Aktív témák

  • Lacccca87

    addikt

    Tegnap előtt furán kevés volt a sávszél aztán rámértem az FTTB 500-as csomaggal sikerült kerek 100-t mérni, valószínüleg elbasztak valamit( vagy rossz beállítások vagy valaki nyulkált a lépcsőházi elosztóknál és kábeleknél és sikeresen lehúzott a gigás portról)
    Ügyfélszolgálatot felhívva konkrétan hülyének néztek, pedig elmondtam hogy mi lehet a gond szerintem.
    Küldtem mailt, képpel, amire visszajött a sablon válasz hogy direkbe kötve mérjek meg hogy hol meg hogy látszódjon minden a képen. Erre csak annyit válaszoltam hogy nem akarok több időt elcseszni a hiba feltárására mivel az én eszközeimben nincs hiba, ( 2 nappal előtte még működött, gép és router közt gigás kapcsolat épül, routerbe is ugyanugy van bedugva minden, meg amíg működött a wifin is átjött 300mbit, most az is csak 98/100) inkább válallom hogy kifizetem a kiszállási díjjat ha mégiscsak nálam van.

    igazából az b@szott fel hogy rá se néznek a kapcsolatra hogy melyik porton vagyok és az milyen link sebességet kap, vagy a konfigurációra hogy véletlen ott álítottak-e el valamit. Pedig ha jól gondolom erre mind van rálátása a telefonos ügyfélszolgálatnak, de ha nekik nem akkor a technikusoknak akiknek a maileket továbbítják.... :W

Aktív témák