-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Mi a helyzet most a műszaki vizsgákkal? Sokat kell várni? Vagy valami ilyesmi.....!? Novemberben jár le a kocsin a műszaki, csak azért kérdezem.
-
nagyúr
Ma lemaradtam egy jó kis vezetési lehetőségről.
Hát bizony egyik nagyon kedves ismerősöm meglátogatott minket, de most nem vezethettem.
Pedig egy Mustang gt v8 5.0 lehetett volna az alany. Volt egy kis nyálcsorgatás részemről.
Szép hangja volt, és akkor még csak a diszkrét módot mutatta meg.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
félisten
Az egyik témában láttam ezt... és csak azért cserélik mivel lepadkázta és defektes lett Valami sportiva performance...sose hallottam még ilyet...
-
parandroid
félisten
válasz #89309696 #177650 üzenetére
Nálunk cégnél 1,4-ek voltak, B, C Corsa is. A B Corsa is tudta az óra szerinti 140-et B.Szentgyörgy - Bp viszonylatban az M7-en, 7 körüli fogyival. Lehetett vele 160-nal is menni, de az nagyon a vége volt, nem is szerette, hangos is volt, meg sokat is fogyasztott. Fogalmam sincs, hány ló, de utolsó szériás volt. Utána jöttek aztán az 1,4 szívó Ibizák, meg a jtd Corsák (C, D). Azért erősebbek voltak, de nem sokkal. Szóval meg nem mondom hány ló egy ilyen Corsa, de nem csak 60 lovas verziói voltak, az biztos (nem találok pontos infót neten, de valahol 90 ps-t említenek, az reálisnak tűnik).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
Szoszo94
őstag
válasz szabonagyur #177661 üzenetére
Slick pályagumi, nincs itt semmi látnivaló.
Jól látom, 0418 a DOT? Akkor raktak ebbe kilométert rendesen
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
veterán
válasz parandroid #177662 üzenetére
Corsa B 1.4 8V az 55 ló (ugyanez Astra F-ben 60), 1.2 8V pedig kemény 45 lóerő. De később lett 1.2 16V az már 65 ló volt, C Corsaban pedig 75, majd 80 ló ugyanez.
Kölcsönbe kapott Astra F 1.4 8V-ból kitapostam az óra szerinti 180-at síkon (sokat csal). Corsa C 1.0-t az akkori barátnőmnek vettem, síkon 168, Érdtől lefelé 180+. Lehet ezekkel haladni, csak ellentmondást nem ismerve kell áttaposni a gázpedált a tűzfalon. -
EQMontoya
veterán
[link]
Azert a kérdező is megér egy misét. Nyilvan kamionosnak apja kaszát, de az se normális, aki óra szerint 100-zal megy pályán, tempomattal. Oke, hogy szabályos, de közúti akadálynak lenni alapvetoen veszélyes.Same rules apply!
-
oliwire
őstag
válasz EQMontoya #177675 üzenetére
Amúgy én is azt tudom erre mondani, hogy ilyen nudlik miért erőltetik az autópályás vezetést? Ha 100 km/h felett nem érzik magukat biztonságban, akkor inkább válasszák az autópálya helyett az országutakat, esetében az M1 helyett az 1-es főutat. Nem veszi észre a magyar ember, hogy a gyorshajtás mellett ugyanolyan veszélyes az indokolatlan sokkal lassabban haladás. Ha egy út 90 vagy 130 km/h megengedett sebességet ad az adott járműnek, és azon 30-cal kevesebbel közlekedek, az nagyon veszélyes. Szerintem +/-10 km/h belefér mind a kettő irányba, de +/-30 már nem, se felfelé, sem lefelé. (Kivétel persze kamionok, buszok, de rájuk más vonatkozik általában)
-
pècsimunkás
addikt
válasz EQMontoya #177675 üzenetére
Na igen....
Aki személyautóval, óra szerint, autópályán tartja a százat tempomattal, az adja le a jogosítványát!
Az ilyenek közlekednek 75- 80- al országúton, és csinálják a sorokat, és ezáltal idéznek elő balesetveszélyes helyzeteket!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
gzbotii
nagyúr
válasz focvis #177669 üzenetére
Nekem az első saját autóm egy szép állapotú B Corsa 1.4 16v 90LE X14XE volt. Városban nem volt olyan pörgős, mint az 1.2 8v, de országúton még előzni is lehetett vele.
tboldi: Azért voltak erősebb kivitelek is, lásd ⬆️
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
BigBlackDog
veterán
válasz pècsimunkás #177678 üzenetére
Azért autópályán látok én jónéhány olyan járművet, ami szerintem jobban teszi, ha nem 130-al halad (nem a kamionokra gondolok). Mondjuk országúthoz képest a pályán van legalább két sáv, szóval a normális tempóval haladóknak közepes forgalomig adott a belső.
-
simonjoe
őstag
Kiszállok a kifaszázós csoportból, erős a mezőny és az elvárás!
Joe
-
félisten
válasz oliwire #177677 üzenetére
Szerintem nem ment ő ott 100-al sem, főleg ha a kamion bevállalta, hogy meg is előzi... lehet ott bármekkora lejtő, de a realitásoknál maradna ott a sofőr 80 körül lehetett.
Az meg kiemelten undorító, hogy még leáll rágyorsítani, mint megoldás ahelyett, hogy akkor lefékez és beengedi maga elé a kamiont. Gondolom ezt már büszkeségből sem akarta megtenni, meg így megmutathatta, hogy igen képes erre is. És sajnos nagyon sok autós van aki ezeket a helyzeteket keresi és élvezi.
-
Gombinyó
őstag
válasz szabonagyur #177685 üzenetére
Azokra gondolsz, akik szándékosan felidegesítik a környezetükben közlekedőket utána pedig büszkén töltik fel a dashcam videót a budapesti autósok csoportba?
-
oliwire
őstag
válasz szabonagyur #177685 üzenetére
én is éreztem egy kis szépítést a sebesség leírásában, de ugye az ártatlanság vélelme megilleti az embert..
Azt meg kifejezetten nem értettem, hogy a lejtős dolognál hogy van az, hogy elfogy a lendület? Fizikából úgy tanultuk, hogy a golyó lefelé haladva a lejtőn gyorsul..
Így az van, amit te írsz, hogy bizony hiába a kamionos előzés, a "sértett" nem tett eleget a Kresz szerint, hogy az előzést segíteni kell a közlekedési társam részére. -
veterán
válasz gzbotii #177679 üzenetére
Olyan volt az öcsémnek is (B 1.4 16v), az már haladós.
(#177671) tboldi: Ezek ma már 25 év körüli autók, színte teljesen kikoptak az utakról. Illetve csak a gumimotoros verziókról írtam; a hengerenkénti befecskendezéses Astra F 1.4 8v pl. 82 lóerős volt, ezt váltotta 1997-98 magasságban a 16V.
-
stickermajom
addikt
válasz szabonagyur #177685 üzenetére
Tökéletes bpiautósok klubtag válik majd belőle. A tanácsot megkapta a dashcamre, neten picsogni tud a saját hülyesége miatt, innentől semmi nem menti meg, hogy szép karriert fusson be egy szuper közösségben.
-
Qru
MODERÁTOR
Én kis naív, még hogy jó is kisülhet...
Valakinek meg kell fizetnie az okozott károkat. Ha nem szedhetnek be a károkozó autósoktól több pénzt a biztosítók, akkor a kármentesek fizethetnek magasabb díjat - ezt várják a károkozói pótdíj mérséklésétől a piaci szereplők - derül ki a Napi.hu-körképéből. - [link]
#nincsbennetarcsi
-
-
veterán
-
félisten
válasz Gombinyó #177686 üzenetére
Igen akár lehetnek azok is, de nagyon sokan vannak azon túl is hasonló gondolattal... A dashcam meg... ha ésszel lenne használva okés, de így, hogy mindenki mindent felvesz vele és beállítja egy bizonyos nézet szerint már nagyon nem jó irány.
(#177687) oliwire: igen, sizmplán paraszt volt a "sértett", mivel leírása szerint képes az autó menni gyorsabban is ha szükséges és mellé szuper sofőr hiszen kormányt elrántotta, gyorsított a leállóban és elkerülte a veszetten száguldó kamionost. Ugye normális ember ilyenkor fékez és lehúzódik nem emberkedik.
-
veterán
Kéménnyel (~9 méter), papírozva, javarészt számlával 850-900* lenne; találtam jó kivitelezőt munkahelyi vonalon.
Nekem nincs igényem SCR-rel, DPF-fel, 2000 baros piezoinjektorokkal, EGR-rel és három turbóval felszerelt keményre, a régi is csak 15 éves, hibátlan állapotú. Így kb. 350 lesz a móka, majd a napokban kapom a végleges kalkulációt.* Ahogy máyköl írja, simán lehetne 1,2 millió, ilyen szám is elhangzott 2 éve.
Kicsit utánanéztem, elment a maradék kedvem a kondenzációstól, kb. olyan mint az első generációs közvetlen befecskendezéses technológia; 2 évente viheted "diószórásra" (Google: "füstgáz hőcserélő tisztítása"), 40 rugóért. Jelenleg lehúzás szaga van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest