Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz Cifu #8374 üzenetére

    Újabban már kb csak a kemény fékezés, vészfék ami nem táplál vissza. Ez probléma is mert aki ilyet nem csinál ott kb végtelenségig nincs cserélve a "vészfék".
    Gyorsításra meg elektromosaknál az energia fogyi nem urgik úgy mint belsőégésüeknél.
    A Leafos vszeg nem ezért töttyögött. Ha igen nem sporolt vele annyit mint egy benzines. Főleg, hogy 500-800Ftból megy 100kmet és nem 2800-4000ftból.

    Benzinesnél ennél sokkal többet lehet sporolni.
    Sebességhatárokat betarva ha "előrelátóan" vezetsz. Amikor gurulni kell hagyod gurulni, amikor motorfékezni célszerű akkor motorfékezel, országúton nem mész 130al, híg olajat raksz, keréknyomás min az előirt értéken...

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák