-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Megkötöttem a kötelezőt az Uniqa-nál, jön a mail az igazolással:
kockázatviselés kezdete: 2017.02.22
kockázatviselés vége: 2017.04.23Az előző biztosítómnál jeleznem kell hogy nem kívánom ott újrakötni? Mert ugye az Uniqa bekérte az mostani kötvényszámot + a biztosító nevét de arra nem tért ki hogy ezt most nekem kell intézni, vagyok ők intézik egymás között...?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
HoaryFox
őstag
Hogy lehet megnézni, hogy mechanikus (jó, ez egyszerű, mert van bowden) vagy hidraulikus (nincs bowden? ) a kuplungom?Csak érdekességképp, szóba került itt melóhelyen.Tárgytalan, megvan, a féktartályból veszi a folyadékot, tehát hidrós. Azért köszi.
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #56305 üzenetére
Sok autónál a féktartályból megy a hidraulika a kuplunghoz is.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #56303 üzenetére
Neked kell intézned a felmondást írásban a fordulónap előtt 60-30 nap között a régi biztosítódnál. Ha ezt elmulasztottad automatice hosszabbodik a köteleződ náluk.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #56301 üzenetére
Alfa 156. Hengerfejes, ami hiba. 13 ev/300e km utan a turbocsere, kettostomegu, kuplung, lengescsillapitok nalam belefernek a karbantartasba, habar osszegszeruen kurvasok. Plusz van benne okositas is, kevlaros erositett kuplung, hibrid turbo, koni gatlok...
Vilike: azaz nem irom nem faj
-
HoaryFox
őstag
válasz KISDUCK #56311 üzenetére
Mivel a légszűrőház körül van ezért talán szívosori levegőhőmérséklet szenzor.
Szerk.: vagy az amit EQMontoya írt.
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Magnum_
nagyúr
válasz Motion_Blur #56303 üzenetére
A tajekoztatasi kotelezettseged egisze alatt -mint szerzodest erinto fontos korulmeny- en bejelentenem emailben.
Jogszabaly hivatkozast kersz-e?
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
rbalint88
addikt
válasz KISDUCK #56311 üzenetére
Ez legtomegmeronek tunik es viszonyalg kevesse tunik ugy, hogy ez a gyari helye lenne. A legszuro es a turbo kozotti csoben kellene lennie.
EQM: inkabb 800 lesz, ha mindent beleveszek. Ki lehetne hozni 600-bol is, csak egy-ket even belul mar tobbe kerulne. Suzuki Splasht hasznalok miota all az Alfa, de "amig keszul"-re biztos nem vennek masik autot
-
KISDUCK
addikt
Köszönöm mindenkinek a gyors választ!
-
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #56322 üzenetére
Nem utallak a kerdesert, sokat gondolkodtam rajta magam is. Azert jutottam vegul arra, hogy megeri, mert harom misi alatt atulni olyan autoba, ami hasonlo elmenyt ad, nem csokkentene a rakoltes kockazatat, csak meg tobb penzem is all benne. Annak meg nem sok ertelmet latom, mert ennek legalabb mar ertekvesztese nem nagyon tud lenni (nincs hova), ott meg ertekvesztes es varhato ugyanekkora rakoltes is fennall. Ezt meg nagyon szeretem, nagyon jo vele kanyarogni, van hozza minden szare-hugye, ha torne (kiveve gyari xenon, az horror), ugyhogy ha eldobnam, akkor keresek neki egy masik bodet, atcsavarozom a sallangokat es csapatom tovabb. viccet felre teve ez igy felig hobbiauto, 5-10 ev tavlataban teljesen felujitom, aztan megvan a youngtimerem is. Asszony majd kap szep-ujszeru-okos csaladi autot, amire vigyazunk, ezen meg ki tudom elni magam. Addigra meg lemegy a giuliak ara is
Integrale: nekem ugy tunt, hogy a pek berakta a legszurohazba, hogy jojazott.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
csabi94
őstag
válasz Integrale #56329 üzenetére
Bocsi skacok, tuti hogy ebben a topikban a 80% nem osztja a véleményem, de undorító egy megoldás ez, ezer problémával (gondolok itt a bemelegedésre, a környezetszennyezésre, a kopásra, olajcserékre, stb.). Remélem az elektromos autók hamarabb teret nyernek, mint hinnénk.
-
csabi94
őstag
Sajnos bennem is ez az érzés van, hogy egyik kutya másik eb. De reméljük, hogy talán kevesebbet fogunk szennyezni vele. Persze naív vagyok, mindent a pénz hajt, és az fog dönteni, hogy hogyan tehetnek szert egyesek a legtöbb bevételre.
Amúgy nem jártam utána a témának, de szénerőműből nem egyre kevesebb van?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Egyszer már elmondtam.
Atomerőművet mindenhova, amíg nincs kész a fúziós erőmű.
Érdekes a franciák tudják, nem bolondultak meg, mint a németek.
Szóval egy gond kilöve.
A második érv részben megállja a helyét, de még mindig inkább ez legyen a problémánk, mint ahova most tartunk. -
Qru
MODERÁTOR
válasz csabi94 #56334 üzenetére
Nem, pl a németeknél Merkel atomparája miatt kilőtték az atomerőműveket. Most túl sok a zöld energia északon amit nem tdunak délre jutattani, ami nem lenne gond de délen sem működnek az atomraktorok így foszilis erőművekben termelik az áramot. Tehát az atomerőművek bezárásával csak a globális felmelegedést sikerült felprögetni meg egy olyan energetikai toruzulást ami senkinek sem jó. Németországban jelenleg a hőerőművek ma is nagyjából ugyanannyit termelnek, mint 1990-ben...
Az atommal nincs baj amíg nem jön ki. De ha gáz van (Csernobil, Fukisima, Majak, Three Mile Island csak hogy a leghíresebbeket nevezzem meg) akkor nagyon nagy gáz van.
Kornelka: Hallgatnak rád, hisz jön Paks 2.
mod:
Mit hagyunk itt? Pár fincsi atomtemetőt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csabi94 #56334 üzenetére
Még mindig kevésbé káros, ha ritkábban lakott területen, magasabb hatásfokkal működő erőműben állítják elő az energiát, és nem egy város közepén pöfögi ki az autó - pont ebből a szempontból ideális már most egy olcsóbb villanyautó. Persze nagyobb tömegeket fog megszólítani a technológia, ha olcsóbb lesz, és megközelíti a mostani kocsikat hatótáv és töltési idő szempontjából. Mondjuk ha rosszkor megy az ember kútra, néha így is megvan fél óra
-
Magnum_
nagyúr
válasz Kornel #56339 üzenetére
Akkor talan mutass peldat. Mondjuk vegyel egy belepo e-autot.
Ha az kulonbizo (nyilvanvalo) okok miatt nem opcio, akkor legalabb annyiban legyel konzekvens, hogy nem 20eves, nagyobb teljesitmenyu dizeleket nezegetsz es linkelsz es irod minden autora, hogy gyenge. Arrol mar nem is beszelve, hogy te akarsz 2. Autot IS (asszonyra kenve, aki amugy nem igenyli)
Az nyilvan nem elvart, hogy vegyel berletet, vannak Modulo e-buszok.
Btw hidd el, hogy en jobban az e-auto psrtjan vagyok, mint te, sot nekem regi kokszolos es ujabb csalo dizelem sincs, az en motorom kornyezetbaratabb, mint a nagy atlag.
No offense, szep gondolatok, csak a tobbi kommentedhez viszonyitva kepmutatonak tunik, de ezt ertsd jol.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
#03969024
törölt tag
válasz csabi94 #56331 üzenetére
"Összegzésképp:
– 1 kWh megtermelt villamosenergia előállítása kb. 0,35 kg CO2 kibocsátással jár (A Mátrai Erőmű Zrt 2010-es jelentése szerint 0,37 kg)
– 1 kWh villamosenergia elfogyasztása (figyelembe véve a veszteségeket) kb. 0,375 kg CO2 kibocsátással jár."No, valaki számolja már ki, hogy a villanyautó mennyi áramot fogyaszthat 1 kilométeren? Biztos, hogy környezetbarátabb??
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #56342 üzenetére
No para.
Egyelőre marad a civic.
Bár a katalizátor nem, mert kell az erő.
Ez van.
Viszont valószínű nem veszek mellé semmit most, amíg nem legszükség.
Ellenben ha opció lesz számomra a villanyautó, pl. sikerül venni egy kertes házat, ahol tudom tölteni, akkor valószínűleg beruházok majd egyre, hidd el.
Nyilván ez nem idén lesz, de nem árt ha az embernek vannak tervei.Qru:
Hidd el kell a paks2, sőt kevés is lesz.
Érdekes, Paks miért nem robbant fel?Ami biztos, jelenleg nincs alternatívája az atomenergiának a világon, aki mást állít az vagy buta, vagy hazduik.
Lancerboy: az alapfelvetes is rossz, azonnal meg kéne szüntetni a világon az összes fosszilis energiahordozó felhasználását.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Kornel #56345 üzenetére
Ami biztos, jelenleg nincs alternatívája az atomenergiának a világon.
Van ott! Csak az ingyen energia senkinek nem lenne üzlet.
Bár amilyen síkagyú jelenleg az emberiség, nem lenne szabályzás, mindenki nyitott ablaknál fűtene.
Mértéktelen pocséklás menne.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Kornel #56345 üzenetére
Bár a katalizátor nem, mert kell az erő.
Erre irnom mar felesleges, sot, szerintem itt senki nem vak, viszont felve kerdezem, mint hozza nem erto, hogy a katalizator kivetele (azon tul, hogy a muszaki alkalmassagot is elveszi) mennyire kornyezetbarat lepes? Romlik-e a kivetelevel az auto karosanyag kibocsatasa?
(A munkahelyemen ket toltoallomas is van, imadnam, ha e-autom lenne es ott tolthetnem. De nincs min.10misim normalisra. Ha 5mihaly lenne, akkor meg a sajat elveimet is dobnam es bevallalnek egy minimalis hitelt akar holnap.
De ha jovore 5millio lesz a Golf GTE, AZONNAL VESZEM![ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #56347 üzenetére
Mondom.
Egy fecske nem csinál nyarat.
Fent kéne megfelelő döntéseket hozni.
Euro8 norma 0 CO2 kibocsátás, pont.
Utána nincs vita.
Nyilván ehhez kevés lenne a jelenleg megtermelt elektromos áram, ezért is kéne előre gondolkozni.
Nem kezdem el az elejétől a végéig leírni, hogy mit miért és kinek kellene csinálni, hogy fenntartható irányba induljon el a fejlődés, mert az erősen OFF lenne, és senki se olvasna el 10 oldalt
De egy topic talin szívesen kifejtem a véleményem.
Szóval addig vagyok "álszent", amíg nincs más lehetőségem, amint megteremtik a feltételeket, örömmel rohanok a kasszához az elektromos autómért.Egyébként egy E-UP már nem is olyan drága, az is konszern, otthon éreznéd magad benne
Integrale: van alternatíva, úgy hívják, hogy atomenergia.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...