-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz ΞΔGLΞ #177249 üzenetére
Mivel egy cegcsoport a Renault es a Nissan, ebben nincs meglepetes, hogy Nissanba (is) rakták. A Nissan reszt vett a motor fejleszteseben, ennyi kozuk van hozza, de alapjaiban az nem Nissan motor. ( Laguna volt az elso auto amibe bekerult.)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ezeket én is olvastam anno, de adtam neki egy esélyt és bevált.
Ha ipari hulladék lett volna, nyilván szétesett volna a motor darabjaira, főleg mert tuningos volt (470nm, 224le), és a legtöbbször 230 felett toltam neki a németeknél. Teljesen más volt járása, a nyomatéka, amikor a xado benne volt, én erről az olajról csak jót tudok írni. Azt nem tudom, hogy írtam-e itt, vagy a renault topikban, de amikor nyugdíjba küldtem a lageszt és kicseréltettem rajta mindent, a turbó, a lánc, a kettöstömegű, kuplung etc... mind olyan állapotban voltak, hogy a szerelő azt mondta, ezt szét sem kellett volna szedni. Egyszerűen nem hitte el.
Nagyon szerettem azt az autót, lehet a 760i előbb döglik meg valamivel alattam, mint a lagesz, ami semmivel és soha, de akkor nagyon pipa leszek.
Mondjuk most biztosan hülyét kapnék, ha dízel hangot kellene hallgatnom. -
Ádám16
addikt
Kicsit nekem elvette a kedvem, hogy a Fb csoportjába belépve rengeteg a motorhibás cucc, de elektronikai hibákkal is találkozok szép számmal.
Persze, ha nincs baja az autónak, nem írja be az ember, hogy fain minden, de na...Következő autónak ez az elsődleges jelölt most (a 159-et elengedtem). A PUG 508 jobban tetszik, de ár-érték arányban jobb a Laguna 3 2.0 dci-vel.
-
pècsimunkás
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #177266 üzenetére
Csak nem hagyhatta a Renault, hogy a 3F szabályt meghazudtolják...
#nincsbennetarcsi
-
Zizmand
aktív tag
Nekem is pozitív tapasztalatom van a Xado olajjal kapcsolatban. Ismerősnek darabosan vette az egyes fokozatot az Audija, raktunk bele Xado váltó adalékot, azóta egyszer sem jött elő a hiba és finomabb is lett a váltó.
Következő olajcserénél szerintem én is kipróbálok egy motorolaj adalékot.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Ja a szűrőre kényesek. Elég 30 ezrenként cserélni, nem kell 15. Az volt a bajuk, hogy a könyv valami 90 ezret írt elő annyit meg a legmárkásabb se bírt ki és átengedte a koszt a magasnyomású részbe.
Jók voltak az 1.5 motorok, a 100 ló alattiak legalábbis. De Robi motorkód alapján is meg tudja mondani melyik jó. Persze egy Laguna méretű autóban nem életképes a 100 ló alatti 1.5, de Clio, Megane teljesen jó.
A régiek közül a 65 és 80, 82 lovasok nagyon jók csak azok 10+ évesek. Meg igazából gyenge is. -
simonjoe
senior tag
Én egy CBAB-t hajtok negyedik éve. Az első dolgom volt gépésszel megcsináltatni. 100k val vettem, most tartok 300k-nál. Nem mondom, h nincs vele gond, de csak a "sallangokkal". Nagyon szeretjük, nincs tervben a csere. Egy szaladgálós kis benzinest veszünk most mellé, a CC így csak hosszabb utakra lesz használva.
Joe
-
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz simonjoe #177275 üzenetére
Az a 140 lovas, chippet neki! Nekünk CBBB volt (igaz nem CC csak sima Passat) az is hexagon problémás de 282k km-t kibírt amíg nálunk volt. Csaló szoft rajta van még? Ezen a CC-n akarta frissíteni a nem csalóra de a márkaker nem csinálta meg (szerencsére).
#nincsbennetarcsi
-
Zizmand
aktív tag
válasz rbalint88 #177269 üzenetére
Rob210 tanácsára ezt raktuk bele: [link] Xado 12030 EX120.
Mivel kicsivel több mint 2 liter olaj van a váltóban ezért inkább 2 fecskendőnyit nyomtunk bele. A Kauffernél 6 ezer ft volt a kettő db, mert volt hírleveles kuponom. Lassabb gurulásnál volt érezehetőbb az akadozás, darabosabb működés egyes fokozatban. Nem gondoltam volna, hogy 2x8 ml javulást fog hozni, de azóta 1x sem volt probléma.[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
Amúgy az Aurisom előtt néztem egy Laguna Black Edition- t, 150 le- s motorral. Rohadtul tetszett az autó. De... akármilyen jó motor a 2.0 l dci, a napi 2x 7-8 km-re nem mertem megvenni a dízelt. Az, hogy évente 3x-4x haza jöttem volna vele, egy dolog, a napi használatra nem mertem megvenni, mert ha dízeles nyűg előjön, az gyakorlatilag gtk.
Aztán vissza mentem szabiról Németországba, képbe kerültek az új autók, a többi már történelem
Asszem a legjobban alakult az autókereső 1-2 hónapom[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
veterán
válasz pècsimunkás #177282 üzenetére
En egy ideje igy hasznalom a kocsit, mondjuk 3-3.5 eve. 3-4 km a munkaba jaras (ugye mar volt szo a mechwart-oktogon tavrol😁), de nem latom, hogy nagyon gondja lenne ezzel a felhasznalassal az 1.6 crdi kianak.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #177282 üzenetére
Igen ez nem éppen ideális felhasználási mód lett volna a dci-nek. Aurissal nem lesz gondod, csak a kokszosodás de az nem egy nagy történet. Itthon megdióztatod és kész.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #177285 üzenetére
Igen lehet hogy csak azért mert a drágább HSD-t akarta (volna) ránk melegíteni. De direkt befecskendezéses, szóval ha volt is benne kis túldramatizálás attól még tényszerű a dolog.
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
Úgyse nagyon írtam - volt egy kerek 500km tripp (na jó, csak 499) aminek 4.5L/100km lett a vége, tankolással mérve. 2x60km pálya, többi országút. Pedig spórolás nem volt cél
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #177281 üzenetére
Most én is rákerestem ezekre, az egyiknél az áll, hogy:
"A motor tömítései a kiszáradás miatt idővel elvesztik rugalmasságukat. Ilyenkor tökéletlenné válik a tömítés és a motorolaj szivárogni kezd . Az AtomeEX A motorolaj szivárgását megszüntető adalék hatékonyan csökkenti illetve megszünteti a motorolaj szivárgását."
Nem lenne célszerűbb kicserélni a problémás tömítést?
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
Lehet...
Lehet azért, mert egy túltárolt akciós autót még tovább akart akciózni ismerősének.
Legalábbis erre gondoltam.
Lassan 60000 km, 3,5 év, de semmi... Csak tankolás.
Egyszer fél év után volt valami turbó vákuum pumpa vagy mi cserélve. Régen volt, nem emlékszem pontosan a nevére, de gariban kb 10 perc volt.
Na, azóta csak tankolás. Nem azt mondom, hogy húúú...
De annyi idő után már sok mai autóval van gond.
A turbós Toyotától nem féltem, mert elég régóta gyárt turbós autót a Toyota.
Ráadásul a szerviz költségek sem vészesek. 4 kötelező eddig azt hiszem 120k ban -"fáj"
Új autó, márkaszervíz, kb semmi...[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #177290 üzenetére
Koksz majd 200+k km környékén jön, szóval még sehol nem vagy.
4 revizió 120k? Haha itt a VAG-nál 1 kerül ennyibe.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz ivana #177291 üzenetére
Az OKJ-n is mindig mondta az oktatónk, hogy folyékony autószerelő nincs. Én is szkeptikus vagyok.
Amúgy a Honda nem is ajánlja az utólagos adalékok használatát, legalábbis úgy emlékszem, hogy a Jazz kezelési útmutatójában lenne egy ilyesmi mondat a motorolajos fejezetben.
szerk.: Meg is van (279. oldal).
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz tboldi #177293 üzenetére
Pedig látod a tojás milyen jó hűtőt foldozni
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- LEGO klub
- Dell notebook topic
- Crypto Trade
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest