-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #26892 üzenetére
Tippelek: most hogy kiderült semmi baja, ha meglesz a nyák hiba megtartod
-
Skillet
addikt
Nálunk meg az egyik evo-ból (talán a 6-os?) lehetne átpakolni egy 6 sebességes váltót. De amennyire tudom, az még rövidebb, mint a vr4-ben nálam az 5-ös hosszabb, mint ott a 6-os
Váltón belül mókolni a fogaskerekekkel meg passz. Nem értek hozzá. Anno még suliban szétszedtünk egy lada váltót, de azt is úgy, hogy minden csavart kilazítottunk, aztán szétráztuk összerakásnál voltak gondok. Maradt alkatrész bőven. Ahogy al bundy mondta, miután összerakta bud távirányítós autóját és maradt egy csomó alkatrész: biztos csak pótalkatrészek, kóreai gyerekeknekMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #26900 üzenetére
Az enyém is, ezért van úgy hangolva, hogy 110-nél 3000-et forog, ott még nem vált a vezérlés (3200-nál vált). Ezért írtam korábban, hogy 130-al nem szoktam menni pályán mert az nem fekszik. Vagy 110-120 a vezérlésváltás alatt vagy ha már menni kell akkor 150 (ha már eszik haladjunk is alapon ).
Skillet: Volt teszt a 5 vs 6 gang között az enyémnél, 0-100-ra jobban gyorsul az 5 gangossal mert a 6-ossal nincs meg a 100 kettesben, szúrni kell neki egy 3. fokozatot ami időveszteség.
mod:
"Maradt alkatrész bőven" Haha, 120L-es Skoda szereléskor én is így voltam sokszor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Melack #26907 üzenetére
Városban a 0-60 lenne korrekt, mikor mondjuk be kell sorolni, illetve a rugalmasság, 2-esben, 3-asban 30-ról meg 40-ről hogy lódul meg. A 0-100 csak jóleső dolog. Olyan ritkán szokott kelleni, mint mikor felhajtassz pályára egy visszafordító után és fel kell venni a sebességet rövid idő alatt (pl. pesten egér útról az M1-M7-re).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Reaper
őstag
Azért a gyorsulás méregetésben az élvezeti érték se kicsi szerintem
szerk.:
Tsebacsi: Én azt se tudom az enyém mennyi alatt van, mivel mérjem le? Viszont én arra gondolok, ahogy megindul, alacsony fordulaton jó nagy nyomatékkal, és lehet forgatni. A dízeleknél amihez eddig szerencsém volt (S60D5) az nem tetszett, hogy tol egy marha nagyot, de nagyon rövid ideig, utána lehet váltani. A nagy köbcentis szívó benzineseket nagyon szeretem. Bubuhoz még nem volt szerencsém, de az is tuti élvezetes. Eddig ami legjobban ment szerintem az egy LS1-es Firebird volt, pedig az ráadásul automata volt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Reaper #26912 üzenetére
Egy dízel lehet 9 alatt 100-on de sokkal gyorsabbnak érzed a benzinesnél. A hátsókerékhajtás is sokat tud dobni az érzésen. Nekem eddig csak a subaru wrx sti-nél szorult zabszem a seggembe, sehol máshol nem "féltem" annyira, mint abban. Nagyon ment...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #26913 üzenetére
Nekem a legerősebb vezetett autó mindössze egy ilyen 215Le-s volvo SUV volt. Kettesben amikor nyomtam egy padlót azt hittem leáll a szívem, pedig "csak" 215le, 420NM, 8.8sec 0-100. Miután hazavittem remegő lábakkal szálltam ki belőle Ez van ha az ember egy 90le szívó civichez van szokva
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Reaper #26912 üzenetére
Van bizony. Főleg, mikor a rendőr kint áll az út szélén a buszmegállónál az ellenkező oldalon, veled egy vonalban a lámpánál és trafizza a Fehérvárra befelé érkezőket, te meg kifelé menet elgyorsulsz 100 fölé még a várostáblán belül. Na annak volt élvezeti értéke, amikor visított a női hang, hogy S1 lézer, lassítson én meg visszaüvöltöttem neki, hogy nem lassítok b+.
Nyilván ilyet csak akkor játszunk, ha nem tudnak utánam jönni, mert fix állványon van kint a 3 lábú és hárman állják körbe.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reaper #26912 üzenetére
Igaz. Meg az is, hogy más a gyorsulás érzés egy dízelben meg más egy benzinesben is.
mod:
Tsebacsi: Vezettem 330Ci-t meg 750i-t is (ez volt eddig a legerősebb gép amit vezettem), na a 750i az tényleg nagyot lép, igaz érződik rajta a nagy súly is... De ha meglódul olyan mint egy mozdony.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
E39 540i volt pár napig kölcsön. Pfúú... Ááááá.... Juj! Imádtam! Csak második kocsinak lett volna, arra meg kicsit drága, külön bérelni kellett volna neki garázst, és utánakötni egy benzinkutat. Bár a mostani benzinárak mellett még jó is lenne. Sajnos akkor nem volt bennünk elég kurázsi 100%-os háttere volt a kocsinak, és a szerelő szerint max 1 misiből olyan tiptopp lett volna, hogy na... Most bevállalnám azonnal!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #26924 üzenetére
Olyan 540i-vel mentem igaz csak utasként. Na az baba volt. De ez az E38-as 750i amit vezettem az meg überbrutál volt tényleg.
mod:
tresh: Nem hát, pont ezért engedtem el a Legacy projektet én is, mert az is alhangon +1M lett volna talpra állítani. És akkor még csak a kilógó belét lapátoltad vissza, nem gumiztad fel meg ilyen "apróságok"...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
w333
félisten
Legerősebb amit nyomtam az 458 Italia és Nissan GTR
BMW -ből ami kellemes az M550D (sport + fokozatban) ilyen hangulatos piros lesz minden és a km/h nagyban mutatja ... régebbiek közül pedig nekem az E34 M5 ami nagyon bejön, mivel az elektronika semmibe sem szól bele csak te vagy és a nyers erő + a fizika, illetve még az E30 325iX is betyár jó
Egy ilyen ugratást én is kipróbáltam volna Link, csak nem volt sehol bukkanó !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Skillet
addikt
válasz tboy93 #26914 üzenetére
Vezetett autó pedig sosem annyira para. Anyóson ülni veszedelmesebb.
Nekem a legparább egy dragra épített fwd galant volt. 5-600 ló.
Hátul ültem. Megindultunk... na mondom, ez zorall, de nem nagy kaland. Nem durvább, mint az enyém. Ahogy ez átfutott az agyamon, azonnal jött is a kettes... mint kiderült, akkor tapadt be a nyavalyás, addig csak elforogtak az elsők. Na onnan eszméletlen volt. Nézed a dash-t és nem hiszed el. Túlmegy a fordulatszám mérő piroson, mindenen. 9000 felett vált, de minden egy szemvillanás. Olyan iramban megy mindkét mutató (rpm, kmh) fölfelé... döbbenetes. A hangok meg iszonyat. Na az maradandó élmény volt.
Egy ilyesmi teljesítmény jó volna enyémbe is. Talán majd egyszerMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
nagyúr
Pedig De. Úgy értsd, hogy km alig volt benne, csak állt 2-3 évet legalább egy fűtött garázsban és csak évente 2-3 alkalommal volt beindítva. A kocsi működőképes volt, érvényes papírokkal, csak minden kopó alkatrészt cserélni kellett volna, tömítéseket, stb. Kértünk rá szervízből ajánlatot, és új gumikkal, mindennel együtt ennyi lett volna (téli papucsok voltak rajta és június körül terelgettük).
Melack:
Jelenleg szerintem kettő[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Melack
veterán
A műszakit mennyi időre adják ? 2 év vagy 1?:
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
w333
félisten
válasz Skillet #26928 üzenetére
Japánok közül nekem abszolút favorit a WRX Sti és Evo 9 ... utóbbit vittem Gyöngyösre és nagyon tetszett az benne hogy 4000 -től 9000 -ig akkorát lépet mintha váltottam volna sebességet, nem véletlenül ilyen drágák ezek még a Subaruktól is jóval drágábbak ...
(#26930) Melack
2 taxisoknak 1
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Motion_Blur
félisten
Úgy kezdődik, hogy:
"A 6 éves Audi A3-asom 1.8 TFSI motorral városban rövid, 10 km-es távokon 1 liter olajat eszik meg 1000 km-en"
És a konklúzió:
"A szervíz szerint az olajfogyasztáson csökkenteni az üzemi hőmérsékletes viszkozitás változtatással lehetne, 10W40 helyett 10W60-as olajat javasolnak."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
EQMontoya
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #26932 üzenetére
Így télen hideg motorral padlógáznál fehér füstfelhőt hagyok magam után.
Hola hiba a mondatban?
Hidegen biztosan jót tesz a közvetlen befecskendezéses turbóbenzinnek a padló. És csodálkozik, hogy hová tűnik az olaj... Minden második TFSI videó gyűrűzős motorfelújítás vagy gyorsulós, vajon miért. Amúgy is kényesre tervezték, amire még rátesznek egy lapáttal a loosererk.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reaper #26938 üzenetére
Engem szülinapomkor fizettek be egy driftelésre egy E46 330Ci-t lehetett megforgatni, az nagy élmény volt. 30 perc volt de kb 10-nek éreztem olyan jó móka...
A fickó meg is dicsért. Kérdezte, hogy vezettél már szinterkuplungos autót? Mondom nem, még soha... Azt mondta általában 4-5x is lefulladnak a delikvensek mire egyáltalán eltudnak indulni vele én meg csak 1x.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
SzlobiG
félisten
válasz Motion_Blur #26932 üzenetére
Milyen jó is ez a TFSI motor.
Napi szinten járok 5km-et be a melóhelyre a hidegekben meg se mozdul a hőfokmérő és egy deci olajat se kell után töltenem a tdcibe.
-
nagyúr
Mondjuk ebben nem értünk egyet, szerintem rosszabb állapotúnak gondolod, mint amilyen volt. Az autóval 4 napot mentünk ide-oda, és semmi probléma nem adódott közben. A teljes felújítás meg úgyis érdeke az embernek egy 10+éves autónál amit nem használtak napi szinten, hanem állt lábon x évig.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Skillet
addikt
válasz Mágus2 #26935 üzenetére
Ugyanez szúrt szemet nekem is, most akartam leírni, de megelőztél.
De ez a nagytudású olajdoktornak nem jutott el odáig? Igazán megírhatta volna a pojácának.
Drága sógorom tapossa ki a belét egy 1.4 benzines stilonak. Eleve nem tudom minek, mert úgy sem megy. Kérdeztem tőle, amikor hidegen tolta neki, hogy ez így jó?
Azt mondta, nem hideg az, mélygarázsban állt, pár órája ment vele, nem hűlt az ki teljesen
Naja. Szubjektív. Nem igazán látja át az üzemmeleg fogalmát.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
nagyúr
Általában én is, csak itt személyesen ismerjük a tulajt. övé volt kezdetektől a kocsi. (Amerikai példány egyenesen a napsütötte redmont mellől ) Hazahozta, csak ő kint él, állt egy ismerőse garázsában és csak néha volt beindítva. Na mind1, 2 éves a történet, azóta valaki biztos vígan nyomja neki valahol
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
roberto211
őstag
Elbúcsúztam ma suzitól sajna
Ugye mondtam múltkor,hogy futóműtartó elkezdett rohadni és ez csak egyre rosszabb lenne, plusz a biztosító rámakart verni(alianz) 130ezres befizetést 8napon belül.. Bementem alkusz ismerőshöz kérdeztem mik a lehetőségeim mert 2 napja biztosítás nélkül mentem(tudom tudom sz@rszemét voltam, de csak városon belül)..
Azt mondja 2 lehetőség van..
Vagy keresek üzembentartóit és akkor újból lesz biztosításom. Vagy eladom , és adásvételivel lejelentem okmányba h eladtam innentől kezdve vége..
Gondolkodtam, bementem pár kereskedésbe, 200at adtak érte otthagytam Diósdon..
Nagyon sajnáltam szegényt , meg most kb 1 hónapig várhatólag verda nélkül leszek de ez van.. Túlélem valahogy..
A kiszemelt és ami nagy valószínűséggel lesz: Gastra 1.8 kintről..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Melack
veterán
válasz roberto211 #26948 üzenetére
Ez milyen Suzuki volt?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
roberto211
őstag
válasz Melack #26949 üzenetére
SIma egyszerű régi swift 1.0 gls .. Tudom nem nagy szám de azért hozzám nőtt.
#26951) MunezXBK : A küszöböt mondtad.. Az még javítható lett volna.. A futóműtartót,stb te sem láttad... Akkor látja az ember mikor felemeli..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max