-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk831228
addikt
Nekem is legvegős a pd valamennyire, amikor átlátszó csövet raktam a szivattyú elé látszódott, vissza raktam a gyári gumi csövet, azóta nem látszódik... így nem is zavar... Amikor torpangatott szűrő csere megoldotta...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
thefreeman
aktív tag
válasz thefreeman #94294 üzenetére
Kicsit vissza kerestem ha valameddig kilehet csavarni az antennát és utána lehajtani akkor nem cserélhető külön az antenna pálca csak egyben a talpal együtt?
-
Morris
veterán
válasz thefreeman #94305 üzenetére
Ez így van. Az egész egységet kell cserélni. Hirschmann-nak is van ilyen antennája.
A pálca csak akkor cserélhető, ha nem lehajtható![ Szerkesztve ]
-
szente
addikt
Sziasztok!
Holnap megyek megnézni egy Cordobát:[link]
Ma találkoztam vele futólag, nagyjából egybe van az autó, a hátsó lökösön van egy kis horzsolás, meg a hátsó lámpák párásak voltak. Ahogy olvastam ez típus hiba. Valahogy ki lehet küszöbölni? Meg talán az első fényszórók sem voltak tökéletesek, vagy matt volt, vagy az is párás.
Amúgy így hirdetés alapján milyen vételnek számít? Kicsit gyengusnak tűnik az a 75 LE. Igazából itt van helyben, úgy hogy minden képpen megnézem, max összehasonlítási alapnak jó lesz.
Mikre figyeljek majd?[ Szerkesztve ]
-
szente
addikt
válasz Morris #94308 üzenetére
Benzin, mert nagyrészt városban lesz használva rövid távon. Max 700ezer a keret. Eddig G Astrákat nézegettem, meg Focus MK1-et. Csak láttam, hogy itt hirdetik a városban, meg formára tetszik is, sok rosszat nem írnak a típusról, gondoltam megnézem.
Általános elvárás: Ne legyen túl kicsi, ne legyen bálna, legyen szervó, meg klíma se árt, meg ne kelljen rákölteni a gatyámat, ha szerelőhöz kell vinni. Asszonynak is tetszenie kell.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz szente #94311 üzenetére
Első lámpáknál pl a letekerhető/pattintható kupaknál(amin keresztül izzót cserélsz) ha nem zár rendesen akkor ott is tud párásodni. Nem vészes kiszedni ha van szerszám, az elsőknél nem árt ugyanúgy visszarakni mert különben összevissza világítja majd a fákat madarakat de az utat nem igen Alap dolgokat kell végignézni motorikusan nagy dolog itt nincs ami tönkre mehet benne. Szóval sérüléseket , olaj folyásokat , esetleg ha van rá mód gumiharangok állapotát , futómű ne kotyogjon kopogjon, tesztvezetés során ne akarjon lemászni az útról, fékek állapota, folyadékok (hűtő,szervo,motorolaj ect.) elektromos kütyük működjenek, gumik mennyire kukásak stb.. Aztán 700-as árhoz számolj egy vezérlés+olaj+szűrő csere költséggel is, a többi állapot kérdése .
Mondjuk én a helyedben nem ragaszkodnék a mikrokörnyezetben lévő autókhoz csak mert lehet hogy máshol jobbat találsz ezért az árért
[ Szerkesztve ]
-
szente
addikt
Ahogy néztem a HA-n kb 600-650-től kezdődnek ezek a típusok, szóval szerintem ha amúgy pár szépséghibától eltekintve jó állapotban van, akkor jó vétel lehet.
Nyilván nem ragaszkodok a környékbeli autókhoz, egyelőre csak megnézem, mert nem tart sokból elsétálni pár utcával arrébb.
Olajcserét megtudom oldani itthon, a vezérlés csere mennyit kóstál kb?
Írta, hogy a szervizelést számlával tudja igazolni. Érdemes ennek hinni?rob210:
Miért írtad, hogy nagyon nézzem meg?
Hol szoktak ezek rozsdásodni általában?[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz szente #94314 üzenetére
Lámpa párásodása tipikus, ezt én is aláírom.
Szülőknél Cordoba, első tulajok törve nem volt, lámpa párásodik.Nekem mákom van, az Ibizám lámpája nem párásodik.
Típus "hiba" még a lengőkar szilentek. Szabály szerűen eszi őket.
Javasolt a sima 2 oldalt csatlakozós szilent helyett tömör verzió. Már csak az úttartása is javul.Városban nekem kicsit fura ez a 16 szelepes moci. Sajnos alul annyira erőtlen, hogy alig várom visszaüljek Luiba ha a cordobával kell mennem.
Összességében jó kocsinak tartom, nagyon gondunk nem volt vele.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #94315 üzenetére
Én nem akarok ellent mondani, de pl. amikor vizsgáztattam a kocsit egy ilyen volt előttem a padon és azt mondta a vizsgabiztos ember mindjárt kiszakad a torony.
A másik meg a szomszédomé, első tulajos és konkrétan nincs küszöb alatta, nem volt törve.
Tudom, hogy a PHI-es cordoba még gyalázatosabban rohad, az igazi rozsdahalom mind, de a II-es is rendelkezik kritikus pontokkal.
Legalábbis én láttam eddig 3-at amit csúnyán lakatolni kellett volna.Pedig ha törve lett volna akkor nem a toronynál meg a küszöbnél kezd el rohadni szerintem.
Vagy csak sikerült pont kifognom 3 ilyen jól sikerült darabot?
Renault power
-
homeless09
őstag
Sziasztok!
Seat Toledo 1M-hez keresnék belső elemeket, tudtok nekem bontót/kereskedőt ajánlani? Nagyon megköszönném. Főként ajtóburkolati elemek érdekelnének.
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
szente
addikt
Ha nem bánjátok, akkor holnap jönnék részletesebb infókkal, meg esetleg pár képpel.
-
cool13
őstag
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #94334 üzenetére
A hiba alacsony alapjárat volt ha jól látom itt is.
Melegen kezdett kicsit jobban viselkedni.
De indításkor tragédia volt.Aztán mindent kipróbáltunk már mire targoncaszerelő ismerős mondta, hogy fújjuk körbe féktisztítóval.
Elkezdtük fújkálni és lás csodátt fény derült a turpisságra levetük a sort és alatta a tömítés szét volt repedezve, hidegen már csúnyán átengedett melegen még be tudott dagadni valemellyest.
[link]BBm a motorkód egyébként legalábbis az az volt egy gyenge kis fos
Renault power
-
kk831228
addikt
Üdv!! Nem tudja valaki véletlenül hogy passat b5 motorháztetőre kb. mennyi fólia kellene?? Nem vagyok otthon aztán nem tudom a méretét...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
#01682176
törölt tag
Sziasztok!
Adott egy Seat Cordoba 1.4 SE, 1998-as.
Pár problémám van vele:
-Nyikorog a kuplung pedál (menet közben, álló motornál),
-A kormány mozog (2-4 cem holtjátéka van fel-le, pedig nem is állítható magasságú),
-A termosztátház olajos, csináltattam motormosást, de ahogy nézem az elosztófedél felől jön az olaj,
-A műszerfal világítás kicsit halvány, hogyan lehetne fényesebbé tenni? (2,4 W-os izzó van benne).A fenti "kérdésekre" szeretnék megoldást találni, segítségeteket előre is köszönöm!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #94348 üzenetére
Nem probáltam majd jön legközelebb akkor megnézem direkt tápról kinyit e, meg akkor meg fújom és végig füleljük.
ha jó akkor a betöltönél kéne jönni a levegőnek? Ahogy nézem valahova oda van kötve az "elszívó" része"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23