-
Fototrend
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Aktív témák
-
k.joco899
csendes tag
válasz
Lacccca87 #94614 üzenetére
Nem tudom pingelni sem.
Egyébként más is szív vele rendesen. A router gondok topicban olvastam egy kommentet, mely szerint a FiberHome HG6544C esetében Wifi eszközök nem tudják pingelni a kábeles eszközöket routeren keresztül. Valószínűleg átkérem bridge módba és veszek egy értelmes routert.
Köszi a segítséget -
-
Met
nagyúr
válasz
Lacccca87 #94080 üzenetére
Olyan lehet hogy csak egy lakáshoz jönnek ki megcsinálni?
8 emeletes társasház, nagyrészt idősek.
Március elején voltak itt szerződést kötni az optikára bővítéshez, két héten belül hívnak hogy mikor.
Azóta hívnak.
Engem annyira nem izgat, mostani 100-ast se nagyon használom ki. -
pinnacle
nagyúr
válasz
Lacccca87 #93272 üzenetére
"Doboz" már nálunk is 2 éve van, fél éve viszont a DIGI oldalán megjelent, hogy az FTTH elérhető nálunk, kértem is akkor, 2 hónapja meg üzletkötő is hívott, átkötési szerződésre. Nem is tudott arról, hogy én már igényeltem.
Lehet annyi előny lesz a felhasználók szempontjából az átvételnek, mivel ezután már nem lesz több bírság, ráadásul tele lesznek pénzzel, hogy gyorsabb lesz az ügyintézés. -
-
Dragon3000
nagyúr
válasz
Lacccca87 #82110 üzenetére
Nálunk tavaly év vége körül kerültek fel a fehér dobozok az optikához, májusban hívtak, hogy beleegyezem e a szerződésmódosításba, majd rá egy hónappal kerestek, de dolgoztam, visszahívtam őket, de azt se tudták miért hívtak, azóta semmi nem történt, ma bementem hozzájuk, megkaptam végre a szerződésmódosítást is és 28-án jönnek átkötni az fttb gigabitről ftth-ra. Többeket már átkötöttek a lépcsőházban ftth-ra.
-
M@Db0Y
senior tag
válasz
Lacccca87 #80032 üzenetére
Nem városi legenda az. Nekem is volt 3 boxom az invitel korszakban amik "normál" kikapcsolás esetén pont ugyanannyit fogyasztottak mint bekapcsolva, kb 20W. Ha teljes kikapcsolást választottam akkor meg 5-10 perc volt minden egyes bekapcsolás.
3 box az 60W + modem + router.. simán meg volt 2000Ft/hó.
-
MasterMark
titán
válasz
Lacccca87 #78678 üzenetére
DMZ az gyakorlatilag egyenlő azzal, hogy az összes portot oda forwardoltad.
Ha nincs service a port mögött, akkor az online port checkerek nem mutatják nyitottnak, még ha jól is van forwardolva.
Úgy tudod kipróbálni, hogy nyitva van-e a port, hogy mondjuk mobilnetről, vagy másik internetről telnet-elsz egyet arra a portra, és ha fekete marad a konzol, akkor nyitva van. Ha meg azt írja nem lehet elérni, akkor nincs nyitva.
-
szimszonos
őstag
válasz
Lacccca87 #75910 üzenetére
Pontosan azt tettem,még rosszabb lett.Írtam is a hsz-ben hogy jeleztem feléjük a Nat hibát,de rosszabb lett.Most írtam a hibabejelentőnek a Diginél kíváncsi vagyok mi lesz.A telefonos ügyfélszolgálatnál meg azt sem tudták miről beszélek,azért kellett email-ben bejelentem a hibát.Allítólag kijavították aminek ez lett a vége.
-
Lacccca87
addikt
válasz
Lacccca87 #74876 üzenetére
Tegnap hazaérkezéskor sikeresen piros jelzőlámpa fogadott a Routeren az internet kapcsolatával. Gondoltam magamba nincs gond routert újraindítom és jó lesz mert ezt mondta az ügyintéző is. 2-3x resi után sem akart helyreállni. Valamiért a chrome bekavart és rossz jelszót mentett el és állított be kapcsolatnak, mint kiderült, ezért ezt gyorsan javítottam is de továbbra is néma maradt a net. Gondoltam nagyobb a baj ezért a routert gyári állapotra vissza raktam és mindent előről beállítottam de semmi. Felhívtam üf.szolg.-tot de olyan szinten felidegesítetett a kezelő......Szerinte mindenáron a lakásban van a hiba, tuti az én eszközeimben....Mondom akkor legyen kedves újranyitni a hibajegyem ne újjat nyisson mert nem mostantól szeretném hogy újra pörögjön a 72óra, ezt ő nem tudta megtenni. Többször is kértem hogy resetelje valahogy a kapcsolatom mert tuti azzal van a baj de ezt sem tudta megcsinálni. Mondta hogy akkor küld szerelőt, amire mondtam hogy felőlem kijöhetnek de lakásba nem fognak bejönni mivel nem lesz senki itthon és nem cseszek el 1 nap szabit erre mivel nem nálam van a hiba.
Mire végére értem a beszélgetésnek muszáj voltam pattintani egy sört hogy lenyugodjak annyira fájt hogy nem érti mit szeretnék, és hogy kb pár kattintással meg tudta volna oldani a problémám.
Érdekes módon este a telefonbeszélgetés után 1-1,5 órával az "elvileg hibás router" csodák csodájára fel tudott csatlakozni és ismét volt kapcsolat. Valószínüleg ekkor bontott vagy frissített a kapcsolatom amit kértem is a telefonba.Én értem hogy hibák esetén a ősrobbanástól kell kezdeni de ha többször is elondom hogy az eszközökkel nincs baj és mi lehet a probléma akkor arra koncentráljon már és ne az asztalba égetett lépések scriptje szerint haladjunk...
Azt se hiszem el hogy egy 120 lakásos társasházban, ahol csak FLIP és DIGI van nem veszik észre hogy gond lenne a lépcsőházi eszközzel vagy legalábbis nem jelezte nekik egész hétvégén senki...... -
Lacccca87
addikt
válasz
Lacccca87 #67202 üzenetére
Végre volt kint a szerelő. Gyorsan ki is derítette hogy 2 érpár nincs bekötve valahol a rendszerben. Lakásba ismét felesleges lett volna bejönni mert nem nálam volt a hiba. A saját laptopján 750/250 et mért speedtest oldalán miután helyrerakta a csatlakozásokat. Saját eszközön továbbra is csak 90/90Mbit jön, valószínüleg a WAN port nem gigás csak a LAN portok....ezt benéztem amikro használtan megvettem. TP link Archer C5 v4 v1200 megvettem, ma beüzemelem, remélhetőleg meglesz az 500 -as sebesség.
-
4Grider
félisten
válasz
Lacccca87 #66990 üzenetére
Velem is eljátszották azt, hogy megrendeltem üzleti előfizetőként egy bekötést, majd rá 60 napra hívtam őket, hogy mi újság. Akkor közölték, hogy bocs, az adott cím tévesen volt fent a weblapon, és ott nem is tudunk szolgáltatni... A minimum az lenne, hogy erről írásban értesítenek, de ez azóta sem történt meg. Ebből a szempontból abszolút nem felelnek meg a hatályos eht-nak, de még a két évvel ezelőtt hatályosnak sem.
-
dchard
veterán
válasz
Lacccca87 #66693 üzenetére
Szerintem a TV-re nem nagyon hivatkozhatnak, mert az ország egészén elérhető több műholdas szolgáltatás is, amihez max hozzájönnek a helyi kábeles csomagok. De azt mondnai, hogy az Invitel ADSL2+-on nyújtott IPTV szolgáltatása bárhogyan is versenyez a Digi optikájával, ilyet csak azok a jogalkotók gondolhatnak, akiknek fogalmuk sincs a két technológia közötti különbségről. Arról nem beszélve, hogy hány olyan terület van, ahol valóban monopólium van, és még szar és drága is a szolgáltatás.
Ha már itt tartunk, bel-óbudáról van valakinek híre Digi-vel kapcsolatban? Nálunk konkrétan van elmű oszlopsor, de a Vörösvári úton belülre nem nagyon jutott még el a szolgáltatásuk. Konkrétan az utca túlvégén lévő panelokban már évek óta jelen vannak.
-
Nimda
addikt
-
pripus
csendes tag
válasz
Lacccca87 #64756 üzenetére
Nálam az okozott ilyen megmagyarázhatatlan problémát, hogy az előző lakónak volt telefonja, és a fali panelbe a kötőszekrénybe szépen benne volt az is, ami kinyírta a switch portot. Ő egy DIGI-s szerelő volt, aki meg összekokányolta pedig egy alvállalkozó.
Egy próbát hátha megér, ő is csak 2. nekifutásra találta meg a dzsungelbe
-
-
mpo
veterán
válasz
Lacccca87 #64756 üzenetére
Ilyenkor azt csinálnám, hogy különböző időpontokban mérnék sebességet.
Én regisztráltam itt [link] és ha bejelentkezem, akkor a mérések eltárolódnak és visszanézhetőek.
A mérési eredményekről képernyőképet készítenék és e-mailben elküldeném a hibabejelentésre.
Ebből kiderül, hogy nem a felhasználónál van a hiba, ha tág határok között változik a sebesség. -
ekkold
őstag
válasz
Lacccca87 #64608 üzenetére
Idéznéd az ÁSZF-ből azt a részt ahol le van írva, hogy értesítés nélkül elvehetik a publikus IP-det, és ezzel minden olyan szolgáltatást amit ezzel összefüggésben eddig használtál?
Egyébként pedig először mailban próbáltam visszakérni a publikus IP-t (mivel telefonon nem sikerült felhívni őket) - amire nagyjából mellébeszélés volt a válasz (központi probléma van dolgozunk rajta - hát persze központilag kell párat kattintani, hogy visszarakjanak a publikus IP tartományba).
Ma délután újra megpróbáltam telefonon. A hölgy akivel végülis beszélni tudtam szerencsére értette hogy mi a probléma, és nem beszélt mellé - jelenleg pedig (néhány órával a telefonálás után) már újra publikus IP-m van.
Ezúton köszönöm az illetékeseknek a gyors megoldást!
-
válasz
Lacccca87 #64608 üzenetére
Ez egy tök mezei táblázatkitöltő oldal, csak a legegyszerűbb pár szavas feltöltésekhez használom, nem egy nagy volumenű üzleti tevékenységet végzek, értelmetlen lenne üzleti előfizetés hozzá. Kb 8 millió év alatt használok a napi átlag netezésemhez annyit, mint a torrent lovagok óránként, akik állandóan a gigabit meg nem léte miatt nyekeregnek.
Jó, felejtsük el, hogy van ez az egyszerű weboldal, ettől még inkorrekt volt az egész eljárás. Az ÁFSZ-ben nem tudom, mit írnak erről a NAT-ról, biztosan benne van, hogy első alkalommal hazudni kell az ügyfélnek, hátha eltakarodik a fenébe......
(#64607) Geth
Hosszú lenne elmagyarázni, mindenesetre 3 napig szívtam és különböző oprendszerekkel kűzdöttem, mert fogalmam sem volt, mi az a NAT-olás, amikor itt említette valaki, akkor meg letagadta az ÜSZ.
TSL handshake újabb változatára gyanakodtam, mert ami nem ezt használta, azzal bejöttek azok a weboldalak, amik normál esetben nem.
-
DonMaster
addikt
-
mpo
veterán
válasz
Lacccca87 #63028 üzenetére
Illetve amint megtörtént a szerződő fél csere kérhetem a vizsgálatot a magasabb csomagokhoz hogy elérhető-e a címen.
A digi.hu oldalon a lakcím megadása után láthatod, hogy ott milyen internet lehetőségek vannak.
Nem kell ott laknod a lekérdezéshez.Én nem venném át mástól a szerződést, megszüntetés és saját névre szerződés a tiszta ügy, így biztos nem lesz semmilyen tartozásod induláskor.
-
#20221952
törölt tag
válasz
Lacccca87 #63028 üzenetére
Én nem bonyolítanám meg így, ha fizikálisan nem kell csinálni semmit sem, akkor egyszerűbb a lemondás és újrakötés, mint a szerződés módosítás. Sőt, én még régebben szintén akartam szerződés módosítást, de nem ment mert nem voltam bejelentve az ingatlanba (nyilván, mivel még nem laktam ott), meg kellett várom, amíg lett új lakcímkártyám.
Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Projektor topic
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Kuponkunyeráló
- Huawei Watch 3 Pro - óraátállítás
- Futás, futópályák
- Béta iOS-t használók topikja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- EAFC 26
- További aktív témák...
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, garancia
- VivoBook S413EA 14" FHD IPS i5-1135G7 8GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- AMD Ryzen 7 9800X3D - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Playstation 5 lemezes 825GB CFI-1216A, újra fém pasztázva, 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- MSI MEG Z-790 ACE alaplap + INTEL CORE I9 13900K proci + 32 GB DDR5 memória Félkonfig
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3235
- RÉSZLETRE . OPCIONÁLIS. ThinkPad L16 Gen 1 16" WUXGA, Ultra 5, 16GB RAM, 512GB SSD SZÁMLA GARANCIA
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3530
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest