Aktív témák

  • szabonagyur

    félisten

    válasz TeeJay #29902 üzenetére

    Az a vicc, hogy olyan szépen megfogalmazod magad is, de aztán nem látod be a dolgokat, de idézek tőled hátha így leesik neked...

    üzleti csomagot te fizetnél ha elvileg a lakosságinak is évi 1-2 karbantartáson kívül jól kellene üzemelnie?

    na de tárgytalan, azóta nem volt hiba, előtte is csak 2-3 kimaradás tavaly március óta szóval remélem idén már letudta a Digi az éves kimaradásait :D

    Tehát lényegében úgy üzemel ahogy szerinted kellene, vagy akár jobban is mivel a tegnapi nem feltétlenül karbantartás a maga 2 percével, tehát mégis mi a fenén háborogsz? Számold össze nyugodtan az elmúlt 1 év kimaradt perceit, keresd meg az ÁSZF ide vonatkozó részét és majd leesik, hogy bőven a vállalt működőképességen felül vannak, ergo nincs okos 2 percen vergődni amíg meg van a rendelkezésre állási idő.

    A netes sírásod is felesleges. Ők FTTH, te meg nem és kész, ennyivel le van zárva. A kábelmodemes Digi előfizető is felesleges sír, hogy hát de ott a FTTH meg a többi, hogy ott sokkal többet kap érte.

Aktív témák