-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
Ma jöttem haza Gyuláról és eléggé el kezdett valami kopogni elöl. [link]
Főleg gázelvételnél, úthibákra nem, kormánytekerésnél nem.
A jobbos féltengelyt elértem a motortérből, fel-le van egy kis mozgása.Give them hell Ukraine!
-
Morris
veterán
válasz szőröscica #94506 üzenetére
Akkor BMW?
-
K Norbi
addikt
válasz szőröscica #94506 üzenetére
Én eddig pont fordítva tudtam hogy a kék nyugtatja.. vagyis a VW kék, nem az a buzi kék xd
most mérgesen nézek rád!
(#94509) joamilestoné Opel astra G kell neked Vagy egy Renault![ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Morris #94507 üzenetére
Nem csak a BMW használ olyat, több Toyotában is láttam már, és a saját Nissanomban is narancssárga. A magyarázat egyébként a szemben lévő receptorokkal van összefüggésben: sötétben elsősorban a pálcikák ,,aktívak", míg a színlátásért felelős csapok kevésbé. A narancssárga fény ingerli legkevésbé a csapokat, a pálcikák így aktívak maradhatnak, tehát ha ránézel egy ilyen megvilágítású műszercsoportra, majd utána vissza az útra, akkor kevésbé nehéz visszaszoknia, nem fárad el olyan hamar. Ráadásul a kék fényre érzékeny receptorok az éleslátásért felelős régióban gyakorlatilag nincsenek is, így mikor a kék világításra nézel, olyan részeit is aktiválod a szemednek, amire éjszakai vezetés során szinte semmi szükséged.
Én nem szeretem a kéket, a zöldet és fehéret is jobban szeretem, de a legjobban tényleg a narancssárga vált be. Volt itthon mindenféle műszerfalvilágítású autó, a kék jött be legkevésbé.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #94506 üzenetére
Lehet, h hosszabb tavon tényleg nem kényelmes a szemnek, viszont baró.
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #94511 üzenetére
Megoldás a változtatható színű világítás. Ha egy 20 éves tamagocsi és egy kerti földbeszúrható díszlámpa is tudja, akkor autóban se lenne igazán nagy dolog...
-
zsolt19900
őstag
ulláccik, hogy le kellene cserélnem a kerékőr szettemet, mivel az egyik csavar már szarakszik
az lenne a kérdésem, hogy a passatra jó lenne az a kerékőr szett, amit a lupohoz kaptam? nagyon picit rövidebb a csavar, ez gond? Amennyiben az természetesen veszek egy új szettet a passathoz, csak gondoltam rákérdezek előtte.
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Morris
veterán
válasz zsolt19900 #94514 üzenetére
Én a minap hagytam el a kerékőr adaptert. Sikerült kiszedetni egy szervízben a csavarokat, de ennek örülök is, mert legalább nincs vele több macera.
-
K Norbi
addikt
válasz zsolt19900 #94514 üzenetére
Ha ugyanaz a vastagsága és a menetemelkedése, mehet bele, ha kicsit rövidebb nem baj. rakd egymás mellé és küldj egy képet
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz szőröscica #94506 üzenetére
Szerintem is hanyadek az a kek piros vw vilagitas..en rosszul vagyok tole foleg este mert kifolyik a szemem. Szerencsere az odi peros
-
Mappa
addikt
-
mmdms
addikt
Tudtok egy videót mutatni, ahol hallani a kettőstömegű hangját? Tegnap este leparkoltam, kicsi igazítottam rajta, mikor kivettem sebességből fura hangja volt a kocsinak, és mintha jobban is rázkódott volna a bódé.
Műszerfal világításon a refi visszajelzője az ami rohadtul idegesít, miért pont annak kellett kéknek lennie, korom sötétbe kiégeti a retinám, mert hiába tekerem lejjebb a műszerfal fényerejét, attól az a led ugyanúgy pirít.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
tresh
addikt
Tudom, de nekem nem megy, passatot is imadom foleg a b5.5-t kombiba a maniam gyonyoru aztan beulok es elsirom magam ettol a ciankek vilagitasnak nevezett botranytol. Tok mindegy hova mit allitok kifolyik rajta a szemem. Ha egyszer netan paszuly jon az audi helyett az elso az lesz hogy az smd ledeket kicserelem feherre Vagy skodat veszek
-
zsolt19900
őstag
bedobnám ide közösbe a vidit, a jobb oldali nyikorgásomról, hát ha tudtok valamit ötletelni
googledrájvos a link, remélem jó lesz, ha nem tudjátok megnézni lécci mondjátok
szerk.: ami nem látszik az az, hogy a kezemmel le-le nyomogatom a kasztnit és arra adja ezt a hangot, inkább a felfelé történő mozgásra
valaki a fékre tippelt, valaki szilentre stb. stb. de hát ha ti hallottatok már ilyent és meglett a megoldás a dologra
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
ßrainiac
addikt
Tokre nem cian, de mindegy
Ibizaban frankon nezett ki az a piros vagy milyen feny, viszont a Golfba atulve az tetszett, hogy nem vilagit annyi minden es a plusz kek szin miatt valtozatosabb. En abszolut az ellensege voltam a kek szinnek autoban, de ugye nem muszerfal vilagitas alapjan valasztunk autot, es hasznalat kozben megtetszett. A feher is meno lehet, a kek megis otthonosabb, a szine ellenere nem olyan rideg, mint egy szintelen valami.
-
Morris
veterán
Láttam runner autójáról képet az autóápolós topikban és arra gondoltam én is lecserélem a 225/45-ös gumijaimat 205/50-re.
Nekem az előbbi egy kicsit széles.Szerintetek hülyeség vagy nem?
-
Mágus2
Közösségépítő
Akkor a belső csukló is lehet a váltónál. Kormányt rázza? Ha igen,akkor csak kiszáradt a zsír a külső csuklóból és elkopott. Mese nincs szét kell kapni, mozgatni.ahol lóg ott a hiba. Mozgasd át a féltengely rudakat mindegyik csuklónál. Kerekek egyenesen előlre. Emeld fel és forgasd a kereket előlre-hátra,nagyon minimális holtjáték még ok. Aszán fogd meg a tengelyt kézzel majd iismét forgasd előre-hátra. Ebből már meg lehet tudni melyik csukló lóg.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Morris #94536 üzenetére
Simán lehet a gumi is szerkezeti hibás. Nekem anno ugyanúgy vitte a nyomvályú az autót, aztán lecseréltem másik tappancsokra, de ugyanarra a méretre és azóta is hibátlan. A mintázat típusa is rengeteget számít.
Én kimondottan nem szeretem az asszimetrikus mintákat.[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
A gumis témára: Még tavaly vettem én is egy 17"-os garnitúrát (még sosem került fel) és pont ezen gondolkodtam hogy a keskenyebbel (205) nem rángatná annyira a kormányt. Meg a fogyasztásra is jó hatással van a kissebb futófelület.
De akkor szerintetek miért nem jobb a 205 mint a 225? (Most az esztétika az másodlagos...)
Jelenleg egy jó mintájú, nem is régi de sajnos kínai gumi van a felnin amit vettem (ajándék volt hozzá).
Ez 225-ös, a terv az hogy megpróbálom milyen lesz vele aztán ha nagyon nem jön be akkor vissza 15"-ra.
A felni amúgy egy garnitúra BBS RX228.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
TaaT
veterán
válasz Mágus2 #94534 üzenetére
Felbakkoltam az elejét. Az normális hogy egyik belső féltengely gumiharangon sincs rögzítő gyűrű? [link] [link]
Video hosszú féltengely belső [link]
Video rövid féltengely belső [link]Hát passz, érzésre nem tudom megmondani melyikkel lehet a gond. Kérek időpontot a szerelőnél...
Give them hell Ukraine!
-
-
-
K Norbi
addikt
válasz Morris #94536 üzenetére
nekem is viszik a 225 ös gumik az autót.. fapadosabb tőle a golf, minden kis apró úthibát észrevesz mondjuk gyári futóművel nem olyan vészes, elviselhető!
Én ha cserélném 215/45R17 a 45 ből nem engednek! mert stabilabb vele az autó.. Meg szép ma is megcsodálták a Tesco parkolóba! méghozzá egy idősebb ember[ Szerkesztve ]