-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz simonjoe #177598 üzenetére
Bar az nektek tul regi, de nalunk az Audi A2 volt meg a kalapban, amig el nem dolt, hogy automatat szeretne, ami Bp belvarosi kozlekedeshez abszolut vedheto valasztas (egy pillanatig se akartam lebeszelni rola)
1.4 16v 75 lo Bp miatt, de az 1.4pdtdi se rossz, csak euro3... Alu kasztni miatt nem rohad, cserebe szivas javitani es nem kell torni, mert keves a bontott elem. Viszont eleg tagas, csomi is nagy es varhatoan mar felfele fog menni az aruk. A belter meg Audi, Splash-hez kepest hiperterugras nyilvan.
A mechanika vw polo alapu, ugyhogy abban nagy trukkok nincsenek. -
ivana
Ármester
válasz #89309696 #177583 üzenetére
Ki a halál vesz 400-500-ért régi swiftet? Lehet szépíteni a dolgokat, de a régi swift azon kívül, hogy a motorja bírja (bár ez elég sok akkori motorra igaz) egy kalap szar. Ennyiért már G astra is játszik és az ellentétben az F-el nem szokott porrá rohadni. A swifthez képest az egy űrhajó
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #177602 üzenetére
Az A2-ben a motorháztető a legjobb. Visszarakásnál jól össze lehet karcolni a fényezést.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #177601 üzenetére
Inkább 12-13 liter volt a jellemző, a szélső értékek pedig 10 és 16 liter. Kb. 8-kor indulok a XII-bôl a IX-be, haza felé 17 óra körül - magyarán "normál budapesti belvárosi" forgalom, csúcsidőben. A 10 literhez be kell kapcsolni a start-stopot és hétvégi forgalom jár, hétköznap 11 liter volt az alja. Az 1.4 TSI nekem alapból 10-et kért városban, hétvégén 8-at.
Ha 2 tonnás dízel kombiként használom a V60 D6-ot, azaz mikor időnként megjáratja magát csak gázolajjal, úgy 10-11-et harap az is.
-
#89309696
törölt tag
válasz ivana #177603 üzenetére
Pont ezért mondom, hogy 4-500-ért patika állapotú van Swiftből. Ha ő szarokat talált ennyiért akkor valami marha nagy gond van az autópiacon meg a hirdetők fejében.
Én ebben a kategóriában a Meganet veszem kiinduló pontnak. Mivel abból kapok 3-400-ért jót és ez is űrhajó, akkor a Swift, Golf, Vento a büdös életben nem fog érni ennyit, nemhogy többet. Ehhez képest olyan árak vannak, hogy beszarás, én nem is tudom mi jár az emberek fejében mikor ezeket meghirdetik. -
#89309696
törölt tag
[link]
Valós lehet a 800k Km?Nem tudom emlékeztek-e a kék racsing szedánra amit nézegettem, hogy azzal mi lehet. #nagyspoiler #töltömatárat felirat.
-
ivana
Ármester
válasz #89309696 #177610 üzenetére
Ezer más autó van ebben az ár kategóriában, és kb. minden sokkal értelmesebb a swiftnél. A kedvencem a swift döglődő féltengelyei, a legtöbb kocsin kb. hozzá sem kell nyúlni a féltengelyhez amíg be nem zúzzák. Plusz kb. a régi swiftek 90%-ának nem, hogy köszöbe, alja sincs. ABS is ritkán van, pedig az azért igen hasznos. Bármilyen ilyen korú kompakt simán bírja a tartós 140-et halálfélelem nélkül, ami azért a swiftben nincs meg.
(#177615) Fehér Farkas Szerintem 86 ezer lesz az, csak bekerült egy plusz nulla. De amúgy meg komolyan ennyiért vettem a deltát, ok ebben valszeg olcsóbb pl. a vezérlés csere, de amúgy gyenge, nincs futómű, nincs klíma, tekerős ablakok, az ülésekről nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
Megnéztük tegnap az új komáromi Duna hidat. Forgalom a hídon alig. Sokkal hasznosabb helye lett volna Szolnokon a Tiszán. Oda-vissza 500 km, sebesség megengedett+13, fogyasztás 6,3 benzin.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Magnum_
nagyúr
Hoztam Nektek egy kepet.
I humbly and respectfully decline™
-
Def26
félisten
Sziasztok!
Elfelejtettem befizetni a kötelező biztosítást. Éves díjam van, 13 napja kellett volna elutalnom, kutya nem szólt még. Ma elutaltam az összeget. Kérdés, hogy ilyen kor mi van? Olvastam, hogy van valami türelmi idő de nem igazán tiszta, hogy ez erre az esetre is vonatkozik?Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Magnum_
nagyúr
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz parandroid #177628 üzenetére
Ahh...és itt kint milyen szép E30-ak mászkálnak.
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #177609 üzenetére
Szép egyenletesen jár a motor, hidegindításkor sem volt hangja. A lánc állítólag tavasszal volt cserélve mert kezdett csörögni. Amit láttunk, hogy most foglalkozni kell, az a kézifék (bowden szakadt), valamint a hosszbordás nyivít indítás után ha terhelést kap, de ezek kb 15-20.000ből orvosolható.
Bár nem közvetlenül, de ismerem régről a tulajokat, nem hinném, hogy lehúzásra mennek (tudatosan biztos nem), meglett az upgrade náluk, ezért eladó. Ha nem lenne ilyen olcsó, akkor nem is vennék most autót, ott van egy Polo 6N2, amivel lehetne csapatni, csak az nem tetszik neki, meg félti. Ez csak az övé, ha lesz rajta egy két karc-kocc, benne van a pakliban, inkább "ezen tanuljon" akkor.Ja, amúgy háromajtós, ez lennebb viszi az árat. De amíg van még két másik ötajtós és nincs gyerek, legkevésbé sem érdekel.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #177631 üzenetére
1.2 de a pontos típus passz, nem néztem meg a forgalmiban (pedig a kezemben volt).
Holnap megyünk egy próbakörre, ha akkor minden rendben lesz, akkor elhozzuk.
1.2-ből van kerülendő?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
válasz gzbotii #177632 üzenetére
Nekünk 1.2 twinport van, asszem a gyengebb tud ecu bajos lenni, de javítható. (Motor hotol megsul az ecu, kiolvad ez-az) lancos mindketto, olajra kenyesek. Futomu buta, nem tul sportos, cserebe az uthibak is utnek... Valto viszonylag pontos, ne szoruljon ne akadjon. Nagy menesre egyik 1.2-nel se szamits es amit en a mai napig nem birtam megszokni, az a cefet lassu gazreakcio. Belseje atomjaira hullik az evek alatt allto helyeben es ez nem vicc. Asszonyeban van most 117e km, az elmult 3 evben ment vagy 10 ezer km-t es omlik ossze a beltér... Mattul a muanyag, elenged a karpit ragasztas, a valto szoknya szetfoszlik, kiesett a helyerol az ablakemelo gombja meg ilyenek. Rakoltom amit kell, kap feket, gumit, olajat, meg az osszes kotelezot, de alig varom hogy egyszer lecsereljuk. Igaslonak OK, de szeretni nem sok mindent lehet benne.
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #177633 üzenetére
ECU probléma G Astránál is jelen van - okos megoldás a motorra szerelni.
1.2 8v azért tud lépni, városba bőven elég (nem ezt, de ilyet vezettem). Belseje szép egyben volt ennek, a váltószoknya rongyos, de az majd orvosolva lesz.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
w.miki
veterán
Szerelőktől kérdezném...:
Ehhez hasonló szerszám készletet tud valaki jobb/olcsóbbat?
ST-8723 SAC Clutch Tool SetOlcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
CactuS
Arcképgyáros
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz AMD Power #177638 üzenetére
Ha üvegezed, akkor lehet vele előzni a nyuggereket főúton, csak legyen hely. A C corsa sem volt már éppen könnyű, csodák nincsenek, de óvatosan élhető.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
gzbotii
veterán
válasz ivana #177635 üzenetére
Nem lép olyat mint egy 1.9 TDI, tény
Volt céges 1.2 8v, én meg volt elégedve vele, városban toltam mint álltat (mai fejjel visszagondolva, túlzottan is). Amúgy van belőle 75 lovas is. . Félreértés ne essék, én csak azt mondtam, hogy élhető, kategóriában nem olyan rossz, pl egy 1.0 Yaris, vagy más városi kismotoroshoz képest, ahová tervezték, max 70el menni, elég.AMD Power: az Astra 200kg nehezebb is mint a Corsa
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#89309696
törölt tag
válasz ivana #177635 üzenetére
Az 1.4 szokott 60 ló lenni, ez inkább 50-55. Leánynak lesz úgyhogy nem kell torokra menni.
Egyébként lehet ezekkel csapni 110-et is, még a 130-at is viszi, csak legyen türelem és magas fordulat. Csak előzni nem lehet vele. Én a Samarával szoktam menni 130-at is, az meg 980Kg és 71 ló volt újonnan orosz méréssel, most inkább 60-65 (ezeröcsi).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen