-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
Autóüvegfóliázást hol ajánlotok?
Switch Tax
-
Land
veterán
Sziasztok!
Kissé OFF lesz a kérdésem. Megyünk 2 hét múlva Horvátországba. Eszembe jutott, hogy nem lenne rossz egy USB-s/szivargyújtós hűtőláda. Alapból nincs nekünk és nagyobb nyaraláson kívül nem is használnánk. Nem lenne valakinek kölcsönbe Pest környékén? :) (5 ajtósba kellene egy nem túl nagy) Köszi!Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
vans?
őstag
válasz MasterMark #139401 üzenetére
tboldit helyettesitem, mivel nem mondtad, merre keresel: [link] Mindketten itt csinaltattuk (Skyfol HP Pro 15), tokeletes a vegeredmeny.
[ Szerkesztve ]
hábm bábm
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #139365 üzenetére
Nekem már a normál tempomat is űrtechnika kb. Viszont a holttérfigyelő az nagyon hiányzik. Kb az egyetlen extra ami tényleg kéne az amúgy full fapad Subiba. Mondjuk a visszagurulás gátlót simán beáldoznám érte (főleg, hogy néha meghülyül). Pedig a család hölgy tagjai nagyon élik...
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
Bővült a hasznaltauton a fehér A3-ak száma.
-
tboldi
nagyúr
válasz vans? #139403 üzenetére
Nálunk két autón is ez van, valóban profik. Sőt, szerintem ezt is ők csinálták.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #139401 üzenetére
Zámbó fólia Budaörsön vagy a Best fólia a Szlovák úton. Velük van jó tapasztalatom.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz MasterMark #139401 üzenetére
Sehol, csak ha gyárilag sötétített.
Minden más gáz szvsz + kelet-európai wannabe gangsta' csumpi megoldás. Nem kell egyetérteni! -
Integrale
veterán
válasz Kickass #139399 üzenetére
Nem kapkodta el a TC ennek az egy honapos hirnek a kozlesef. :D
Egyebkent a Lancia jelenlegi tervek szerint marad, ev vegen mutatjak be az uj Ypsilont hibrid hajtassal (is). Aztan jon egy kicsi SUV.
Az Alfat talan megmozgatja majd a Giulia, Stelvio facelift, amivel vegre 2019 kompatibilis lesz az extralista es a fedelzeti rendszer + hibrid. Jovore pedig kicsi SUV, ba megeri...
"Bad reklám is reklám too"
-
#89309696
törölt tag
válasz dellfanboy #139428 üzenetére
Pár napja néztem meg a Pista, Winkler videót a Skyactive X motorról, annak a minősége alapján már nem lep meg semmi. A régi videójuk ahol leköpködték a tolatókamerát, hogy azzal teszteljék az automata mosót rajta? Az is a minőség netovábbja.
Egyébként hány literes is ez a szívómotor? Mennyiből sikerült a Mazdának 16:1 kompresszióval meg csodatechnikával kihoznia 180 lovat? Azt se tudtam meg hány Kg az autó. Állításuk szerint nem egy erőbajnok, de közlekedni lehet vele, széles a fordulattartomány is.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Magnum_ #139425 üzenetére
A sportos Minik. A Coopert néztem ebben a változatban.
-
#89309696
törölt tag
Két literből ez így nem tűnik elsőre nagy eresztésnek, de jó lenne látni róla egy teljesítmény, nyomaték diagramot is mennyire tudja leadni meg meddig. Ha lentről végig megvan akkor viszont szép.
Gondolom euro6d ez is, annak meg elég meredek kritériumai vannak azt is figyelembe kell venni, hiába tud egy euro3-as 2 literes is majdnem ennyit. -
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #139433 üzenetére
Eléggé nagy a titkolózás, de állítólag a fogyasztása a lényeg, hogy tudja egy dízel fogyasztását. Persze egy sz@r karakterisztikával hazavágható a vezetési élmény de erre nem panaszkodtak a videós tesztben. Ennyit lehet tudni csak a görbe alakjáról:
mod:
Pedig ez elég szép eredmény egy 2 literes szívómotortól. Ugyan van benne kompresszor de az a Diesel üzem légfelesleg előállításához kell (öngyulladásos üzem) nem az Otto ciklusban (szikra gyújtás) a töltőlevegőmennyiség növeléséhez (nem véletlen, hogy nem kompresszornak hívja a gyártó). Ha megnézzük ennek a motornak a teljesítményét lazán tudja az én 2.5 literes szívóm teljesítményét kb fele fogyasztással. Szóval takarékos és nem gyenge motor, sem önmagában sem lökettérfogat/lóerő arányában.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #139433 üzenetére
Nem is az elerheto legnagyobb teljesitmeny volt a fo fejlesztesi irany kivancsi leszek ra, nekem tetszik ez a motor egy hegyesebb 1.3-1.5t-vel szemben. Velhetoen tartosabb lesz es valos korulmenyek kozott kevesebbet fog enni. Mar az elozo skyactiv mazdak is nagyon szepen fogyasztottak. Hozzateszem most egy 1.6gdi autoval jarkalok, papiron 132 lo es 150Nm talan, de ugy van hangolva - gondolom valtozo szelepvezerlessel es megfelelo gyujtasterkeppel, hogy eladja magat sokkal erosebbnek normal hasznalatban. Egy a gyikja, ha elozni akarsz orszaguton, akkor bizony 60-nal kettesbe vissza kell tolni, hogy tortenjen is valami, mert a kozeptartomany vegeig ugyanaz a reakcio a kozepes es a padlogazra is. Szoval rendes tavolkeleti szivokent 5000 felett megy igazan. Viszont 7-8 literbol fixen el lehet vele jarni, barmit is csinalsz vele.
[ Szerkesztve ]
-
válasz rbalint88 #139435 üzenetére
Nyilván sok múlik a váltón, hangoláson.
Ami biztos, hogy annó vezettem CX3-at, 2.0@150ló, nekem az menetdinamizmusra egy borzalom volt.
Az a 150 ló nagyon nem akart előjönni, mondta a mazdás csávó, hogy forgassam, nyomjam neki, de igazából mindegy volt.Pedig indulás előtt tartott egy kiselőadást a skyactiv technológhiáról, hogy ez mennyire jó, és úgy fog menni, hogy besz@rok...nekem nagy csalódás volt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rbalint88
addikt
válasz mycso #139439 üzenetére
Allitolag erzesre a 120 vs 150/165 lovas kozott nincs nagy kulonbseg. Havereknak 3-as van a 120 lovassal, az korrektnek tunt. Forgatni kell, az teny, de igazabol az minden szivobenzinesnel ugy van. Plusz aki egy legalabb olyan teljesitmenyu, viszont 2-3x akkora nyomateku dizelhez van szokva, az tenyleg nem fogja megelni a csodat egyik szivobenzinesben sem, de szerintem hasonlo teljesitmenyu turbost is gyengenek erezni a dizel utan.
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #139443 üzenetére
Az oszinte valaszom a nem tudom. Amit neten elsore talaltam, az 150Nm volt, tovabb nem kerestem mondjuk nem azon a 10Nm-en mulik, kb 100Nm hianyzik a boldogsaghoz meg egy rendes hatso futomu. Elszoktam ettol, hogy oldaliranyban mozog az auto feneke akkor is, ha en nem akarom... Mondjuk az alfa utan az audi is visszalepes, meg gyanitom barmi, ami az elso kerekeit hajtja (nem kanyarsebesseg, hanem visszajelzes tekinteteben, nyilvan egy ujabb hotheccs megeszi, csak hat a szinhaz...)
Munez: azonos loero es korszak eseten ertettem. Az ujabb autok kisebb nevleges teljesitmennyel is tudnak ugyanolyan gyorsak vagy gyorsabbak lenni valahogy, mint a regiek.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #139446 üzenetére
Igen, sajnos. Az i30-ak multilinkesek, az elantra vissza lett butitva ebben a tekintetben. Egyebkent akinek csak egy normal hasznalati targy kell, siman ajanlhato pl egy octavia helyett. Hatso fejter 180 centi felett keves mar, de labter van boven (en 188 vagyok es magamra beallitott vezetoules mogott siman elfer a labam), csomagtarto is van (485l asszem), ulesfutes, multikormany, tempomat, tolatoradar van benne, sok a tarolohely is. A fejegyseg buta, nincs kihangosito, nem tud rds-t sem es nincs hozza yatour/dension okosito, ugyhogy vagy kell bele venni egy fejegyseget vagy roidmivel lehet hasznalni. Nekem az van benne, kollegatol orokoltem azt is. Telefonalasra korlatozottan alkalmas, de a zenet szepen atviszi, a gyari rendszer hangminosege is korrekt, ennyi zajcsillapitashoz nem kell jobb hangtechnika ulese nagyon kenyelmes, 8-10 ora utan sem volt elgemberedve senki, pedig csak ket gyors szunetre alltunk meg. Sajat penzembol nem ezt vennem, de nem azert mert rossz, hanem masok a preferenciak. Igy cegesnek tokeletes.
Ja a fenyezese ennek is botranyosan gyenge, mint sok mas tavolkeletinek, ugyhogy a sok M0 miatt tele van fenyezesi hibaval. -
K Norbi
addikt
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #139447 üzenetére
A 6. generacios Elentra jol nez ki, az 5. nekem kicsit sok, nagyon tavolkeleti dizajn.
Irorszagban egy munkatarsam vett ilyet, belulrol teljesen jo, tagas, ar ertek aranyban foleg remek.
Neki is a zajszigetelessel van baja, az ottani durva feluletu utak nagyon lerontjak a menetkomfortot egyebkent is, hat meg egy gyengebben szigetelt autoban.Fenyezesben az olaszok is eleg gyatrak egy bizonyos szintig. :(
Mas:
Beujitottunk egy 2011-es C Maxot, 1.6 TDCI. Hogy a francba jon ki ebbol a kozepso szivargyujto? Ki kellene takaritani a foglalatot, dea helyen nem lehet jol.Illetve vagy egy Jazz vagy egy Civic 8 Gen. jon meg melle, utobbi a fo kiszemelt, 1.4-1.8 (nagyreszt varos, elovaros) mik a fobb nyugok? Emlekszem, hogy akinek itt volt, kb azonos dolgokkal "szivtak".
"Bad reklám is reklám too"