-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #177950 üzenetére
Azert az is szamit, hogy milyen gumi van alatta, meg milyen elentronika.
Az MX5 biomechnaikus kiporgesgatloval picit para havon, ott tenyleg figyelni kell, mert egy lampatol elindulasnal keresztbe lehet rakni.
Az IS300-on van kulon ho mod, ami amugy is tompitja a gazreakciot, meg egyebkent is van kiporgesgatlo, menetstabi, szoval megoldja helyetted.Same rules apply!
-
rbalint88
addikt
-
hacki87
senior tag
válasz rbalint88 #177952 üzenetére
Ha mákod van nem lesz hasfájos és 2honapos kora után este 10-től reggel 6 7ig alszik ma pl fél 8kor kelt Marci :)
Stickermajom: igazából nálunk annyi volt H 3 óránként keltünk etetni. Este 10korul volt a hasfájás kicsucsosodasa az egy órás móka volt. Napközben aludt evett pisi kaki . Aki eddig latta a gyereket azt mondja bárcsak ilyen lett volna az övé is.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz stickermajom #177954 üzenetére
Eddig sem voltam tul motivalt a gyerek kerdeskorben, de ebben minden alkalommal sikerul megerositeni.
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #177958 üzenetére
Furcsa modon az kevesse zavar, amikor mar lehet veluk beszelni (csak szar), mint az ejszakai kozepen siras meg a szaros pelenka.
Egy ideig azzal nyugtattam magam, hogy majd ha lesz keco meg sportauto, meg anyam tyukja, akkor biztos megjon hozza a kedvem, de nem.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz parandroid #177964 üzenetére
Nálunk a kicsi még csak 2,5 éves - igaz ahhoz a korhoz képest testileg és lelkileg fejlett -, de olyan műsort tud adni, amikor durci, hogy iszonyat. Ha a kisasszonnyal nézeteltérés van, bedurcizik, bevágja azt a görbülős szájas sírást - könny egy szál se -, mondom neki, hogyha hiszti van, akkor tudod mit kell tenned, azt a szobádban rendezd le. Erre végigvonul a folyosón, mint Leia hercegnő és közben ordít, szép lassan és hosszan. Beér a szobába, lassan megfordul, rád néz és azt kiabálja: utállak! Majd becsukja az ajtót. Kb. 5 perc és utána kijön, odabújik, hogy vigasztaljam meg. Hozzáteszem tőlünk ilyet sose hallott, hogy utáljuk vagy hasonló, a bölcsiben szedte fel a többiektől szerintem. Nő. Igazi tüzes csaj lesz belőle, csak azt remélem, hogy megmarad ez jelleme később is, amikor majd jönnek a hódítók.
EQMontoya: Van olyan, aki nem vágyik rá, ha tényleg nem, akkor ettől senki nem lesz kevesebb. Én úgy érzem, hogy az életem velük lett teljes, annak ellenére, hogy ölni tudnék lassan egy szabad péntek estéért, amikor csak hazaérek és lerakom magam a TV elé, majd úgy megnézek bármit, hogy normális hangerőn hallgatom és nem szól bele senki.
Egy kis ösztönzés, régi, de működik.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Biqci
aktív tag
Az Accord-hoz 215/60R16 kell. Drágább volt mint a cimbora WRX-ére a 18"-os abroncs
De megvettem, mert ha nincs beírva a forgalmiba a fennlévő gumi, bukó mind a Tüv-nél, mind a rendőrnél..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
válasz EQMontoya #177960 üzenetére
A szomszédomnak 4 fia van, 2-től 10,5 évesig. Óvodás korban a legcukibbak, a jelenlegi "kedvencem" most nagycsoportos. 3 éves kor alatt ön- és közveszélyesek. Az iskolában szegényeket már meggyötri az élet.
Tessék gyereket vállalni, kell a nyugdíjam!
(Később egyre nehezebb lesz, itt az ideje.)[ Szerkesztve ]
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
"Elbúcsúzhatunk a megfizethető kisautóktól a brutális uniós klímaszigor miatt." - [link]
Jól fel fog pörögni a használt kisautók piaca... A végén olyan öreg lesz nálunk is az autópark mint Kubában.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Épp nem is régen jött fel, hogy egyre inkább luxus cikk lesz az autó: (#177484) simonjoe
Sajnos a trendeket látva ez így lesz.
Lehet, hogy az embereket akarják erről leszoktatni, és valóban luxussá avanzsáltatni az autózást.
A cikk is úgy fogalmaz, hogy ídézőjelbe teszi, hogy a "helyes útra".
Persze lehet, hogy környereztileg tényleg ez a helyes, de ez megint csak 1 irányú utcának tűnik, nem több oldalról megközelített feltérképezés, netán tényleges hatástanulmány.Volt egy nagyon büszke ügyvezető, aki - miután a vállalata átment az iso 9001 minősítésen - kijelentette, hogy nincs megállás, két év múlva iso 9002-őt is elérjük...
Valami ilyesmit érzek itt is, függetlenül attól, hogy nem értek hozzá...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
tboldi
nagyúr
Nekem mint használt kisautó user akár még jót is jelenthet, mert lehet, hogy drágábban fogom majd tudni továbbadni, mint amennyiért vettem 2017-ben. Viszont ha minden sokkal drágább lesz, akkor nem leszek előrébb, mert a leendő következő autómért is jóval többet kell fizetnem. Ergo marad a Jazz, amíg ki nem rohad alólam.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz cappa72 #177976 üzenetére
Autózást ellehetetlenítik, közben meg rengeteg olyan ipar van, amit semennyire vagy kevéssé szabályoznak. Fejlődő országok is köszönik szépen jól vannak... De majd mi megmutatjuk.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Na akkor veszek egy i10-et vagy 20-at, aztán 10 év múlva eladom többért
cappa72: az autózás most is luxus, többet költ rá az ember, mint bármi másra (kaja, ruha, stb)
Peter.70: ha kérdezik tőle, most mindenkinek azt mondja, nemrég még tűzoltó volt
Amúgy ilyen voltam én is, aztán sorkatonaság helyett inkább voltam tűzoltó[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz EQMontoya #177982 üzenetére
Azért nem véletlen, hogy jelenleg a mazda 2 is csak egy fajta motorral kapható (hybrid+ 1,5)
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz EQMontoya #177982 üzenetére
1. Esetleg meg lehet próbálni hibridet, meg elektromos kisautót gyártani, ha nagy tételben sikerül, olcsóbb lesz. Ja, ehhez fejleszteni kellene, nem kényelmesen mereszteni a seggünket, törölgetni a könnyeinket a számolhatatlan lóvéval, közben kicsit polírozgatni egy 20-30 éves technológiát.
2. Mivel a célérték nem egyes autókra vonatkozik, hanem még mindig flottaszintre, vissza lehet venni a 2+ tonnás dízel szuvok, meg a szintén kéttonnás, 200+ lovas prémium szedánok marketingjét, a vásárlók 99%-ának semmi szüksége ezekre. Mindjárt lejjebb menne 20-30-50g-mal a flottaszintű károsanyag-kibocsátás.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #177989 üzenetére
A nagy autókon keresnek igazán a gyártók, a kisautókon minimális a nyereség. Egyszerűen nem érdekük kisautót gyártani, így meg főleg nem, hogy a gyártási költség felszalad(t). Az ilyen kis piacok mint MO meg nem tétel nekik, nem fognak a csóró közép-kelet EU tagállamok kedvéért szórakozni ilyesmivel. Nyugaton meg van pénz rendes autóra, vagy ha nincs ott a 2-3%-os hitel...
#nincsbennetarcsi
-
-
#89309696
törölt tag
Ma 80Km-t vezettem. Egy állat vagyok. Nem történt semmi.
-
Qtya123
őstag
Ma nagy nyugodtam mentem a Gyömrői úton az öreg Suzukival.
A Sárkán center közelében van egy Shell kút és mellette rendszeresen kint van NKH. Eddig kizárólag csak kamionokat és furgonokat láttam ott megállítva.Erre ma kiszedtek engem is. Nem néztek az autón semmit, csak és kizárólag a CO-t mérték alapjáraton és emelt fordulaton. Szerencsére rendben volt az érték, bár elöl a katalizátor után már eléggé megviselte az élet a kipufogót. Egyszer hegesztve volt már.
Kérdeztem az embert, hogy mi lenne a menet, ha nem lett volna határértéken belül a CO. Mondta, hogy akkor 30 napon belül teljeskörű átvizsgálással hatósági műszakira küldik az autót. Ha ott átmegy, akkor nincs semmi díj, de ha megbukik, akkor vizsgadíj+bírság, majd lehet újra próbálkozni.
Na ekkor azért hálát adtam az égnek, hogy nem volt gond. Nem jártam még hatósági vizsgán, de gondolom elég szigorúak és ez gondolom csak erősödött, mióta a fél brigádot bilincsben vitték el nemrég.Namost nekem van a szélvédőn vagy 4 kavicsfelverődés. Javítva vannak, de 4-ből kettő eléggé látszik így is. Nem tudom egy ilyen hatósági vizsgán ez például mennyire lenne bukó (vélemény?), de lehet felrobbantam volna, ha mondjuk rossz a CO érték és ez oda eszkalálódik, hogy egy ~150ezret érő Suzukin szórakozzak egy szélvédő cseréltetéssel....
(Azért annak több értelmét látnám, ha kopott gumit, rossz féket, kiégett izzókat ellenőriztek volna, nem a CO-t, amit ugye te magad leellenőrizni sem tudsz, illetve nem okozok vele balesetet. Persze a Lexus-al egyszer sem vettek ki.)
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #177997 üzenetére
Ha ragasztva van azzal nem szívóznak vele sima vizsgán, hatósági vizsgán nem tudom mennyire veszik szigorúan.
Kíváncsi lennék az enyémnél mit mérnek... Amúgy adatbázisból, vagy honnan veszi a referencia értéket? Vagy Euro besorolás alapján? Utoljára a 120L Skodával voltam környezetvédelmi vizsgán.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen