-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #71950 üzenetére
Az amúgy tényleg ekkora dolog hogy sokáig sárga az olaj ?
Mert még benzinesnél talán.. de amúgy azt is hallottam hogy amelyik olaj sárga sokáig az nem fasza mert nem veszi be rendesen a motorból a szennyeződést.. és főleg egy dizel motor nem hiszem, hogy patyollat tiszta. na mind1 csak érdekelt.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
Ó gyerekek remek halálfélelmem volt ma.
Jövök hazafelé, és egy passat üzemanyag rendszere megadta magát.
Nem kevés gázolajat lőtt szét az útra.
Ha nem épp egy higgadtabb pillanatomban jövök hazafelé lehet ott döglök meg, így is bazira kellett kormányozni fékezni kidobni a vasmacskát, nem hittem volna, hogy a gázolaj így csúszik az aszfalton.Bazi szar élmény volt senkinek nem ajánlom.
Renault power
-
veterán
-
veterán
válasz FET-MEN #71972 üzenetére
Bocs, kiment a fejemből, hogy diák vagy még
Amikor még fősulira jártam, én BMX-szel, Babettával, Anyám kispolszkijával közlekedtem, amit aztán le is nyúltam tőleA téli gumi tényleg fontosabb, de talán megérne egy próbát meghirdetni a mostani felgeneket, hátha... 70-ért találtam szintén egész frankó Octi felnit, igen jó gumival, Tatabányán [link] egy alapos takarítás rájuk férne.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #71977 üzenetére
RA 1,6 alatt nem nagyon beszelgethetunk polirozasrol... Ahol lakkon keresztul latod az eszterga kes nyomat az legalabb egy nagysagrenddel nagyobb attol hogy AL szine van es csillog addig ameg a lakk lenem mattul meg kozel sem polirozott felulet.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-v-
addikt
válasz FET-MEN #71980 üzenetére
Na megint ez a hülyeség kis hegyezett ... egy 2 literes turbó 220 lóval az hol hegyezett, sehol ...
Miért, az előző generációt, meg az azelőttit mivel árulták? 2.0 turbó és 1.8T ...
Mellesleg ha beleraksz egy 3 - 3.5 -ös V6-ost az orrába egy ilyen autónak, olyan orrnehéz lesz mint a fene, elmegy egyenesen az első kanyarban a bokorba. -
-v-
addikt
-
Kiskokó
veterán
válasz FET-MEN #71984 üzenetére
Mert ez Skoda!
Még jó, hogy nem csinálnak 350 Le-ast belőle...
Ha 3.0 TDI vagy ilyen audikat bmwket akar az ember leverni akkor vegyen S4-et S5-öt S6-ot illetve RS kivitelbe.
Érted remélem amire gondolok. Amugy a 2.0 TFSI tényleg nem egy agyonhegyezett motor...
a 2.0 TDI 170 LE vel vagy a BMW-nek az új 2.0 TDI ami 197? Le.. na az már inkább| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-v-
addikt
válasz FET-MEN #71984 üzenetére
Amúgy ez az otthagyja röhögve ez hogy is van?
Audi A6 3.0 TDI quattro (C7) 0-180: 20.2s
Skoda Octavia RS 2.0 TSI DSG 0-180: 20.2sÉs az Audi az összkerekes ugye, amivel azért nyer a rajtnál szépen
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FET-MEN #71984 üzenetére
Azért mert a VW nem hülye, nem akar konkurenciát állítani saját magának. Egy Skoda minőségre és motorokban is gyengébb, mint egy Audi (és árban egy A6 3.0 TDI quattro kb a duplája a Skodának, minimálisan extrázva). Egy Octavia RS hasonló a Golf GTI-hez, de az utóbbi nem véletlen drágább: kevesebb a spórolás, komolyabb hangszigetelés, minőségibb a belső tér, stb. De ugyanez megfigyelhető az A3 - Golf tekintetben is. Nagyon hasonló, érződik az azonos alap, de minőségre jobb az A3.
Az RS is csak egy sportosabb modell, nem versenyautó, de 220 lóerő egyáltalán nem mondható lomhának ehhez a tömeghez, közútra meg több mint elég dinamikus vezetéshez is.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #71989 üzenetére
Azért mert a VW nem hülye, nem akar konkurenciát állítani saját magának. Egy Skoda minőségre és motorokban is gyengébb, mint egy Audi
Na és mi a helyzet az új leon cuprával, 280 lóval meg 5.7-es 0-100-al? Az azért kifújja az összes ódinak az orrát, ami nem S vagy RS.
-
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #71981 üzenetére
"szalra huzott" vagy masodlagos alakado technologia utani
Amugy siman esztergalt (pontosabban cnc keszre mart) vagy a szalra huzottot is tobben fogjak erteni mint a polir bar ez is mar poliros kifejezes.Latom mar megint megy az alma a kortevel
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
brumi1024
veterán
A Seatnak épp helyet keresnek, hogy akkor abból most mi legyen.
A Cupra egyébként a Golf R és az Audi S3-nak felel meg magasabb kategóriákban, utóbbiaknak pedig megvan a "prémiumlóerő" fölényük. Nincs értelme egyébként összehasonlítani a nagy Audikat egy Cuprával, részemről bármikor inkább egy A6 2.0 TDI (!) mint egy Cupra, egyszerűen nem egy kategória.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #71998 üzenetére
Nyilvan otvozet AL.
Ha dural alatt a duraluminiumot illetve al-cu-mangan otvozetre gondolsz akkor ismerem persze, de ennek is fele kb a szilardsaga (s kemenysege) egy normalis rozsdamentes acel otvozetetol.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23