-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz szőröscica #26848 üzenetére
aNYÁK fognak csuklani mire kiderül. Anno az alfámnál volt egy olyan hogy induláskor (szigorúan kuplung 1 után) egy tenyérnyi koromfolt maradt az aszfalton, de ha napi első indulás után üresből indultam akárhányszor, már nem csinálta. Hetek mentek el. Jó pár szerelő adta fel. Aztán belefutottam a sokadikba (autóvillamossági specialista) aki kemény 3 nap után felhívott, hogy ennyi nem vállalja az autót mert ennyi idő alatt nem találta meg a hibát, így nem kell fizetnem. De megkérne, hogy ha tudom nélkülözni a kocsit, akkor hagyjam ott, mert nem hivatalosan annyira felb@szta az agyát hogy önszorgalomból csak meg akarja oldani ingyijé. Otthagytam pár napra rá hívott, hogy mehetek érte. Pár éjszakájába beletellett de megtalálta a kábel hibát - egy testkábel a szigetelésen belül elrohadt. Rámérve jó volt, de amíg nem melegedett be a motortér és maga a kábel addig nem funkcionált rendesen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zack
nagyúr
válasz Dyingsoul #26832 üzenetére
2.0 benzines Mondeo-ra is vess egy pillantást. Családi autónak baba.
(#26843) Drughi
Night Breaker van az autómban. Tompítottból 4300k xenon (Osram Xenarc 66240 XNB D2S Night Breaker), távolságiból 3600k halogén (Osram Night Breaker Unlimited H7 DUO). Ködlámpám is Night Breaker.
Brutál fényereje van a távolságinak, de a xeon is jóval erősebb az alap xenonoknál.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #26845 üzenetére
A Paszulyban van elko ülés, többen használjuk így hasznos de a rizsrakétát pl Máguson kívül még nem nagyon engedtem vezetni senkinek így nem hiányzik.
Btw az fényre sötétedő külső (és belső) tükröt azt instant kötelezővé tenném. Haver IS250-ében van és nagyon hasznos találmány! Tök jó volt végre úgy vezetni az M0-on hogy nem kellett bújkálnom a retinaégető égbevilágítós autók elől.
stickermajom: Konkrétan Bitpork udvarán puceválta ki de gondolom vhol ott nyomja Fehérvár környékén amúgy.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dyingsoul
veterán
Köszi a tippet, bátyám most mondja, hogy ő nézte azt is de nem szólt a kis sunyi...
Megtaláltam a KEKKH-re gondoltam
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
veterán
válasz stickermajom #26856 üzenetére
Nézd meg az Autóklubnál, szezonban párezer a klímapucolás. A honlapjukon most nem találtam.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #26856 üzenetére
Nem tudom merre vagy, de kiszállással is dolgozik. [link]
Linkesítve.
[ Módosította: Qru ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #26856 üzenetére
Elvileg nem a xenonnal van baja, azok automata szintszabályozósok így nem világít bele a
búrádbaérzékelőbe. Bár ha a hekkel utólagos, batman-t hívó kínaira sem sötétedik el akkor tényleg válogatós.#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
Nézem ezt a videót: [link]
Tetszik az autó, de szerintem irtó gáz, hogy ebben a bőven 10 millió felett játszó példányban is ott virít a fehérre fényezett ajtókeret, ha beülsz. Nem értem, hogy miért nem lehet ezt igényesen befedni, ilyen a fos Nissanomban sincs már,.
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #26861 üzenetére
"ott virít a fehérre fényezett ajtókeret"
Engem csöppet sem zavar, és a sötét német beltér károgó is kap valami színt a pofájába.
Give them hell Ukraine!
-
válasz szőröscica #26861 üzenetére
Ennél igénytelenebb sz@r videót keresve sem lehet találni. Talán ha egy 3110-zel vette volna fel ... igen pont azért.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #26864 üzenetére
Ez még a Golfon is így van, csak az A3-on és a Passaton fedett, hogy az MQB-ket nézzük. Valahol meg kell különböztetnie őket a VW-nek.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #26861 üzenetére
Szép nekem tetszik, viszont amikor odalépett neki hát nem lőtt ki mint egy rakéta 280 lóval. Persze élőbe lehetne érezni igazán, de az órán nem ez látszott,
-
Mr X
veterán
Srácok, tipp kellene, mert kicsit belémállították az ideget.
'94-es 1.6 Mitsu Lancer.
Azzal indult, hogy gyenge a fűtésem. Éppenhogy langyosat fúj, üzemmelegen is. Gondoltam vízköves a rendszer, átmostam, öblítettem többször is, de nem javult. A feltöltéskor átnyomkodtam a csöveket, hogy kiszuszogja magát, majd még levett hűtősapkával beindítottam.Ekkor tűnt fel, hogy ahogy jár a motor és melegszik, jött fel a víz a hűtőbeöntőn. Nem levegő bugyborékolt, csak a víz jött. Gázadásra is picit fröccsent.
Jól gondolom, hogy ez természetes jelenség? A hűtőrendszerem nyomás alatt üzemel, a sapka leírás szerint 0.9 bar-on engedi el a vizet a tartályba. Levett sapkánál gondolom a folyadék hőtágulása miatt jön fel.
Neten mindenhol automatice rávágják, hogy ha fröcsköl, akkor hengerfejes, ettől paráztam be. De semmi más tünet nincs. Nem habos az olajbetöltő kupak, nem erőtlen a motor, nincs fehér füst, nem melegszik a motor, áll a mutató, mint a szög. Vízfogyásról még nem tudok nyilatkozni.
Erősítsetek meg vagy cáfoljatok meg.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
Az lehet hogy nyit viszont nem teljesen ez biztos (valószínűleg csak félig vagy még annyit se) így nincs normális keringés az autóban = gyenge fűtés és nyomja vissza a vizet a hűtősapkánál !
Ahogy melegszik a motor, a hűtő alsó csöve is rendesen átmelegszik idővel
Ez a rendesen átmelegszik "idővel" mit jelent ? felül a hűtőcső már forró míg alul még csak langyos vagy meleg ? ez pontosan termosztáthibára utal ... illetve az is hogy gyenge a fűtés + vissza nyomja a vizet (mert nincs keringés) !
Szerk.
Annyit nézz még meg esetleg hogy ha beáll a normális üzemi hőfok és ketyeg tovább az autó (normálisan) vagy ahogy eléri az üzemi hőfokot kicsivel utána már kapcsol is az elektromos nagy hűtőventilátor (ennek ilyen nagy búgó hangja van)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Mr X
veterán
Az átmelegszik azt jelenti, hogy ahogy üzemi hőfok felé nyit a termosztát, az alsó csőbe is bekeringeti a vizet, az is átveszi a felső cső hőmérsékletét. A fűtőradiátor mindkét csöve meleg, ergo nem keringetési gond lesz. A ventillátor hangját felismerem plusz látom is, ha kapcsol. De ha nem kapcsolna, akkor forrna a vizem.
Most nem a fűtés problémáját szeretném megoldani, az valószínűleg radiátor csere lesz, ha lesz lelkierőm nekiállni. A kérdésem arra vonatkozott, hogy a levett hűtősapkánál a víz kicsordulása (levegőbuborékok nélkül) természetes jelenség a hőtágulás miatt, nem pedig hengerfejprobléma.
-
w333
félisten
-
#03969024
törölt tag
Szerintem járó motornál, kis gázon nézz bele a kiegyenlítőtartályba. Ha buborékok jönnek, valószínűleg hengerfejes. Erre utalhat némi túlmelegedés is.
Mielőtt bármit kicserélsz a fűtésen, próbáld átnézni a mechanikát. Az enyémben nincs fűtéscsap, gondolom a tiédben sem, egy csappantyú terelgeti a levegőt vagy a radiátoron át, vagy megkerülve azt. Lehet, az nem zár rendesen, ezért gyenge a fűtés. Radiátorhibával én nem nagyon találkoztam, ahhoz igencsak szutykosnak kell lennie a hűtőfolyadéknak!w333
"drágábbikat venném mert az 82C -nál nyit !"
Nos, ott van 6 foknyi eltérés, hibás lehet a katalógusuk. Az alacsonyabb hőfokú valószínűleg a dízelé. Mindig meg kell nézni a gyárit, hol nyit![ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Na ebben a sztoriban aztán benne van minden, ami egy átlagos használt autó vásárlót és egy átlagos neppert takar ma Magyarországon:
- clk vásárlás személyi kölcsönből
- sportos is legyen, de dízel is legyen mert jaj sokat ne egyen
- elhisszük, hogy egy öreg prémium dízelt alig használtak 12 évig
- nincs 30ezer Ft egy teljes ellenőrzésre egy 2.25 milliós autónál
- a karácsonyfa üzemmódot hard resettel kezdjük javítani
- nepper teljesen hülyének néz (alaptalanul...?)
- nepper lesz@r mindent
- nepper perrel fenyeget mindenkit
- nepperre nem lehet rábizonyítani semmitA cikk alcíme lehetne az is: Hogyan ne vegyünk használt autót.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz bitpork #26845 üzenetére
Nálam ez semennyit nem tenne hozzá a komforthoz. A jó rugózás, jó üléspozíció, vagy az alacsony zajszint annál inkább fontos (szerintem).
Én pl. az autópályán 4000-t pörgő pöcsköszörűs kocsikat tiltanám be
Apropó, az én kocsimat tavaly 1, azaz egy ember vezette rajtam kívül: aki a műszaki vizsgát csinálta, és bevitte a műhelybe az udvarról. Oda-vissza volt vagy 50 méter.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
válasz zoo8800 #26883 üzenetére
Nadon jaó! Akkor hegesszük le egy pozícióba és meg van oldva a kérdés
De most nem elkomolytalankodva. 21. században ne legyen már naturális a kezdeti 4gumi+ kormány, hanem törekedjünk már kicsit komplexebb komfort megoldásra ha van és elérhető. Ugyan ilyen fontosnak tartom a gerinctámaszt is. Nekem marha sokat segített pl a dániai utaknál hogy folyamatában tudtam változtatni a fáradtságomhoz éppen passzoló állásba.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Skillet
addikt
szerintem nem hengerfejes és termosztát problémád sincsen.
igaz, ahogy fentebb is írták, csappantyú probléma pl lehet. nálam is az volt, nem ment a levegő a szélvédőre. de a fűtés/hűtést is egy csappantyú (nálad is motoros?) intézi.
nagyon is érdemes lehet átnézni.(#26883) zoo8800
az én "kis pöcsköszörűm" is 3ezernél 110 környékén van, elvileg. 4000-nél talán 145.elektromos ülés nekem nincs a vasban. nem is hiányzik. utólagosan be tudom szerelni, nem egy nagy kaland, tervben is van (bontottan tudok szerezni havertól), már csak a poén kedvéért is... de tényleg csak amiatt. ha az ülést az ember beállította magának, akkor pont. utána azt nem kell nyektetni. nem úgy, mint egy ablakot pl. elektromosan állítható kormányt sem érteném. kicsit maradi vagyok, de szerintem mindig itt kezdődnek a gondok, amikor már túl sok az elektronika. vannak jó dolgok, tény, de vannak bőven nélkülözhetőek is.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tomiii. #26888 üzenetére
na, előbb esküszöm, hogy pont a belső visszapillantót akartam írni, hogy röhej lenne, ha pl az is elektronyos lenne.... erre tessék ha van rá igény, akkor hajrá.
leragadtam a 90-es évek japán autóinál. biztos ez lehet a gondMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz zoo8800 #26890 üzenetére
Semmi baj. Enyém 2.5 V6 ikerturbo. A pöcsköszörűket én sem csípem.
De nálam is probléma a rövid váltó. Nem tudom, lehet-e ezt valahogy orvosolni... pl ki lehetne-e cserélni az 5-ös fokozatot hosszúra. A gto vr4-ből volt 6 sebességges manuális. Ott 2500 környékén halad 120 körül
Nem, az az 5 sebességes... na majd megkeresem valahol a 6-ost.
Megvan. 140-nel megy 6. fokozatban.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Melack
veterán
válasz szőröscica #26892 üzenetére
Autója válogatja, hogy melyik benya jó neki vagy nem.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
gooool
őstag
válasz Skillet #26891 üzenetére
Ez a váltóáttétel dolog nekem is fájó pont, egy '96-os Laguna-m van ugye, 2.0-ás Volvo benzinmotorral, 139 ló.
Kis komótos, de tud tolni becsülettel, viszont iszonyat rövid a váltó, ráadásul 5 fokozatú. 95-nél forogja a 3000-et.
Anyum kis 1,4-es Peugeot-ja ugyan ezt 2500-as fordulaton abszolválja és az sem mondhatni valami nagyon jónak 100-as tempó körül.
Szóval 6-os hosszú váltót kérek karácsonyra a Jesszuskától azt hiszem...Olyan nincs, hogy nincs, oldja meg.Üdv, Balázs
-
válasz szőröscica #26892 üzenetére
Akkor nem is értem miért keresel hibát ha már meg is van: az Ósün a hibás
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #26891 üzenetére
Akkor kb azonos lehet a fokozat kiosztás, nekem is 110-nél forog 3000-et, a kb 4000 az már 150 ötösben. Ami az enyémnél még érthető, mert nyomatékszegény na de nálad???
Most akarok fényre sötétedő belső tükröt rendelni, amíg nem ismertem feleslegesnek tartottam de a B6-unkban van és annyira megkedveltem... 100$-ér már olyat kapni ami a garázskaput is nyitja szóval nem tétel igazából.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Skillet
addikt
válasz gooool #26894 üzenetére
Mi sokat nem járunk pályán, nem gyakran megyünk hosszabb utakra, de amikor mégis, akkor a hosszú áttételű váltó hiányzik legjobban. Más bajom vagy nincsen, vagy megoldható lenne (tempomat).
Azt értem valahol, hogy sok benyásnál nem igazán megoldható egy nagyon hosszú áttétel, mert alacsony fordulaton nem lenne hozzá elég nyomaték. Pedig minél nagyobb a sebesség, annál nagyobb szükség is van rá, nagy a légellenállás, kell erő leküzdeni.
De 3000-től már megjön egy benyás ereje is. Ott azért gyanítom lehetne haladni 140-nel. De legyen csak 130.
Enyémnél meg van erő korábban is, szóval egy 6. fokozat, hosszú áttételezéssel nagyon elfért volna. Biztosan sok esetben jót tenne a fogyasztásnak.
Nem tudom, ezzel mit lehetne kezdeni. Vajon ki lehetne cserélni legalább az 5.-et hosszabbra? Valaki tud erről valamit?(#26896) Qru
Na erről beszélek. A 3 literes twin turbo bezzeg betyár váltót kapott anno. Csessze meg[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #26897 üzenetére
Ez egy ósdi japó gép nem VAG, ebben nincs komfort vezérlő. Gyári tükör, régi levesz új felcuppant és kész.
Skillet: Enyémhez elérhető a gyári 6-os váltó de az se sokkal hosszabb mint a mostani ötös, sokkal nem lennék előrébb azzal sem de legalább egy fél vagyon lenne áthekkelni így utólag.
Tempomat van de kb alig használom. Olyan ritkán megyek vele hogy akkor vezetni akarom nem pedig csak utazni.
#nincsbennetarcsi