-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #27400 üzenetére
Épp ésszel nem igazán tudok most erre mit mondani Hát, ventilátor funkciójának én a hűtést tippelem, de még sok idő mire mérnök leszek, csak egy tipp, hogy hűtés miatt forog. Megnéztem párat, sőt vettem is vagy 10-et, fene se számolja. még ezeknek a vackoknak sem megy folyamatosan. Ha olyan hangjuk van, mint egy helikopter az már rég baj, gondolom hót' gagyi a csapágy, nekem a 30 éveseknek sincs helikopter hangja, de hát nem is prémium autókat nézel, swiftnek is elfogadtad a gagyi belteret, akkor itt meg a hanggal kell megbirkózni, bár elég nagy szégyen a fordnak, ha ez behallatszik Szóval én csak azt nem értme miért baj, ha megy egy venti egy akármilyne autóban, egyébként ajánlom figyelmedbe az UAZ-t, azokban sem szokott menni a venti.
Amit Mágus mond, abban meg lehet valami. Nem tudom arra a hangra gondolhatsz-e vajon.
(#27401) w333: A viszkós, ami E34-ben is volt az meg nem túl előnyös. Teljesítményt is vesz el, egy idő után úgy is beáll meg annak tényleg tud hangja is lenni. Ha meg non-stop ment, akkor az fos volt már
(#27403) bitpork: Én rögtön cseréltem elektromosra, BMW-s ismerősök is mind cserélik.(igen, azt is, ami jó.) Elektromos azért kicsit modernebb, rá is tud hűteni, ha áll a motor is. stbstb
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #27400 üzenetére
Modern autó klímával fűt is és párátlanít, a kompresszor állandóan megy, csak a terhelése változik. Emiatt bőg benne a veni, mert a klímahűtőn át kell húznia a levegőt.
A modren VAG csoportos autók ilyenek, és az új fordok is. Nem mágneskuplungos a klímakompresszoron a szíjtárcsa. Egy pici problémát vet fel a dolog. Nem lehet sokáig járkálni lyukas klímával, mert a kenés hiánya miatt beáll a kompresszor. Ugye, a hűtőközegbe olajat is kevernek, ami a kompresszor kenéséért felel.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz tomiii. #27402 üzenetére
ami E34-ben is volt az meg nem túl előnyös.
Miért nem ?
Soha nem volt hangja, és alapjáraton ilyen csendes autóm sem volt még soha ... teljesítményt pedig szintén nem éreztem, a 150LE elég jó volt
Nekem meg ez az elektromos ventilátor ami nagyon nem jön be ... lámpánál még az alapjárat is kissé megremeg annyi áram kell neki, ellenben a BMW -el kis fordulaton lassan forgott, nagyobb fordulaton értelemszerűen gyorsabban, de tényleg soha nem volt hangja (szerintem sokkal jobb megoldás)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
roberto211
őstag
Megnéztem ma egy 16szelepes 2003as swiftet, 5 ajtós, "fullextra" azaz legmagasabb felszereltség minden volt benne..
Vártam a csajt, jött a csávójával.. Képen makulátlannak nézett ki.
Megjöttek, átnéztem mindent...
Motortér jónak tűnt,olajszint normál,stb,stb hangja is egészséges nem rég lett elvileg vezérlés cserélve, meg minden jó dolog (ami jónak hangzik)..
Aztán végignéztem. Egyik íven volt csak ilyen felületi rozsda.. Ami feltünő volt,hogy oké elvileg mind a két küszöb cserélve lett de még az emelőpont amit a gyárba sem fújnak le itt levolt fújva.. A kocsi alja telibenyomva FRISSEN alvázvédővel(kicsit gyanús volt) szinte még lakkfekete volt rajta az alvázvédő, motortérből ugye látni a lökhárító merevítő vasat ez is frissen lett fújva, hővédőlemez is gyanúsan tiszta volt... Kinyitottam ajtót, szigetelés, vagy "gumicsík" az autón eléggé furán állt, mellette kopások..
Beültem, kuplungot próbálgattam forintot nem ért,mintha alig fogna és kilóméteres kuplungút egybe ami a swiftre nem jellemző.. Enyémmel lassan 1,5év alatt kb 3x fulladtam le, ezzel 5percbe 3x.. Megakartam vele állni nyomom , már padlóig nyomtam szinte, teljesen benyomtam a pedált alig akart megállni.. Megálltam próbálgattam kéziféket, felhúztam semmit nem fogott a végén meg kattogott is.. JObb oldalról furcsa hang jött rázkódásnál és nagyon elakarta adni a csávó mert a gumikat mielőtt jött befújta szilikonnal is.. Összeségében új kuplung, a féknél szerintem nem a betét hanem a munkahenger durranhatott el,csávó mindenáron fékbetétre akarta fogni, kézifék bowden, kis fényező/lakatosmunka a felületi rozsdára, plusz egy futóműállítás is kellett volna neki.. Azaz akárhogy számolom -70el kellett volna kezdeni..És 470ért hírdette ezt az autót amin még fék is alig volt.. Természetesen hozzáteszem azt h "tesssóó" volt,fő autójuk E merci, viszont normális volt a fazon .. Annak ellenére h 70et kapásból rákellett volna költeni engedni szerintem nem nagyon engedett volna... Mindegy, helyben volt a lényeg ez és nem kelltt nagy erőfeszítést tenni h megnézzem.. Még jó h nem kecskemétre kellett pld menni.
Ez magánszemély volt.. Akkor volt egy kereskedőforma akit látni nem láttam..Ez is helyben lett volna az alany egy Renault Megane I fl, 1.6 16v monaco 2003.
Megyek busszal, felmegyek a domb tetejére gyalog, már a lábam se éreztem közbe a domb tetejéről előjött a tériszonyom is , végre megláttam a sárga hahus plakátot rohanok oda nagy örömmel..
Egy kis telep 5 autóval, egy kinti escort kombi, valami II-es megane porban állva, 3 swift egyik kibelezve még a motor se volt benne, másik ott állt rendszám nélkül, harmadik friss rendszámmal eladósorba.. Hívom kereskedőt.. Kinyom, 5x megpróbáltam sms t is írtam neki... És semmi.. Eljöttem fél óra állás után.
Nem egyszerű autót venni, ezt már látom. Most csak nézelődtem de 2ből 2 kuka..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
Nem a klimahutorol beszeltem, az persze hogy megy, ha megy a klima...
Amugy en telen szamdekosan kikapcsolom a klimat, csak a futest hasznalom, minek menjen a klima is? -
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #27408 üzenetére
Az enyémtől el voltál ájulva, mégse kellett.
Ilyen ez a popszakma.
-
tomiii.
aktív tag
válasz Tsebacsi #27406 üzenetére
Akkor ezt a kérdést ti egyszerűbben megválaszoltátok, mint én
(#27407) bitpork: A V6-tal sajnos nem lettek hosszútávú tapasztalatok, de az új tulaj elektromos ventire váltott, ahogy néztem a képeit.
(#27405) w333: Hát, ha a venti miatt az alapjárat is megremeg, az már az autó hibája. vagy aki az autót vette? Képzeld el akkor, ha maga a viszkó venné le egyesen a főtengelyről az energiát, amikor felpörög.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #27410 üzenetére
Nem érted, itt akkor is megy a kompresszor ha a teljes szellőztető panelt kikapcsolod, mert hajtja a szíj direktben. Namost ahhoz, hogy ne menjen benne egy bizonyos szint fölé a nyomás, hűteni kell elől a kondenzátort. Komprende? Szuzukiban még a mágneskuplungos votl, csak akkor húzott be a mágnes, amikor bekapcsoltad a klímát. Amúgy csak a szabadonfutó forgott a mágnes körül. Kérdezted, hogy miért bőg bennük a veni, ha annyira tudni akartad, ezért.
TaaT Nem, az nem modern, mert kikapcsolható a kompresszor és nem is kapcsol be 0 fok alatt, mert lefagyna csőben a cucc. Az újakat állandóan hajtja a szíj.
[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
válasz Kornel #27418 üzenetére
Nálam volt olyan hogy leszárította a klíma a szélvédőt, kikapcsoltam (fűtés ment tovább) aztán 1x csak újra megjelent a pára (gondolom a cipőmről lecsöpögő víz vagy ki tudja), és megint bekapcsoltam a klímát hogy leszárítsa a szélvédőt.
Ezt a macska almos cuccot viszont lehet kipróbálom.
Give them hell Ukraine!
-
Az ember- bármilyen furi is- párásat lehel. Télen ez nagyon ciki. Szakaszos klíma csak akkor jó ha a külső hőmérséklettel szemben fel tudod melegíteni az üvegeket belülről. Ha nem akkor nem szabad kikapcsolni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #27422 üzenetére
tudod te, hogy mire mondom.
#csakahondaegyébként bármi szubjektív dolgon vitatkozni olyan mélységben csak az ostoba embereknek való, akik nem tudják elfogadni más véleményét. én pl soha nem vennék daciat vagy suzukit, de
megértem*, ha valakinek az a jó.*elfogadom. van az a szint, amit már nem lehet megérteni trololo
-
-
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #27431 üzenetére
Tulajdonképpen hasonlóak az anyagok is a 2007-es Swiftben meg 2008-as Sanderoban, kopogós vacak mindkettő. Bár a Suzuki kényelmesebb, meg az ajtó becsukásának is szebb a hangja, na meg nem rozsdásodik mint a sandero, ha jól gondolom. Bár a Daciában némelyik gomb mögött nincs világítás, ez idegesítő. Én alkatrész szállításra használnám max Újakat nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #27431 üzenetére
hát mondjuk a régi swiftnek a fenntartási költségei mellett nincs túl sok előnye... mocsokmód zajos (bmeg hallom, ahogy a kavicsok pattognak az alján!!!), biztonságérzet sincs benne, nem hogy biztonság.
az új suzukikkal nincs bajom, a családban is van egy splash, tök jó autó, de magamnak soha nem vennék suzukit, mert nekem más ingereket kell birizgálnia egy autónak ahhoz, hogy jól érezzem magam benne. kipróbáltam ezt a világot is a toyotával 2,5 évig és rá kellett jönnöm, hogy bármennyire is egyszerűbb lenne az életem, az autók terén -sem- vagyok excelhuszár, így marad osztályrészem a "rettegés", költés és ezekért cserébe az élvezet -
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
Menj nyaron lehuzott ablakkal, es nezd, hogy melyik autoknak megy egyfolytaban a ventillatora.
Nem szakaszosan, hanem vegig.
Nem a klima hutoe, hanem a hutoe.Rbalint88: splash egy teljesen atlagos kisauto belsot hoz, akkori suzukihoz merten meg jonak is neveznem, de ha mellette megnezel egy scrosst, sokat fejlodtek mindenben. (Belul)
[ Szerkesztve ]
-
Wyll
őstag
Sziasztok!
Tudtok nekem ajánlani egy jó bontót?
Nissan P11-hez kéne ablaktörlőmotor mechanikával együtt.Mivel még sosem bontóztam , elmondaná nekem valaki, hogy hogy megy ez?
- Halló, jónapot, Nissanhoz kéne nekem ablaktörlőmechanika... Van önöknek?
- Egy pillanat nézem..... Szerencsére pont van egy. 10.000-ért megfelel?
- Postán tudja küldeni?
- Természetesen.Vagy ennél bazáribb, alkudozós, sokhelyen-körülnézős, ügyeskedős-nepperes dolog a bontózás?
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Wyll
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #27439 üzenetére
"Nem szakaszosan, hanem vegig."
Ez nagyon jó(#27444) bitpork: De szakaszosan robbant vagy egyszerre? Nekünk meg "költségcsökkentés" miatt, egy csomó motorhoz ugyanazt duplaventit tettek,nem terveztek újat, de szinte mindegyiknél évtizedek óta nem ment a második venti, mert akkora hőt sosem termel a motor. Fordék jól meg költségcsökkentették a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
-
#94529552
törölt tag
válasz bitpork #27441 üzenetére
Azért megtalálni sem elsőre fogja majd, hanem mondjuk a 20. telefon után sem.
kornelka Hülyeség ilyeneken vitázni, már megint a japán vs nem japán dolog miatt. Minden mai autónak hasonló elven működő hűtése, fűtése, és egyéb rendszere van. A Honda, meg a Suzuki se nyeli el a hőt, hogy aztán majd összegyűjtve kiköpje valahol . -
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Házimozi haladó szinten
- Yettel topik
- Autós topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Főzőcskés topic
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.