-kínai ( ) adaptert mire szeretnéd használni? csak androidos látványos megjelenítésre, vagy eseti profi felhasználásra? utóbbira sokkal sokkal jobb egy vagcom/vcds kábel
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
MunezXBK
nagyúr
Erre lettem volna kíváncsi, de köszönöm a rengeteg építő jellegű hsz-t.
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35311 üzenetére
ugye a '99-es A4-ben próbálod? az még garantáltan nem CANBUS hanem K/KL lesz, valamint az OBD2 protokollt kell ismernie még a VAG sajátja mellett
előfordulhat időzítési probléma... a baudrate látszik a szoftverben? 38400 vagy 9600? mivel BT-s, ezért első körben próbáld meg szimplán szoftverből a másik baud-on megszólítani. ha ez nem változtat és ebben is a 28 lábú PIC-van, akkor a 6-os lába mondja meg neki hogy mennyin menjen: [link] - 4dik oldal - ha fel van húzva tápra akkor 38400, ha földre akkor 9600. megérhet egy próbát átállítani a másikra. nekem a klón gyárilag 9600-ra volt állítva. ha áthúztam 38400-ra, akkor ahol ment ott valamivel gyorsabb volt, de akadtak már kompatibilitási gondok, ezért egy kapcsolót raktam a házra
(#35312) chatran
nem feltétlenül... úgy le tud tapadni hogy áll mint a beton. ha nagyon téped, akkor akár a gumi is szakadhat...
(#35308) Dodi72 válasza Morris (#35305) üzenetére
érdekes módon én ilyen szárít szöveget még csak a sokezer forintos csodaszerek marketing maszlagjában olvastam. viszont a szerelők a gumitömítéseket szilikonzsírral kenik vékonyan - az igénytelenebb az gépzsírral vagy motorolajjal, tulképp az is megfelelhet, de a szilikonban garantáltan nincsen olyan adalék ami ártana a guminak, az adalékolt anyagokban lehet...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz chatran #35312 üzenetére
Befolyik a víz az ajtóba. Vedd le a bwlső borítást, és nézz bele. Kívülről elég meglocsolni. Nyáron ezt kellemesebb keresni. Az ablak !körül fog valahol ereszteni, ha a gumi az ajtónyílás peremén nem szakadt.
Esetleg a bowdenben is megfagyhat a nedvesség. Alul a csomi borítas alatt a zár kampója nelkett találod. Ne sajnáld tőle a wd40-et.[ Szerkesztve ]
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35301 üzenetére
láttam én már 200$-ért is kínai klónt na jó, viccet félretéve, akkor ez valamelyik ismertebb ELM chipeket felhasználó gyártó terméke? vagy ebay-es ismeretlen forrás?
régen volt egy fémdobozos kábeles ELM-klónom ami a butasága mellett az alap funkciókat mindenféle autókról le tudta kérni, többek között a superb-ről is K/KL-el. viszont az általános ELM kompatibilis szoftverek csak az OBD infókhoz jutnak hozzá, ami pár motorszabályzási adatban és a hibatároló permanens hibáinál véget ér. az átmeneti hibákhoz már csak a vag/vcds fér hozzá - az OBD elől elrejti az ECU ezeket, gondolom hogy műszaki vizsgán / zöldkártyázásnál ne legyen ott zavaró körülményként amíg nem minősíti permanensnek a motorvezérlő...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz #00809728 #35299 üzenetére
miért ? lehet ilyen drága viasz+szilikonos cuccokat is használni, de ugyanolyan jó sztem a mezei szilikon spray. a gumit nem ápolni kell hiszen az nem egy élő anyag, hanem el kell tömni az apró pórusait, láthatatlan felületi repedezettségét nedvesíteni hogy ne romoljon az állapota. plussz a víz nem tud hozzáfagyni a felülethez... persze ne ússzon benne, mert az keni a ruhát + az ablak felületekre se nagyon menjen...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
Új hozzászólás Aktív témák
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Akvárium tisztító berendezés új 6hó jótállás!
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest