-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
Gps is be volt lőve természetesen. 805kg a kaszni és gyárilag 60 ló, +kifejezetten jó formatervezésileg is (nem úgy mint a bot roverem ). Nekem teljes kipuff rendszer volt alatta. És volt időm kihúzatni. A másiknak 182 volt a vége de azon egyel kisebb kipuff volt. Az átlagért sry, félreértettük egymást
BomiBoogie110 és 130 között ingadozva 5.5-re ki lehet hozni nyáron 2 személlyel, ha nem mész följebb és jobb üzemanyagot kap akkor 5l.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Declare
őstag
válasz BomiBoogie #9207 üzenetére
100 körül van az ahonnan elegge elkezd nöni a fogyi. Plane ugye a kis köbcentinel. Autopalyan 7 liter az siman realis szerintem is
(#9201) [rvilike] Na, pont itt tartok en is Hogy a fenebe tudok vajon tovabblepni? Valakinek ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz Declare #9208 üzenetére
Igen, ez reálisnak is tűnik, mert ma érzésre is gyorsabban mászott a mutató, pedig "csak" 100-zal mentem.
Persze, nem is pályázós autónak kell, szóval ez nem gond, csak megerősítésképp kérdeztem, hogy nem csal a megérzésem.
Egyszer egy 1.3-as régi Swfittel volt hasonló élményem, 200 km autópálya után majdnem üres volt a tank (persze, ez most túlzás), meg is lepődtem, holott ez érthető.
-
Declare
őstag
válasz BomiBoogie #9209 üzenetére
Neha egy kis kormolas viszont nem art neki Ha jol karban van tartva tartos 4000 fölötti fordulatnal sem lehet baja egy benzinesnek....csak hat ott a fogyi azert mar gazos
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #9209 üzenetére
Híresen keveset fogyasztanak. Főleg a az 1.5d de az más tészta. Én 5.5-öt mértem minden egyes alkalommal 110-130 közti ingázással pályán.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
TaaT
nagyúr
válasz BomiBoogie #9207 üzenetére
Hát igen, a sebesség növelésével exponenciálisan nő a fogyasztás. [link]
Give them hell Ukraine!
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Ezeket el is olvasom.
(#9210) Declare
Igyekszem karbantartani, tehát amire szüksége van, azt megadom, de azért feleslegesen nem szeretném széthajtani, csak azért, hogy 15 perccel előbb érjek oda valahova.(#9212) Rivaul
Na, azért 8,5-öt nem akarok, én városban 3000 alatt elváltok, ha nincs rendkívüli eset.Meg ez ugye 1.1-es benzines.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #9214 üzenetére
Nekem is 1.1-volt. Csak én szerettem pörgeti mert kifejezetten lehetett. Ha 2-2.2-nél elváltasz az neki az ideális és akkor eszik a legjobban.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
8th
addikt
válasz tomiii. #9159 üzenetére
Ide vezet ha a totál elvakult fanatikus japán autó buzéria mértéktelen exhibicionizmussal párosul. Villantós Datsun kaszni meg a f@xom közben meg egy pályanapot nem bír ki az évek óta sokmillióból reszelgetett űber csúcstechnika. Vicc. Mások töredék pénzből hasonlóan potens autót raktak össze (Pl.: Ponya E30 M5). Lehet, hogy nem lehet vele a boxutcában úgy villantani mint a "hangyásszal" viszont rendesen össze van rakva és működik.
...
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Milyen időközönként érdemes egyébként "átnézetni" az autót?
Úgy értve, hogy mondjuk most a vásárlás után csináltattam egyet, cserélték, amit kell.Rivaul kolléga az ajánlotta:
olajcsere 10.000 km-enként olajszűrővel
levegőszűrő csere 20.000 km-enkéntTehát akkor ilyenkor (mondjuk 20.000 km-enként mindig érdemes átnézetni, vagy elég mondjuk a kétévente esedékes műszaki előtt?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BomiBoogie #9218 üzenetére
Légszűrőt is olajcserénél cseréljük.
-
8th
addikt
válasz tomiii. #9217 üzenetére
Unalmas, unalmas. Hosszú évek óta stabil az autó 2m5s-t fut a ringen. A hangyász nem tudom mennyit de nem hiszem, hogy nagyon sokkal gyorsabb lenne feltéve persze ha körbeér egyáltalán.
Totalcarék állandóan a vezetési élményről papolnak, hogy csak az számít. Az E30 is pelyesúly (300hp+ szívó)orrmotor + rwd mint a hangyász. Akkor? Egy kutya.Ha pedig valaki mindenképpen japán autót akar tunnerolni mert az a fejlövése az ne kísérletezzen és tologassa műhelyről műhelyre a kocsiját hanem vigye el a Red Sun-hoz és kész. Ja, hogy ott kőkeményen zsebbenyúlós a móka? Lehet, de ahogy feljebb is megjegyezték: aki majmot tart annak legyen pénze banánra is. Súlyos igazság.
mod: Azért az mennyire cink már, hogy két ember akinek bő másfél évtizede az autózás körül forog az élete ennyire be tud menni az erdőbe. Hangyász + Cougar.
[ Szerkesztve ]
...
-
Rivaul
addikt
válasz MunezXBK #9219 üzenetére
Felesleges minden 10ekm-nél cserélni bennük. Még 20-nál is olyan mint ami alig futott. Én is csináltam az elején aztán a második saxonál rájöttünk hogy nem kell. Olyan a kialakítás hogy felesleges.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
trassher
addikt
Kártalanítós topicot nem találtam így hátha itt tudtok mondani valami okosat. EON trafóházat festettek a lépcsőházunk előtt múlt héten. Az autóm beszállta a festék. (jobb hátsó ajtó, jobb hátsó panel, csomagtérajtó, hátsó szélvédő). Paravánt nem használtak. Ezek alapján nyugodtan mehetek az EON-hoz verni az asztalt? Autókozmetikusom azt mondta szerinte igen, testvére menyasszonya is így járt. Ott felajánlották hogy megcsináltatják és ha nem tetszik az eredmény oda viszi ahova akarja és fizetik a számlát.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Akihez vinném profi, nem ma kezdte, láttam már jó pár munkáját. Festékpöttyösek az elemek így nem kell fényezni csak polírozni. Inkább vinném olyanhoz akinek ismerem a munkáját mint sem egy ismeretlenhez.
Amíg nem beszéltem a céggel addig nem csinálok semmit. Előbb legyen tisztázva hogy az ő saruk.MunezXBK: Pontosan
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
tomiii.
aktív tag
értem én, hogy jól megy, de túúúúl mainstream.
Nem tudom, hogy csőváz építésben, hogy remekelne a Red Sun, de, ha motor, akkor inkább RMS. Red Sunban az a jó, hogy mindenük van raktáron kb, de, ha tud várni az ember 1-2 hetet, akkor vannak cuccok olcsóbban is, bár ekkora összegeknél 1-2 tízezer forint nem oszt, nem szoroz.
Ki tudják választani szopórollert, az biztos
-
F_Zolee
veterán
Kicsit régebbi szeretett téma de visszakívánkozik...
Ugye bevezették szépen az ematrica rendszert. Erre rá 2-3 napig nem is lehetett vásárolni online. Elindítottam a folyamatot, szépen le is vonta a pénzt de a végén persze hibát generált az oldal. Igazolást le lehetett tölteni, hogy jövőre jár le a matrica.
Erre ma véletlen észrevettem a számla kimutatáson, hogy 23-án visszautalták a matrica árát. Pedig nem kértem a törlést, mert nem vették ki azt a szakaszt a fizetés alól ahol járok.
Nem kicsit felbasz ez a rendszer, hogy ennyire szerencsétlenek tudják üzemeltetni.
Aztán a végén még a bírságot is majd lehet a nyakaba akarják varrni ez alapján(még nem kaptam)...[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Nem ezt mondtam. Engem ugyanúgy átbaszarintottak volna. De elviszi az autóját "A" helyre majd onnan átviszi "B" helyre ahonnan kisvártatva továbbviszi "C" helyre? Ez így nem működik, egyszerűen nem működhet. Magát szívatja mert mindenki visszafelé a másikra mutogat, hogy mi miért szar mit nem így vagy úgy kellett volna miközben ő szakadatlan hordja a pénzt a projectbe és szemmel láthatólag nem igazán úgy haladnak a dolgok ahogy elképzelték. Poweredék helyében el sem vállaltam volna az autót. Mekkora negatív reklám már ez nekik, hogy jó ideje ők reszelik a hangyászt de még mindig megbízhatatlan.
Meg is írom.
(#9230) tomiii.: inkább egy mainstream tucat e30 amit fülig érő szájjal egész nap rugdoshatok mert meg sem kottyan neki mint egy olyan egyedi pályaautó amit csak a boxban lehet mutogatni mert ezer sebből vérzik - még mindig.
[ Szerkesztve ]
...
-
TaaT
nagyúr
"Poweredék helyében el sem vállaltam volna az autót. Mekkora negatív reklám már ez nekik, hogy jó ideje ők reszelik a hangyászt de még mindig megbízhatatlan."
Az elején mondjuk rohadt nagy reklám volt nekik mert 2hét alatt haladt náluk annyit az autó mint az előző bandánál 1év alatt.
És azt se felejtsük el hogy az alkatrészek nagyon nagy részét karotta vásárolta össze még korábban, E36 kormánymű ami nem forog vissza nullára, ITB-k amiket senki sem tud beállítani, angol pedálgép ami egy erősebb fékezésnél elhajlik, valami (talán nissan) hátsó híd ami már vagy 2x szétesett stb Ezekkel powered áki már nem tud mit kezdeni.
Karotta igazából elméletben, meg papíron építgeti az autót, csak ez nem mindig egyezik a valósággal.
Mondjuk manapság elég kevés hangyász poszt születik így nincs akkora negatív reklám.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
nagyúr
válasz BomiBoogie #9223 üzenetére
6év és kb 20e km [link]
Kifújva még jónak tűnik de azért már ezt is érdemes cserélni. 1400ft volt az új. [link]
"De akkor alapvetően ilyenkor érdemes az egész autót átnézetni"
A fogorvosok is ezt mondják, a legjobb megelőzés a rendszeres átvizsgálás.
Give them hell Ukraine!
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #9223 üzenetére
Én évente egyszer elviszem őket átnézetni. Műszaki előtt is, hogy ne kelljen meglepődnöm...
MunezBXNem cserélek minden olajnál pollent sem. Nem hiszem hogy minden típusnál kötelező lenne a levegő és pollen csere is. Kialakítás függő hogy hol ajánlatos. A saxok nem ilyenek az fix.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
AMD Power
titán
válasz szőröscica #9239 üzenetére
Jól tetted! Nekem is mondjuk a 320km km 8000Ft. Szóval nem egy tétel. De én kocsmába nem járok és nem dohányzok.
-
Rivaul
addikt
válasz szőröscica #9242 üzenetére
Gondolom neked igényli. A saxoba nagyon magasan van a szűrő ház és az is úgy hogy minimális valami juthat csak be oda. Én egy olyan udvarba álltam ahol porzós volt a 20m behajtó de mégy így is újnak hatott a 10-es szűrő. 20-nál is duzzogva kellett cserélni és természetesen nem az ára miatt. 1200ft a szűrő hozzá... Ha felesleges akkor egyszerűen az. (total quartz-ot kapott mann oszűrővel 9-10ekmenként) Nem a spórolásról szólt a dolog.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
VegyesTamás
senior tag
válasz BomiBoogie #9223 üzenetére
Szerintem ezen nincs mit változatni, a jól bevált 15k km vagy 1 év az olajcsere (15W-40 olaj) +levegő, olajszűrő, (pollen ha van ) minden második olajcserénél ü.a szűrő, (nagyjából a legtöbb gyárnak ez az előírása) és mi ilyenkor át is nézzük a kocsikat futóművileg stb...
ha nem rég vetted fékekre vezérlésre érdemes költeni, amúgy az 1.1 -nek 90k km a vezérlés csereintervallum.Rivaul: azért a szemmel jónak látszó dolgok...na nem csak a "kövek" meg hatalmas por miatt vannak a szűrőcserék ezt te is jól tudod MANN szűrő egy nagyon jó döntés, többet ér egy jó szűrő és egy közepes olaj mint egy olcsó szűrő meg egy drága olaj.
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Rivaul
addikt
válasz VegyesTamás #9246 üzenetére
10w40 a saxo. Tudom hogy nem úgy megy de ha láttad volna azokat a szűrőket te is egyetértenél
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
szőröscica
addikt
válasz VegyesTamás #9248 üzenetére
Nyugodtan mehet egy teljesen szintetikus 5W40 is, azt is olcsón lehet már kapni.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz szőröscica #9249 üzenetére
mehet a 0w is...de minek? ha egyszerűen a gyár ezt írja elő? évekkel többet megy az autó tőle? nem...-20 foknál van tartósan hidegebb itt? nem...akkor? Mindenki azt hiszi, (tiszt a kiv.) ha beletolja a jobb olajat, kész le van tudva, az autókímélés, minden király...közbe szétrohad, üt a tárcsa, szelepfedél tömítésnél szivárog az olaj, váltóban soha nem volt olaj cserélve, két gömbfej lóg, egy csapágy búg...
nem neked szól, ne vedd magadra...csak ez már
3,5 megy bele...kedvezőbb hideg... igen..de annyival nem lesz jobb tőle, mintha mindenre kompletten odafigyelünk.[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest