-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
z4zelda
tag
Sziasztok!
2017-es focusba útólag bele lehet tenni ülésfűtést úgy,hogy a gyári panelről lehessen állítani (ott nincs kacsoló)
Tehát a gyárival megeggyező legyen?Köszi!
-
Dißnäëß
nagyúr
A suzukitól kikért papírok után adták vissza a forgalmit...
Remélem, egy egészséges kártérítési per kiment azért, mondván, nem tud munkába bejárni, éssatöbbi. A minimum, hogy elkezdtem volna a forgalmival a kezemben ügyvédhez menni és kötekedni a szervvel egy egészségeset, jogi úton, ha ez velem történik, szerv ide vagy oda.
-
válasz
#81556480
#25593
üzenetére
Én még nem,de cimborám már vett.
Vegyesek a tapasztalatok,van ami tökéletes,van ami nem teljesen passzol.
A ledes futófényes index amit vett az tökéletes,a burkolaton kellett igazítani mert az sorjás volt kicsit,a kilépőfény meg kissé lötyög.Nem esik ki,csak jobbra-balra kottyanik kicsit,nem úgy áll mint a gyári.
Az a baj,hogy sokféle gyártmány van ott is,kitapasztalni meg...
Azért a sok értékeléses termékekkel talán nem lehet nagyon mellényúlni.
Az értékelés nélküli cuccokat,vagy az 1-2 értékeléseseket,esetleg amiből sokat még nem adtak el,kerülni szoktam.Dißnäëß:
Senki nem büntet senkit.
Ezek engedélyeztetve vannak itthon.
Elvileg téged sem büntet meg ezekért senki.
Persze mindig van egy-két okos szakembőr az NKH-nál akik azt hiszik mindent tudnak és kötekednek,ilyenkor egy gyártótól/forgalmazótól származó igazolás kell arról,hogy az bizony gyári.
Yt-n a Darkfly Vlog csatornán van róla videó,hogy a gyári Swift Sportról egy ilyen jólképzett szakember levette a rendszámot,mert nincs olyan suzuki amin dupla gyári kipu van.
A suzukitól kikért papírok után adták vissza a forgalmit...
Mondjuk masszív szívás neked bizonygatni,azt hogy gyári valami,de a gyári dolgokért nem lenne szabad büntetni.Elvileg... -
#81556480
törölt tag
Elo
Focus III-ra AliExpresses tükör házat és alkatrészeket vett már valaki?
-
válasz
bajnokpityu
#25590
üzenetére
Nem minden xenonhoz van mosó.
Van pár modell,amikhez nincs.
Ugyanez igaz a ledre is.Például a legújabb VW full ledes matrix fényszóróihoz sincs már mosó.
A magyar jogszabályok érdekesek,elvileg csak automata magasság állítóval és mosóval felszerelt járművekben lehet xenon,de mégis legálisan lehet olyan autókat forgalmazni,amelyikekből valamelyik (vagy mind2) hiányzik.
Ugyanez az ablaksötétités.
B oszloptól előre gyakorlatilag nem lehet,de van jópár autó,amelyikeket sötétítve lehet megvenni.
Vagy a kipu hang.Ha a hatóság megfog egy utólagos hangos sport dobbal megy a huzavona sokszor,de egy Shelby Mustangot megvehetsz és használhatod full nyitott track módban,mert az gyári...
Magyarország... -
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu
#25590
üzenetére
2000 lumen feletti tompított fény esetén kell a mosó+szintező [link] (természetesen a halogénra jóváhagyott fényszóróba tett LED-en nem változtat, csak gondoltam bedobom az infót).
-
válasz
sparta2
#25586
üzenetére
Velem nagyon kell vigyázni.
Volt olyan számítógép, amit csak én tudtam bekapcsolni...
És ez megint nem vicc.
Szomszéd átjött, hogy
- nem megy a gépem, tudnál segíteni?
- Persze - mondom. Mi baja?
- be sem lehet kapcsolni.
átmentem, bekapcsoltam, ment.(telepítettem 9 órán eresztül win95-öt... sehogyem akart felmenni... másnap reggel bementem újra, ugyanazon a gépen, ugyanazon módszerrel, ugyanarról a médiáról - 1 óra alatt csont nélkül beállítva minden megvolt... na azóta azért nem sok mindenen lepődök meg IT oldalon... ésatöbbi...)
-
sparta2
tag
válasz
cappa72
#25585
üzenetére
Hűha, pedig csak poénkodtam!

Más.
Korábban volt szó a halogénizzók helyére rakható LED fényforrásokról (H1, H7, H4). Egy rendőr ismert kérdeztem a dologról és azt mondta, ha nincs különösebb indoka (pl. nem vakít, nincs láthatóan szabálytalan vetítési képe), biztos nem bütet. Előbb büntet egy utólagos szabálytalan xenon miatt, mert ott egyértelműek a szabályok (auto magasságállítás és fényszórómosó). Persze xenont is lehet utólag szabályosan beépíteni, csak azt nagy eséllyel nem az Aliról rendeli az ember akciósan, kuponnal. Szerintem a minőségi (Osram, Philips), szabályos vetítési képpel rendekező LED-eket simán be lehet rakni, legfeljebb a vizsgára vissza kell cserélni az eredetire.
-
válasz
sparta2
#25583
üzenetére
"Lehet, hogy rajtad is kellene valami elektromos anomáliát keresi, mert benned van a hiba! "
Amúgy lehet, hogy van benne valami, mert pl. a céges laptopon amilyen bugok feljönnek nekem a használat során, azokon az IT-sok is csak lesnek... minden héten küldök nekik valami új, addig általuk nem tapasztalt finomságot. -
oliwire
őstag
válasz
troll81
#25575
üzenetére
Nem tudom sajnos az előéletet, csak elém akadt ez a hirdetés. Úgy döntöttem, hogy jövőre lesz a Mondeo vásárlás, de akkor már MK4 Facelift lesz, és meglepődtem az alacsony árán, de korrektnek tartom, hogy nem tekerik az órát.
(#25576) Zoli-bácsi
Pont ezen a véleményen vagyok én is, hogy ha ez tényleg pályán ment ilyen sokat, az sokkal egészségesebb a kocsinak, mint a hölgy játszott a városban a kuplunggal a piros lámpánál, és 2000 alatt mindig elváltotta, majd érkezéskor rögtön leállította, esélyt nem adva a turbónak, hogy kicsit hűljön még..
Ezeket az ellenőrzéseket minden használt autónál érdemes megnézni, vagy csak az ilyen nagy távot futóknál "kötelező"?
-
sparta2
tag
válasz
Zoli-bácsi
#25576
üzenetére
Mind a 4 kerékről hiányzik egy anya.
-
válasz
Zoli-bácsi
#25579
üzenetére
Ó, azóta volt sync3 vezérlő egység csere, képernyő csere, és még mindig fagy.
Ahogy Besenyő Anti bácsi mondaná, ha megkérdeznék tőle, hogy mi a hiba:
"az a baj, hogy fingom sincs róla..."
csak ő úgy szokta folytatni, hogy:
"... ja de van!"
-
válasz
Zoli-bácsi
#25571
üzenetére
Az igazság az, hogy valami nem egészen kerek ott a sync3-nál, és ez nagyon nehezen felderíthető. Az olyan hiba, aminek nincs nyoma - és esetleg ha még naplózó fájlrendszer is van benne, a fagyási hibát nem fogja loggolni -, nehezen javítható.
És ha újraindítom, utána újra működik az érintés...
@(#25573) radi8tor
Fú... asszem vagy 8 éve vezetem az autóink fogyasztását; még nem unom
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Zoli-bácsi
#25576
üzenetére
Kellett másik autóhoz az anya, na. Ezen ne akadjunk fenn

-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz
oliwire
#25574
üzenetére
Lehet előbb venném meg ezt, mint egy "keveset futott, hölgydoktornemdohányzófeleséges" csodát.

Állapotát kell megnézni, alaposan át/bevizsgáltatni (kompressziómérés, turbó, lendkerék állapota, stb.)
Mondjuk a jobb hátsóról hiányzó kerékanya elég gáz.
A többin legalább csak a kupakok hiányoznak.
-
oliwire
őstag
Kíváncsiságból: [link]
Ez a kocsi igen magas futott km-rel rendelkezik. Azt írják autópályán ment bele nagyrészt. Leosztva az évek számával, évi 50.000 km ment bele a kocsiba, ami reális is lehet. Ilyen sok futott km-nél (úgy látom turbós motor van benne) már érdemes fél-1 milliót is tartalékban tartani? Foglalkozások ilyennel?
-
válasz
radi8tor
#25570
üzenetére
Én azért szeretem tudni, mert adhat a kocsi állapotáról visszajelzést.
Meg arról is adhat, hogy ha tudom, hogy ennyit "kell" ennie országúton, "annyit" autópályán, akkor egy hirtelen fogyasztásnövekedés az jelezhez valamit.(na persze attól is függ, hogy ki vezeti az autót; ebben is van simán akár 1 literes fogyasztáskülönbség is)
-
válasz
tjb007
#25550
üzenetére
Nekem a sync-kel voltak (sajna még mindig vannak) gondjaim, és amolyan windowsos megoldást javasolt a szerviz: akkusaru le, 20 perc várakozás, akkusaru vissza.
De ehhez nem árt tudni a kódját az audio cuccnak.(nekem ugyan nem használt, de hátha nálad működik)
szerk.: hopp: [link] How to reset Ford Microsoft Bluetooth sync for fresh pairing
-
FatMonster
tag
válasz
bajnokpityu
#25553
üzenetére
Köszönöm a segítséget. Neked is (#25554) molnarpeter.
-
válasz
Zoli-bácsi
#25561
üzenetére
Igen tudom, de reménykedtem, hogy legalább fogyasztásmérő van. Mindegy, marad a matekozás a megtett kilométerek és a tankolt benzin alapján.

-
válasz
Zoli-bácsi
#25558
üzenetére
Igen, ambiente.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu
#25553
üzenetére
Vagy ha gyakrabban van rövid táv, akkor lehet előnye az 1.8 DPF nélküli mivoltának, egyébként 2.0 szerintem is

-
bajnokpityu
félisten
válasz
FatMonster
#25552
üzenetére
Sokkal inkább 2.0.
Kivéve ha egy épp felujitott 1.8rol beszélünk, és egy lefingott 2.0rol. -
FatMonster
tag
Sziasztok, használt 1.8 TDCi S-Max-ot meg szabad még venni? Úgy értem, mennyire könnyű pénznyelőbe futni? Vagy inkább a 2.0 TDCi? Nem kell versenyautó, 3 gyerek alá kellene, olyankor nem versenyzek (meg amúgy sem). Motorikus és egyéb hibákra, rozsdásodásra lennék kíváncsi. Olyan 1,5 millió környékén keresgélek. Köszönöm a segítségeteket.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter
#25549
üzenetére
Ja, ezért nem ajánlott ez a megoldás. Lehet egy ideig szép lesz, de aztán menthetetlen károkat okoz.
-
#31600896
törölt tag
Én annak örülnék legjobban, ha lenne olyan gyárival azonos méretekkel bíró műanyag ív, amivel a kerékjárati íveket pótolni lehetne, vagy rozsdaeltávolítás után megfelelően takarni. Fel is dobná a fekete Focusomat.
-
#31600896
törölt tag
válasz
Dißnäëß
#25539
üzenetére
Én voltam olyan "elvetemült", hogy a cromaxból rendeltem. Van aliexpress/ebay opció is, de én attól tartok, hogy nem méretpontos, vagy a hozzá mellékelt ragacs nem lenne elég erős és a hátsót elhagynám.
Lakk fölösleges, mert letöredezik róla főleg a szél és a téli fagyos időjárás vasfoga miatt, fólia lehet jó ötlet, de az is hólyagos lehet, vagy rá se ragad mindenhol. Fiesta emblémája sokkal strapabíróbb és egyszerűbb, a Focusét már szedtem szét több rétegből van összepattintva és a rétegek kőfelpattanásoktól, hőtágulás miatt elválhatnak egymástól azért is lehet csúnya.
MK2 facelifteken látom már szinte világoskék főleg a hátsó. Szerintem azt az időjárás eszi meg. -
tjb007
nagyúr
Sziasztok!
A hét elején vásároltunk egy Grand C-Maxot. Egyetlen egy nagy problémám van vele, hogy a telefont egyszerűen nem lehet összepárosítani a fejegységgel. A kézikönyv szerint összesen 6 eszközt tud tárolni, arra hivatkozva dobja vissza a csatlakozási kérelmet, hogy elérte ezt a maximumot. Felajánlja, hogy akkor töröljek a párosított eszközök közül, viszont a listában egy készülék sincs, vagy gondolkozik egy ideig és kilép. Találkozott már más is ilyen hibával? Nincs valami secret menu ahol lehetne nyomni egy resetet? -
darvinya
titán
válasz
molnarpeter
#25542
üzenetére
Ezt azért nem javasoltam, mert utóbbi hónapokban eltűnt volna jó minőségű fólia.
Ami van, az könyvborító. -
-
-
flymi
addikt
Csináltattam bicskakulcsot de zsebben hordva nem az igazi, kis nyomás is elég a gombokra. A gyári három gombos a legjobb, legközelebb olyat csináltatok.
Gyári hátsó dobbetét borzalmas, mert szövet. Órákig porolhatnám. (már nem tom ki kérdezte...)
Műanyaggal nincs ennyi gond, lehet az is cserés lesz egyszer. -
flymi
addikt
válasz
dellfanboy
#25508
üzenetére
-
Real_Necro
veterán
Kedden megy ESS-be Mondeo. Kaptam 2 hibaüzenetet is.
P244c és P0130.
Úgy tűnik vagy valami gikszer van fáklyánál, vagy egyéb regen baj.
Érdekes, hogy 95%-ban pályázom tavaly október óta, napi 2x31km-t mindig megyek.Egyébként motorikusan hibát nem észleltem, elektronikusan meg remélem a tolatószenzoraim meghinásodása és ez között nincs kapcsolat.
Kicsit parázok, mert napi szinten kell az autó, astra meg jelenleg szerelés alatt van...
-
Sziasztok!
Focus MK2-höz ti milyen emelőt ajánlotok? A gyári trapézemelő sajnos nem volt a csomagtartóban, amikor vettük. Jó lenne olyan, amit lehet hordozni a kocsiban. Köszi!

-
válasz
molnarpeter
#25519
üzenetére
Akkor már inkább egy F150 Raptor.
De sajnos mindig arra ébredek,hogy bilibe lóg a kezem.
-
ldn218
tag
válasz
tobias88888
#25513
üzenetére
Lehet polírozni mint a fényezést az sokat javít rajta , de ha kavicstól meg sérült és bejutott a "jóság" akkor menthetetlen és csere
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
DeFranco
#25517
üzenetére
Szerintem amúgy ott kezdődik a gond, hogy néha bejut a víz, onnantól kezdve el van intézve. Hogy most ez kavics, karc, vagy ragasztás tökéletlensége (eredeti vagy hőmérséklet ingadozása okán) miatt van, az már sok tényezős egyenlet

Raptor kell, ott felirat van csak jelvény helyett

-
7Sony7
addikt
válasz
molnarpeter
#25516
üzenetére
Tényleg olvastam valahol. Meg aztán láttam már öregebbeket szép állapotban. Bár azt nem tudom, mennyire érte a nap, vagy garázsos-e. -
DeFranco
nagyúr
válasz
molnarpeter
#25516
üzenetére
nem akarom ezt cáfolni de tény, hogy nekem a 16 év alatt nem kopott meg sem az első sem a hátsó embléma pedig utcán állt, legalább is az élettartam felében biztosan.
-
7Sony7
addikt
válasz
tobias88888
#25513
üzenetére
Én úgy hallottam, hogy bizonyos évjáratok ilyenek. Az enyém 2008-as és hátul kopott.
-
#31600896
törölt tag
válasz
tobias88888
#25513
üzenetére
Leghamarabb az első kopik meg. Kőfelverődés, napfény. Én tavasszal cseréltem vadi újra, már látszik rajta a kopás. Hátul 2 éve cseréltem, még szép.
-
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888
#25506
üzenetére
Másik kérdés kb ugyan ide. Sok autón látni kopott ford emblémát, ez minek a jele? Kint állt a napon? Sokat mentek vele? Más autóknál nem látom, de itt van 70 meg 100 ezer km-el is teljesen lekopott emblémás kocsi.
-
kcsa
veterán
válasz
dellfanboy
#25508
üzenetére
Benzintankban van, szivattyúval egybeépítve. Úgy tudod megkímélni, hogy sosem járod ki az üzemanyagot. Cserélni viszont nagy szívás, így nem is szokták.
-
dellfanboy
őstag
focus II 1.6benya-nal ti csereltetek mar uzemanyag szurot? en ahogy nezem a mannfilter-es kereso elettartam garancias szurot ir..
-
Csináltatott már valaki gyári,immos 3 gombos távos bicskakulcsot a Fordnál?Csak az árak miatt kérdezem.
1 kulcs van az mk3 fókához és nem vagyok nyugodt,beszopom ha elhagyom. -
tobias88888
őstag
Európában lévő Ford szervizektől valahogy le lehet kérdezni a szervizeléskori kilométeróra állásokat?
Van pár P, R, S-es rendszámú 2010 körüli Fiesta ami érdekel (vagy ami még regisztrálva sincs), leginkább németből. Ezeknél nincs meg az a plusz infó mint a magyar autóknál, ahol 2013ig visszamenőleg meg lehet nézni a kilométer óra állást és a képeket. Persze ha szerviz előtt tekerték az órát mindig akkor szívás, de ez azért ritka.
Persze állapotfelmérés szerelő által az alap vásárlás előtt, de ez autónként 15 - 20 ezer Ft, azaz csak a tényleges jelöltekre akarnám költeni. -
#31600896
törölt tag
Az enyémen már el is érte a küszöböt, láttam rajta apró hólyagosodást...
Nekem a biztonsági öv széle foszladozik enyhén, a klíma nem működik most, a bal első sárvédő lyukas, azt ideiglenesen javítottam üvegszálas anyaggal, most még a javítás se látszik rajta
olyan faxa lett, de szerintem jövő tavaszra ledobja...
A jobb hátsó sárvédőívet javítani kéne, magasnyomásúval letámadtam, és ahol megtud ülni a sár (alsó rész) ott ledobott rozsdáig mindent magáról.Apropó! Hogy lehet a két hátsó dobbetétet kivenni? Teljesen más patentek tartják, mint elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Milyen monitort vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 26
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- E-book olvasók
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Kezünkben a mélynyomóval szerelt Redmi K90 Pro Max
- Opel topik
- További aktív témák...
- Új monitor állvány- elegáns megoldás a dupla A/4-es papírcsomag helyett - csak össze lett szerelve
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 256GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3371,100% Akkumulá
- ÚJ HP OmniBook Ultra Flip 14"OLED 2,8 K 120Hz - Ultra 7 256V - 16GB - 1TB - 2,5 év gari - MAGYAR
- PlayStation 5 FAT Lemezes + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3392, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

És ez megint nem vicc.


stb....



