Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Revolit #2356 üzenetére

    erdekes modon Becsben parkolohazak vannak erre kialakitva, ott egy mindenkinek megfelelo megoldast keres az onkori, nem a tíííccsukki az ultimate megoldasuk erre, mikozben egy romhalmaz az ingatlanallomany muszakilag

    meg erdessegkeppen Bécsben van 30k P+R parkolohely is, es nem frutti 4k-val akarjak megoldani ezt se, mint itt

    ezek az infrastrukturalis differenciak latvanyosan szeretnek elfelejtodni
    de ha vahol lezarnak egy utcat, akkor mi itt rakontrazva lezarunk kettot

    bécsi metro 83km, a bp-i metro 39km
    pedig itt mar 19. szazad legvegen is jart vmi milleniumi tema, ott meg 1976-ban indult az elso vonal, amikor itt mar M3 is letezett
    2030-32-re meg 6 vonaluk lesz ~100km-s halozattal

    Parizsban 10 eve megy a metrofejlesztes, 2030-g a meglevo 14 vonal es 220km-s halozat melle meg epitenek 200km-t 4 uj vonallal meg a regieket bovitik, es akkor korlatozni fogjak belvaros fele az autoforgalmat
    ebbol projektbol az jott at a helyi bicajnáciknak, hogy korlatozzuk az autoforgalmat

    amikor az infrastrukturalis fejlesztesrol lenne szo ebbol a projektbol, akkor meg a Raiffesenbank-s reklambol jon a "pá-pá-pá-pá-pá-pá-pá-pá..." rész

Új hozzászólás Aktív témák