-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #177303 üzenetére
7,92 az elmúlt 16k átlaga a gyári 5,1-es adathoz képest picit többet eszik. És még az AdBlue-val is szórakozni kell. Tegnap ráfröccsent a cipőmre is meg a fényezés is kapott belőle.
Vili: Nem még, sima csapvizet kap. Mit javasolsz? Szikvíz?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Coyot
őstag
válasz gzbotii #177303 üzenetére
10km/h bringatempókat menve az 1.9pd is elvan 7.5 el.
Qru:
bringa kéne neked, vagy villanyos roller!Viszont az adblue téma érdekel, hamár valószínüleg ilyenem lesz, mennyi méterenként kell tölteni? Bármilyen adblue jó bele csak adblue legyen a neve? Mert literje 200ft nem tűnik egy nagy összegnek a tankolása.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Coyot #177306 üzenetére
Bringatempó? Van olyan is! Megtett táv: 469 km, avg. speed 13 km/h: 11,30
Bármilyen jó bele, nincs összetételi különbség. Jellemzően a pálya melletti kutakon pisztolyból tankolható, mint a gázolaj. Amúgy meg kannából tudod tankolni (5 meg 10 literes kiszerelés szokott lenni). Most vettem 3,6k-ért az 5 literes AB-t a helyi kúton, ami kb 5k km-re elég nálunk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
simonjoe
senior tag
Nagyon sokat gondolkodtam rajta, de minél jobban megy az idő felettem, annál nyugodtabb vagyok. Mágival beszéltünk erről, én a csipppszelést nem preferálom, ami nektek volt és a mienk között csak a turbó a különbség és a szoftver. Venni akartam gyári 170LE-s turbót, de mindenki fázik a cseréjétől. Pedig nem értem, turbócsere és átírni a CBBB progiját. Feladtam, mert macerának érzem, meg már elfogadtam ilyennek (lomha szar ). A PH-tól kétszer kaptunk levelet a visszahívás miatt, nem vittük el. Egy barátom Touran-ján módosították a szoftot, és állandóan regenerált, olyan 300km-enként. Keresett egy varázslót, visszarakta neki a gyárit és most boldogság van. Ezt a tortúrát meg végképp nem akarom végigtaposni.
Joe
-
Zizmand
aktív tag
válasz rbalint88 #177281 üzenetére
Hát igen, a leírás alapján tényleg annak tűnik, nekem ez a kedvencem: "Helyreállítja az alkatrészek eredeti alakját"
Benne vagyok egy autószerelők nevű fb csoportban és ott is utána nézve, többször volt már téma és szinte csak pozitív tapasztalatokat írtak róla.
Mindenesetre én is tboldival értek egyet, hogy folyékony autószerelő nincs. -
#89309696
törölt tag
válasz Zizmand #177315 üzenetére
Én se hiszek benne, de vannak akik pozitívan használják, meg egy traktoros csávó az ezer éves Ford traktorba beleöntötte és javult a kompresszió a mérés alapján.
Fronterába bele kéne önteni, hogy az alapjárati majdnem nulla kopott olajnyomáson mit javít. Csak ugye ki tudja lehet egy 20W50 olaj is hozna annyit.
Bár az hidegen szar, az adalék meg nem.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Megkötöttem az új biztiket, most végre időben.
Az Union CASCO korrekt volt, jött levél, és a díj kb. 800 Ft-ot nőtt csak.Az Allianz KGFB viszont mohó, 8k-val többet akartak.
Hát nem Megyünk át Aegon-hoz, ők 2k-val olcsóbbak idénhez képest.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
6030D
Ármester
Az AdBlue-t szenzor alapján adagolja a magának a kocsi? Tehát nem mindig ugyanannyit,illetve nem minden motor ugyanannyit? Nem lehetne adblues a gázolaj eleve? Keverék
Ez meg most ment el mellettem. Érdekes élményVillany Trabi.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
djdaniel
senior tag
Sziasztok! visszagurulás-gátló hogy működik manuális váltónál, gyakorlatban?
-
válasz djdaniel #177321 üzenetére
Előre és hátra is, ha nagyobb erővel nyomod a féket, akkor 2-3 másodpercig fogja még az autót,miután leléptél a fékről.
Célszerű sebességbe rakni még mielőtt lelépsz a fékről
más: ismerem a srácot
Kamion és személyautó ütközött a borkombinátnál Balatonbogláron.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
Azért kicsit elgondolkoztam most ezen az ajánlaton (elméletben), szerintem krvajóáron adják: [Mercedes E200]
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
gergo5991
őstag
válasz Tsebacsi #177328 üzenetére
[link] itt a listaár 17,7 ről kezdődik, ennyit tudnának engedni belőle hogy 14 ért már elvihető? gondolom a 14 se 14, inkább 17. 194 lóval mennyire élhető egy ilyen "nagy" limó?
új "S" osztályról mi a vélemény? merci topikban az a durva nem igen láttam róla kommentet, gls-re is próbáltam keresőbe rákeresni hátha vannak róla fantáziák pletykák stb-k, de kb minden komment ilyen 2005 előtti kocsiról szól..
[ Szerkesztve ]
-
pit stop
addikt
-
HoaryFox
őstag
válasz djdaniel #177321 üzenetére
Feltételezem, hogy automata (elektromos) kéziféked van. Ez esetben amikor visszagurulást érzékel, egyszerűen "behúzza" a kéziféket, majd ha elindulnál és érzékeli a nyomatékot, hogy fordulna a kerék előre, kiengedi.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz pècsimunkás #177266 üzenetére
Én mindig is úgy tudtam - és ezt hangoztatták a szervizekben - , hogy az M9R motor először 2006!-ban a 2.dci Nissan qashqai-ba került. Laguna 3 meg 2007 őszétől kezdték gyártani.
A ph1-ről van szó. Nekem ez volt, én újonnan vettem, gurultam ki a pesti szalonból, 8 millióért, 2009 januárjában a létező összes extrát belekérve. Hogy a ph2, ph3 típusoknál már mennyire volt csak Renault azt nem tudom. Az biztos, hogy én kifogtam egy olyat, amit úgy összeraktak, ha azóta is úgy jártam volna vele, most közel lenne a 850-900 ezerhez.A futóműve kemény, sportos és ezáltal egy fos, de... a magyarországi elcseszett utakra értem, ez az autó pályára való és szerpentineken sport autókat megszégyenítő betapadási tulajdonságokkal bír. Hasonló erőben lévő kombi bmw, vagy passat etc... max annyit lát, hogy a laguna 3 eltűnik előlük, esélyük nincs azokra a kanyarsebességekre, mint a renault-nak.
Szóval ez az autó pályára való, nem városba, főleg nem magyar városba és mivel az ára a béka segge alatt van már régóta, ezért olyanok is egyre többen megveszik, akiknek épen futja rá, de az alkatrész árai viszont durván drágák. Emlékszem, mikor a volvo s90 autóm volt, ahhoz minden olcsóbb volt, mint a lageszhoz. Röhej. Ezért aztán elkezdődik az otthoni tákolás, gányolás, aminek az híre megy, hogy a renault és a francia (megint) szar.
Nem az, csak meg kell venni a gyári alkatrészeket és időben kicseréltetni. -
pècsimunkás
addikt
válasz ΞΔGLΞ #177336 üzenetére
Biztos olvastad, hogy én is oda voltam a Laguna 3 ért. Néztem is egy Black Editiont, ültem is benne. De aztán sok gondolkodás után elmaradt a vétel. Ha Németországban megkotlik benne valami a sok rövid táv miatt, akkor az gyakorlatilag gtk itt.
Kollégám A5 2,7 tdi- je nemrég adta meg magát. Egy házban is lakunk, ő is értelemszerűen sok rövid távot megy.
Nem mondom, hogy ez miatt- de van rá bőven esély, de 5000 eurós ajánlatot kapott szerelőtől, mert megállt az autója.
5000 euró! És 18- ért vette az autót 2-3 éve.
Az utóbbi 2-3 hétben nincs jó kedve.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz pècsimunkás #177340 üzenetére
Ez tény, nem városba való, de ha már vesz ilyet a tulajdonosa magyarországon, akkor ezt az autót muszáj elrúgni neki pályán hetente minimum kétszer és 3000 felett legalább fél órán át, mert azt imádják. 6-ban nem lehet, az enyém 130-nál, kb 2100-2200 fordulaton volt...
5-ös ben lehet menni vele 3000 felett 130 körül, hatban az enyém már 180 körül ment, mondjuk - tudom ezt itt sokan nem szeretik- de engem ez sem érdekelt, ha pályára mentem vele MO pályán 160 alatt nem mentem vele.
Egyébként minden baja lesz. A FAP-tól kezdve, az egr és kb minden elkoszolódik, a motornak meg a turbónak idő előtt annyi lesz. A legjobb olaj és légszűrő csere (10 és 5 ezrenként), pályán megküldeni és soha nem lesz baja ennek a motornak.
Szerencsére az enyém gyárilag FAP mentes volt még, úgyhogy ezzel sem kellett törődnöm.
De soha egy kis füst, annyi nem jött belőle, mert... Egyszerűen rendben volt/van a motorja. -
mandleee
tag
válasz ΞΔGLΞ #177343 üzenetére
Nagyon szeretem én is ezt a motort, a kistesójával Megane III-al autózok. Nekem is képben volt a lagesz, de a garázs méret miatt esett erre a választás. A GT futóműve eszméletlen kemény. Eddig 36 ezer km ment bele, most már csak autópályán használom. Ide találták ki, nekem kicsit szomjasabb 7,46 l/100km a nagy átlag, de ebben a benne van a pesti araszolástól, az autópályáig minden. Eddig leginkább kopó dolgok jöttek ki nálam, bár az alkatrész árak valóban nem olcsóságukról híresek. Meg ugye kapásból 7,4 liter kell bele, a gázolajszűrőt minden második olajcserekor cserélem. Rettentően alulértékelt autó, ami megvételkor nekem nagyon jól jött, de eszem ágában sincs eladni. Van pár bosszantó dolog, de én nagyon magaménak érzem ezt az autót.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Ádám16 #177344 üzenetére
Igen az volt, de a fogyasztás kevésbé, egyáltalán érdekelt, miután megcsináltattam a tuningot. 131-ről 224 lóerőre és 320 nm-ről 470-re, (ATC), mondták is, hogy a fogyasztás is jelentősen vissza fog esni.
És úgy is lett, sőt volt, amikor direkt lemértem, hogy telibe nyomtam, elrúgtam neki 100km-re, majd megálltam és 3 decivel kevesebb ment bele. Egyébként érthető, a jelentős erő többlet miatt, a gázt kevésbé kellett nyomni, hogy haladjon. -
#89309696
törölt tag
válasz ΞΔGLΞ #177343 üzenetére
Ez tényleg így van amúgy, a dízelt is rúgni kell neki. A papás használat jobban árt neki, mint a rövid táv. Mivel ezek alacsony fordulaton is ugranak, hajlamosak sokan papásan menni.
A tied az más, mert akkora teljesítményt nehéz kiautózni. De az átlagember 100 lovas dízele simán karbantartható városon is rövidebb távokkal, ha nem ezeöccázná váltogat pedált simogatva meg fogyasztásbuzi. Még a hidegen hajtást is sokkal jobban viselik, mint a papis meneteket. Csak az olajcserékre kell figyelni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest