-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
8th
addikt
válasz ßrainiac #71600 üzenetére
Bódé már tényleg porlad. 11éve áll az autó, néhány évvel ezelőtt volt utoljára beindítva a szomszédok legnagyobb "örömére" azóta nem nagyon lett erőltetve a dolog. Egy négykettővényolc a kapuköldökön tőben leszakadt kipufogórendszerrel nem kifejezetten egy kertvárosi lopakodó. Amúgy nem az enyém egy barátom épített versenyautója csak nálam tárolja. Nálam nagy az udvar, elfér nincs útban. 4sec körül van százon nitró nélkül. Octavia WRC-ről levetett használt 18" aszfalt gumikkal. Később meg lett nitrózva mert a főellenség Promaro ellen már kevés volt a kraft. Sajnos 2002-2003-ban még nem volt túlzottan elterjedt a Zinnternet így videó egy szál sem maradt fent az autóról. Így múlik el egy világ dicsősége.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Akkor mégis egyetértesz abban, hogy ritka a megmaradt szép állapotú audi V8?
Amit én láttam, annak mindene meg volt, rendszám rajta, műszaki érvényes(szóval autó, nem ilyen szét tákolt rom, amivel nem szabad kimenni a forgalomba). Volt mellette egy régi S6 is, szintén forgalomba helyezve.
[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
válasz brumi1024 #71655 üzenetére
Nem merem, tényleg nagyon nagy nyomással fúj, nehogy kárt tegyen nekem ezekben a szépségekben.
Ace:
Nem lesz másik kocsi, marad a Passat. 22 éve itt van már a családban, nem is tervezzük eladni.
Nyáron kiglancolom a belét, veszek bele valami jóféle fejegységet plusz hozzá hangfalakat. Aztán nyár végén pedig remélem lesz pénzem egy 1,6 TD motorra, most csoportban árulnak egyet kompletten felújítva 45 karvaly orrúért, nagyon csábító az ajánlat.
Még valahonnan heckspoilert kell vadásszak a csomagtérajtóra, nem lesz egyszerű menet.
Egyébként nem sürgős a dolog, ráérsz vele bőven.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Igaz hogy nem eredeti a dukkózás, de jó árban vannak. BBS CH
Give them hell Ukraine!
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #71658 üzenetére
Magyarországon igen mert itt csóróság van. Dunakeszin tudok egy tuningmentesről olyan szinten gyári az autó, hogy még csak egy ablakfólia sincs rajta. Az a gyengébbik 3.6-os motorral szerelt verzió eredeti ufó fékrendszerrel gyári alufelnivel gyári kipufogóval. Az nem csúnya vas csak semmi hangja nincs. Valami idős fogtechnikus csóka rohangál vele. Azt hiszem pályát tévesztettem.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Nem3sys
tag
Szivat a vákum... Néha nem jár rendesen a geo=erőtlen a kocsi.
Megnéztem a vákumot. Közvetlen a vákumpumpa után alapjáraton -0.9 amennyinek kéne is lennie. De fordulaton leesik ilyen -0.5,0.6-ra
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Nem3sys
tag
válasz Mágus2 #71664 üzenetére
De.
Teljesen ugyan az a vákumrendszer. A csövön amire a n75 is kapja a vákumot csak egy vakdugó volt rajta. Lehúztam és rádugtam. Vákumlabdát is kötöttem be úgy ahogy kell de hiába, mert fordulaton leesik a vákum.
Ha pedig nem ehez volt tervezve akkor 100ból 99embernek miért jó és nekem miért nem jó?
De néha megjavul és akkor tökéletes
Szereztem egy vákumpumoát. De mivel osztrák kocsiból van a motorom természetesen az összes csavar bele van rozsdásodva
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
VR6-Fan
veterán
250km vez szíj feszítő:
7600GS:csapott seggű a paszta?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #71674 üzenetére
Ja ja... motor Stop gomb után leáll,gyújtás is lekapcsol. Ha másodszor nyomod akkor elektromos kormányzár.. ennyi.
De igaz nekünk nem start stop rendszeres. (hála az égnek, nekem ne mondja meg senki hogy ennek van értelme és nem árt a kocsinak)| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Ace owner
addikt
Ez szerintetek vállalható lenne már vagy felejtsem el? [link]
Galaxy Fold 4
-
brumi1024
veterán
válasz Kiskokó #71684 üzenetére
Én szeretem, szerintem mókás. Értelme mindenképp van, mert elég sokat spórol a károsanyag kibocsájtásnál (így pedig megfelelhetnek a nagyobb motorok is az EU-s normáknak, amik egyre inkább szigorodnak, pár éven belül pápá elérhető árú 3 literes és annál nagyobb motorok, ha ez így megy tovább), és ártani már jóval kevésbé árt, mert a leállítás millió dologtól függ, rengeteg érzékelő van az autóban. (Most ne kezdjünk bele, hogy ez plusz meghibásodási lehetőség, mert ettől a falnak megyek ) Eleve az indítás nem is az akksiról történik, hanem egy elég combos kondenzátorról, amit pedig a fékenergia-visszanyeréssel és egyéb praktikákkal töltenek.
Amúgy meg ha valakit nagyon zavar kikapcsolható a rendszer (akár az alapbeállítás is átállítható), így egy megerősített indítómotor, egy kondi, egy picit fejlettebb és hatékonyabb akkumulátor töltési mód marad hátra a stop-start minden hátránya nélkül, szériafelszereltségként.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #71687 üzenetére
A bimmereknél és az újabb Audiknál is kikapcsolhatatlan tartósra, de bármelyik márkakereskedés vagy az Audiknál VAG-COM-mal rendelkező egyén pillanatok alatt át tudja állítani az alapbeállítást. A garis BMW-knél még asszem ingyenes is, ezért valszeg az Audinál is. Bár ki tudja, sajnos manapság már mindenért pénzt kérnek. És igen nem mindenhol megy kondiról, ez egy fejlettebb rendszer, de a németek ezt szeretik már.
-
Jaded
senior tag
No,kipróbáltam ma egy 2000-es Leont,1.9TDI 90LE. 206xxx km van benne,olaszból behozott (2éve van itthon forgalomban). Kb korának megfelelő állapotban van,a kormány szerintem újra van bőrözve. A motortérből enni lehet,a kasznin vannak lepattogzások,a felnik ótvarok,az ajtókárpitokról a szövet picit felvállt (viszont nem kopott,koszos Úgyhogy ezt nem értem). A kérdés csak az,hogy mennyire ülnék szopórollerre vele ha megvenném. 850000-et kérnek érte.
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz Mágus2 #71695 üzenetére
Szépen jár,nem kerreg,nem rázza a kasznit. Van egy Polo Classic 1.9TDI-je,annyit mondott, hogy a Leon motorja korszerűbb már, nem rázza annyira a kasznit (ez szerintem nem sokat segít rajtunk).Annyi baj biztos van vele, hogy a műszerfalon világít az abs visszajelzője. Állítólag a jobb hátsó féknél valami kontaktos (ez nem tudom mennyire lehet gáz). A 2 lehetséges motorkódnál van valamelyiknél kettőstömegű? Bár a motor tényleg nagyon jónak tűnik (hajtva igaz nem volt,nem tudom mennyire lehet lekokszosodva a turbó). Tettem ajánlatot az emberünknél,ha elfogadja,akkor elhozom. Ismerősöm régóta,talán nem nagyon ver át az ajtókárpit jobban izgat,hogy az mégis hogy és miért (tudom csak esztétikai kérdés,de az ilyen apró dolgokra allergiás vagyok).
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
brumi1024
veterán
Hát ezaz. És azért trükközik az 1.2-es 3 hengeres motorokkal a konszern, hogy az A8-ba kerülhessen még 4.2-es benzines, mert van gyártónkénti kvóta is a károsanyag kibocsájtásra. Európában a 6-osból volt nagyobb? Azt tudom, hogy kint az USA-ban 2.5-ös motor volt a legkisebb a VI Golfból (nem is szeretik amúgy).
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
ESP-t nem lehet valahogyan kevésbé érzékennyé tenni? Képes volt egy előzésnél beavatkozni.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Cyberpunk 2077
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tőzsde és gazdaság
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Automobilista 2
- További aktív témák...