-
Fototrend
Házimozi haladó szinten
Ebben a topikban alsó-középkategória feletti rendszerekkel foglalkozunk, de bármilyen házimozival kapcsolatos kérdésre (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
Ha nem vagy járatos a témában és kezdő szett vásárlásában kérsz segítséget, kérlek kérdésedet itt: Házimozi belépő szinten tedd fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dudee
senior tag
válasz
Dudee #172253 üzenetére
nekifutottam megint audyssey-nek. Jobban odafigyeltem a mérési pontokra, nem tettem őket 50-60 cm-nél távolabb egymástól, illetve a fő hallgatási ponttól.
Hát az eredmény más lett, de semmivel sem jobb, inkább már rosszabb
a zöldes vonal tehát önmagában a sub, a lila pedig a front left, 80Hz-es crossover bass mgmt-tel (front right ábra nagyon hasonlóan néz ki)
Kíváncsi voltam mi van, ha a frontok crossoverét felveszem 250Hz-re, és természetesen az lett, ami várható volt:
lehet megpróbálkozom fordított sorrenddel. Audyssey aztán minidsp. Meg persze majd az audyssey app-pal
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Dudee #172253 üzenetére
A horpadás oka, hogy a vágó szűrő rendje nem 2. Ha a rend páratlan, akkor szakadás lesz, ha páros, akkor egy 6 dB-es völgy. A te AVR-ed látványosan negyedrendű biquad (24 dB/oktáv) vágást használ, aminek így adódnak össze az LPF és HPF részei. A Cavern-ben van crossover simulation, ott ki tudod kísérletezni, hogy milyen vágás pontosan milyen hatással jár a spektrumra nézve. Ez így nagyon gáz, a kalibrálónak erre korrigálnia kellene, és az Audyssey pont tud is ilyet midrange compensation néven, szóval nem tudom, miért nem teszi ott, ahol még nagyobb szükség van rá.
Szóval nem tökmindegy, a keverésnek pedig megvan a maga rendje. Az LFE sáv mindentől független, valamelyik effekt teljesen azon fut (robbanás), valamelyik egyáltalán nem (nagyon sok zene), valamelyik pedig közös a többi aljával (fegyver). Azért van így, mert a hangmérnöknek moziban el kell döntenie, hogy lassú vagy gyors ládához való az effekt (mindkettőnek kötelező lennie egy kereskedelmi moziban), és úgy kell keverni.
-
Tamoo
nagyúr
válasz
Dudee #172241 üzenetére
A 0.9 szerintem csak arra az esetre van ha valami extrém gyenge jelszintű forrásod van. Lehet rajta elmélkedni, hogy hol mennyi. Emelheted a forrásét, emelheted a miniDSP kimenőjét stb. Én mindenesetre nem raknám át 0.9-re az érzékenységet.
Ha érdekel a téma gain structure néven keress rá! -
Dudee
senior tag
válasz
Dudee #172238 üzenetére
ja hogy ebben van belül egy jumper amivel be lehet állítani, hogy az input oldalon max 0.9V vagy 2V a jelszint. A 0.9es beállításhoz képest a 2V-os "7dB insertion losst" okoz a doksija szerint, akkor ezek szerint pont ezt látom, és talán át kéne raknom 0.9-re a jumpert...
-
Quetz
őstag
válasz
Dudee #172183 üzenetére
Marantz support válasza:
Response By Email (NJ Customer Service & Support) (10/11/2016 12:08 PM)
Hi Michael,
When ECO Mode is used, voltage for the amp stage decreases about 1/3 and amplifier stage energy loss decreases about 1/6 compared to ECO Mode being OFF.
It is recommend when using external amplification to leave ECO Mode set to ON. This will reduce power consumption to less than 70W.
When using ECO Mode ON at lower volume levels (under 45 Absolute) power consumption is about 1/2 as compared to leaving ECO Mode OFF. This is useful if using the AVR at night and you do not want to disturb others.
When using ECO Mode Auto, the circuit will control the power supply voltage by a relay. If the volume level is more than 45 Absolute the circuit will cut off. If the volume is less than 45 Absolute the circuit will switch on automatically. If listening at the threshold level (45) you will hear the relay clicking on and off frequently. Voltage for the amp stage does not change here, so power consumption would be the same as normal.
Thank You,
D+M Custom Install
Gyakorlati hatása, megadott hangerőn:
No source playing: ON/AUTO = 58W; OFF = 92W
-40db: ON/AUTO = 61W; OFF = 95W
-20db: ON = 61W; AUTO/OFF = 95W
-10db: ON = 63W; AUTO/OFF = 97WHa csökkenteni akarod a melegedést, akkor ezt teheted:
- Használj külső végfokot és kapcsold be az ECO módot, mert annak nincs hatása a pre-out feszültségre
- Kapcsolj ki minden video/HDMI processzálást. -
VoidXs
nagyúr
válasz
Dudee #172101 üzenetére
Az AH nem fizetett, szidják is az arra érdemes gyártókat (pl. AudioQuest) rendesen, de ettől még a 4/5 értékelés manapság (amikor minden max pontot kap, és csak durva hibára vonnak le) sehol nem jelent túl jót, és hangminőségre azt kapott a Pro is, ha legörgetsz az aljára. Látványosan szenved szegény, de ettől még a hangja lehet jobb. Az viszont biztos, hogy nem ajánlott mozihangerőn 20 négyzetméteres szobába se.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Dudee #171792 üzenetére
"Esetleg a lecsengési időről, csillapításról lehet mondani valamit? Sub tartomány felett elsősorban.
valóban túl van csillapítva?"Linkelt oldalon találsz lefelé görgetve egy szövegdobozt RT60 jelöléssel. Mellette vízszintesen egy másik szövegdobozt, ahol állítható a cél.
Ide DIN18041 - Music szabványt állítottam be, felhasználási célodnak megfelelően ami RT60 szövegdobozban 0,82 sec-et állított be.
A fenti szabvány Itt érhető el.
Magán vélemény: Házimozi felhasználásra szerintem a zenés szabvány szerint 820ms sok, ugyanakkor a kereskedelmi mozikban alkalmazott szabványokat sem célszerű egy az egyben alkalmazni.
Az lesz a jó lecsengési idő, amit Te magad annak tartasz, hiszen Te fogod hallgatni senki más.
-
Mikisys
őstag
válasz
Dudee #171792 üzenetére
Az ábra alapján elfogadható, mint írtam az energia-eloszlás egész elfogadható, a lecsengés is. A mélytartományban valami hiba van, ami lehet a hardver, vagy a szoftver hiányossága is, esetleg együttes hiba áll fönn. Lehet, hogy a mérés csal, a mélytartományban nem mér, hanem szoftveresen kreál egy lehetséges átviteli görbét. A mikrofon hol volt elhelyezve?
Én nem szeretem a szoftveres mérést, ha az egyáltalán használható, minimum kalibrálni kellene előtte, a mikrofonjával, amit ugye nem végez el senki sem otthon, mert nincs mivel és nincs mihez kalibrálni.
Korrekt szobai méréshez rózsaszín zaj szükséges, lineáris átvitelű-hangerősítő(!) és lineáris mérőmikrofon és ehhez az RTA-műszer, ami a mikrofonnal együtt kalibrált. Szinuszjeles mérésekhez pedig szinuszjelet is tudó sweep-generátor, (wobbulátor) ami az egész hallható tartományban végigsöpör, esetleg számítógép a mérőrendszerrel, szoftverrel kalibráltan, ezek mind-mind nagyon drága cuccok.
Ha mérünk, akkor már mérjünk pontosan és reprodukálhatóan.
A 85dB-hangnyomás az mekkora hangerőnek felel meg?
VoidXs diagramjából sem derül ki, hogy a 0dB az mekkora hangnyomásnak felel meg.Üdv!
-
alphamooncam
őstag
válasz
Dudee #171792 üzenetére
Jobban belenéztem a vízesés diagramba ( szana-szét kellett nagyítani )
250Hz-nél 75dB-től 41dB-ig (34dB) esést látok 115ms alatt.
20kHz-nél 72dB-től 41dB-ig (31dB) esést látok 100ms alatt.
"középen"
meg 2kHz-nél 85dB-től 41dB-ig (44dB) esést látok 230ms alatt.
Szóljatok, ha ti mást olvastok ki a vízesés diagramból.
javítottam az elírásokat, mit vétettem.
-
Mikisys
őstag
válasz
Dudee #171773 üzenetére
Szép, színes ábra.
Komolyan, a fölső(piros színű) csúcsok képezik a frekvenciamenetet, ami elég hullámos.
A 30Hz--es kiemelés negatívja 60Hz táján látható beszakadás majd 90Hz-en még nagyobb beszakadása vagy hibásan beállított szubbasszus-sugárzót jelez, vagy annak az elhelyezése hibás. A 150Hz-körüli kiemelés elég nagy és ez itt a hordóhangok tartományában erősen színezi a hangzást. 300Hz-en is kiemelés van, majd 1kHz táján erős kiemelés, majd kisebb völgyek követik a kiemeléseket.
Összességében azért nem rossz, energia-eloszlásban legalábbis elfogadható. Ha a mérésnek lehet hinni, vagyis a mérés pontos és reprodukálható, akkor némi equalizer állítgatással linearizálható a 300Hz fölötti tartományban biztosan. Lejjebb sok minden belerondíthat az átvitelbe, ott nehezebben lehet szép és korrekt átvitelt elérni.Üdv!
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Dudee #171769 üzenetére
Lehetetlen, hogy 15 Hz-ig megszólaljon, itt vagy extrém EQ van, ami 10 dB-vel feljebb meghal, vagy a lehető legelőnyösebb helyzetben mérted. Durva trükközés nélkül konkrétan nem létezik sub sem, ami erre képes (pár gyártó alacsony hangerejű durva EQ-val hazudozgat ilyeneket, például az SVS), ilyet minimum 4-es tömbök produkálnak.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Dudee #171773 üzenetére
illeve nem tudom, hogy tisztelt szakértők ebből az ábrából milyen következtetést tudnak levonni?
- ez így nem mond semmit
- pocsék
- tűrhető
- meglepően jó4 dolgot említenék.
-10kHz-ig mértél, így nem lehet tudni mi van felette.
Korábban írtam, hogy a 2kHz-től induló room curve kb. olyan, mintha lekapcsolnád a magassugárzód, azt a közép meg szól ameddig szól.Ilyen beállítással felesleges 3 utas rendszer, persze csak szerintem.
-100Hz környékén van egy beszakadás, ami valószínű egy módus (2x50Hz)
- 30Hz környékén kicsúsztál a 300ms-es ablakból, ami szintén egy módus okán lehet.
- 300Hz-től felfelé 120ms egészen fent meg 100ms az utózengés, ami szerintemm már túlcsillapított kategória, de torzítási adatok híjján ezek feltételezések.
-
Dudee
senior tag
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Dudee #171752 üzenetére
Igen, a sweep-ből vissza lehet számolni, ez nem csak elmélet, hanem gyakorlat is (lásd a Cavern kódját például). Azért nem adunk ki konkrét Dirac-ot, hogy ne köpjék ki sorra a membránt, hanem elosztjuk a terhelést időben. Lényegében szétbarmoljuk a fázisokat egyenletesen, majd amit felvettünk, azon ugyanezt visszafelé eljátsszuk, így megvan a valóság. Ebből az impulzusválaszból akár azt is elő tudod állítani, hogy más hang hogyan szólna a konkrét rendszeren, például így készült el a fejhallgatós Atmos. Az átviteli függvény a Dirac FFT-je, a frekvenciaválasz pedig ennek az abszolút értéke.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Dudee #171750 üzenetére
Akkor van értelme alacsony frekvencián nézni, ha azt nézed, hogy javult-e valami egy korábbi állapothoz képest, egyébként igaza van a szerzőnek, ha egy pontos mérésen nézed az RT60-at, akkor a kioltások értelmetlenné teszik. Globális RT60-at egyedül a Cavern mér, az a valós átlag (és jellemzően sokkal rosszabb, mint bármelyik kiemelt frekvencia), viszont ez egy akusztikai elemzéshez semmit nem ad hozzá, csak a kalibrációhoz kellő szám.
Egy sweepből minden kiolvasható, ugyanis olyan mérőszám, ami egy rendszer összes létező tulajdonságát leírja, még azokat is, amiket esetleg még nem tettek bele a REW-be, de később fognak. Ez egy matematikailag bizonyított tétel, először az impulzusválaszt számoljuk ki (amihez csak egy bármilyen mérőjelet és a felvételt kell tudni, simán lehetne amúgy zenével is mérni), abból pedig minden levezethető.
-
BIGi75
senior tag
válasz
Dudee #171728 üzenetére
Köszi..
Hát nem teljesen fix, mert visszatehetem a tárolódobozt a helyére és viszem a kis subot máshová... Csak optikailag tetszett meg így, de ez bekorlátoz méretben rendesen, és nem tudom érdemes-e keresgetni ebben a formában vagy eleve szarul szól gyakorlatilag beépítve.. 32x36x38cm van maxszxmé -
Tamoo
nagyúr
válasz
Dudee #171722 üzenetére
Igen, ha pozitív EQ van ahhoz kell energia. "Szerencsés" eset amikor csak kiemelés van. Max 5-6dB-t szokás pozitív irányba is húzni ha van értelme.
Amire nem gondoltál. Mondjuk egy átlag szobában van 15dB-es kiemelési csúcs amivel megvan az elvárt hangnyomás beméréskor. Ha az eltűnik, mindjárt hangosabbra kell venni a szubot. Nem is kicsit. -
Tamoo
nagyúr
válasz
Dudee #171683 üzenetére
Ki hozta ki a PB1000-t jobbnak?
A 25Hz ne zavarjon.
Először én is lefikáztam ezt a telefonos témát, de lehet nem hülyeség alap szinten (ha valahogy így működik [link] )
De ha manuálisan is tudod állítani a paramétereket (UMIK1-es mérés után) az is tök jó. Akkor nem kell hozzá miniDSP. Nem néztem utána.#171684 mettek: Viszont akkor még gondolom nem mértél, EQ-ztál amikor reflexed volt.
Mivel magyarázod, hogy "a reflex jobban ráül a hangképre" mint a zárt? -
mettek
addikt
válasz
Dudee #171679 üzenetére
Sztem itt senkinek nem volt pb1000ese. Nekem pb2000 volt 2szer is.
19négyzetméteren akkor még kezeletlen szobában nem volt jó. Nem tudtam optimalisan belőni, bontotta a nappalit akkorát szólt ezért zárt ladák felé mozdultam amik jobban teljesítettek de a legjobb egy elac 2070 volt, és kb ezzel egy szinten 2db svs sb2000 pro de ezeket már mikrofonnal bemértem, megkerestem a jó helyet számukra.Szóval a pb szubot meg ugy általábosságban reflex szubot nem vennék kezeletlen szobába.
Én most 3 bála 90kg-os kőzetgyapotot építettem be a nappaliba és még így is maradt egy 30hz-es kiemelés a frekiben.
-
I'am Dony
őstag
válasz
Dudee #171667 üzenetére
Nálam a linkelt XTZ 12.17 Edge muzsikál pár hónapja. Közvetlenül a honlapjukról rendeltem meg és 4 (!) nap alatt kaptam kézhez. A vásárlás előtt írtam az angoloknak is, mert az lett volna az igazi nekem, ők másnap válaszoltak is. A lényeg, hogy dobozuk volt készen, de hsz nem volt raktáron, ezért kb. egy hónapot kellett volna várnom a Monolith plusra. Szóval így lett XTZ. Én nagyon régen semmi műszaki cikket, sokszor ruházatot sem vásárolok itthon. Egyszerűen nem éri meg. A kinti posta gyors, olcsó és a garanciát is úgy kezelik, amire az való. Így én biztatlak a kinti vásárlásra, mert 0 a rizikó ez esetben. Az XTZ-nél, ha esetleg nem tetszene, írsz nekik egy emailt és küldik a futárt, ami visszaviszi hozzájuk és visszakapod a vételárat 30 napon belül. (a vissza posta a tiéd). Ha garis gond van, ők állnak mindent. Sehol nem tudsz vásárolni ilyet csak náluk, mert ez az üzletpolitikájuk. Nem költenek feleslegesen disztribútorokra és más hasznára. De az angolok is rugalmassabbak mint itthon bárki. Ha vmi elcsesződne, leírod nekik és küldesz mellé képet ha kérik, majd pár nap alatt küldik a csere alkatrészt, ha vállalod a beépítését. Ha nem kiküldöd és csinálják ők.
-
I'am Dony
őstag
válasz
Dudee #171655 üzenetére
Ezzel nem lesz nehéz dolgod a szoba alapján. Szerencsés vagy ebből a szempontból.
A subválasztásra visszatérve. A kis PB csak 10-es driverrel van és így 200. Ha BK-t nézem, akkor a [link] [link] is sokkal jobb választás a 12-es driverrel hasonló áron, mind zenére mind mozira is. Nincsenek gyárilag szénné EQ-zva, hanem pusztán jól megépített dobozok, nagyon jó átvitellel. A REL-ről nyilván hallottál, a szubjaikat is ez a cég gyártotta...
Ha pedig egy picit tudsz tovább nyújtózni árban akkor a [link] : Distortion: 5% 102dB @ 20Hz Frequency Response at -3dB: 20Hz / In Room at 15Hz tól jobb nem igen kell szerintem, bár ez rohadt nagy. Ha hasonló kellene csak szebbenakkor: [link] Az utóbbi kettő a nagyobb PB helyett is sokkal jobb válaztás.
-
lenox
veterán
válasz
Dudee #171650 üzenetére
A pb-1000 az SVS-en belul is kilog, ha jol tudom egyedul az 10 inches. A tobbi (sb-1000, sb-1000 pro, pb 1000 pro, meg a 2000-esek) mind 12 ichesek. En ezert azt kihagynam. Egy honapja volt pb-2000 230k-ert. Szoval ha SVS, akkor biztos, hogy legalabb a pb-1000 pro-t vennem, meg ha igy is kell hozza minidsp, akkor is.
-
I'am Dony
őstag
válasz
Dudee #171634 üzenetére
Én említettem igen. Jobban járnál Te is vele. A HD jóval drágább valóban. Nálam volt mindkettő, a HD van is. Erősebb a kimenete ami jól jön, ha nem vmi erőmű subod van. A szoba méret nyilván befolyásolja a választást ill. a mélyládát érzékenysége, erősítője is, ahogy az is, hogy mennyit kell majd elvenned dB-ben a hegyekből. A simának 2x6 PEQ lehetősége van míg a HD-nak 2x10. Mérés nélkül nehéz megmondani, hogy nálad mennyi lenne elég. Ha belefér a keretbe akkor inkább HD.
Ha nem sürgős, akkor nálam kb. 2 hét alatt kiderül, hogy marad-e a HD vagy elég lesz a Diracom. -
Quetz
őstag
válasz
Dudee #171597 üzenetére
Külső hanggenerátor jele átmegy az AVR szobakorrekcióján, a belső pedig kikerüli azt. Mivel azt szeretnéd, hogy a korrigált hangzás legyen adott szintre állítva, ezért bekapcsolt Audyssey mellett érdemes mérni REW-el.
Mivel te nem moziban, hanem otthon használod a rendszeredet, érdemes -30-as mérőjel mellett 70dB-re korrigálni az eredményt.
A különbséget az okozza, hogy az AVR és a REW más pink noise-t használ.
-
python1
veterán
válasz
Dudee #171533 üzenetére
Nekem a legnagyobb előrelépés a vászon mögé rejtett LCR hozta, semmi sallang az erősítők is rejtve vannak, csak az oriás vászon és keret árulkodik, hogy van valami betegsége a tulajnak. A másik meg a PA vonalra lépés, igaz nálam a szerényebb változat található mint más sorstásnál, de azért hozza a várt szintet, már nem váltanék vissza "hifis" vonalra, max 1-2 finomítás még.
Jut eszembe a hátsó mélyközepek 12" vs 10", pedig csak 5cm étmérőben.
-
Dorian
félisten
válasz
Dudee #171528 üzenetére
Ez most is áll. Sokkal inkább mozizok egy jó sztereó rendszeren, mint egy alsókategóriás sokpontegyen.
Másrészt a források is okai a dolognak: egyszerűen túl nagy beruházás 2 vagy 4 normális minőségű, jó rendszerbe passzoló hangdoboz és a szükséges kábelezés ahhoz, hogy néhány film néhány jeleneténél szóljon valami effekt fentről. Szvsz már 5.1-ről a 7.1 sem igazán éri meg, elég kevés film van ami a sr back-eket használja, de még mindig több és nagyobb részt, mint az atmos. 7.1-ről én sokkal előbb bővítek 7.2-re majd. (Eddig is csak azért nem, mert az nem csak annyi, h veszek még egy szubot és leb@szni valahová ahol van hely, hanem egy csomó próbálgatás, mérés, eq és beállítás kell, h értelme legyen, arra meg mostanában semmi időm) -
BIGi75
senior tag
válasz
Dudee #171498 üzenetére
Hát ha mennyezeti lesz, akkor azt az ülőpoz fölé teszem. A front fölötti opciónál egy dobozos atmos sugárzóra gondoltam, mint pl a sony sscse, amit most surroundként használok, mert az az ülőpoz mögött közel van a fal és a sony így kicsit lefelé sugároz. De valószínű a sony marad hátul és mennyezetit teszek be ülőpoz fölé, kicsit előrébb...
-
-KP-
addikt
válasz
Dudee #171407 üzenetére
Annyira nem borzasztóan kicsi ez, ha ésszel építkezel. Borzasztóan kicsi, ha nem gondolod át mit is csinálsz.
Én ebbe a szobába hangáteresztő vásznat és vékony/lapos vászon mögé rakható lcr sugárzókat és szintén vékony,lapos surroundokat tudok elképzelni jó eredménnyel. Pl. Jamo D600, XTZ Spirit vagy beépíthető hangsugárzókat mint pl. Focal 100 sorozat stb. Egyszer csináld meg a szobádat, de akkor jól. Szerintem pont nem az állódoboz plusz monitorsugárzós felállás adná itt a jó eredményt. A szobádban normális mélyeket pedig egyedül úgy tudsz kapni, ha multiszubos felállást használsz a megfelelő elhelyezéssel. Amit már ezerszer belinkeltünk ide, hogy mik az ajánlott felállások. A 80-100hz alatti állóhullámokat ezekkel a felállásokkal tudod a legjobban kezelni, (plusz eq.) gyakorlatilag a basszuscsapdát helyettesíted a 2. szubbal.
A 80/100-300hz tartományt pedig tudod kezelni hagyományos elnyelőkkel. A kép meg mehetne faltól falig akár, ha a vetítő tudja. Ha megfelelő vékony hangsugárzókat használsz a 7.1 is mehetne, illetve az Atmos.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt "házimozi" szettekkel és hangprojektorokkal (soundbars) tapasztalatok híján nem foglalkozik a topik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- Házimozi belépő szinten topic
- Hi-Fi-ről általánosságban topic
- Hangprojektor/Sound Projector/Front Surround/SoundBar topic
- Autós topik
- E-roller topik
- One mobilszolgáltatások
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Béta iOS-t használók topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mobilhasználat külföldön
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Iqos cigaretta
- További aktív témák...
- Eladó Denon AVR-X6400H prémium házimozi erősítő 11.2 csatorna Auro3D Atmos HDR DV stb
- Gyári garanciával FiiO M23 veszteségmentes lejátszó
- BenQ LW650 3D Lézer WIFI DLP Projektor -4000 ANSI Lumen - 20E óra élettartam - USB-C - WXGA 1280x800
- OLED65C43LA 3 ÉV GYÁRI GARANCIA !!!
- Schiit Magni 3 fejhallgató erősítő
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 Prémium
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA CM 750W
- Samsung Galaxy Watch Ultra
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest