Új hozzászólás Aktív témák

  • brumi1024

    veterán

    válasz brumi1024 #241813 üzenetére

    Na közben kerámia is elkészült, szóval délután tényleg át tudtam venni az autót, illetve csináltam is pár képet.

    Mentem vele egy 100 km-es kört Visegrád fele, nagyon bejövős. Amik elsőre feltűntek:
    Adaptív futómű akár comfort akár sport módban sokkal puhább, mint a Mini volt, ismét van esélye a vesekőnek. ;]
    Az egész kasztnin érződik, hogy baromira merev, sehol egy zörej. Kanyarodni lehet vele, nem akar leesni az útról.
    PS4S jelentősen csendesebb, mint az Eagle F1 SuperSport volt.
    Cuki, ahogy az adaptív tempomat dugóban magától csinálja a mentősávot (Rettungsgasse, a kép a lényeg), kár, hogy nem volt indokolt és a többiek sem csinálták. ;] Érdekesség még, hogy parkolásnál a gázt, féket és a váltást is átveszi (és még az indexet is kiteszi :F ), ezt meglepő volt látni belsőégésű motoros autótól.
    Lézerlámpa nagyon jól világít.
    Nyitott szeleppel pici gázfröccsre (3k rmp) durrog.

    Fogyasztás a "gyári" 16 körülről szépen lemászott 10-re, 120-nál a pillanatnyi 4.5-5 közötti értéket mutatott. Ebből a 100 km-ből nagyjából 8-at álló motorral tett meg. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák