-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #27736 üzenetére
Én a literes swifttel csinaltam ezt mikor mentem le Nógrád megyébe, felhajtó 2es tiltás 90, besoroltam 3as 6ezres rpm 120 korul. Az ilyen nyugis öregek ,új dízelekbe mindig odafigyeltek ki ez az őrűlt.
Hang az volt rendesen de sose volt semmi baja Kipu tiszta volt mindig ,egr t egyszer takarítottam vételnél azota nem. Aztán most mar nincs meg
De nem sokára valszeg lesz hasonlo azzal folytatom
27741 kornelka : HOGY kérdezhetsz ilyet ? Egy japannak sosincs semmi baja
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz roberto211 #27751 üzenetére
Remélem nem haragszol meg, tényleg nem ellened irányul, de én ilyenkor szoktam nagyon röhögni.
Mármint az, mikor egy kis autót erőltetnek.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Utolag én is röhögök mar ne izgulj nem baj
Igazabol menni nem ment nagyon 100folott de megis az embernek olyan érzése volt benne hogy nyomni kell. En meg nem sajnáltam. 1.0 6v sose lehet elrontani
Viszont azt hozza kell tenni kategoriatarsaihoz kepest jol ment. De 90-100folott nem volt elet benne. Kis városi autó volt.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
Kis auto, de konnyu.
En is toltam neki, amikor megvolt.
Persze csak esszel.
1-2-be a hires 1.6 vag es ford motorok hatrebb vannak, egy 1,1- 1,3 tonnas autoval kombinalva.
Utana persze lemarad, addig is csak a rovid valtonak koszonheti a furgeseget, meg hogy 30-40%-al konyebb. -
Pecc
őstag
válasz roberto211 #27751 üzenetére
Mi lesz helyette?
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #27754 üzenetére
+1. Igy van. Mikor elbasztam a sávot akkor előnyös volt vele mert az indulása mindig jobb volt mint 1.4-1.6 vag,ford,Opel stb motoroknak Szerettem nagyon a suzit foleg városban.
Pecc: Ha minden igaz es összejön akkor Civic 1.4 6g,3d. 90lovas változat. Remelm minél hamarabb meglesz.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
-
válasz Kornel #27762 üzenetére
korrodál a rögzítőfék bovdenje
A távirányító nem mindig zárja a központi zárral az ajtókat
Egyetlen extráról mondanánk le szívesen, az automatikus légkondiról. A típus elsődleges gondja ugyanis egy drágán cserélhető apróság. A fűtésállítás léptetőmotorja a fő hibaforrás, konkréten a motort és a befúvott levegőt terelő lapot összekötő műanyag közdarabbal van baj.
8-10 órányi munkadíjba kerülhet kicserélni pár apró alkatrészt, mert alulméretezték a fűtésállítás közdarabját. Ez a fő hibaforrás a BravóbanAz autó megbízhatósága az eddig megtett közel 160 000 kilométer alatt kifogástalan volt, az IHI turbófeltöltő és a motor is porszáraz.
A japán IHI turbóval semmi gond nem volt, nem enged el olajat.
A T-Jet és Multiair motoroknál nagyon oda kell figyelni a gyertyacserére, aminek intervalluma szigorúan 30 000 kilométer
a karosszéria egyáltalán nem rozsdásodik
Olvasni kell a sorok között, nem sok típushibája van. Van itt is a fórumon az egyik tagnak, hirtelen nem jut eszembe a neve, de egy kezemen megtudom számolni hányszor írt ide, hogy baja lenne az 1.4 T-Jettel.
[ Szerkesztve ]
-
chungee
addikt
Estét!
Nem vagyok otthon a témában. Keresek/szeretnék Hyundai kishaszon autót, pontosabban H1 jelzésűt virágüzletemhez 2000-2005 évjáratig. Tényleg nem értek hozzá, de ennek a típusnak nem kell annyi adót fizetni ha Ausztriában venném meg Tudtok ajánlani Osztrák oldalakat ahol ezt a típus lehet kapni Ha sikerül kiszemelni akkor a további lépésekre is kiváncsi lennék, tesóm fogja megvenni, mert ott dolgozik. Ilyenkor az ő nevére vagy az én nevemre stb
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Kicsit off de mégis autos téma. Ma este belvárosban autozva előttem lévő autos elkezdett dugoban visszagurulni ram, az ütközést/koccanast hogy elkeruljem dudaltam Rá, vegye észre magát. .. Ezután a középső ujját mutogatta. Mellé álltam ahogy lehetőségem akadt Rá és a magyar nyelv szépségével lehúzott ablaknál megkérdeztem tőle az előző mozdulat miértjét. Dudáltam ismét jelezve hogy mondandómvan még számára és esetleg huzodjunk félre hogy tudjak beszélni a fejével, de ő arra sem mert nézni, meredt előre. Mivel a forgalom haladt, nem tudtam kiszállni mert addigra elindult. Hogy lehet ezeket az embereket kezelni? Van értelme "megfogni" út közben az ilyet vagy még engem vesznek elő ha pl betöröm az orrát? Hogy lehet ezeket kezelni? Kicsit vicces és egyben rohadtul idegesítő hogy autoban ulve sok autos bátor de ahogy szemelyesen kellene elrendezni a dokgokat maris megy a viszakozás.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz MunezXBK #27772 üzenetére
Igen,de ez meg megint sztereotípia...Ezt meg utalom....Nyilván ez egy ilyen társadalom (tisztelet a kivételnek) de ettől függetlenül nem kéne lenezni a masikat...Nem tudhatod ki milyen habitusú és milyen bugyit vett fel reggel....
Nem biztos hogy akinek nagyobb autója van többet ér....Ez is ilyen péniszhosszabbító megoldás...
[ Szerkesztve ]
-
Az egy dolog, hogy vki így éli ki a frusztráltságát, de nem kell felvenni a kesztyűt. Azt sem tudhatod h aki a másikban ül nem fog -e kést rántani a nagy megbeszélés közben. Rossz ötlet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #27757 üzenetére
Tudok egy eladót. Szép bugyikék
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
válasz roberto211 #27778 üzenetére
Ha a másik topikból ismered, az más, akkor nincs baj: gondolom mindig van nála egy billentyűzet , mobilnet meg pár meme amivel sikeresen felveheti a harcot egy adrenalingőzös gyilkossal
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
válasz MunezXBK #27772 üzenetére
A nagy autós is kapja az ívet, csak másképp. Főleg ha az prémiumnak tekintett. Előbb-utóbb rááll sok tulaj a sztereotípiában beállított képre, mert úgy kezelik.
(#27771) MMA87: Nem tudsz mit tenni, légy te az okosabb. Nem éri meg másképp.
(#27778) roberto211: Sose lehetsz biztos benne ki ül a másik autóban.
-
Ironizer
tag
Szerintem nem szabadna, hogy halmozódjanak. Tanuld meg kiszűrni és leszarni az ilyeneket, a saját egészséged érdekében. Persze tudom, különböző habitusú mindenki, én szerencsére egy csomó hülyeséget el tudok nézni másoknak.
Más: tegnap ültem haver mellett az autójában, ő vezetett, országúton mentünk. Megjelent mögöttünk egy mentő megkülönböztető jelzéssel, már messziről észrevettük, és mivel nem is ment sokkal gyorsabban 90-nél, így kb 1-2 perc volt míg beért minket. El is kezdtünk beszélgetni, hogy ilyenkor (országúton találkozva mentővel) mi lenne a helyes teendő, én mondtam, hogy én ilyenkor, ha még messze van, simán megállok, lehúzódva a padkára figyelve arra, hogy lehetőleg egyenes, belátható szakaszon legyen (vagy bekötőútra, buszmegállóba, ha van ilyen, akkor még beláthatónak se kell lennie), hogy kényelmesen ki tudjon kerülni. Ő azt mondta, hogy szerinte az rosszabb, ha megállunk, mert hogy fog kikerülni, ha jönnek szembe. Hát mondom megállnak a szembe jövők is, legalábbis sztem ez elvárható. Amint a példa mutatja, mégse mindenkitől. Egy kanyargós, beláthatatlan szakaszon tényleg lehet, hogy nem ez a legjobb megoldás, mert több időt veszít azzal, hogy lelassít, kikerül óvatosan, plusz ugye a szembejövők sem látják előre, tehát nem fognak előre felkészülve megállni). Ugyanakkor viszont még mindig ez a legtisztább megoldás szerintem, mert ez egy tiszta helyzet, megállsz, ő kikerül, innentől neked nincs közöd a dologhoz. Míg ha előtte mész, ki tudja, hogy mi fog történni a következő kanyarban, vagy akármi.
Ő nem is állt meg amúgy, mögénk ért a mentő, és egy egyenes szakaszon megelőzött minket (épp nem jöttek tán szembe).
(de amúgy tegnap is volt bekötő út és buszmegálló is, szóval sima ügy lett volna szerintem megállni, még mielőtt utolért volna minket, és akkor az aztán tényleg a legtisztább helyzet)
-
_NCT
őstag
válasz brumi1024 #27784 üzenetére
Amúgy lassan szükségét érzem egy autós kamerának az autóban, mert ugyan jó a buli, csak sok a k*cs*g... munkatársam is ilyen mutogatós, kihaénnem típusú emberke, őt nem megruházták, hanem az autóját karcolták már jópárszor meg, rugták be az oldalát stb... Fél évente költözik másik kerületbe, annyi barátot szerez... Jah és nagy autós
Btw mi a jobb: ha odamegyek és letöröm valaki tükrét,vagy ha orrbaverem? Mindkét dolog garázdaság nem? Mondjuk ez már a legvégső eset....
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz Kornel #27765 üzenetére
Kollegámnak ilyen van (1.4 T-Jet, 150 lovas, bőr üléssel, minden földi jóval), vezettem már párszor. Megy is mint a veszett, ha megindul, de nekem pl a Hondához képest a váltója nagyon bazárinak hat, az elektromos gázpedál is olyan semmilyen... 70ezer körül van benne, egyik sárvédőívnél elöl már pattogott a festék (akkor pedig még nem volt törött), tán ha jól rémlik eddig a kopókon felül egyszer volt az egyik injektorral baj, meg egy turbócsővel tán, akkor letiltott a turbó - vicces volt, hogy az addig fütyörésző kis vadállat egyszer csak elhallgatott, és alig ment 90el
Tán nyáron már cserél hátsó gátlókat is, mert nem szereti ezeket az utakat...
Ha érdekel, akkor rákérdek pontosan, hogy mi hogy merre."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
stickermajom
addikt
válasz Ironizer #27785 üzenetére
Én nem feltétlenül állok meg, inkább jelentősen lassítok és lehúzódok amennyire csak lehet. Álló helyzetből szerintem sokkal nehezebb korrigálni a pozíciód, ha úgy adódik. Persze ehhez kell azért egy normális szélességű út is. Ha keskeny, akkor marad a megállás kereszteződésben/buszöbölben.
-
roberto211
őstag
Fb on találtam.. Tényéeg valaki szokott járni péntek esti cruisingokra? Vácin szokták állítólag tolni
Éjszaka átlagba -1 forgalmi szokott lenni hsz ek alapján.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #27791 üzenetére
Voltam 1x, de sok gyoker koze nincs tul sok kedvem jarni. Parkoloban rancigaljak a kezifeket, 1m-re az autodtol, nem egyszer volt mar kocc. Majmok.
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #27792 üzenetére
Én is ezt hallottam... Akkor nem kamu ezek szerint.
Van valami tomek race az a literes vagy 1.2es b corsájáról hiszi azt h versenyautó,közbe mindig van vele valami gond. Ráadásul Ő nappal is tolja a vácin másokat veszélyeztetve , barom módon nem csak éjszaka..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tomiii.
aktív tag
válasz roberto211 #27791 üzenetére
Szerintem is sok a gyökér. Meg Corsaval, golfokkal , swifttel racsingolnak...Itt a faluban is vagánykodik a Passatos, hogy 3-ban is kapar, mondom gratulálok, még jó hogy rajtok a kocsid súly a hátsó tengelyt terheli...Egy trabant is kapar első kerékkel, de nem bánja egyik se, csak ordíjjon' a kocsi.
MI is voltunk kint néha cruisolni, de saját társasággal, EVO-val, SX-szel, subaruval, Toyota Aristoval, amik azért élményt is adnak. Vegyülni nem szoktunk másokkal, gázoskodni' a parkolóban. Megyünk egy kört a városban és haza, meg beülünk valahova kajálni egyet. Japán turisták imádni szokták, amikor elgurulsz a belpiacos autókkal mellettük. Cska az első alkalommal fotóztunk, de az még most is rettentő hangulatos.
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
Téged vesznek elő érte, de ha figyelmezteted, amennyiben feljelent a személyes adatai ezzel kitudódnak feléd, és kilátásba helyezed a rendszeres verést nemigen fog elmenni a rendőrsre.
Elém meg multkor kifordult egy motoros, amikor teljesen elsőbbségem volt, kb 3méterre voltam tőle, amikor kimászott a vén b zi. El kellett rántanom a kormányt, szerencsére mellettem nem jött senki. Még neki állt feljebb a dolog...mutogatott. Na ne félj kiálltam elé és elküldtem a büdös k rv a anyjába.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz tboy93 #27792 üzenetére
Pár éve nekiállt a váci úton "driftelni" valami ecsethajú hülye gyerek egy golffal. Úgy ráncigálta a kéziféket mint ha a pöcse lenne aminek az lett a vége, hogy lebontotta a szarjával az út széli korlátot összetört vagy három parkoló autót meg elsodort egy embert azok közül akik a parkolóban az autójuk mellett beszélgettek. Akkor szállt rá nagyon a yard a váci útra. Manapság már ki sem jönnek. Megállnak a szervíz úton és civil autóból trafiznak. Aztán két hét múlva jön a meglepi százezres csekk.
-
8th
addikt