-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
Meleg motor mellett adj egy kövér gázt, ha ekkor dadog, akkor nem kap elég üzemanyagot.
Ez lehet AC pumpa hiba, szűrő eltömödőtt, csövek.#27800 flymi
Keresd vissza 22 éves Escort -om milyen volt, s ugyanúgy törzs gyökeres magyar autó.
A stab.rúd leszórítót hamar cserélném, mert azon nagyon nagy erőket kell tartani, annélkül igencsak kóvályog az autó, mellé jó kopogó hang fog dörömbölni.
-
-
n1nja
tag
Sziasztok.
Hőfok jeladó hibája okozhat hidegen dadogást, rántásokat? Hengerfej hőmérséklet érzékelőn kívül van még másik? Amint bemelegszik, rendben van. 1-2 hete kezdte, amióta hűvösebbek vannak.
Focus mk1.5 1.6b 2002Köszi.
-
flymi
addikt
válasz
ReFleXx
#27793
üzenetére
Ment pü!
Így néz ki most a pótkerék alól hátulról fotózva. Ami nem tetszik az a kipuff dob állapota, alig egy éves.
A bölcső alól is lőttem az elejéről de túl sötét lett, meg szar a telefonom.

A szerelőnek mondtam, h tavasszal viszem mindenképp alvázvédőztetni. Azt mondta nincs is rozsda.
A futóművet végig gyimáltam, sehol nincs egy miliméternyi lógás vagy kotyogás sem. Fékbetétek még 50+%-osak.
-
flymi
addikt
válasz
ReFleXx
#27785
üzenetére
Mk2-őt nem talál, rá is kérdez, h ez nem mk3?
Az enyémet hol tudnám lekérdezni?
Ma megvolt az olajcsere, az olajszűrő és a légszűrő cseréje.
Az olaj fekete volt, mint az éjszaka. Kérdezte is a szerelő, h városban használom-e mire mondtam, h 90+%-ban igen mire bólintott, h akkor ne csodálkozzak ha ilyen.
Pollenszűrőből aktív szenest vettem, azt mondta az nem cseréli mert megszívja magát vízzel, inkább tavasszal tegyek be ilyet vagy maradjak a simánál.
Csináltam nem túl jó képeket a telefonnal mikor fel volt emelve majd letöltöm és dobok fel 1-2-őt ide is, h megörökítsem milyen az alja. Emlékeimben úgy rémlett rosszabb állapotban van, de nem. Felületi rozsda itt-ott, de amúgy egyben van. Bal első sárvédőt kell megmenteni, annak az alja KO. -
David891
csendes tag
Valakinek van tapasztalata hybrid mondeo esedékes szervízt minden márkaszerviz vállal?
-
válasz
ReFleXx
#27785
üzenetére
Ja és a DRL-nél a tompítottat írja,tehát így kérték,akkor valszeg módosítható ez a beállítás.
Lehet emiatt megy folyamatosan automatára állítva fényviszonytól függetlenül is.
Ugye automata módban akkor kéne felkapcsolnia,ha úgy érzékeli,hogy kell a világítás,de most mindig megy. -
-
válasz
ReFleXx
#27782
üzenetére
2012 Ford Focus 1,6 TDCi mk3 kombi.Trend felszereltség,de kérve lett hozzá anno az itthon Komfort csomagnak és Trend Plusz csomagnak nevezett 2 extra csomag.
Osztrák autó.
ETIS nálam még az életben nem akart működni,mindig a nem találtat dobálja fel,vagy a próbálkozzonb késöbböt...
AutoDNA-ról kértem le az adatokat még régebben,ott írja is:
-With Automatic Headlamp Control
-With Auto HeadlampsA tompított lenne az osztrákoknál a "csóró" DLR?
-With Daytime Running LampsSajnos nincs kábelem,csak bt adapterem,az meg kevés hozzá (hiba nincs,azt ugye kiolvastam vele).
Cimborám most hétvégén itthon van a laptopjával,csak a szép piros matrica miatt az ajtómon nem hívhatom át... -
ReFleXx
addikt
[link] Ford Focus ST 2007 használtteszt
-
válasz
Dißnäëß
#27777
üzenetére
Sajnos mélyebben nem tudtam beletúrni a kocsiba,szóval passz,de nem is vagyok biztos benne,hogy ez állítható,lehet szoftververzió függő mit tud.
Cimborámat fűzöm hónapokóta,hogy dugja rá a gépét és nézzük át,de valahogy mindig elmarad,aztán sokat nincsen is errefelé,messze lakik. -
Dißnäëß
nagyúr
Bekötöm magam simán..
Forscan alatt állíthatók vajon az opciók ? Van egy OBDLink EX-em (USB-s) + full FS licenszem.Próbálkoztam már túrni benne dolgokat, de csak konfigot tudtam módosítani, hogy milyen rádióm van, satöbbi, nem olyat, hogy most akkor milyen kapcsolóállásban mit csináljon a fénnyel az autó.
-
válasz
Dißnäëß
#27775
üzenetére
Szerintem szoftveres,mivel nálam olyan opciók is hiányoznak a menüből,amiknek a benne kéne lenni,plusz semmi értelme a 0,tompított és Automata állásnak ha mindenhol pont ugyanazt csinálja,de ezt akarnám egy szakszervizben megkérdezni.
A normális menetfények bekötésehez nem kell nagy tudás,minden kábelt adnak hozzá,ha van egy kis kézügyességed és nem idegen a kábelezés világa simán bekötheted magad is,nem egy atomfizika.
De persze egy autóvillamosságisra is bízhatod. -
Dißnäëß
nagyúr
Szoftver kérdése lenne a - nekünk - normál üzemmód, hogy 0-ban semmit ne égessen ? Azt hittem, mókolni is kellhet valamit a fényszóró kapcsolónál, vagy máshol.
Az utólagos DRL-hez azt olvasom, valahogy megoldható a szettel, hogy nappal az menjen 0-ban mindig, ha pedig a tompított megy, a DRL fél fényerőre csökken vagy kialszik és úgy tompított. De hogy ezt hogy valósítják meg, passz, itt igencsak át kell kötögetni ezt-azt.
Jellemzően autóelektromosra rá lehet bízni ilyen beépítéseket ?
-
válasz
Dißnäëß
#27773
üzenetére
Elvileg igen.
Lehet szoftvert kellene cserélni az autón,mert a hazai focusokat látom tompított nélkül rohangálni,tehát lehet más a szoftverük.
Az enyém elvileg automata fényszóró vezérléses,de valamiért hiányzik az opció a menüből is.
Rá akartam már kézdezni az Ivanicsnál fváron,de sose jutok el addig. -
darvinya
titán
Ott már kaszni gondja van erősen, mert akkor van a halvány világítás.
Test a kaszni, ami rohadt, ott áramkör zárás csekély mértékben valósul meg, és így lesz 12V-ból 6V-t.
Nálam is ez volt, csak ahol haladtunk, ott út felújítás miatt 20-al gurultunk.
Neki semmi nem volt hátul, csak megállt, és behúzodott felezőre. -
válasz
darvinya
#27770
üzenetére
Én egy lerúgott négyesbe csattantam bele majdnem.
A bal hátsó helyzetjelzője világított halványan,se fék lámpa se index se semmi.
Elkezdett hirtelen lassulni én meg hirtelen nem tudtam mi van,mert semmilyen jelzés nem volt.
Az indexelés ahogy láttam annyi volt,hogy halványan pulzált az az egy nyamvadt helyzetjelző.
Biztos rendben volt a kábelezése... -
darvinya
titán
Ha jól van beállítva, tehát jobb oldalra van fókusz fény, az nem zavar, mert nem vakít el.
Viszont nagyon sok autós szarik arra, hogy rossz a világítása.
Igaz, hogy suv -os nők (igen, ők), előszerettel távolságival közlekedik.
Pár napja, volt a csúcs, golf mk 2-esnek csak az első index-e működött helyzet jelzővel.
Én meg nem tudtam miért állt meg, csak elhaladva láttam, hogy index-szel.
S nem hiszem el nem hallotta a vezető, hogy index gyorsabban kattog. -
7Sony7
addikt
Köszi srácok. A frászt rámhozta a kocsi. Kiégett az egyik tompított, kicserélem, kapcs fel, semmi. Refi:semmi. Na mondom, mi van? (Off autón így is működik).
Beindítom, megy. Gyújtással is. Tudta a fene, hogy ennek így kell működnie.
-
darvinya
titán
Én utálom, hogy nappal is tompítottal közlekednek.
Főleg, azért, mert rosszul van beállítva és elvakít.
Másik kedvecem, kancsi az autó erre felkapcsolja a távolságit.
Szívesen látnám, ha megint lenne vizsga autó és valóban műszaki vizsga vesztéssel jár a rosszul beállított fényszóró.
Múltkori szürkületkor 20 autóból 20 ment volt parkolóban, mert rossz a fényszórója. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
#21346560
#27761
üzenetére
Jaja ott divat az állófűtés. Otthon is konnektorra dugják estére a kocsit így nem hideg olajjal indul reggel.
Gixxer88: apu Saab-jában volt egy bizti hely a biztosítéktáblábam hogy nappali menetfény. Ha oda betettél egy biztosítékot akkor mindig ment a tompított fényszóró. De Magyarországon ahol nappal világos van ez felesleges. -
7Sony7
addikt
Srácok, gyújtás nélkül nálatok se megy a tompított, és a refi?
-
oliwire
őstag
válasz
Csabex
#27749
üzenetére
Maga a bekötés egyszerű volt, mellékeltek hozzá bekötési rajzot. Van hozzá 4 vezeték. A táp pirosat az akksira, a táp feketét pedig földelésnek kell. Az egyik vezérlőszálat egy olyat vezetékhez a motortérben lévő biztosítéktáblában, amin csak akkor van feszültség, ha a gyújtás rajta van a kocsin. A másik vezérlőszálat meg a lámpabúrába belépő helyzetjelző izzó vezetékéhez kell kötni. Mellékeltek hozzá vezeték összekötőt is, nem tudom a hivatalos nevét (piros színű).
Ekkor úgy fog működni, ahogy szabályos. Gyújtáskor felkapcsol, amint rákapcsoljuk a helyzetjelzőt, lekapcsol. Tompított felkapcsolásánál is fel van kapcsolva a helyzetjelző, így akkor sem világít a drl. Ebben szerintem nem érdemes a legolcsóbbat választani ebayről, a színhőmérséklet is fontos, hogy a rendőrök ne is akarjanak kifogni. Ehhez jár garancia is, ha jogszabálynak megfelelő minimum magasságra szereled az autóra a talajtól, és megvan a kettő között a minimum távolság, és a fenti módon kötöd be, akkor ha mégis történne valami bünti, azt ők vállalják. Engem amúgy sosem állítottak meg rendőrök emiatt.
-
válasz
oliwire
#27740
üzenetére
Aha, ez sem rossz
Egyébként ezeket is fel kell tanítani a CAN-re, vagy csak plug and play dolog? Te hogy oldottad meg, mire kötötted? Nézelődtem, hogy esetleg DRL-es lámpát találok-e, de nem igazán van ebayen vagy máshol. Enyém az MK2.5, de ahogy látom a ködlámpa nagyon hasonló... -
válasz
cappa72
#26295
üzenetére
Na megint naponta fagyott a kijelző az elmúlt hónapban.
Visszavittem a vásárlás helyzsinre, hátha ott többet tudnak vele kezdezni. Kiváncsi leszek a végére a sztorinak... már ha lesz egyáltalán, mert az első jelek azt mutatják, hogy hibajel nélkül sz@rik rá aszerviz.
Vélhetően szoftveres, mert már cserélté ugye az agyat is, meg kijelzőt is.
Majd' 1 éve nem tudják megoldani.
A hűtőfolyadék fogyást is megemlítettem.
Viszont kaptam csereautót is, ami pozitív. De amikor megláttam a Fiat 500-at, akkor majdnem felnevettem. Cuki kisautó, talán ennyit tudok rá mondani. Beálltam vele az S-max helyére a garázsba, és maradt még egy kis tánctér méretű hely. Döbbenet volt. -
flymi
addikt
Megkérdeztem helyi szervizben mennyiért csinálnak alvázvédelmet. ~60k és egy hétre ott kell hagyni.
Kerekek le, dobbetétek ki, rozsdátlanítás, alvázvédővel lekezel, szárad.
Pesten jobb helyeken ahogy néztem 100k alatt nem is állnak neki és minyimum 3 nap.
Októberig csinálják illetve tavasztól ha megjön a tartós meleg. Szerintem ezt is meglépem jövőre.
Nincs időm és emelőm ilyesmivel pepecselni. Majd kérek rá szabit és tényleg kipihenem az idei év fáradalmait. -
oliwire
őstag
Tiszta sor, érhető a dolog, majd kérünk képeket a megvalósításról!
Eladás csináltam még ezt a képet a beltérről, itt látszik, hogy nekem is van AUX gomb, és így fejegység hátsó részébe flyme kolléga (#27715) flymi hozzászólásában lévő eszköz illeszkedik bele, és abba csatlakoztatható AUX-os bluetooth kihangosító.
Én ilyen menetfényt szereltem be:
Itt található, mit is szereltem bele: [link]
-
#31600896
törölt tag
Elvittem a sráchoz az autót aki feltöltötte a klímát, hűtött 1órát, majd szépen elengedte a gázt. Ez a múltkor volt. Elfelejtettem mondani neki, hogy tavaly nyáron a szervószivattyú cserekor leengedték valszeg és 1 évet üresen volt a rendszer. Azt mondta, hogy a tömítések cseréjéhez szét kell bontani az egész műszerfalat, a fél autót... stb.
Ilyen drasztikus beavatkozás lenne? Nem merem elvinni klímáshoz, mert már akkor elkérnek 10 ezret ha ránéznek. Nyomi szerelőbanda tavaly azt elfelejtette jelezni, hogy te barom ne klímázz, mert le van engedve. Én meg azt hittem akkor, hogy más baja van és elromlott az is. -
#31600896
törölt tag
Te mázlista vagy, a tied AUX gombos. Nekem annak a helyén CDDJ gomb van, megnyomva nem csinál semmit. Régi fórumon olvastam, hogy azon nem lehet AUX-ot varázsolni, de gondoltam mára már született valami trükk az érdekében.

Egy időben túrtam a jófogást ilyen AUX gombos verzió után, de mind kopott volt mint az állat 20 ezer forintért. Ráadásul nekem a két hátsó ajtóban se szólnak a hangszórók.
Amúgy ilyenkor ha AUX-ról nyomod a zenét telefonról megy? Az lenne a zsír, ha pendrájvról lehetne csapatni
-
-
gabor9991
addikt
Először én is azt hittem lebontotta a fél oldalát a kocsinak, benne ültem és olvasgattam, ablak leengedve, egyszer csak egy hatalmasat csattant a tükröm...kibírtam nevetés nélkül
(#27727) Gixxer88 :
Ezzel nem is nagyon lehet mit kezdeni, gondolom le kell fenyezni az egész elemet.
-
flymi
addikt
válasz
molnarpeter
#27720
üzenetére
Köszi, mindjárt barátságosabbak az árak. Pécs közel van, de szerintem akkor is csak jövőre lesz csere. Még kilátok.

-
ReFleXx
addikt
válasz
molnarpeter
#27720
üzenetére
vagy autouvegek.hu
-
Hát annyira nem vagyok üveges témában jártas.
Én a Pilkingtontól kértem tavaly november elején ajánlatot.
Fillérre pontosan nem emlékszem az árra,de a simára valami 57-60k körüli összeg rémlik,a hangszigetelt üvegre meg valami 90párezer rémlik az mk3 fókánál.
Ekkor derült ki,hogy volt már szélvédőcserén az autó,ugyanis az alvázszám alapján hangszigetelt szélvédő lenne benne,de sima van az autóban,hiába gyári ford az üveg.De azt hiszem a Mártírok útján van egy üveges cég akik állítólag olcsón és jól dolgoznak.
Címet nevet ne kérj,ezt még tavaly mondták akkori kollégák,googlen valószínűleg megtalálod,sok üveges azon az úton nem nagyon lehet. -
zsolt1225
aktív tag
Na még a végén kiderül, hogy jogtalanul höbörgök itt

-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
zsolt1225
#27710
üzenetére
Mostanában még azzal is szopatja a népet az újautó lobbi, hogy valamiféle igazolást kell beszerezned a kintitől, ha kereskedő, amin ő állítja (egy horror fordítású, némethez semmi köze nyomtatványon, amit magyarban töltesz le megnemmondom honnan), hogy az autó az övé és nem lopta és joga van azt eladni Neked). Ez egy formaiság, de ha nincs meg, nem honosítható a gép. Én hálistennek kihajtottam a kereskedőből a dolgot, bár nem értette, rájártam, nyüstöltem, megunt gondolom, mert egyszercsak megjött postán. Ügyintéző meg nézett, hogy sikerült elintézni ? (Második körön, az elsőn elhajtott). Mondom igenbazmeg.
(Nem. Rendes hölgy volt, nem tehet a kretén szabályzók kretén döntéseiről).Amit Te mondasz, ők valszeg ezt már tudják és megvan a nyilatkozat (ha kell), illetve nyilván megy az ilyen honosíttató meg importőr cégeknél is az ügyeskedés, a haveriság, minden létező kiskapu bejárása, kinyitása és berúgása
, csak hogy meglegyen a biznic. De nyugodj meg, ha megint hoznék be autót, csakis hozatnék egy ilyennel, nem magam járnám be a Golgotát (bár fene se tudja.. most már legalább tudom).
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
zsolt1225
#27706
üzenetére
Egyrészt igen, attól függ, hova viszed, úgy kapsz időpontot, másrészt rászálltak most az ellenőrök a vizsgaközpontokra jobban, nem csak honosítás, hanem úgy általában minden kapcsán, mert már nagyon fájt valakinek az a sok hulladék autó, ami műszakit kap akkor, ha az ember egy ötöst, egy tizest, mikor mennyit ad a vizsgáztató tenyerébe kézfogáskor.
Például ömlikbelőleafüst, szakadt kipuff, xenon okosított szintező- és mosó mentes 20 éves szörnyek, rothadó karosszériák hogy mindjárt kiesik a sofőr, satöbbi, a lista hosszú, tudjuk.
És még a koronát is tegyük rá (mint koronát)
a sztorira. Ollé.Én nem csodálkoznék. Kivárós most sokminden.
Szerk.: műszaki vizsgám volt (van) még érvényes, így csak szemle volt, az Szigetszentmiklós, regiadó Törökbálint, eredetvizsga Csepel, papírozás-rendszám Budaörs, KGFB online.. én mentem oda, ahol nagyjából haladtak a dolgok anno még, nem a tipik tömeghelyeket néztem (bár ezek is forgalmasak, de relatív haladt a téma).
-
zsolt1225
aktív tag
Sziasztok,
10-én foglalóztam egy mondit, németből jött. Honosítás illetve friss műszakiban egyeztünk meg, azt mondták 1,5-2 hét. Hívogattam őket többször is, elvileg a vizsgára vár, ma azt mondta a csávó be van zárva ma meg holnap a KPM, mert valami NAV-KPM rendszer átfésülés van. Jövőhéten fog vizsgázni, de nem tudja megmondani melyik nap. Komolyan 3 hétbe telik egy autó honosítás és vizsgáztatása? Ráadásul Ózdon ahol nem hiszem, hogy olyan rengeteg autót vinnének, de azt mondta Miskolcon is zárva van ma a kpm és még autót sem tudott elhozni, mert nem tudtak papírt adni neki.Jah, közben már itt olvasgatom a fórumot egy ideje

-
flymi
addikt
válasz
oliwire
#27704
üzenetére
És hogy fordítva rakod be a ventiket, azzal miért lesz jobb az ülés? -> Akkó mondom.

Az ülés alatt ott van a hátsó lábtérbe fújó klímakivezetés. Ha netán a háttámlát meghosszabbítom a padlóig akkor a hideget egy az egyben onnan szippantja fel és teríti szét az ülésben cserélt luggatott szivacson át a venti, amitől nem lesz párás a zacsi.
Az a fő gondom, h van egy hiperhidrózis nevű anyámkínja, vagyis túlzott izzadás. Ergó nem bírom a meleget és a sok mozgást. Elég sokáig ülnöm egy helyen 25+ °C-ban és végem van ha nem mozog vagy ér közvetlen a levegő. Ezért utálom a nyarat klíma nélkül. Inkább legyen 10-20°C között a hőmérséklet és fújjon a szél, az nekem "egyszálpólós kánaán". Rendes télben is felöltözni még mindig fel tudok.
Melóban is kell mozogni, de szerencsére nem kapkodós és a fizikai munka nagy részét az embereim végzik. Előfordul, h 12 óra alatt gyártok egy szatyornyi átizzadt ruhakupacot.Aux kimenetet én is csináltam nemrég.
-
oliwire
őstag
megnéztem a videót. És hogy fordítva rakod be a ventiket, azzal miért lesz jobb az ülés? Csak kíváncsiságból kérdezem.
Szerk.: Most látom, hogy (#27703) Miki-B már megkommentelte, hogy miért is hasznos
De kihívásnak én is érdekesnek tartom, én egy kicsit egyszerűbb dolgokat csináltam a volt MK2 Focuson, mint pl Aux kimenetet kötöttem be a fejegységbe, és bluetooth kihangosítót csináltam utána abból, meg a nappali menetfény bekötése volt még kihívás
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- CPU: 2 x Intel Xeon(R) E5-2650L v2 1.70GHz, 40 vCPUsvv, 256 GB DDR3 RAM
- Bontatlan DJI OSMO Mobile 6 - ez elbírja a 16 pro max-ot!
- AM4 procik! Kèszleten több db! Kamatmentes rèszletre is! Èrdeklődj
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest








