-
Fototrend
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Én nem tapasztalok ilyet, alacsony fordulaton, függetlenül attól, hogy hideg vagy meleg a motor (bár hidegen elég nehéz megfigyelni, mivel kb. 5 perc alatt már üzemmeleg minden), csak akkor látom, hogy mikor vált, ha üveges szemmel meredek a ford.szám mérőre. Érezni nem lehet belőle semmit, szal egészen biztosan nem ránt. Amikor agresszívebben gyorsítok és/vagy sportfokozatban vagy manualban van, akkor 6.000 rpm környékén határozottan érezhető a váltás, de normál fordulaton nem.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
ma megvolt a tankolás, 13,6 liter / 100 km jött ki, ez városi közlekedés (de nem bp downtown, szóval agglomeráció-város és sok rövid kör itt helyben). biztos sokan magukhoz nyúlnak, de ugyanilyen körülmények között az asszony automata 1,2-es nissan micrája 8,5 litert eszik, szóval nem hiszem, hogy reális volna kevesebbet várni.
az elsőkerekes, 2,5-ös benzines x-trail is ugyanennyit eszik.
tegnap mentem m0-n kicsit, ott nekem is ilyen 9 litereket írt ki, de hát nem az a jellemző. és rögtön egy kérdés: a váltó hidegen egy picit ránt, legalábbis nem az a vajpuha, nem is érzem a váltást módon kapcsol. nehéz megítélni persze, hogy ez bug vagy feature, mert nem tudom, hogy milyennek kéne lennie és a lexushoz képest ránt... de ez mire utalhat szerintetek? (idővel megy a hacébe úgy is, nem akarom mindenekfelett itthon megfejteni, de kíváncsi vagyok)
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Qru
MODERÁTOR
Köszi ezt átolvasom!
Ez csak 4 db mezei Eibach rugó ami kb -30 mm-t ültetne a kocsin. Sokat nem akarok belefeccölni a dologba mert ez nem egy wrx... Sanszos hogy marad a gyári annak ellenére hogy idegesítően lágy. A Passat gyári csillapítása az én ízlésemnek jobban megfelel.
Jah és megnéztem a manualt, 15,5 cm-es hasmagasságot ír (menetkészen, üresen mérve) tehát jól írták a TC-s tesztben is.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Ha állítható a lengéscsillapító kompressziója/csillapítása, akkor simán. Ha nem, akkor kevesebb és sűrűbb olaj kell bele jellemzően. De ezt persze szakemberrel javasolt megbeszélni. Vagy azt is cseréled.
Itt egy jó írás a dologról: Kukába a gyári futóművel!
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Mennyi alapból a hasmagasság? Nekem vmi 14.5 cm körüli rémlik. Abból még 3 mínusz szentem sok lenne.
A Feliciámnak 12 cm volt a hasmagassága ültetve (5 állásból alulról az utolsó előttiben) H/P Sporting EXPR tagokkal (külön túlfolyós, állítható befelé és visszaút csillapítással, stb.), de az nagyon alacsony volt mondjuk már városban. És amikor leszakadt a kipufogó, mert odavertem, még a karom se fért alá, hogy feldrótozzam, így asszonyt kellett megkérnem erre, mivel neki pici a karja. Ja, és spéci emelő is kellett hozzá, mert a krokodil sem fért be. Mondjuk kanyarodni úgy tudott, mint valami sínautó.Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Hmm... keményen alkudozol, de... legyen! Köszönöm szépen, megy pü!
Qru: itt olvastam az ideológiát: Subaru Levorg is the love-child of Legacy and WRX
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor csak a jobban csengő név miatt ezek szerint. Egy 2,0 turbóval azért mennék egy próbakört. Kár hogy itthon nincsen csak az 1,6 turbo.
Múltkor megtapogattam élőben is (pont EF-ben voltam alkatrészért), elég jó az anyagminősége belül, érezhető a minőségi ugrás.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Olyasmit olvastam még anno hogy a Lega GT után maradt űrbe tervezték a Levorgot azon vásárlóknak, akiknek a Lega Wagon már túl puha, az Impreza meg túl kemény. Más téren nem kapcsolódik a Legacyhoz szentem. Olyasmi, mint a WRX Sport Wagon volt kb.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Legacy-t nem is tudom minek keverték ide. Impreza padlólemezre épül tehát ez egy Impreza kombi. De ugye az emelt hasú Impreza is XV néven fut...
Ez az 1,6-os motor nem győzött meg így a számok tükrében de kíváncsi lennék élőben mit villant a szívómhoz képest. Fogyiban nem jobb a tesztet elnézve.
Hirtelen a 175/235-ös értéket se értettem a 2,5-ös motortól aztán beugrott hogy 2498 ccm-es tényelg 175 lovat tud a 2457 ccm-es meg volt 165-170-173 lóval.#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Nyilván nem tartozom a megcélzott vásárlói körbe, de nekem a Levorg-ról nagyon nem az ugrik be, hogy 'végre, egy combosabb Legacy!'. Pedig elvileg erre szánták japán barátaink.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Friss Levorg teszt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Ugyan, te extra pedáns vagy szerintem, biztosan nem fogod letörni. Egyébként, ha eladnád, jelezd, pls., a bolti árát szívesen megadom érte (~19 ropi - az 53 liter benzin!!! ).
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Én képtelen vagyok megszokni a manuális váltást; se a Passatban nem áll kézre, se a Subiban. Meg persze egyetlen utcai autóban sem, mert pont fordítva történik a váltás, mint ahogy megszoktam. Utcai automata váltóknál - legalábbis, amiket vezettem eddig - a manuális váltás esetében, ha előre tolod, akkor eggyel magasabb sebességi fokozatba kapcsol, ha hátrafelé húzod, akkor meg egyet vissza. Namost ezzel szemben éveken át azt szoktam meg a Kitcarban, hogy előre felé váltok vissza, hátrafelé pedig eggyel feljebb - ahogy minden szekis váltó esetében így műxik a dolog.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
szerettem én a kézit is, egy ideig együtt is használtam őket, most már csak automatánk van. elkényelmesedtem. a subinál sem használom a füleket egyébként, mert ha átrakom az s# ludicrous módba az si-drive-ot, megvesznek a ménesek, az meg épp elég
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
addig voltak ilyen előítéleteim az automatákról, amíg meg nem jött a lex a maga 285 lóerejével és 6,9 mp-es gyorsulásával. ma már váltogasson, akinek hét anyja van (illetve spec. könnyű a subaruval, hiszen ott vannak a váltófülek a kormány mögött)
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
nagyúr
Parci, neked a forgalmiban mi van beírva típusnak? Nekem Legacy-t írtak be, bár ha minden igaz, utoljára 1995-ben nevezték így az akkori Legacy Outback-et, 1996-tól simán Subaru Outback.
Qru: egy 2k8-as Lega GT?
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
Csak itthon vettem észre, hogy 10GB-nyi némafilmet rögzítettem. . Vhol elkavartam vmi beállítást a kamera menüjében.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
-
nagyúr
Parci: köszi, átküldtem. Első kérdés: tényleg, van nekem egy juhnappa (? - asszem a cikkben a Rolls-ok belseje készül abból) táskám, ami kicsit kopott... azt is meg tudják csinálni?
Nagyon jól viselkedik az autó mindenféle úttalan dombokon 20-30 centis hóban is. A pörgésből sajnos nem sok látszik, mert beborított a hó. Egyébiránt a jeges lejtőn motorfékkel ereszkedést gyakoroltuk ma.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
persze a benzinesnek sem tesz jót. alig várom már, hogy a villanyautók emberi árra süllyedjenek használtan, még öt év és eljő a kánaán. fizikailag fáj beindítani a csodás h6-os boxit, hogy aztán 3 perc múlva leállítsam
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
-
HÁZIGAZDA
az a másik, hogy én dízelt tuti nem. vw-kel épp az a bajom, hogy nincs (számomra) normális motor hozzájuk, csupa tsi, tfsi, jpcdptdbdi és egyéb szörnyűségek. itt a környéken ilyen 1-2 km-eket megyek (bölcsi, bolt, gyógyszertár, bármi), képzelem, mit művelne velem egy ilyen gép.
marad a nagy szívó benya és a magas fogyasztás
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
vállalnak, komplett restaurálást is, hegyekben állnak náluk az autók. 40k egy teljes autópolír, én most kihagytam, megelégedtem az első lámpákkal (6500 ft). pedig ráférne a kocsira, de mivel nincs garázs és úgy is alig mosom..........
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Qru
MODERÁTOR
És nem is eszik sokat (Kormi vs Bubi). Igazából ha szorult volna bele egy kis lélek akkor szeretném is, így csak a kedvelem szintet üti meg a Paszuly.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Én elvoltam a B6-osommal (az mondjuk csak Comfortline volt, fekete belsővel, plüssizé ülésekkel), nagyon kellemes utazóautó, bunker-jellegű, ultrajól hangszigetelt, takarékos, kényelmes. Épp ma reggel vitték el a szülők (ők kapták meg), szal mostantól már nem kell 3 autót bepasszírozni a kocsibeállóra.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Ők tényleg jók, haver a Lexust náluk hozatta rendbe és tényleg nagyon-nagyon jók.
Polírt is vállalnak? Az enyémre már azért ráférne. Az előző tulaj gépi mosóba hordta ezért elég karcos a fényezése(m)...
Jorus: Miénkben szerencsére fekete belső van (ugyanez a félbőr-alcantara) az nem kényes. Szép ez világos belső de sajnos nem praktikus.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
a bőr nem gond, az az alcantara cucc viszont nehéz ügy sajnos , de majd viktor megmondja a tutit. egyébként nem tudom, hogy csak a fotó jó, de elég dögös ez a passat belül. német autót én bottal sem, de szépen meg van csinálva.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
nagyúr
Asszonynak ilyen bőr-plüss kombós az ülése, aztán a bőrt összekarcolta vmi szegecses gatyával, a plüsst meg egy új farmerrel, ami két helyen megfogta az ülést...
Nők... a gyűrűivel meg minden autó váltóját összekaristolja. Ráküldöm majd a fészbukra, hogy keressen rá, köszi az infót!
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
bármit vállal, de nem olcsó. 50k egy üléskiszereléses, fullos takarítás. 30k volt nálam a vezetőülés festése (muszáj volt). egy kormánybőrözés 25k. bár minden relatív, egy full mocskos, kirepedezett, egy helyen totál kikopott ülésből csinált egy újat, ez végülis simán megér 30 ezrest. (persze nem tudom, hogy mennyire lesz tartós)
de ügyesek, a totalcaron volt róluk cikk. "victor's customs" néven keresd a fáccsén.
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
nagyúr
Uhh, nagyon szép lett belül - persze nem láttam before-képet, de nagyon patika!
A bőrös, ahol volt az autó vállal más típusokat is? Mert asszony is szeretné rendberakatni a Passat vajszínű bőr első ülését.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
én évente jó, ha négyszer lemosom
(télen azért gyakrabban fogom alul, mostantól, illetve tervezek rá egy dinitrolos alvázvédelmet, hadd égjen a pénz!)viszont jelentem, hogy a mostanra tükörjeges, lejtős térkövünkről (az előbb majdnem lefejeltem...) simán indul az autó felfelé, bármikor. kanyarból azért ki lehet repíteni a jégen, nem is kell nagyon erőlködni, de amúgy elmegy bárhol, wow. a lexust ilyenkor egy hónapig félre lehetett tenni
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
-
nagyúr
Igen, az első ilyen spanolás nekem is meglepő volt, és egyben olyan, nemistom... nagyon kellemes. Beállt mögém Érden a benzinkútnál levő lámpánál egy 3rd gen. OBK, és láttam a visszapillantóban, hogy a fiatal srác vigyorog és magyaráz a mellette ülő csajnak, és közben mutogat az autómra. Erre integettem nekik egyet a visszapillantóba, amire ők is. Aztán M1-M7 bevezetőn gyorsultunk egy barátságosat, aztán én maradtam külsőben M0 felé, ők meg mentek a város felé, integetés, vészvillogó, én meg refi nekik. Nagyon jó érzés volt. Ma is láttam két STi-t (vagy STi logós WRX-et) felénk, egyet a budaörsi Osánnál, egyet meg a Shell kúton, Érden, bubogtak rendesen. Persze van errefelé pár foris papa, akik nem értik, hogy mit villogok nekik, de ez ilyen.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Jogos. Meg aki ilyen autót vesz az azért tudj mit vesz. Jó ez nem igaz én se tudtam pontosan mit veszek. Nyírő Laci leokézta így elhoztam.
Mondjuk azt szoknom kellett az elején, hogy a Subarusok köszönnek egymásnak. Elsőre nem értettem mit villog a szembejövő OBK Gazdagréten, azóta meg sem lepődök ha pl a mátrában egy Lega vagy egy Fori rámvillog/integet.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Volt ma egy kis időm, úgyhogy beüzemeltem az autóhoz kapott nemtomhánykörös riasztó/immo/rablásgátló/ultrahangos/emelésérzékelős/GPS-követős rendszert. Eddig szervizmódban volt, szal mindig csiporgott indításkor, de most már élesítve van, és fel lett programozva új kódokkal. Nnna. Így már nyugodtabb vagyok. Nem mintha a saját kerten és a reptéren kívól túl sokszor parkolnék máshol, de jobb a biztonság.
Qru: ahhoz szentem elég réteg-márka a Subi, hogy a VAG topichoz hasonló ismertetőt kellene faragni. Esetleg a topiclakók autóiról (kép, típus, nick, stb.) lehetne feltenni képet. Már persze, ha Parci egyszer rászánja magát, hogy lemossa. Mondjuk én is várok némi minimális pluszra, hogy elvigyem mosatni.
Szombaton megyünk fel kutyákkal Törökmezőre (meg asszony gyakorol hóbordozni), majd tolok képeket.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
nagyúr
Köszi!
Zárástól bármeddig, vagyis zárt állapotban. Nem vagyok benne biztos, hogy most kezdte-e el csinálni, vagy mindig is villogott. A riasztó működik, azt csekkoltam. Aszongyák Subiklubon, hogy szerintük az villogni szokott, ha be van riasztva/zárva az autó.[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ha a kulcson levő távirányítóval bezárod az autót, elkezd villogni egy pici piros kulcs neked a műszerfalon?
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
fú, mobile.de-n volt egy olyan litván outback 3.6r, hogy összepisiltem magam. de igazából nem reális a 3.6-os sajnos, ritka, mint a fehér holló. ha valaha újabb outback jön, az 2.5-ös lesz a cvt váltóval... amitől szintén félek alapból, bár állítólag a subarué "az más" (dupla láncos a szíj helyett, meg kibír 300 nm nyomatékot, ami mondjuk némileg megnyugtatóbb a tipikus cvt-nél)
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
nagyúr
Más a motor karakterisztikája, és nagyobb a nyomaték, emiatt jobban gyorsul. De aztán ennyi. Nekem nem kéne turbós benzines elsőszámú autónak, épp az általad említett "járulékok" miatt.
A napokban én is elviszem majd a dombokra kicsit offroadozni.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Nyomaték miatt odaver a H6-nak. OBK XT nem tudom mit megy de a Lega 2.5GT és 3.0R között van 1 sec difi manuálissal a 0-100-ban.
De igen, a generál az nagy költség én se vállalnám be emiatt. Se a fogyasztás miatt ár kajolni a H6 is tud.
Ha nyerek a lottón veszek egy Lega 3.6R-t.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
245 kontra 250 ló, érdemi különbség nem lehet gyorsulásban... csak a viselkedésben (turbólyuk+lórúgás), fogyasztásban és szervizdíjakban.
a subaruklub fórumát olvasgatva én nem vennék 2.5xt motoros gépet, mert a motorgenerál garantált és garantáltan drága. egy nagy köbcentis szívó motornál nincs jobb, megbízhatóbb konstrukció szerintem.
de árultak itthon, budakalászon is tavaly egy 2.5xt outbacket, penge ára is volt, szép is volt (usa modell), agyaltam is rajta. de nem bánom, hogy végül ez a 2007-es h6-os lett, nagyon nem.
ma nyomtam egy kilinccsel előre kört a bölcsi melletti parkolóban, gyerek nagyot nézett. mókás azért, ahogy ez a hosszú kombi csúszik oldalra, nem egy őszinte sportgép, amolyan apukák sportkombija
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
nagyúr
Többféle van ezen belül is
EJ255
DOHC 16-valve turbo with sodium-filled valves originally designed for North American market, now sees usage in some European Imprezas and Legacies destined for Australia and South Africa. Power 210-265 hpEJ255 Version 1: Used in the 2005 and 2006 Legacy, as well as the 2004 and 2005 Forester. This engine uses the AB440 shortblock, which is the same shortblock as the 2004-2006 STI EJ257. The heads on these EJ255 are the AB650s, while the US 04-06 STI is the familiar AB640/910. The cams are the same between the EJ255 Version 1 and the EJ257.
EJ255 Version 2: Used in the 2006-2008 WRX, the 2007+ Legacy, and the 2006+ Forester. This is the newer AIS equipped EJ255, which uses a slightly different AB630 shortblock, as well as the AB820 heads. The only difference in the shortblock of this EJ255 and the 04-06 EJ257 is the pistons. They are of nearly the same construction, but have a slightly larger dish volume. As for the heads, the AB630 heads have a smaller combustion chamber, but I do not yet know the exact specs. I suspect it is around 50ccs based on the engine config spreadsheet listed. Subaru lists the CR at 8.4:1 vs 8.2:1 for the 04-06 STI engine.
Én innen szoktam bogarászni, aztán menni tovább a linkeken/fórumokon: https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Igen, az EJ255-ös motorokat csak US OBK-kba szerelték eredetileg, meg még sok egyébbe.
Usage in North America:
Impreza (WRX): 2006–2014
Forester XT: 2004–2013
Legacy GT: 2005–2012
Outback XT: 2005-2009
Baja XT: 2004 - 2006
SAAB 9-2X: 2006 onlyUsage in the rest of the world:
Legacy/Outback: 2007–present
Impreza: 2005–present
Forester: 2005–2010Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Indítás után zakatolt, nyökögött, aztán ez pár perc után megszűnt, de ha eltekertem a kormányt, akkor nagyon durván hangos volt a szervómotor hangja, remegett a kormány, néha "meg-megszorult" picit (ahogy ingadozott a szervó-nyomás), szal sz*r volt. Végállásban, full kitekerve "nyög" egyet, de oda nem tekerjük a kormányt.
Ettől eltekintve most, a csere után semmi hangja nincs a szervónak.Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
hajrá, én ma is pörögtem egyet a környékbeli jeges parkolóban
a szervó hibája miben nyilvánult meg? az enyém érzésre tökéletes, nagyon szépen viselkedik az egész autóval együtt, de picit "dumál", elsősorban a végállások felé. más kocsijaimnál nem hallom a szervómotort (szivattyút? mittomén) egyáltalán.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
nagyúr
No, elhoztam végre, tökéletes lett a szervó. Mármint normálisan működik végre, na. Plusz megszüntették az egyik szellőztető venti nyikorgását is. 70 ropi lett a szervópumpa meg a valami orsó? csapágy? valami kapcsolódó alkatrésznek a cseréje, de ez kvázi gariban ment, mert ezt még az előző tulaj fizette. Szal végre hazaért.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
CT200h-t végül ki se próbáltam akkor (csak most pár hónapja ültem egyben) ráébredtem, hogy 90-95%-ban országúton járok oda meg felesleges a hibrid. A Civic meg azért esett ki mert a 140 ló kevés (próbáltam G9-et 1,8-al finoman szólva sem győzött meg).
IS250-et vezettem és utaskánt is többször volt hozzá szerencsém. Nagyon jó autó de nem az én világom.A szűrőm ez volt végül: Japán, min. 150 ló, szívóbenzin, manuális váltó, FWD vagy 4WD, 3 évnél ne legyen öregebb és 10 liter alatt egyen vegyesben. Ja és nem mellesleg persze volt egy max anyagi keret.
Jorus: Nekem is érik lassan az olajcsere de már kihúzom tavaszig és akkor az alufelni is megy fel.
mod:
Passat kellemes utazóautó de 3 év alatt sem tudtam megszeretni igazán a miénket. Bubiba ha csak beülök már fülig ér a szám.
mod2:
Amúgy ha havas teszt a cél érdemes a Mátrát célba venni, 35 cm hó esett és ilyen volt az út most hétvégén:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Nagyon remélem, hogy ma... csütörtökön adtam le, azt mondták, hogy jövő hét (mármint e hét) eleje. Addig a Passattal járok (még nem vitték el a szülők - ők lesznek az új tulaj), ami meglepően jó autó a maga nemében.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
a ct200h-t ne bánd, az egy auris... mondjuk biztos keveset fogyaszt, meg vannak benne ülések, kormány, de a subarunak kb. az ellentéte. az ufó civic meg engem ma már untat, annyi van. és a hondának is van egy felára a neve miatt, akkor viszont azt a pénzt inkább a subaruba tenném én is.
a lexus számomra = az ls, a többi játék
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
HÁZIGAZDA
ez oké, ha amúgy pörgetni kell a kereket, hogy elinduljon (tényleg hó, sár lehet ilyen), akkor nem jó, ha a vdc megfogja. de menet közben én ki nem kapcsolom, kifejezetten szempont volt a drivingcampes pályázás tapasztalatai birtokában, hogy menetstabis kocsink legyen. meg sok légzsák, aktív fejtámla, isofix stb.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
nagyúr
Az vili, a felvetés inkább általános jellegű volt. Manual csak ennyit ír erről, ebben nem látom, hogy más is kikapcsolna ilyen esetben.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ezt már említetted, van esetleg vmi panasz Seibiko-ékra, vagy van vmi spéci dolog, amit csak Hace-ék tudnak? Távolságban mindegy, mindkettő nagyon messze van, és bent a városban, ahova szökőévente egyszer megyek be kirándulni meg fényképezni. A Subim végig Nyírő Laciéknál volt szervizelve, az adás-vétel előtti átvizsgálást ingyen elvégezték, meg kicseréltek közben két izzót is, és Subiklubon is csak jókat olvastam róluk. Szal, ha van vmi negatívum velük kapcsolatban, ami eddig elkerülte a figyelmem, oszd meg, pls.
Veretés témában: mindenhol olvasom, hogy mély hóban csak OFF-olt VDC-vel érdemes próbálkozni, aminek nálam ott az inaktiváló gombja bal oldalt, az ablaktörlő-melegítő gombja mellett. Az csak a VDC-t kapcsolja ki, ha jól értem, minden más aktív marad.
Szeretném, ha maradna egy kis hó jövő hétre is, amikor elkészül a kisautó...
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Assassin's Creed Shadows - Újabb játékmenet részleteket kaptunk
- Fotók, videók mobillal
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen routert?
- Milyen házat vegyek?
- Anime filmek és sorozatok
- TCL LCD és LED TV-k
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- További aktív témák...