-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polcsy1 #87549 üzenetére
Mérd le a csonkok átmérőjét, illetve a könyök két szárát, aztán túrd fel katalógusban, pl powerbelt. Kartergáz csőnek tűnik Ha az, olajálló cső lenne a legjobb, már ha tudsz szerezni. Lehet MTZ termosztát könyököt tennék fel, szemre olyasmi méret, és vmi 500
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Elégedett vagyok a Focussal eddig. Nagyon szépen, finoman megy, élmény vele közlekedni. A fogyasztás még kemény, 11,2-t mutat, igaz annyit csaltam, hogy a légkondit kikapcsoltam, de automatán hagytam. Asszonypajti odáig meg vissza van az ülésfűtéstől, ellenben nincs piperetükör világítás. Erre ugye én nem figyeltem, mert pasiból vagyok, vagy mi De kicsit wtf érzés, hogy egy ilyen ki van spórolva.
Már várom hogy mikor megyünk vele nagyobb útra
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #87558 üzenetére
Azért van abban valami vicces, hogy egy kb. 1300 kilós, kb. 150 lóerős autó benzines autó 16 év eltetével is pontosan ugyanúgy 11 litert fogyaszt... Ebből is látszik, hogy mennyire "jó" irányba megy az autóipar.
Ülésfűtés tényleg jó dolog amúgy, én is nagyon szeretem. Pedig 3km után már van fűtés, de akkor is, az első 1-2 percben tök jól jön.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
őstag
válasz Tsebacsi #87558 üzenetére
Ebben ha jól láttam, xenon van, civichez képest mennyivel kellemesebb ez a világítás?
Az automata váltó után a LED főfényszóró az, ami nélkül nem vennék már kocsit (azt tudom, hogy Focushoz LED nem rendelhető). Most Osram Ultra Life van a projektoros halogén lámpámban, de mint a pislákoló gertyaláng.. lehet a téli, sötét hónapokra rendelni kellene bele egy Osram NB Lasert.
"Less but better" - Dieter Rams
-
-v-
addikt
-
őstag
válasz BigBlackDog #87562 üzenetére
Jó is, hogy mondod, kap egy Silverstar 2.0-át, aztán tartaléknak ott lesznek a mostaniak.
"Less but better" - Dieter Rams
-
-
#64118272
törölt tag
válasz Tsebacsi #87558 üzenetére
Én már leszorítottam a full városi fogyasztást 10.4-re.
Piperetükör miatt én is kaptam a fejemre.
És nekem a középkonzol, a térdemnél pont, akármilyen finoman érek hozzá, nyikorog. Kanyarokba pl, vagy rázósabb úton, ha a térdem neki van támasztva, végig nyicog.
Téligumik megvannak, 16-os acélfelnin, Nokian WR-D3 lett végül.
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #87559 üzenetére
Ma reggel 7.30kor beültem a dugóba és 8.30-kor kiszálltam belőle 20km-rel odébb (Szentendrei + rakpart). 7.3-at mutatott a kijelző. Erősen bejáratósfogyinak tűnik nekem az a 11 liter. Bár mondjuk fura, nekem az első 2k km-en 6.5 körüli volt a számolt fogyasztás, de akkor félgáznál többet nem kapott.
11 liter egy 340 lovas M240i-nél mondható magyarázható fogyasztásnak.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #87567 üzenetére
Ne menjünk már megint ebbe bele kérlek, 32 ezer km-en át decire pontosan vezetem a fogyasztást, az összes számla megvan. De tudom, én vagyok a helikopter...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz brumi1024 #87566 üzenetére
Mindkettőnk autója vadonásúj, így naná hogy bejáratósak. Szerintem városban egy komolyabb motorral szerelt automata autó legalább 12-őt enne bejáratósan, de inkább többet. A dízel is 8 körül.
(#87569) xeon.Szabi: Ezzel kibékülnék
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
válasz xEon1337 #87569 üzenetére
Az már sokkal reálisabbnak hangzik, mondjuk még mindig kicsit sokallom, persze lehet, hogy tényleg van haszna a kéthengerezésnek.
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #87568 üzenetére
A 7.4 vegyes tök oké, nem kételkedtem a szavadban, csak brutál kevésnek tűnt városi fogyasztásra a 7 liter.
Ami a spritmonitorodon van, hgoy 7.4-et evett vegyesben, az is kurva jó, de azt simán elhiszem, az ugyanis tény, hogy ezek a kis turbók országúton és pályán az alacsony fordulaton meglévő nyomaték + hosszú váltó miatt tök jól fogyasztanak.Szóval a kérdésem arra vonatkozott, hogy a fedélzetid nem hazudik-e a városi hét literrel, mert városban aztán sokat nem számít se a hosszabb váltó, se a kéthengerezés, elvégre elindulsz-megállsz, nincs mikor takarékoskodni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
Napi WTF, haver apjának a 3 éves céges Superb-en cserélt a márkaszerviz olajat és szarul rakták fel az olajszűrőt Pár nap alatt elfolyt két liter olaj, check engine nem világított még, olajfolt meg nem volt, mert a motortér alatt lévő burkolat "gyűjtötte" az olajat. Csak amikor megtelt és kifolyt belőle, akkor vették észre hogy gáz van
Kérdem én, ha egy olajcserét nem lehet rájuk bízni akkor mondjuk egy fékcserére hogy merjen az ember márkaszervizbe menni?
-
brumi1024
veterán
-
őstag
válasz tboy93 #87573 üzenetére
A KwikFitbe hordom a kocsimat, ott végig láb alatt lehetek, így látom végig, hogy mit csinálnak, ezért nem félek. Meg legalább tudom mondani, hogy mennyi motorolajat kell tölteni bele, illetve legutóbb ha nem szólok, akkor simán visszateszik az addig használt leeresztőcsavart + tömítést (szerintük az simán jó, nem szokás cserélni)... De márkaszervizben csak úgy engedném, ha végig az üvegfal túloldalán állhatnék (halandó embert nem igen engednek be a munkatérbe).
"Less but better" - Dieter Rams
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #87574 üzenetére
Azért az elég kemény, én városban nem tudok bemenni 10 alá még hosszabb szakaszokon se.
Így, hogy 5km-re járok dolgozni, van 12 is a városi fogyasztás simán, de hát nem is csoda, Az út felénél már eléri az üzemhőmérsékletet... A víz, az olaj még nem.
tboldi: én is magamnak cseréltem a szereledmagadban.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
tboldi
nagyúr
válasz EQMontoya #87578 üzenetére
Jó lenne, ha lenne itt a környéken is ilyen szereldmagad. Ez a lehetőség most csak az oktatónk jófejsége miatt van, ha vége lesz a tanfolyamnak (május), már nem fog rendelkezésemre állni a csápos emelő.
Egyetlen dolog miatt aggódom: van két qrvanagy beton fekvőrendőr a suli udvarán, a műhelyhez vezető úton, amin nem biztos, hogy át tudok menni egyszerűen.
-
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #87585 üzenetére
Nem Reaper bordó Camarojára gondoltál?
(#87589) bitpork: Kivéve, ha mindkettőtök autója pont ugyanannyit fogyaszt.
Aegon smarCASCOját próbálta már valaki? Esetleg bármi tapasztalat, vélemény ezzel kapcsolatban? Szimpatikusnak tűnik, igaz kicsit más szemléletmódot igényel.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #87590 üzenetére
de
-
csipszikutya
senior tag
Sziasztok!
Átböngésztem a topicot nagyjábol.
Jelenleg egy 2003-as Seat Alhambra legboldogabb tulajdonosa vagyok 1.9 PDTDI 190 lóval. Venni akartam egy 2-3 éves Tourant de mivel az enyémet csak nagyon áron alul tudom eladni (köszönöm a magyar vásárlók hozzá nem értését) mert az éven már megfutja a 400.000 km-t és nem veszik meg mert fuuuuu de sok km van benne. Ezért amelett maradtam, hogy inkább költöm az én "patkány/dintómra" mintsem, hogy megválnék tőle.Végülis sok mindent nem kell vele csinálni, kettöstömegübe, uj turboba 40.000 kn van, az erösitett kuplungba 15.000. Gyárilag majdnem full extrás, csak bör és ülésfütés nincs benne, elözö hál istennek, utolsot már megoldottam az ülés áthuzásnál még nyáron.
De szeretnék bele egy a lehető legnagyobb kép átméröjü Androidos fejegységet.
Sokat megyek az autóval, havi 15.000 km simán bele gurul (németország-miskolc) és unom, hogy telorol navizok, na meg a másik, hogy nagyon tetszik most ez a trend.Mit tudtok ajánlani? Teljesen laikus vagyok ebben a témában, berakatni is villanyos szakemberrel rakatnám be.
Segítségeteket köszönöm!
Beköszönnék 2 képpel az én gépszörnyetegemröl, mint hobbi autobuzi
-
EQMontoya
veterán
-
őstag
válasz BigBlackDog #87590 üzenetére
A gyors kalkuláció szerint évente egy tank benzin árát tudnám megspórolni a mostani Allianz Cascohoz képest, aztán csak egyszer felejtsem el elindítani a "mozgó autó" opciót, amikor éppen baleset történik.
Ennek akkor látnám kényelmi szempontból is hasznát, ha minden autóban lenne egy hardver (amit egyébként az elmúlt években mintha már pedzegettek volna), ami a biztosítókhöz be van kötve és magától váltana az üzemmódok között, emellett figyelné a gyorsulási, stb. adatok alapján a kockázatot, ami szintén befolyásolná a díjat. Bár ezzel az utolsó kijelentéssel nagyon ingoványos talajra léptem úgy érzem.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
BigBlackDog
veterán
válasz xEon1337 #87595 üzenetére
Mondjuk jogos, egy évre átszámolva nem sokkal kedvezőbb már nálam sem. Viszont Aegonnál van egy All-In biztosítás nevű izé is, ami egész szimpatikusnak tűnik. Igazából nem akarnék minden szarra fizetni, amit egy casco tartalmaz, de pl. lopásra, vagy természeti csapás okozta kárra jó lenne biztosítás...
-
csipszikutya
senior tag
válasz EQMontoya #87593 üzenetére
Havi 2x megyek Franfurt alá a hegyekbe (1250-1250 km) + naponta Bp (520 oda vissza) és a munkámbol kifolyolag napi 100 minimum.
De novemberben 2x cseréltem olajatNem vagyok hivatásos söför, édesanyámat hordom ki-hozom haza a németektöl.
Kb egymagam megyek, rágyujtok az autoba, nem nagyon kell megállni.
Hegyeshalom után az osztrákoknál az elsö shell kuton állok meg mozogni egy picit, majd passaunál csak takolni. ez max 7 ora. ora szerint 145el. Németeknél meg s matadék 550 km 3 ora alatt megvan 180 körül.
Éjszaka jövök megyek, nincs stau. Ha meg nürnbergnél befekezk az épitkezést akkor már hawai.
Természetesen a táblákat osztrák és német szokás szerint szigoruan betartom igy 10 ora alatt kb megvagyok.Az pedig, hogy pestre járnom, már unom, de hát ez van, meg kell élni
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Nők, nőügyek (18+)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Autós topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Vírusirtó topic
- Mazda topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen