-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz szabonagyur #130249 üzenetére
Ez a rendszám takarás nem a legsötétebbre sikerült
-
Miért gyulladnak ki a bmw-k?
Szerintem a karmaEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
HellGreg
őstag
Sziasztok, meg tudja valaki mondani hogy Kia Carens 30 ezres első szerviz az olajcserén kívül mit takar és mennyibe kerül kb?
-
-
Magnum_
nagyúr
Beragtam a parkolos gyakorlasra. Rakiabaltam, h akkor forgalom. Ha tori, akk ennyi volt. Erdekes modon forgalomban SEMMI gond nem.volt. auchan oda, vissza eurocenter es haza, parkolas. Rendben volt. 1 honapig estenkent igy vezetes es kesz.
Viszont egyik rendszam vilagitas offos volt. Leszakadt a testkabel a foglalatrol. Jogssz vagyok. Ertek hozza. Megcsinaltam a parkoloban
Megvettem a lampafelujito polircuccot. Holnap a sajatommal fogok autozni, mar alig varom, megmondom oszinten.
Molnarpeter: koszonom. Astran rendben van, egyszeruen szeretnek friss bort ra szurke cernaval
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Tsebacsi #130262 üzenetére
18.15kor mentunk le praktikerbe (oda meg en vezettem), toltam egy gyors mosast-porszivozast, utana adtam at, eurocenterbe 9kor mentunk, foxpostbol vettem fel a csomagom. De ha holnap ki tudsz ugrani egy kavera, akkor osszeugorhatnank egy 20perce, hnap reggel leadom a szuperkocsit, aztan jovok haza (HO, de dolgozni nem nagyon tervezek)
I humbly and respectfully decline™
-
sutszi
veterán
válasz Magnum_ #130260 üzenetére
Nekem is szürke cérnás lett az új bőr...
Amúgy ma BP - Siófok - BP távot sikerült teljesíteni, de agyhalál. Reggel 8.30 kor indulás 13-ből és 9.15-re értem M1/M7 bevezetőre.... Hazafelé ugyanez. Ami a rakparton megy folyton araszolás az valami botrány.
Pályán meg csak pár életveszély volt mindössze. Telefont továbbra sem értem 120-130-nál.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Magnum_ #130265 üzenetére
kormanyborozes.hu, akkor még 25 volt. Már 30-ért megy. A kormánybőrös szedte le a kormányt. Nagy forgalma van, látszik, hogy évek óta csinálja. Bár egy nagyon kicsi karc azért sikerült a műanyagon oldalt lent, ahogy szedte le. De ez már csak szőrszálhasogatás. Vinnék, hozzá újra kormányt simán. Meg is várhatod ha van 3 órád... Sok fajta bőr van, meg sok cérna is. Szép lett az eredmény.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
stickermajom
addikt
válasz sutszi #130266 üzenetére
Én is nàluk csináltattam a BMW-t. Jó lett nagyon. A váltógombot valami gyakornok csinálta először, később mikor a kormány miatt vittem a tulaj megcsinálta újra garanciában, mert nem tetszett neki. Én nem láttam különösebb problémát, de teljesen felszívta magát rajta..
-
nagyúr
válasz SzlobiG #130276 üzenetére
Szerintem ez tényleg csak egy kisebb szériát érint, biztos hogy előjött ilyen a gyártói teszeknél is, illetve ha én lennék a BMW-nél olyan pozícióban, hogy ilyenre oda kell figyeljek, rég az első 1-2 égésnél (már a Koreai eseteknél) elkezdtem volna kutatni a dolog miértje után. Az más kérdés, hogy hallgatnak róla (lehet nem véletlen, ennél csak nagyobb lenne a botrány).
Szóval én nyugodt szívvel vennék új 320d-t, de a szívem úgyis a 330i felé vinne[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #130277 üzenetére
Az a baj, hogy nem elég a kigyulladás probléma még ott a hitvány vezérlés is (N47) amit illik cserélni 150k körül, ha nem akar lánc szakadást az ember. Ez a kigyulladás is sztem használat függő ahol sok a hideg üzem pl ott nagyobb a korom képződés ami lerakódik a szívó soron és ugye egy idő után az okozza a tüzet. Sztem ezt előre nem tudta a bmw csak eltelt annyi idő (5,6 év) km futás ahol már pár esetben kigyulladhat. Még az a szerencséjük, hogy nem égett bent senki... A másik, hogy eléggé szánalmas ahogy olvasom a szervizek hozzá állását a dologhoz.
Ezektől függetlenül nekem nagyon bejön az F31 még az is lehet, hogy egyszer veszek egyet, de csak mert kell a probléma a nyakamba.
-
nagyúr
válasz SzlobiG #130278 üzenetére
Abban van valami, hogy a sok hidegüzem okozhatja, és valószínű, hogy a gyári teszteken abból nincs annyi, mint kellene. A vezérlés dolog szerintem nem akkora probléma, sok autó rákfenéje ez. Viszont hogy nem égett bent senki, az tényleg csak isteni szerencse lehet!
Kéne nekem is, fél vesém is vihetik, de kéne nagyonMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
-
nagyúr
válasz kisza25 #130281 üzenetére
1.6 milliós becslésből mennyi gyulladt ki ténylegesen? Én ezt kis szériának nevezem, mégha nem is pontos megfogalmazás. Ha 1.6 millióból már 300000 lángra kapott volna, na az lenne csak igazán problem. Ez szinte a statisztikai hibahatáron belül van, mégha komoly problémát is okoz...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zoo8800
veterán
válasz SzlobiG #130276 üzenetére
Ez a "kis" baki nem igazán látszik az eladási darabszámokon, kevesen olvasnak szaksajtót... Egyébként minden gyártó sáros valamilyen téren, autózni meg muszáj.
VAGot ne vegyen senki, mert jújfújtédéi, a Mazdák, Mercik rohadnak, aztán 3F-et se mert 3F, Volvo már kínai, japók már nem Japóban gyártatnak ergo minden is fos, stb...rip and tear, until it is done
-
válasz Tsebacsi #130283 üzenetére
Mivel konstrukciós hiba, bármelyiknél előfordulhat, elolvastad a cikket? Az hogy még nem gyulladtak ki, csak idő kérdése.
És nem egy dolog váltja ki, hanem több dolog, ez egy visszahívott autó volt.
A tied gyulladna ki, akkor is csak legyintenél, hogy ez még hibahatáron belül van, semmi gond gyerekek?
Szerintem úgy ütnéd az asztalt az illetékesnél, hogy ketté szakadna
zoo8800: azért szerintem az más, hogy van egy szériahiba, ami kellemetlenségeket okoz
Pl fiat tipo digit klímánál vannak problémák, amit garanciában javítanak, vagy menet közben, minden előjel nélkül kigyulladhat az autód, akkor is, ha te minden karbantartást időben elvégeztetsz.
A toyotánál is volt beragadó gázpedál. Az is gáz nagyon. Szerintem minden olyan ami emberi életet veszélyeztet komoly probléma.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
sutszi
veterán
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
nagyúr
válasz EQMontoya #130290 üzenetére
Ezt nem is vitattam, csak én globálisan néztem a dolgot. Számomra az az érdekes, hogy 2011 óta "ismert" a hiba, mégis csak most 1-2 éve kezdtek el gyulladozni itthon is az autók. Ezek szerint 5-7 évig jó esetben elviseli a technika ezt a hibát.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #130293 üzenetére
kedvenc autószerelőmnek 30d-je van. elkezdett büdös lenni a kocsiban 150e km körül. gariban cserélték az EGR hűtőt. ő még abban a tudatban volt, hogy csak a 20d érintett a kigyulladásban, igy ő inkább örült, hogy tök jó ingyen kapott új hűtőt
igazából a TC féle médiát szidom mint a bokrot, a hiteltelen tesztek miatt, de ilyenkor szerintem aranyat ér a munkájuk. ha belegondolok, hogy nekem is van egy ilyenem, és találni kiutat, hogy lehet biztonságossá tenni, ez közös érdek. és lexarom, hogy ha 0.0001%, ha pont az enyém gyúllad ki, mondjuk pont akkor, amikor 5en húzunk le épp az adriára..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #130294 üzenetére
Nagyon jó a cikk, én is örülök neki, a BMW kommunikációjának meg egyáltalán nem. Lehet rosszul kommunikálom le a dolgot, bocsánatot kérek érte
Viszont kiröhögni ezért sem a gyártót sem a tulajokat nem fogom, ismerve a magyar átlagautóst, aki azt se tudja néha milyen üzemanyaggal megy az autója.
A statisztikai hibát arra írtam, hogy az eladott mennyiség ellenére kevés autónál jelentkezik a spontán gyulladás (szerencsére!!).(#130298) EQMontoya: Igen olvastam a cikket, figyelmesen. Akkor is érdekes számomra. Persze egy cső elnyíródására nincs egyértelműen meghatározható idő, sem a lerakódó korom mennyiségére.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #130293 üzenetére
Igen, de ha figyelmesen olvastad a cikket, lathato belole, hogy nem fog azonnal jelentkezni a hiba. Kell hozza szivargas, lerakodas az egr hutoban, kulon segit az egr huto elotti csappantyu vakumcsovenek elszakadasa, stb.
Ezek alapjan ertheto, hogy a garanciaidon belul nem jelentkezett a problema.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- MG4 menetpróba
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen